SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ja zo voelt het. Zit met mijn zonnebril op voor het scherm.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof je in de gevangenis zit
Ja. Kan altijd een interessante discussie opleveren en de visie van anderen is altijd leuk om te lezen.quote:
Oh ik had je zonnebril gezien jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja zo voelt het. Zit met mijn zonnebril op voor het scherm.
Hehe. Ik denk dat mensen die niet sociaal geparticipeerd zijn en geen aandeel hebben op maatschappelijk vlak paupers zijn die een sterke cursus nodig hebben om ook enigszins belang te hebben in deze samenleving. Ten eerste omdat dat beter is voor de mens zelf, ontwikkeling en kennis zijn goede eigenschappen die iedereen kan gebruiken. Ten tweede omdat de maatschappij er zo, veel meer aan heeft.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:44 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Ja. Kan altijd een interessante discussie opleveren en de visie van anderen is altijd leuk om te lezen.
Hahaha, is gewoon een Rayban hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Oh ik had je zonnebril gezien jaVet cool dat hij dezelfde kleur glazen heeft als je haar
Je kan ook gewoon de helderheid van dat ding aanpassen he.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja zo voelt het. Zit met mijn zonnebril op voor het scherm.
Van de zon die in mijn gezicht schijnt ja?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de helderheid van dat ding aanpassen he.
Wat versta je daar exact onder?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehe. Ik denk dat mensen die niet sociaal geparticipeerd zijn en geen aandeel hebben op maatschappelijk vlak paupers zijn die een sterke cursus nodig hebben om ook enigszins belang te hebben in deze samenleving. Ten eerste omdat dat beter is voor de mens zelf, ontwikkeling en kennis zijn goede eigenschappen die iedereen kan gebruiken. Ten tweede omdat de maatschappij er zo, veel meer aan heeft.
Is een knopje voorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Van de zon die in mijn gezicht schijnt ja?
Ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Van de zon die in mijn gezicht schijnt ja?
die paupers gewoon een spuitje gevenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehe. Ik denk dat mensen die niet sociaal geparticipeerd zijn en geen aandeel hebben op maatschappelijk vlak paupers zijn die een sterke cursus nodig hebben om ook enigszins belang te hebben in deze samenleving. Ten eerste omdat dat beter is voor de mens zelf, ontwikkeling en kennis zijn goede eigenschappen die iedereen kan gebruiken. Ten tweede omdat de maatschappij er zo, veel meer aan heeft.
Misschien moet je eerst specificeren wat jij onder niet sociaal participerend verstaat?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
die paupers gewoon een spuitje geven![]()
Jij hebt ons land gediend, jij bent vrijgesteldquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Volgens de letter der wet ben ik een pauper, dus doen we maar ff niet
Dan mag pauperland wel eens wat meer waardering gaan opbrengen voor de offers die zijn gedaanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij hebt ons land gediend, jij bent vrijgesteld
De nitwits van de samenleving, mensen die thuis zitten de hele dag en niks doen. Dus; geen werk, geen studie, geen hobby's behalve waarbij ze op de bank kunnen blijven zitten. Geen integratie in de samenleving, geen interesse ook.quote:
Ja hoor.quote:
Nee, die bestaat hier blijkbaar niet.quote:
Die heb ik zojuist aan ErwinRommel gegeven.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:50 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst specificeren wat jij onder niet sociaal participerend verstaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |