PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:23 schreef UltimateTeam het volgende:
Die tweet van EA: 1 million reasons to play FUT this weekend! More information soon.
Wat gaat er komen....
Ik weet niet of hij ook een beetje lyricall isquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:27 schreef Tim86 het volgende:
Heb straks even dat album van Macklemore gedownload, toffe shit zeg. Echt heel veel goede nummers, niet alleen de singles
Vanavondquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja vanavond of vanmiddag ?
Ben 16:15 uit.
quote:
Matigquote:
Dachten wij allemaalquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:59 schreef Kamikazie het volgende:
Morgen
Wat doet Rijstbal hier? Dacht dat hij weg zou blijven...
Zal wel weer de zoveelste marketing luchtbel van EA zijn.quote:
Hee Sir Gambalotquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:59 schreef Kamikazie het volgende:
Morgen
Wat doet Rijstbal hier? Dacht dat hij weg zou blijven...
Zou wel vet zijn als wij samen onze spelers konden gebruiken om 1 team te maken in een toernooiquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal wel weer de zoveelste marketing luchtbel van EA zijn.
Promo packs waar ze hun zakken mee kunnen vullen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal wel weer de zoveelste marketing luchtbel van EA zijn.
Voor jou wel jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zou wel vet zijn als wij samen onze spelers konden gebruiken om 1 team te maken in een toernooi
1. Een toernooi als je wint een ticket om 1 miljoen te kunnen winnen.quote:
Hoezo voor mijquote:
Ik heb vast wel duurdere spelers in mijn clubquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb vast wel duurdere spelers in mijn club
quote:
Helaas. Maar nice dat je het zegtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mocht iemand een Tyrala in zijn club hebben dan zou ik die nu verkopen omdat hij wordt gepricefixed.
gr gr
Ik zag dat iemand een video over hem maakte dus toen kocht ik er meteen 1 voor 1.4k die net voor 6.9k werd verkocht. Hij is wel echt goed maar ik heb hem nog niet veel wedstrijden gebruikt.quote:
Wie maakte die video dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zag dat iemand een video over hem maakte dus toen kocht ik er meteen 1 voor 1.4k die net voor 6.9k werd verkocht. Hij is wel echt goed maar ik heb hem nog niet veel wedstrijden gebruikt.
I got cashquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb vast wel duurdere spelers in mijn club
Om 3 uur school en daarna ''weekend''quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nog 40 minuten skkl
Inb4 studenten en lol_hbo'ers die zeggen dat ze al weekend hebben
Bakkert en Gingerbreadquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:42 schreef Kamikazie het volgende:
wat rustig hier, waar is een GJE/SB/Marcie als je even zin hebt om wat getroll te zien.
Even Warp 1.9 opzetten en uit je plaat gaan. Dan is alles weer goedquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:47 schreef Rijst het volgende:
wat is dezen. Speel een potje seasons 6-0 gewonnen en na de wedstrijd staat dat ik 3-0 heb verloren.
Wat vind je hier precies grappig aan?quote:
Homo economicsquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat vind je hier precies grappig aan?
Iets totaal anders. Ik zie net dat Carlos Eduardo ooit voor 20 mil van TSG Hoffenheim naar Rubin Kazan ging
zo grappig is dat nou ook weer niet.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:12 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Inderdaad haha, alleen jij staat toch nog een trede hoger...maar uiteindelijk is dat ook m'n doel
Jouw opleiding nog wat dan of alweer mee gekapt?quote:
wtf hahah, dat doen ze snel danquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Is best pittig al zeg ik het zelf. Eerste 2 weken is een kwart al afgehaakt
Nog niet zeker, eerst even kijken hoe het eerste jaar bevaltquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Ga je voor je P en gelijk naar de uni of rustig hbo afmaken?
Johnny English?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:16 schreef Revontulet het volgende:
Hoe heet die film ook alweer, dat er heel de tijd een schoonmaakster oud vrouwtje rond loopt en dat ze opeens de assassin blijkt te zijn?
Het was ook wel een groot talent. Speelde geweldig in dat seizoen dat Hoffenheim met de winter eerste stond. 20 miljoen is misschien wat veel maar russische clubs moeten altijd meer betalen..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat vind je hier precies grappig aan?
Iets totaal anders. Ik zie net dat Carlos Eduardo ooit voor 20 mil van TSG Hoffenheim naar Rubin Kazan ging
hihihi ik spot een fout op de poster.quote:
Niet dit jaar nog nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
hihihi ik spot een fout op de poster.
Het is Kingsnight
okquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:15 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Nog niet zeker, eerst even kijken hoe het eerste jaar bevalt
Hazard is minimaal zo goed als Lavezziquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:38 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Lavezzi zo goedkoop is. Het is na Ronaldo de beste LW voor maar 6k.
Heerlijk ja. Dit soort lenteweer vind ik net zo lekker als de zomer eigenlijk..vooral als het echt zo snikheet is.quote:
Misschien speelt dat nog wel chiller ook johquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:41 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de nieuwe cup, even Sirigu en Olave erbij gehaald
quote:
Ja inderdaad, dan is het ook echt niet uit te houden met dat benauwde weer hier in Nederland. Het mag wel nog net iets warmen dan nuquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heerlijk ja. Dit soort lenteweer vind ik net zo lekker als de zomer eigenlijk..vooral als het echt zo snikheet is.
Zie DMquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
okHeb iets van 3 mensen in vriendengroepje die hbo psycho 1 jaar hebben gedaan, moet ik die voor je vragen of ze hun boeken nog hebben en willen verkopen?
Oh het is wel pas maart natuurlijk lol
Gewoon via internet laten invullen dan heb je het zo bij elkaar. Even op facebook knallen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Voor Marketing moeten we bij een supermarkt gaan staan en meer dan 100 enquetes ingevuld zien te krijgen. Dat gaat echt tering lang duren, of we moeten even wat wijven hosselen die ze afnemen
Tot nu toe wel, 8-0, 3-0, 6-0quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:42 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Misschien speelt dat nog wel chiller ook joh
Ja dat wel..krijg nu een beetje een wintersportgevoel. Qua warmte is dit vergelijkbaar als in je 4 laagse wintersportpak incl thermo shit op die bergquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dan is het ook echt niet uit te houden met dat benauwde weer hier in Nederland. Het mag wel nog net iets warmen dan nu
Of je vult het gewoon zelf inquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Voor Marketing moeten we bij een supermarkt gaan staan en meer dan 100 enquetes ingevuld zien te krijgen. Dat gaat echt tering lang duren, of we moeten even wat wijven hosselen die ze afnemen
Ik koop er zo wel eentje voor je. Zet er maar iets op waar ik naar kan traden. ff potje afmakenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:47 schreef Rijst het volgende:
De prijs van Pogba (352) is nu rond de 2.5k. Ik wacht nog een paar uurtjes hopelijk kan ik hem dan voor discard oppikken
Olave heeft wel zijn lengte als voordeel natuurlijk. Je kan het trouwens ook nog omdraaien achterin:quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tot nu toe wel, 8-0, 3-0, 6-0
Maar of het daar nou aan ligt..Perea en Olave vind ik min of meer gelijkwaardig en Marchetti is een eindbaas. Sirigu tot nu toe ook goed, maar ook weer niet heel erg veel getest ofzo.
Thanks. Dat is aardig van jequote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik koop er zo wel eentje voor je. Zet er maar iets op waar ik naar kan traden. ff potje afmaken
Dan zullen we veel studenten krijgen, niet echt een goed totaalbeeld voor een supermarktquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Gewoon via internet laten invullen dan heb je het zo bij elkaar. Even op facebook knallen.
Ik herken wel een paar spelers die hiertussen staan.quote:
Ik vind dat weer geweldig. Dan ga ik weer bij ons voor voetballen en misschien wel buiten zitten met de laptopquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dan is het ook echt niet uit te houden met dat benauwde weer hier in Nederland. Het mag wel nog net iets warmen dan nu
DMquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik herken wel een paar spelers die hiertussen staan.
Voor het eerst sinds tijden met open jas gefietst, heerlijk man.quote:
Hazard, Nani en Bale zijn veel beterquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:38 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Lavezzi zo goedkoop is. Het is na Ronaldo de beste LW voor maar 6k.
Totdat je de volgende dag gelijk ziek bentquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds tijden met open jas gefietst, heerlijk man.
Nee joh, het is echt gewoon warm.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Totdat je gelijk ziek bent de volgende dag
Als het plus 30 graden is is het echt niet uit te houden op me kamer 's nachts. Dan slaap ik zo slecht, of ik zet mijn ventilator aan en ik ben de volgende dag verkoudenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik herken wel een paar spelers die hiertussen staan.
[..]
Ik vind dat weer geweldig. Dan ga ik weer bij ons voor voetballen en misschien wel buiten zitten met de laptop![]()
Het is nu bijna warm genoeg om geen jas aan te hoeven doen, ik zeg zelf altijd dat je bij 14 graden of meer geen jas aan hoeft.
Met jas uit in de treinquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds tijden met open jas gefietst, heerlijk man.
Als het in Nederland warm is dan is het vaak meteen TE warm. Maar met zulk weer ga ik wel naar buiten (ja, echt waar)quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als het plus 30 graden is is het echt niet uit te houden op me kamer 's nachts. Dan slaap ik zo slecht, of ik zet mijn ventilator aan en ik ben de volgende dag verkouden
Zeldzame blikjes zoeken in het zonnetje?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als het in Nederland warm is dan is het vaak meteen TE warm. Maar met zulk weer ga ik wel naar buiten (ja, echt waar)
Ik slaap dan wel eens buiten in de zomer, picknicktafel hebben wij, stoelkussens erop, slaapzak en lekker in de buitenluchtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als het plus 30 graden is is het echt niet uit te houden op me kamer 's nachts. Dan slaap ik zo slecht, of ik zet mijn ventilator aan en ik ben de volgende dag verkouden
[..]
Met jas uit in de treinMaar idd heerlijk
Kon alleen geen reet zien op mijn laptopscherm door de zon, maar heb ik er graag voor over
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:54 schreef vandermar het volgende:
Costa, Bertrand, Aanholt, Juninho, Willems
Gamberini is toffer en minstens net zo goed. En originelerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Olave heeft wel zijn lengte als voordeel natuurlijk. Je kan het trouwens ook nog omdraaien achterin:
Ogbonna Chiellini Olave
Of vind je Gamberini fijner?
Gewoon chillen bij ons achter huis jwzquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zeldzame blikjes zoeken in het zonnetje?
Vooral benauwd, dat maakt het zo kutquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als het in Nederland warm is dan is het vaak meteen TE warm. Maar met zulk weer ga ik wel naar buiten (ja, echt waar)
Dat lijkt me te kutquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik slaap dan wel eens buiten in de zomer, picknicktafel hebben wij, stoelkussens erop, slaapzak en lekker in de buitenlucht
Als je dat hier in de buurt doet mag je blij zijn dat je niet wakker wordt met je boxershort op je enkels en een condoom naast je op de grondquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik slaap dan wel eens buiten in de zomer, picknicktafel hebben wij, stoelkussens erop, slaapzak en lekker in de buitenlucht
Nee man, nice om buiten te slapenquote:
No problem. Trade offer gedaan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Thanks. Dat is aardig van je
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee man, nice om buiten te slapenIk wil ook een kamer met balkon (ja want ik ga het huis uit
daar was ie weer
) kan ik met warm weer daar slapen
Je gaat toch niet de hele nacht je ventilator aanzettenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Ik koop er gewoon nog wat Ventilators bij dan
Koop alle Santana's op en discard ze.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:12 schreef Thezeurminator het volgende:
Ook het feit dat iedereen met Dede-Luiz-Santana, Ogbonna-Chiellini-Gamberini, speelt begint me ook mateloos te irriteren.
Ik ga niet mijn wekker zetten om hem uit te zetten neequote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je gaat toch niet de hele nacht je ventilator aanzetten
What about Dede - Silva - Santana?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:12 schreef Thezeurminator het volgende:
Ook het feit dat iedereen met Dede-Luiz-Santana, Ogbonna-Chiellini-Gamberini, speelt begint me ook mateloos te irriteren.
Ik varieer het tenminste nogquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:12 schreef Thezeurminator het volgende:
Het wordt alleen maar warmer in je kamer.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ga niet mijn wekker zetten om hem uit te zetten nee
Of je moet iets eerder opstaanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:19 schreef Tim86 het volgende:
Al die moderne ventilatoren hebben toch zo'n tellertje/klokje..Gewoon op een uurtje of 2 zetten en dan slaap je lekker in met koude lucht. En word je badend in het zweet wakker
Ferdinand is manne goed.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:20 schreef Thezeurminator het volgende:
y,Pique,Hummels,Vidic,Puyol,Ferdinand,Luisao onbruikbaar zijn met FUT. En dat je met een totti bijv oo
Pique en Luisao noemenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:20 schreef Thezeurminator het volgende:
Maar het is gewoon niet leuk dat topclass verdedigers als : Garay,Pique,Hummels,Vidic,Puyol,Ferdinand,Luisao onbruikbaar zijn met FUT. En dat je met een totti bijv ook niets kan.
you suckquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:20 schreef Thezeurminator het volgende:
Maar het is gewoon niet leuk dat topclass verdedigers als : Garay,Pique,Hummels,Vidic,Puyol,Ferdinand,Luisao onbruikbaar zijn met FUT. En dat je met een totti bijv ook niets kan.
Hitte? Vanochtend nog met handschoenen op de fietsquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:21 schreef Tobi-wan het volgende:
Gaan we nu alweer over hitte zitten klagen?
Jij kijkt nooit Benfica zeker. Vorig jaar in CL toen Benfica redelijk ver kwam(kwartfinale) Garay was eindbaas toen. En Luisao heeft ook al 50 interland voor Brazilie en CL ervaring etc. Die Santana speelt volgens mij nooit als die Subotic gewoon fit is.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:20 schreef Tim86 het volgende:
Garay en Luisao zijn ook gewoon niveautje Felipe Santana hoor.
En nu met een lekker zwembad op de rug omdat je een winterjas aanhebt en een rugzak op de rugquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hitte? Vanochtend nog met handschoenen op de fiets
Neuh, al klopt het stuk winterjas en rugtas wel. Windje mee, lekker fietsweer zo.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
En nu met een lekker zwembad op de rug omdat je een winterjas aanhebt en een rugzak op de rug
Ja maar het is gewoon moeilijk om met een milito te spelen als je tegen OP Déde,Santana en Luiz staat. Dat is gewoon de beste verdediging van het spel(TOTY uitgezonderd). En dat voor nog geen 14k? Dat is gewoon onrealistisch. Santana hoort geeneens bij de beste 75 CB ter wereld.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
you suck![]()
gebruik hummels altijd.
en dat jij verder niet met milito overweg kan. ja dan zal je toch je spel strategie aan moeten passen. in plaats van forrest gump gaan zitte kijken
Ik speel ook niet met de snelste spitsen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:24 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ja maar het is gewoon moeilijk om met een milito te spelen als je tegen OP Déde,Santana en Luiz staat. Dat is gewoon de beste verdediging van het spel(TOTY uitgezonderd). En dat voor nog geen 14k? Dat is gewoon onrealistisch. Santana hoort geeneens bij de beste 75 CB ter wereld.
Ik speel liever bronze/silver cup omdat ik gek word van die pacehoeren.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik speel ook niet met de snelste spitsen.
Ik speel alleen met goudquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:25 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik speel liever bronze/silver cup omdat ik gek word van die pacehoeren.
het is helemaal niet moeilijk om met milito tegen deze gasten te spelen. je moet alleen niet denken dat je er even voorbij gaat rennen. het is sowieso helemaal niet moeilijk tegen een 3 mans verdediging te spelen als je maar de juiste tactiek hebt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:24 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ja maar het is gewoon moeilijk om met een milito te spelen als je tegen OP Déde,Santana en Luiz staat. Dat is gewoon de beste verdediging van het spel(TOTY uitgezonderd). En dat voor nog geen 14k? Dat is gewoon onrealistisch. Santana hoort geeneens bij de beste 75 CB ter wereld.
Het scoren lukte opzich nog wel. Alleen ik had voor de hextagon cup een nieuwe verdediging uitgeprobeerd. Maar het slaat gewoon nergens op dat Mascherano en Garay outclassed worden door een of andere pacey braziliaan en welliton. Met die 2 spelers is gewoon niet te spelen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
het is helemaal niet moeilijk om met milito tegen deze gasten te spelen. je moet alleen niet denken dat je er even voorbij gaat rennen. het is sowieso helemaal niet moeilijk tegen een 3 mans verdediging te spelen als je maar de juiste tactiek hebt.
maar aan je frustratie te merken heb je die niet
mascheranoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:29 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Het scoren lukte opzich nog wel. Alleen ik had voor de hextagon cup een nieuwe verdediging uitgeprobeerd. Maar het slaat gewoon nergens op dat Mascherano en Garay outclassed worden door een of andere pacey braziliaan en welliton. Met die 2 spelers is gewoon niet te spelen.
Ja die zuigt in FUT dat heb ik nu ook wel door. Maar in RL is die gewoon een paar klasse beter dan welliton. Maar dat uit zich niet in FUT.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:32 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ja die zuigt in FUT dat heb ik nu ook wel door. Maar in RL is die gewoon een paar klasse beter dan welliton. Maar dat uit zich niet in FUT.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
mascherano is in het echt ook gewoon KUT hebben ze best goed gedaan in FUT
Welliton is ook in FUT gewoon slecht. Het enige wat hij goed kan is rennen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:32 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ja die zuigt in FUT dat heb ik nu ook wel door. Maar in RL is die gewoon een paar klasse beter dan welliton. Maar dat uit zich niet in FUT.
Mascherano is slecht hoor, ook in het echt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:29 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Het scoren lukte opzich nog wel. Alleen ik had voor de hextagon cup een nieuwe verdediging uitgeprobeerd. Maar het slaat gewoon nergens op dat Mascherano en Garay outclassed worden door een of andere pacey braziliaan en welliton. Met die 2 spelers is gewoon niet te spelen.
Ik moet zeggen ik volg de primera division niet maar als die echt zo kut is waarom is die dan 86 rated. Het is gewoon waardeloos dat je een 86 rated speler net zo goed weg kan pleuren. Die 86 rating geeft aan dat EA hem wel een goede player vind.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
mascherano is in het echt ook gewoon KUT hebben ze best goed gedaan in FUT
... Je bent aan het twijfelen over Fifa 13 en realiteit? Wanneer zie je 1 speler 9 andere spelers uitkappen en skillen en dan nog scoren...............quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:32 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
het zelfde als de IF versie van walcottquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Welliton is ook in FUT gewoon slecht. Het enige wat hij goed kan is rennen.
Ronaldinho, Neymarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:34 schreef Grandesco het volgende:
[..]
... Je bent aan het twijfelen over Fifa 13 en realiteit? Wanneer zie je 1 speler 9 andere spelers uitkappen en skillen en dan nog scoren...............
Was met jou?
79 lonshot, 80 ball control , 85 finishing, 80 shot power, 80 volleys, 77 heading acc. Noem ik niet alleen rennen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Welliton is ook in FUT gewoon slecht. Het enige wat hij goed kan is rennen.
Walcott is dan wel het dieptepunt van waardeloos. Dan heb je het ook over een speler.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
het zelfde als de IF versie van walcottwat was die slecht zeg. zeker als spits
Hij kan redelijk afmaken, voor de rest is het pure crap.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:36 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
79 lonshot, 80 ball control , 85 finishing, 80 shot power, 80 volleys, 77 heading acc. Noem ik niet alleen rennen.
In het bronze toernooi speel je ook 90% van de tijd tegen Engelse bronzes met pace of tegen MLS bronzes met pace (als je niet tegen een starter pack team moet) Iedereen gebruikt snelle CBs omdat de aanvallers zo snel zijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:25 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik speel liever bronze/silver cup omdat ik gek word van die pacehoeren.
En dat een paar minuten na een plaatje met Remy, Aubemeyengyang, Welbeck, Sturridge en Reus. En daarvoor had je ook een team met Welliton en Emenikequote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik speel ook niet met de snelste spitsen.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dat een paar minuten na een plaatje met Remy, Aubemeyengyang, Welbeck, Sturridge en Reus. En daarvoor had je ook een team met Welliton en Emenike
Of was dit een troll
Welliton met zijn 4* is wel nice. Emenike kan alleen hard rennen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Emenike en Welliton zijn kut
Welbeck is niet eens zo snel, daarbij pace abuse ik niet
scherpquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dat een paar minuten na een plaatje met Remy, Aubemeyengyang, Welbeck, Sturridge en Reus. En daarvoor had je ook een team met Welliton en Emenike
Of was dit een troll
En hij is vies stek. In het begin had ik hem wel maar ik haalde er toen geen plezier meer uit en nu kan ik niets meer met zequote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:41 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Welliton met zijn 4* is wel nice. Emenike kan alleen hard rennen.
Ik moet wel zeggen dat ik met Emenike niet kan afmaken. Die kleuter raakt bij mij altijd paal of lat.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
En hij is vies stek. In het begin had ik hem wel maar ik haalde er toen geen plezier meer uit en nu kan ik niets meer met ze
vandermar plsquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mascherano is slecht hoor, ook in het echt.
heb je hem weer hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:50 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
vandermar pls
86 is wel veel, veel te hoog, though.
Barcelona belletje ging afquote:
Maar als je zegt dat Wellinton in het echt een betere speler is dan Mascherano en Pique dan moet je ook maar eens naar de dokter.quote:
Fifa =/= Real Life.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:00 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Maar als je zegt dat Wellinton in het echt een betere speler is dan Mascherano en Pique dan moet je ook maar eens naar de dokter.
Ik heb Welliton 1x zien spelen (tegen Ajax) Toen was FUT11 uit en daarin had hij nog maar 85 pace ofzo. Hij scoorde 1x maar hij leek lang niet zo snel. Daarna heb ik hem nooit meer zien spelen. Felipe Santana is OP in FIFA omdat hij en snel is en 1.94 en toch nog zo'n hoge jumping en heading.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:00 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Maar als je zegt dat Wellinton in het echt een betere speler is dan Mascherano en Pique dan moet je ook maar eens naar de dokter.
Santana is in het echt ook zo'n baasquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb Welliton 1x zien spelen (tegen Ajax) Toen was FUT11 uit en daarin had hij nog maar 85 pace ofzo. Hij scoorde 1x maar hij leek lang niet zo snel. Daarna heb ik hem nooit meer zien spelen. Felipe Santana is OP in FIFA omdat hij en snel is en 1.94 en toch nog zo'n hoge jumping en heading.
FIFA is wel realistisch, alleen FUT niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:08 schreef Thezeurminator het volgende:
Maar het doel is toch om een realistisch voetbal spel te maken? Iedereen die zegt ja je moet niet zo zeuren. Ik bedoel als ik geen realistisch voetbalspel wil spelen dan pak ik mijn gamecube uit de kast en ga ik Mario Football spelen. Ik vind dat anno 2013 FIFA qua gameplay het aardig voor elkaar heeft maar het mist gewoon een hoop realisme.
Ik zou ook wel willen dat ik met goed voetbal alles win maar dat zit er helaas niet in. Als LB+Y niet zo OP is wordt het voor de tegenstanders veel moeilijker maar nu komt elke LB+Y van een willekeurige speler gewoon aan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:08 schreef Thezeurminator het volgende:
Maar het doel is toch om een realistisch voetbal spel te maken? Iedereen die zegt ja je moet niet zo zeuren. Ik bedoel als ik geen realistisch voetbalspel wil spelen dan pak ik mijn gamecube uit de kast en ga ik Mario Football spelen. Ik vind dat anno 2013 FIFA qua gameplay het aardig voor elkaar heeft maar het mist gewoon een hoop realisme.
Mario Super Strikers is wel een tering vet spel.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:08 schreef Thezeurminator het volgende:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
FIFA is wel realistisch, alleen FUT niet.
Klopt als mijn neefjes komen spelen we het nog. Echt een goed spel en leuk om te spelen. Zoals alle mario titels.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:09 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Mario Super Strikers is wel een tering vet spel.
Dat Mario voetbalspel heb ik een keer bij iemand gespeeld op de Gamecube (volgens mij) Dat was wel echt leuk. Voor de rest ben ik geen Mario-fan (maar dat had kun je aan mijn username wel zien)quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:11 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Klopt als mijn neefjes komen spelen we het nog. Echt een goed spel en leuk om te spelen. Zoals alle mario titels.
Heb geen coins meer. En waarom Pazzini?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:15 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Doe dan IF Toni en If Pazzini.
Die sonic racegame is ook heel vet voor de xbox. Beetje mario kart rip off maar goed te spelen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat Mario voetbalspel heb ik een keer bij iemand gespeeld op de Gamecube (volgens mij) Dat was wel echt leuk. Voor de rest ben ik geen Mario-fan (maar dat had kun je aan mijn username wel zien)
Ja natuurlijkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:15 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Met je zus? want dan mag je ze postte.
SIF Pazzini komt mischien zijn IF was al baas.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:15 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Doe dan IF Toni en If Pazzini.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ken ik niet, ik vind de oude SEGA spellen (Sonic 1 t/m 4) het best en die speel ik soms nog wel op de emulator. Ik probeer ze dan uit te spelen zonder een leven te verliezen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:16 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Die sonic racegame is ook heel vet voor de xbox. Beetje mario kart rip off maar goed te spelen.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:17 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nou hup naar buiten!
Geen duckface aub.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:33 schreef Baje het volgende:
Wat is dat speciale van ea?Als je een speler van United koopt, krijg je er een brons pack bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:33 schreef Baje het volgende:
Wat is dat speciale van ea?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
DMquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:40 schreef UltimateTeam het volgende:
Iemand geïnteresseerd in een pricefix? Ben zelf begonnen alleen kan nog wel wat investeerders gebruiken.
En niemand die wat durfde te zeggen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:43 schreef Djeetje het volgende:
Onze leraar bio vind het leuk om filmpjes te kijken met het geluid aan via de beamer tijdens een toets
Wut?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:40 schreef poker4lifee het volgende:
en dan hoor je ineens dat je een halfzusje van 9 hebtwas blijkbaar wel van de trollacties, m'n vader
Ik moest laatst ook tegen Adler, dat was of de IF of de UP maar die hield ook echt álles eruit waardoor het 0-0 bleefquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:44 schreef HugoohAFCA het volgende:
Speel al 3 potjes tegen UP Adler maar volgens mij is hij beter als Hart, alle ballen die bij Hart er in zouden gaan houd die man gewoon.
#Wtfvandedag
Hij is ook beter dan Hart..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:44 schreef HugoohAFCA het volgende:
Speel al 3 potjes tegen UP Adler maar volgens mij is hij beter als Hart, alle ballen die bij Hart er in zouden gaan houd die man gewoon.
#Wtfvandedag
vader tijd terug overleden, en net ineens een ex vrouw van hem aan de deur die een dochter van 9 van 'm heeft.quote:
Damn, haha.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vader tijd terug overleden, en net ineens een ex vrouw van hem aan de deur die een dochter van 9 van 'm heeft.
Nooit van gehoord
Moeder en hij ook al lang uit elkaar hoor toen, daar niet van. Maar blijft toch vaag allemaal dat je dat ineens hoortquote:
Ja wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
En niemand die wat durfde te zeggen?
Wauw dat is crazyquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
vader tijd terug overleden, en net ineens een ex vrouw van hem aan de deur die een dochter van 9 van 'm heeft.
Nooit van gehoord
ja weet niet echt wat ik er mee moetquote:
*houdtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:44 schreef HugoohAFCA het volgende:
#Wtfvandedag
Gelukkig is ze 9quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja weet niet echt wat ik er mee moetMisschien maar een keer een topic openen in r&p ofzo
begint in de 27e minuut met achterin rondspelenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:00 schreef Gramulanion het volgende:
Tegen iemand met Ronaldo en IF Robben op de vleugels.
twee keer 0 is nog steeds 0twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 05-03-2013 om 17:00:42DOUBLE CHANCE Happy Hour! 6-7pm UK (10am-11am PT). DOUBLE the chance of finding TIF Bale, Robben, & the TOTW in-forms in all regular packs! reageer retweet
Ik heb dat vorig jaar een keer geprobeerd met 5k packs en ik kreeg IF Klose uit mijn 2e of 3e packquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:06 schreef Dudeweiser het volgende:
twee keer 0 is nog steeds 0twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 05-03-2013 om 17:00:42DOUBLE CHANCE Happy Hour! 6-7pm UK (10am-11am PT). DOUBLE the chance of finding TIF Bale, Robben, & the TOTW in-forms in all regular packs! reageer retweet
6-7pm uk hoelaat is dit hier ik ben echt een ramp hierin.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:06 schreef Dudeweiser het volgende:
quote:Op zondag 10 februari 2013 22:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij is geen supporter, voor de zoveelste keer. Fuszy en GG, dat zijn Feyenoord supporters. Ik weet nog dat Fuszy zelfs een keer moe werd van het gehaat op Ajax, terwijl Feyenoord toen zelf verloren had.
ja dat scheelt weer 5 posts om pics, of wat bedoel je?quote:
Je hebt wel eens heldere momenten inderdaad.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:08 schreef Fuszy het volgende:
Ik zag dat er een sherlock tool is. Dus ik zoek even naar mijn naam en zie ik dit:
[..]
7-8quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:07 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
6-7pm uk hoelaat is dit hier ik ben echt een ramp hierin.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je hebt wel eens heldere momenten inderdaad.
IK MAAK GELIJK NADAT HIJ IN DE 90E MINUUT DE BAL MET ZIJN KEEPER VErSPEELTquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:05 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
begint in de 27e minuut met achterin rondspelen
Ik hoop dat je hem inmaakt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:16 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
IK MAAK GELIJK NADAT HIJ IN DE 90E MINUUT DE BAL MET ZIJN KEEPER VErSPEELT
ik hou jullie op de hoogte
2.5Kquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je hem inmaakt.
Als ik 100k aan 5k packs uit zou geven tijdens HH, wat zou dan de beste speler zijn (qua waarde)
Je hebt echt bij een hoop dingen mazzel gehadquote:
Mijn verdediging en CDMs waren echt nergensquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heuj 5-3 gewonnen van Thad
20-5 in schoten dus lijkt me wel terecht lol
Rematch?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Mijn verdediging en CDMs waren echt nergensZe stapten niet en hielden je spitsen ook niet bij terwijl ze gewoon even snel zijn
Sloeg nergens op hoe makkelijk je door kon lopen..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je hebt echt bij een hoop dingen mazzel gehadJe begon wel goed, dacht echt dat ik batta ging krijgen
Je gaf ook wel veel weg hoor. Als ik al die lobjes gewoon voor gegeven had had het een grote uitslag geworden, maar dat was wel een beetje gay geweest die goals danquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:22 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Sloeg nergens op hoe makkelijk je door kon lopen..
Ja had niet verwacht dat je daar ging staan in friendlyquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je gaf ook wel veel weg hoor. Als ik al die lobjes gewoon voor gegeven had had het een grote uitslag geworden, maar dat was wel een beetje gay geweest die goals dan
keep us posted because we like crashesquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ga een gekke voorspelling doen en ik ga zeggen dat ik een IF ga krijgen
Niet echt bij stil gestaan, doe ik gewoon automatisch zodat je hem lang gaat geven want dan heb ik meer kans de bal te krijgenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja had niet verwacht dat je daar ging staan in friendlyen dacht ook schijt neem hem wel kort want ik had elton in de spits
Ik heb goede herinneringen aan 5k packs van de voorgaande FUT editiesquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
keep us posted because we like crashes![]()
gun het je enorm maar ik denk niet dat het gaat gebeuren.
zie editquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb goede herinneringen aan 5k packs van de voorgaande FUT edities
ja momentjequote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet echt bij stil gestaan, doe ik gewoon automatisch zodat je hem lang gaat geven want dan heb ik meer kans de bal te krijgen
ACCEPTEER MIJN INVITE EENS
Dan pak ik ff wat drinkenquote:
In 5k packs heb je sowieso redelijk vaak een shiny speler. Vergeet niet dat er ook goede non-shiny silvers en golds (en 4 atb formaties) zijn. Ik moet sowieso positief blijven.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
keep us posted because we like crashes![]()
gun het je enorm maar ik denk niet dat het gaat gebeuren.
E: 20 packs waarvan je 13 stuks al shine consumable krijgt. dus 7 keer kans
1 keer een slappe spaanse cb
1 keer een waardeloze duitse middenvelder
2 keer een nietzeggende speler uit een nog minder zeggende competitie
je heb 3 kansen![]()
jij zegt je meest waardevolle speler 4 atb telt dus niet meequote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In 5k packs heb je sowieso redelijk vaak een shiny speler. Vergeet niet dat er ook goede non-shiny silvers en golds (en 4 atb formaties) zijn.
Ik bedoelde daarmee dat je als je een 4 atb formatie krijgt dat je dan minder verlies maakt. Ik heb er nu als test alvast 1 geopend en ik kreeg van Bommelquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij zegt je meest waardevolle speler 4 atb telt dus niet mee![]()
non-shiny gold die iets waard zijn.. zijn er echt maar een paar. (luiz, gundagan, gustavo)
maar goed ik hoop dat je meer geluk hebt dan de voorspelde 2.5K
ga zelf maar eens kijken of we nog wat ruimte op de consumable pile kunnen krijgen.:)
wat is de nieuwe cup eigenlijk ? nog steeds die spanjaarden ?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:33 schreef Tim86 het volgende:
Lol, wat een mongool net in de finale van die nieuwe cup..4-5-1 op ultra defensive is zooooooo lame. Ik kon steeds tot 30 meter van zijn doel doorwandelen zonder ook maar een speler tegen te komen, op die ene eenzame spits na
Op het einde ging hij maar alles of niets spelen en toen scoorde hij zelfs nog uit een corner, maar kom op zeg..speel dan gewoon niet. In balbezit was hij nog best goed ook, maar zo kan je gewoon nooit winnnen
Ja moest wel mijn verdedigers houden jou spitsen niet bij en buitenspel zetten doen ze ook nietquote:
Nee, 6 leagues in starting 11. Bizar genoeg pas 1 Brazilianen team in die 4 potjes tegengekomen. Coins en silver pack als je wintquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat is de nieuwe cup eigenlijk ? nog steeds die spanjaarden ?
Wut waarom?quote:
Hij zat te kankeren. Maar ja is goed. Wel raar man na die 1-2 ging het bij mij veel beter. Spelers maken tackles ipv dat ze niks doen. Maar dat was bij jou eerste potje ook volgens mij. Toen je 2-2 maakte zakte het bij mij helemaal in. Echt apart want naar mijn gevoel doe ik niet veel anders..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wut waarom?
Naja ga er vanuit dat je gewonnen had, had wel weer veel meer schoten maar je verslaat me op efficiency in de tweede helft, kwam er ook niet goed meer door
Vanavond nog maar eens een rematch?
Na de 2-1 wist ik al meteen dat het fout ging gaanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij zat te kankeren. Maar ja is goed. Wel raar man na die 1-2 ging het bij mij veel beter. Spelers maken tackles ipv dat ze niks doen. Maar dat was bij jou eerste potje ook volgens mij. Toen je 2-2 maakte zakte het bij mij helemaal in. Echt apart want naar mijn gevoel doe ik niet veel anders..
awwwwquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:31 schreef Lindgren. het volgende:
Aids. Ik zie eruit als een crackjunk. Nou is dat normaal ook al het geval, maar nu is het helemaal absurd. Het wordt eindelijk fucking lente en ik word ziek. Feest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |