Nee? Weird, bij mij wel (chrome).quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:27 schreef kwiwi het volgende:
De "volgende" knop op pagina 1 doet het bij mij niet
Nu wel, maar moest er weet ik hoe vaak op klikken.. vreemd.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:28 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nee? Weird, bij mij wel (chrome).
Controle vraagquote:Op woensdag 6 maart 2013 01:42 schreef pr0ton het volgende:
"Het gratis downloaden van muziek, films en e-boeken kost mij minder dan dat ik het moet kopen"
Huh
Lijkt me wel waar jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 01:42 schreef pr0ton het volgende:
"Het gratis downloaden van muziek, films en e-boeken kost mij minder dan dat ik het moet kopen"
Huh
Hij reageert in zijn topic, hoe het verder omtrent de regels zit weet ik eigenlijk nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 08:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dacht dat dit soort enquetes niet meer mochten. Van die nieuwe users die een enquete neerknallen en vervolgens nergens niks meer van zich laten zien. Of is dat alleen maar zo in bepaalde subfora?
Mag juist wel tegenwoordig toch? Eerst moest je toestemming vragen, maar dat hoeft niet meer. Alleen zijn veel enquêtes heel slecht en reageert TS vaak niet, maar dat is hier niet toch.quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dacht dat dit soort enquetes niet meer mochten. Van die nieuwe users die een enquete neerknallen en vervolgens nergens niks meer van zich laten zien. Of is dat alleen maar zo in bepaalde subfora?
Ik moet toegeven dat de vraag niet helemaal duidelijk is. Echter wordt hiermee dus bedoelt in hoeverre dit voor jou dus een reden is om gratis te downloaden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 01:42 schreef pr0ton het volgende:
Huh
Dat klopt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:22 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Lijkt me wel waar ja
Maar die stelling staat bij in hoeverre dat voor jou een motief is om niet te kopen toch?
Zover ik begrepen heb mag dit dus sinds januari vorig jaar wel (zoals ik hier las). In de GC FAQ staat wel dat ik een mail moet sturen, dit heb ik gedaan, echter hoorde ik dat ik waarschijnlijk lang kon wachten op een antwoord. Dus heb ik uiteindelijk dit topic aangemaakt. Mocht het zo zijn dat het dus toch niet de bedoeling is hoor ik dat graag.quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
*gebeurtquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:22 schreef Agiath het volgende:
Ingevuld! Interessante enquête, ik miste wel vragen over het downloaden van games. Iets wat ook veel gebeurd.
*Lijkt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:53 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
*gebeurt
Lojkt me een kwestie van inkaderen van het project? Anders kun je ook software weer toe gaan voegen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |