ha die jordy, ben jij ook weer boven water ?quote:
Goeie reactie om indruk te maken wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah die in jng userfotos lijk je net 11 joh
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hier ook het raam open, want kattenkotsgeur
uiteraard vrind (ps je last.fm is zo leegquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:14 schreef leeell het volgende:
[..]
ha die jordy, ben jij ook weer boven water ?
Inderdaad. Mensen die jou ouder dan 8 inschattenquote:
hij is inmiddels al afgelopenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:14 schreef nodig het volgende:
[..]
1 seconde!
[..]
Ik heb ouders die dat niet kunnen waarderen
Ik zal zo wel een rare blik krijgen, maar kijk dit weer dan. Mag gevierd wordenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:14 schreef nodig het volgende:
[..]
1 seconde!
[..]
Ik heb ouders die dat niet kunnen waarderen
ja, ik luister nu via de stereo met ipod/smartphone dock, vandaarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
uiteraard vrind (ps je last.fm is zo leeg)
ik zou je 16/17 gevenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik weet niet hoe oud mensen mij schatten
Blauwquote:
Neequote:
1.90 preciesquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:15 schreef Bitterlemon het volgende:
Mensen die niet in de buurt van 1,90.
29quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
12quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik zou haar wel vaker gevenquote:
Niet meerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ga niet vreemd
Bovendien heb ik ruzie met LB
Ja gadverdammequote:
15quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
heb je die zo'n scrobble ding daarvoor, heb je toch overal voor tegenwoordigquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:15 schreef leeell het volgende:
[..]
ja, ik luister nu via de stereo met ipod/smartphone dock, vandaar
picsquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
vind 8x in 3 dagen al veel dus wens je veel succesquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou haar wel vaker geven![]()
Gewoon random in je kamer gekotst?quote:
10 (-2 omdat je met happy gaat) dus 8quote:
Wist niet dat meiden zo snel ruzie konden vergetenquote:
gingen jullie meeten?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wilde alleen een frikandelspeciaal bestellen, maar jullie maken allemaal moeilijke termen waardoor ik het verkeerd begreep
16 xquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ew.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
heb je die zo'n scrobble ding daarvoor, heb je toch overal voor tegenwoordig
ik ben een commerciële boy geworden en gebruik spotify
oh shitquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Wist niet dat meiden zo snel ruzie konden vergeten![]()
Het was dikke oorlog tussen ons joh! Dikke fittie alluz
Hier ookquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:17 schreef leeell het volgende:
[..]
ew.
eigen muziekbibliotheek is een must hier
Behalve VA natuurlijkquote:
facebook in je DMquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:16 schreef nodig het volgende:
Welk liedje bedoelde je jordy? Was even afgehaakt
Ja vanochtend kwam mijn moeder erachter. Dus een van de twee is vanochtend toen ik weg was mijn kamer ingegaan en heeft daar even gekostst. Gelukkig had mn moeder het opgeruimdquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon random in je kamer gekotst?
Ik voel me wel speciaal eigenlijkquote:
ik had het gestuurdquote:
ha kleinebruintjequote:
waddupquote:
luister ik op het moment dus echt even teveel verschillende artiesten voor, duurt een jaar voordat ik die muziek heb gedownloadquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:17 schreef leeell het volgende:
[..]
ew.
eigen muziekbibliotheek is een must hier
MOOIquote:
Oh je hoeft het iig niet meer op te ruimenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja vanochtend kwam mijn moeder erachter. Dus een van de twee is vanochtend toen ik weg was mijn kamer ingegaan en heeft daar even gekostst. Gelukkig had mn moeder het opgeruimd![]()
altijd mijn kamer
Wie wordt het volgende slachtoffer?quote:
met dat ongewassen haarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb haar FB wel, maar daar staat ze maar een derde op
lekker hequote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh je hoeft het iig niet meer op te ruimen
Met dit weer is het niet erg dat het raam open moet
kom even patrouilleren hier, hoe het met de kinders gaat he.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:12 schreef supersof het volgende:
[..]
held
http://www.youtube.com/user/ScottandBrendo
Kitten Air
tis een dagtaak afentoe jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
luister ik op het moment dus echt even teveel verschillende artiesten voor, duurt een jaar voordat ik die muziek heb gedownload
23 zonder picsquote:
15quote:
is mijn FB beveiligd ja? Moet ik nog foto's voor je gaan zoeken ook.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb haar FB wel, maar daar staat ze maar een derde op
je bent een kerel?quote:
pedofielquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee met haar kad
Ik schat jou 10 pizza
luister higherquote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
is mijn FB beveiligd ja? Moet ik nog foto's voor je gaan zoeken ook.
over pedofielen gesprokenquote:
Misschien ben je wel een jongetje maar heb ik het niet doorquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
na mijn examens heb ik genoeg vrije tijd
quote:
he, heb er nu een van 21 jaquote:
20-15 kan gewoonquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zegt wie?
Daarbij ben ik een cougar aangezien ik nog niet 18+ ben.
ah ahquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:19 schreef leeell het volgende:
[..]
kom even patrouilleren hier, hoe het met de kinders gaat he.
bij mijn havo examens had ik daar ook last van ja tuig levenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:22 schreef leeell het volgende:
[..], tijdens de examens ging mijn vrije tijd ergens anders heen
Ik dacht dat jij alleen 14-15 ging voor de extra spanning?quote:
stuur danquote:
ja hoor.quote:
quote:
was leukquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
bij mijn havo examens had ik daar ook last van ja tuig leven
Nah ze hebben wel een bejaarde smaak, maar dat heeft zowat iedereen op FOK! tbh.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dan is de helft hier bejaard volgens jou
ja maar deze is een beest in bedquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alleen 14-15 ging voor de extra spanning?
ok thanksquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:21 schreef supersof het volgende:
[..]
luister highertweede couplet is leuk
is de outro van dat rope swing filmpje.
rebel karakter, huh wat?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Met dat rebel karakter van je ga ik voor 15.
Jij zit op Girlscene?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nah ze hebben wel een bejaarde smaak, maar dat heeft zowat iedereen op FOK! tbh.
Op Girlscene bv. houdt iedereen van jonge muziek
naam/pics in de dm gaarnequote:
26quote:
35quote:
Niet weten dat ik een transgender benquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik schat jou dan een enge man van 52
Eigenlijk schat ik je gewoon 17 trouwens
Heppie? Neequote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Alleen omdat je je gedraagt als een 15-jarige
quote:
Altijd serieus, geen plezier toegestaan.quote:
Ik beschouw het als een complimentquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja maar dat was door je filosofie-, muziek- en filmposts.
Met dronken liedjes 21
23quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:23 schreef jordyqwerty het volgende:
Hoe oud word ik dan geschat?[ afbeelding ]
faal
wat is er dinsdagavond?quote:
Nee ik keek erop om te kijken bij die 'Post Hier Je Knapste mensen die je kent'-topics en ik dacht 'waarom kijk ik niet ff bij hun muzieksmaakquote:
zie banner kkhomoquote:
19quote:
sowieso 18+ misschien zelfs 21+quote:
uhuquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Altijd serieus, geen plezier toegestaan.
krabs. jij ook hoorquote:
oh weer zo'n gare film, okok zal wat proberen te fixen kusquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sowieso 18+ misschien zelfs 21+
19quote:
17quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:23 schreef jordyqwerty het volgende:
faal
Wees dinsdagavond bij mijj dan.quote:
niet gaan is sterven aan aids omdat je ik dan uitwoon met een vieze naaldquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
oh weer zo'n gare film, okok zal wat proberen te fixen kus
In het make-up/gedeelte vaak toch?quote:
was te verwachten. moedersquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En mijn moeder is inderdaad niet helemaal content met mijn biertje
''Alleen omdat het zo'n lekker weer is plotseling''
quote:
de meeste mannen scheppen op over hun penis maar dat jij de jouwe een naald noemt vind ik merkwaardigquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:25 schreef leeell het volgende:
[..]
niet gaan is sterven aan aids omdat je ik dan uitwoon met een vieze naald
Beetje Thais las ik ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet weten dat ik een transgender ben
Met make up had een vrouw mij een keer 23 geschat
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
de meeste mannen scheppen op over hun penis maar dat jij de jouwe een naald noemt vind ik merkwaardig
Het is dan wel een half-liter blik, maar dat weet ze dan nietquote:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
de meeste mannen scheppen op over hun penis maar dat jij de jouwe een naald noemt vind ik merkwaardig
Fuck school gewoon komenquote:
quote:
jaquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:26 schreef leeell het volgende:
Hypo dinsdagavond naar heppie of ik verkracht je
En jij bent engquote:
7quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En mij?
zonder in mijn profiel te kijken
5% ofzoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Beetje Thais las ik ja.
Je bent toch niet zo'n iemand met hele dikke lagen make-up hè?
http://www.bestkeptsecret.nl/tickets/quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb nodig: een festival dat niet uitverkocht is en mensen die meewillen.
Wie is aap1000 en waarom sta ik niet tussen je favofokkersquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
5% ofzo![]()
Jawel, dat zie je toch op mijn foto's.
Ja, Lowlands, maar ik wil er naar nog eentje maar weet nog niet welkequote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:27 schreef leeell het volgende:
Jordy, ga je nog naar een festival dit jaar ?
Ze horen buiten de herrie niet omdat mijn raam open staatquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:28 schreef JRRY het volgende:
WHaaaaah Ik hoor mijn muziek niet goed omdat het buiten zo'n herrie is (raam open, mooi weer xd)
http://www.bestkeptsecret.nl/tickets/quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, Lowlands, maar ik wil er naar nog eentje maar weet nog niet welkeGa ook deze zaterdag na een klein dingetje in Maastricht.
Jij?
Je bent 5% trensgender jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:28 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
5% ofzo![]()
Jawel, dat zie je toch op mijn foto's.
ja die oude van rhiejennaquote:
Kom met mij mee danquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb nodig: een festival dat niet uitverkocht is en mensen die meewillen.
Goed idee, laterquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:29 schreef Fok-it het volgende:
Ja ik ga ook maar eens van het laatste beetje zon genieten.
Loeters
Weet ik nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Wie is aap1000 en waarom sta ik niet tussen je favofokkers
ja togquote:
15quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:23 schreef jordyqwerty het volgende:
faal
Jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent 5% trensgender ja
Ik vond het wel meevallen daar
Alt-J, Arctic Monkeys, Macklemore & Ryan Lewis, modest mouse, Tyler The Creator.quote:
Ja, BKS is wel aardig, maar Pitch lijkt me ook wel vet. Of een oostblok-festival, ik weet het nog nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:29 schreef leeell het volgende:
[..]
http://www.bestkeptsecret.nl/tickets/
en Lowlands
Oh nu zie ik hetquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Weet ik niet
En er staat toch: alle users van JNG sc
pitch is matig dit jaar imoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:30 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, BKS is wel aardig, maar Pitch lijkt me ook wel vet. Of een oostblok-festival, ik weet het nog niet, wordt wss last-minute
Nee joh, RTW is saaaaiquote:
Calvin Harris, 2DCC, Basement Jaxx,Ellie Goulding, DJ Fresh, Rudimental, nice.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:29 schreef JRRY het volgende:
http://www.vfestival.com/
HIER WIL IK WEL HEEN VA![]()
is dat weer een of andere test ofzo?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent 5% trensgender ja
Ik vond het wel meevallen daar
ohquote:
Daft Punk of David Bowie op Lowlandsquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen, sowieso dikke kans voor Atoms For Peace
Ofcourse en dat is ook de beste uit alle artiesten die komenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Calvin Harris, 2DCC, Basement Jaxx,Ellie Goulding, DJ Fresh, Rudimental, nice.
Maar jij wil natuurlijk alleen voor Beyoncé
Ja toch, veel make up is sexy xDquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wilde te ver gaan
Wil je zo graag dan te veel make-up op doen dan?
Ik wil Daft Punk echt nog Live zien. Beter gaat het nog een keer gebeuren.quote:
krabsquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik zat was vanmorgen iets aan het fluiten, realiseerde ik me dat het van het nummer 'Rape me' was
nieuw album == tourenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wil Daft Punk echt nog Live zien. Beter gaat het nog een keer gebeuren.
je zong niet mee dus dan is het niet erg en zo toch.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik zat was vanmorgen iets aan het fluiten, realiseerde ik me dat het van het nummer 'Rape me' was
Ik heb the rope swing video op stop gezet. it better be goodquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Maar deze sof, deze moet je écht luisteren
Lowlands sowiesoquote:
Ja uiteraard. Het gaat over mij zie je.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb the rope swing video op stop gezet. it better be good
Ik was toen 12, in 2007quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:33 schreef leeell het volgende:
[..]
nieuw album == touren
maar ik had alive graag gezien
quote:
Dit had ik een keer toen ik nog de ochtendkrant bracht, was ik mooi mee aan het zingen met 'Rape Me' (had koptelefoon op), kreeg toch een rare blik van een man die z'n hond uitlietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
oehh vette line-up zeg, Tame Impalaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:34 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Lowlands sowieso
Je gaat toch wel naar Slayer he?
Open'er is trouwens ook leuk bezig tot nu toe;
http://opener.pl/en/Artists
Vind Kings of Leon wel een beetje uitgekauwd
Ja en dan gewoon geen onderbroek aan naar de club enzo!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja toch, veel make up is sexy xD
Oké nee, ben weg, doei mensen.
op mn 13e zag ik Pink Floyd, Dire Straits etc ook alquote:
Ja nu je het zegtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
je zong niet mee dus dan is het niet erg en zo toch.
Was Rape me niet SLTS maar dan andersom?
Hahahahaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dit had ik een keer toen ik nog de ochtendkrant bracht, was ik mooi mee aan het zingen met 'Rape Me' (had koptelefoon op), kreeg toch een rare blik van een man die z'n hond uitliettoen besefte ik het pas
Ik heb afgelopen jaar mijn vaders LP collectie ontdekt. Dark Side of the Moonquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:36 schreef leeell het volgende:
[..]
op mn 13e zag ik Pink Floyd, Dire Straits etc ook al
Ik vind demi's liedjes later pas leuk vaakquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:36 schreef JRRY het volgende:
[..]nietes.
Deze dan? Staat in de iTunes top 10
gewoon ik kon altijd wel om hem lachenquote:
Pas nadat ze een ''hit'' waren?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:38 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon ik kon altijd wel om hem lachen
Weet niet. dm'de laatst met hem. hij zei dat hij ergens anders was ofzoquote:
Ik weet niet echtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Pas nadat ze een ''hit'' waren?
Hoewel deze wel echt een hit gaat worden lijkt t
Tame Impala is retegeil, maar ze komen ook wss op BKS, althans dat denk ikquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:35 schreef leeell het volgende:
[..]
oehh vette line-up zeg, Tame Impala
maar Kings of Leon :' ) __!!x9999
Overbodige info altijdquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:36 schreef JRRY het volgende:
[..]nietes.
Deze dan? Staat in de iTunes top 10
Muziek vindt je leuk of niet leuk. Hoeveel andere mensen het leuk vinden kan me echt een worst wezenquote:
Ja klopt maar dat het in de iTunes top 10 stond kwam ik erop om m te gaan luisterenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Muziek vindt je leuk of niet leuk. Hoeveel andere mensen het leuk vinden kan me echt een worst wezen
Ok ok, op die manierquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja klopt maar dat het in de iTunes top 10 stond kwam ik erop om m te gaan luisteren
nah niet zo leukquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:40 schreef JRRY het volgende:
SOF deze dan?
Als je niet van hiphop houdt, skip begin en geef het een kans
omg jaquote:
Mooi weer dus warum nicht he.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:44 schreef supersof het volgende:
ik zag gisteren trouwens een oude vrouw al in een rokje lopen, met blote benen whehehe
Aan de ene kant:quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:44 schreef supersof het volgende:
ik zag gisteren trouwens een oude vrouw al in een rokje lopen, met blote benen whehehe
Ja ik wil de nieuwe Sim City ook welquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:45 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik moet gofferdome Sim City fixen, eerste pc-spel dat ik ooit legaal koop[ afbeelding ]
SimCityquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:45 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik moet gofferdome Sim City fixen, eerste pc-spel dat ik ooit legaal koop[ afbeelding ]
Dudequote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:45 schreef jordyqwerty het volgende:
ja maar gisteren was het minder he. bovenden was hij heel kort en de vrouw heel oudquote:
Ik prefereer de originele versie.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Deze remix vond ik een tijd geleden nog wel tof
ja iddquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aan de ene kant:
Rokjestijd
Aan de andere kant:
Rokjestijd
Oh en top dat je met cracks enzo kan omgaanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:45 schreef jordyqwerty het volgende:
Zeker zo'n ordinair figuur. Ook vaak met panterprintjes, geblondeerd haar, veel rimpels, een schorre stem en een enorme laag make-up?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar gisteren was het minder he. bovenden was hij heel kort en de vrouw heel oud
Ik moet altijd lachen als iemand niet snapt waarom het niet werkt als ze een spel meteen proberen te spelen nadat het gedownload isquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Oh en top dat je met cracks enzo kan omgaan![]()
Meeste mensen falen daarmee
Dat kan zelfs ik hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Oh en top dat je met cracks enzo kan omgaan![]()
Meeste mensen falen daarmee
rokjesquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Aan de ene kant:
Rokjestijd
Aan de andere kant:
Rokjestijd
Ben niet zo latina-gericht met brede heupen enzo.quote:
Nee niet eens.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:47 schreef JRRY het volgende:
[..]
Zeker zo'n ordinair figuur. Ook vaak met panterprintjes, geblondeerd haar, veel rimpels, een schorre stem en een enorme laag make-up?
Nee ze heeft rare knieën en een gekke bobbel bij haar enkels, dat ze normaal is boeit me geen fuckquote:
Ja maar knieën zijn ook gewoon raarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ze heeft rare knieën en een gekke bobbel bij haar enkels, dat ze normaal is boeit me geen fuck
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee ze heeft rare knieën en een gekke bobbel bij haar enkels, dat ze normaal is boeit me geen fuck
Skaten danquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:51 schreef supersof het volgende:
Van skaten krijg je mooie benen![]()
of je bevoorderd de mooiheid
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik heb puntige knieën volgens Heppie
Ik las: 'van Satan krijg je mooie benen'.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:51 schreef supersof het volgende:
Van skaten krijg je mooie benen![]()
of je bevoorderd de mooiheid
Ja, maar die zie je niet zo vaak.quote:
Ja vanavond tochquote:
Ik wil daar ook wel foto's van gr grquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |