Ja, het leverde me 450 euro op, dat was echt fantastisch.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:26 schreef Muis006 het volgende:
Ik zit me stierlijk te vervelen en daarbij FOK! ik graag. Mijn levensopdracht is het nog fantastischer maken van FOK! en dat kan door enguetes in te vullen heb ik gelezen omdat ze vaak gehouden worden dus misschien met jullie mening nog meer enguetes, alleen moet het nog fantastischer maar ik weet niet hoe.
Vul deze enguete maar in gr gr
Kennen jullie 'enguetes" van FOK!?
Zie boven.quote:Zo, ja wat vinden jullie ervan?
Je de mogelijkheid geven het door een bushokje te tyfen, er op te stampen of het door de hont op te laten eten.quote:Zo, niet wat kan FOK! doen om het nog fantastischer te maken?
Ik ben 12, wat is dit?quote:Wat missen jullie meestal bij reisbureaus?
Dolfijnen!quote:Als jullie een campagne moeten bedenken voor FOK! 'enguetes" wat zouden jullie dan bedenken?
Graaggedaan:)!quote:Dankjulliewell:)!
Jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:26 schreef Muis006 het volgende:
Zo, ja wat vinden jullie ervan?
Zo, niet wat kan FOK! doen om het nog fantastischer te maken?
Wat missen jullie meestal bij reisbureaus?
Als jullie een campagne moeten bedenken voor FOK! 'enguetes" wat zouden jullie dan bedenken?
Dankjulliewell:)!
Ik ben twaalf, wat zijn enquetes?quote:Kennen jullie 'enguetes" van FOK!?
Ik heb er een fapje op gepleegd.quote:Zo, ja wat vinden jullie ervan?
Mij 450 Euro schenken.quote:Zo, niet wat kan FOK! doen om het nog fantastischer te maken?
Tassen, kledingstukken en verschillende varianten papier.quote:Wat missen jullie meestal bij reisbureaus?
Dolfijnen, immer!quote:Als jullie een campagne moeten bedenken voor FOK! 'enguetes" wat zouden jullie dan bedenken?
1. dit is mijn eerstequote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:26 schreef Muis006 het volgende:
Ik zit me stierlijk te vervelen en daarbij FOK! ik graag. Mijn levensopdracht is het nog fantastischer maken van FOK! en dat kan door enguetes in te vullen heb ik gelezen omdat ze vaak gehouden worden dus misschien met jullie mening nog meer enguetes, alleen moet het nog fantastischer maar ik weet niet hoe.
Zo, ja wat vinden jullie ervan?
Zo, niet wat kan FOK! doen om het nog fantastischer te maken?
Wat missen jullie meestal bij reisbureaus?
Als jullie een campagne moeten bedenken voor FOK! 'enguetes" wat zouden jullie dan bedenken?
Dankjulliewell:)!
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:41 schreef maily het volgende:
Zie eerst maar eens dat je het goed schrijft....
mwehehequote:
Ja die kom ik in het dagelijkse leven zeer regelmatig tegen, vooral op maandag en zaterdag avond, als ik me dan op het foum bevind, dan kom ik er zeker wel een paar tegen, Maar dat levert verder geen hinder op in het ontwikkelen van de berichten die ik plaats bij diverse topics, om dan niet meteen als een onaardig persoon over te komen, Wat al vaak gebeurd als je mensen verteld dat hun topic niet aansluit op het gemiddelde niveau van de gemiddelde fok!er die een zeer hoog verwachtingspatroon heeft van gewaardeerde users, die wel eens uit verveling een topic plaatsen, omdat die verder op het moment ook niet weten wat ze nu eignlijk willen of kunnen doen.quote:Kennen jullie 'enguetes" van FOK!?
Ik vind het wel leuk voor de verandering, om een keer wat meer variatie tegen te komen op Fok!, dat komt ook omdat de gevarieerde varianten op topics some redelijk vaak in herhaling vallen bij de bekende users, en zonder dat ze het weten herhaaldelijk of zelfs tegelijkertijd op het zelfe humoristische grapje komen, maar soms dan niet volledig goed doordacht uitgevoerd worden, en dan weer in waarderings punten zakken, zonde het zelfs zo beseft te hebben, Daarintegen zijn er ook users die het expres zo doen, en dan de minpunten sparen. Maar dan heb je ook een situatie, dat je door je negatieve waardering weer een positieve waardering krijgt.quote:Zo, ja wat vinden jullie ervan?
Reisbureaus, missen heel vaak de mogelijkheid om de duidelike verschillen tussen de opites van de diverse aanbiedingen, naast elkaar te zeten en om zo een besluitvorming te vormen, die aansluit op de wensen van een vakantie, zonder de negatieve aspecten te verwaarlozen.quote:Wat missen jullie meestal bij reisbureaus?
Ik zou het promoten, door in de meest bezochte topic een verwijzing te maken naar de betreffende enguette, en vooral op twitter veelvuldig naar de 5.000 volgers het linkje te sturen. wat op zich al fantastisch is, want dan zie je meteen welke van de mensen serieus al de 1200 reclame twitters dieje stuurt bekijken. en dan wachten op positieve feedback, wat je dan kan verwachten als je een fantastiche enguette hebt voorbereid. je zal het fantastisch vindenquote:Als jullie een campagne moeten bedenken voor FOK! 'enguetes" wat zouden jullie dan bedenken?
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:26 schreef Muis006 het volgende:
Tof!quote:Zo, ja wat vinden jullie ervan?
450 euro verlotenquote:Zo, niet wat kan FOK! doen om het nog fantastischer te maken?
Mooie, lieve, leuke FOK!stersquote:Wat missen jullie meestal bij reisbureaus?
Zoeen kekke advertorial op de frontpage!quote:Als jullie een campagne moeten bedenken voor FOK! 'enguetes" wat zouden jullie dan bedenken?
Graag gedaanquote:Dankjulliewell:)!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |