quote:
Op dinsdag 5 maart 2013 12:21 schreef Girl217 het volgende:Ik hoop dat jullie de vragen willen beantwoorden en misschien helpen met nieuwe ideeen:)!
Kennen jullie 'Lekker Weg" van HEMA?
Zo, ja wat vinden jullie ervan?
Zo, niet wat kan HEMA doen om het in de markt te zetten?
Wat missen jullie meestal bij reisbureaus?
Als jullie een campagne moeten bedenken voor HEMA 'lekker weg" wat zouden jullie dan bedenken?
Dankjulliewell:)!
Tis al gezegd, maar:
Steek eens wat meer moeite in je enquete. Herlees het eens voordat je op invoeren drukt, haal de fouten er uit, dit is toch niet serieus te nemen zo? Je laat nu met een flutberichtje ons jouw werk opknappen. Je steekt er echt nul moeite in zelf. Had je niet wat meer vragen kunnen bedenken bijvoorbeeld? Vraag aan de mensen die het WEL kennen hóe ze er van gehoord hebben bijvoorbeeld, lijkt me ook een vrij belangrijke vraag...
Maar goed, ik heb niet het idee dat je hier nog gaat reageren en dat onderstaande voor jan met de korte achternaam is, maar toch, ik ben de rotste niet:
Kennen jullie 'Lekker Weg" van HEMA?Ja.
En mócht je benieuwd zijn hoe... van iemand in de sauna gehoord die de kaart had.
Zo, ja wat vinden jullie ervan?Top dat ik er mee onbeperkt voor half geld naar mijn favo sauna kan waar ik dus tóch al kwam, dus alleen maar geld uitspaar op deze manier. Verder gebruik ik de kaart/het lidmaatschap niet, alleen hiervoor. Aangeschaft met ING rentepunten die ik toch niet gebruikte, dus gratis.
Wat wel verbeterd mag worden is de bevestigingsmail van de Lekker Weg Club naar de sauna zelf. Dat mag even duren soms. Dus nu mail ik mijn eigen bevestiging altijd maar naar de sauna door als ik kort van te voren 'boek'.
Zo, niet wat kan HEMA doen om het in de markt te zetten?Tsjah, je zet HEMA voor paal vind ik met zulke vragen. Zo'n groot merk als HEMA dat aan vreemden moet vragen hoe ze iets onder de aandacht moeten brengen??
Wat missen jullie meestal bij reisbureaus?Bedoel je 'echte' reisbureaus of online? Geen flauw idee wat je met deze vraag wilt.
Als jullie een campagne moeten bedenken voor HEMA 'lekker weg" wat zouden jullie dan bedenken?Daar moet HEMA maar gewoon wat centjes aan uitgeven om een campagne door reclamebobo's te laten bedenken, daar zijn wij niet voor.
Dankjulliewell:)!Graag gedaan.