Volgens de site van Simcity wel:quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:19 schreef stbabylon het volgende:
Ik hoop trouwens dat het dan ook mogelijk is om met een save game verder te gaan op een andere machine.
bron: http://www.simcity.com/en_US/buyquote:SimCity save-files live on the cloud, so you can play your cities anywhere you play the game!
dat moet dus kunnen want de saves e.d staan in de cloudquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:19 schreef stbabylon het volgende:
Ik hoop trouwens dat het dan ook mogelijk is om met een save game verder te gaan op een andere machine.
Vannacht om 0:01 dusquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:23 schreef Vinno het volgende:
Gejatte post van iemand van Tweakers...
Please note that the Game will be released through Origin at 00:01 local time in each region mentioned below.
Monday, 4th March 2013
•North America
•Canada
•Mexico
•Brazil
•Singapore
•Hong Kong
•Korea
•Taiwan
•Thailand
•Russia
Wednesday, 6th March 2013
•European Nations (except Ireland, United Kingdom)
•Australia
•Japan
Thursday, 7th March, 2013
•New Zealand
•South Africa
•India
Friday, 8th March, 2013
•United Kingdom
•Ireland
•Protugal
Bron :
https://help.ea.com/article/when-will-simcity-be-released
Morgen nacht na 12 uur.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dus dan kan ik hem morgenavond spelen?
Ah oeps, local time had ik niet gezienquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:33 schreef stbabylon het volgende:
at 00:01 local time in each region mentioned below.
9,5 zelfs!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:34 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ah oeps, local time had ik niet gezien
Wacht, dan komt ie dus over 10 uur al uit?
Jep. 9.5 uur.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:34 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ah oeps, local time had ik niet gezien
Wacht, dan komt ie dus over 10 uur al uit?
Van GoT:quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:33 schreef stbabylon het volgende:
at 00:01 local time in each region mentioned below.
quote:Reactie: (trouwens best snel)
Goedendag Robbert,
De releasedatum in Nederland is 7-3 en deze datum is door EA Nederland afgegeven. Dit artikel wat u meld spreekt dit tegen, maar is al enige tijd oud en zal
hierdoor waarschijnlijk oude informatie bevatten. Wij leveren deze game niet eerder i.v.m. steetdate overeenkomsten. Mocht u de bestelling wensen te
annuleren dan is dit geen probleem.
--
Vriendelijke groet,
Dennis
Je had de streams moeten kijken afgelopen dagen. Trust me, genoeg diepgang!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:40 schreef Laser. het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik SimCity moet halen of toch laat liggen. Het bouw gebied lijkt mij veel te klein en ik ben bang dat ik dan te snel "uitgespeeld" ben. Daarnaast las ik ook dat de kromme bochten een beetje nutteloos zouden zijn vanwege ruimtegebrek. Wat moet ik nou doen?
Ja weet je, ik weet eigenlijk helemaal niks van deze game af.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:42 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
Je had de streams moeten kijken afgelopen dagen. Trust me, genoeg diepgang!
Thanks, ging makkelijker dan verwacht, gewoon Amerikaanse key gekocht die ik meteen kreeg en VPN even aangezet, ben hem ondertussen ook al aan het spelen.quote:
Wacht dan lekker ff af en blijf spieken in dit topic en de rest van het internet. Kom je er vanzelf achter of het wat is.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:44 schreef Laser. het volgende:
[..]
Ja weet je, ik weet eigenlijk helemaal niks van deze game af.
Ik doe dat bij veel games om dan lekker verrast te worden als ik ze dan eenmaal speel. Maar ik heb nog altijd veel twijfels bij deze game. Ik heb wel een gameplay video gezien en wat screenshots.
Dat wil ik ook weten, wil een hartje makenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:50 schreef Vinno het volgende:
Ik zit een beetje filmpjes te kijken en na te denken over mijn design van de stad.
Zag ook mooie tekening van iemand hier een paar topics geleden voorbij komen (handgetekend).
Maar kan je nou een kruising ook in "V" vorm maken?
Of zit een kruising altijd als een "T" splitsing?
Ik zie in filmpjes enzo alleen maar 'rechte' kruisingen/splitsingen...
geen zin om ergens anders te uploadenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 06:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan toch gewoon via imageshack doen______! 1999 belde
Kut, EA heeft de site aagepast, nu staat er weer 7equote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:23 schreef Vinno het volgende:
Gejatte post van iemand van Tweakers...
Please note that the Game will be released through Origin at 00:01 local time in each region mentioned below.
Monday, 4th March 2013
•North America
•Canada
•Mexico
•Brazil
•Singapore
•Hong Kong
•Korea
•Taiwan
•Thailand
•Russia
•European Nations (except Ireland, United Kingdom)
•Australia
•Japan
Thursday, 7th March, 2013
•New Zealand
•South Africa
•India
Friday, 8th March, 2013
•United Kingdom
•Ireland
•Protugal
Bron :
https://help.ea.com/article/when-will-simcity-be-released