Ja is ook, maar ik maak mezelf gek met alle filmpjes enzoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:17 schreef stbabylon het volgende:
Gelukkig kunnen we het langer dan alleen deze week spelen
Ja dat kan, heb ik ook gedaan in de beta.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:50 schreef Vinno het volgende:
Ik zit een beetje filmpjes te kijken en na te denken over mijn design van de stad.
Zag ook mooie tekening van iemand hier een paar topics geleden voorbij komen (handgetekend).
Maar kan je nou een kruising ook in "V" vorm maken?
Of zit een kruising altijd als een "T" splitsing?
Ik zie in filmpjes enzo alleen maar 'rechte' kruisingen/splitsingen...
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:38 schreef IceDustbin2 het volgende:
@Mschol, mag ik vragen om een max van 11 op Regio 5?Da's precies een regio vol. De rest mag beginnen aan Regio 6 <3
Oke thnxquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:23 schreef beelz het volgende:
[..]
Ja dat kan, heb ik ook gedaan in de beta.
Nee juist veel water. Havensteden zullen dus de hoofdmoot voeren vrees ik.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:47 schreef Karmijn12 het volgende:
[..]
Discovery delta is toch veel vlak land?
de MM staat bekend om het aan de laars lappen van release data...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:11 schreef Vinno het volgende:
Er zijn al mensen op GoT die heb al gekocht hebben bij de MM.
Inclusief foto van spel en de bon...
Ik merk dat je echt alle alternatieve manieren moet gebruiken om mensen in je stad te krijgen, die ene snelweg connectie zit binnen de kortste keren bomvol. Je moet dan manieren vinden om de druk te verlichten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:37 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nee juist veel water. Havensteden zullen dus de hoofdmoot voeren vrees ik.
De MM zal ook bekend staan als degene die het meeste verkoopt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:39 schreef mschol het volgende:
[..]
de MM staat bekend om het aan de laars lappen van release data...
toch jammer dat publishers maar optijd blijven leveren aan hen...
(een simpele "sorry, voorraad truck is verkeerd gereden", komt morgen) is genoeg
Xienix is dingen aan het regelen, en kijk ook even in de irc-chat want daar wordt ook al veel geregeld dus dat is niet nodig.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:41 schreef Mishu het volgende:
Ik heb trowuens Xeax gp-med over regio 3 maar geen reactie gekregen. Ik wil eventueel wel de leiding nemen wat betreft regio 3. Heeft iemand daar iets op tegen? We moeten nu echt dingen gaan regelen ivm release over 8 uur.
Ok ik kijk even.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:44 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Xienix is dingen aan het regelen, en kijk ook even in de irc-chat want daar wordt ook al veel geregeld dus dat is niet nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De release is over 8 + 24 uur he.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:41 schreef Mishu het volgende:
Ik heb trowuens Xeax gp-med over regio 3 maar geen reactie gekregen. Ik wil eventueel wel de leiding nemen wat betreft regio 3. Heeft iemand daar iets op tegen? We moeten nu echt dingen gaan regelen ivm release over 8 uur.
Wednesday, 6th March 2013quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De release is over 8 + 24 uur he.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:49 schreef LeaderRoel het volgende:
Alle steden in Viridian Woods (regio 2)Ik hoop zo dat bol schijt heeft en morgen al begint met verspreiden... Je weet gewoon dat ze ze al hebben liggen -_- ... Kan het niet nog langer aan om al die screens voorbij te zien komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
Fout van EA, inmiddels weer veranderd.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:55 schreef Aloria het volgende:
[..]
Wednesday, 6th March 2013
•European Nations (except Ireland, United Kingdom)
Dan betekend het toch dat het vanavond is ?
Ja Amerikaanse tijd, dat betekent voor nederlandse tijd woensdag op donderdagavondquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:55 schreef Aloria het volgende:
[..]
Wednesday, 6th March 2013
•European Nations (except Ireland, United Kingdom)
Dan betekend het toch dat het vanavond is ?
Erg erg jammer, ben morgen vrij en donderdag moet ik een aantal uur werkenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:57 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ja Amerikaanse tijd, dat betekent voor nederlandse tijd woensdag op donderdagavond
De kans dat je donderdag direct kunt spelen lijkt me toch klein dus no worries.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:02 schreef Aloria het volgende:
[..]
Erg erg jammer, ben morgen vrij en donderdag moet ik een aantal uur werken
volgens mij niet direct, het is een franchise onderneming hequote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
De MM zal ook bekend staan als degene die het meeste verkoopt.
Ik werk in een iets andere branche (films op dvd/bluray) en de verkopen van de MM horen bij de hoogste. Snap wel dat een distributeur bij zulke grote klanten iets minder moeilijk doet voor wat betreft releasedata.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:03 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij niet direct, het is een franchise onderneming he
maar ze zullen vast voor wel wat verkopen zorgen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |