Nope.quote:
Check. Getafe is een voorstad van Madrid, Vallecano komt echt uit Madrid zelf.quote:
Goed!quote:
2,6,7,8,9,10,13,15 en 19.quote:
Goed.quote:
Nope. Seizoen '96/'97 was het.quote:
tweevoudig wereldkampioen, lijkt me dus niet.quote:
Nee. Ik zit mobiel. Dus maar 1 voor 1. En anders had ik denk Uruguay niet fout gehad.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Jacobs goed, Uruguay fout. Je zit ze toch niet een voor een te googelen he?
Nope, is 'm ook niet. Gek trouwens, Uruguay hier al twee keer voorbij zien komen, was ook het meest genoemde antwoord bij de quiz zelf. Inderdaad tweevoudig wereldkampioen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
tweevoudig wereldkampioen, lijkt me dus niet.
Ik denk eerder aan Polen?
Is voor mijn tijd hè.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:20 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nope, is 'm ook niet. Gek trouwens, Uruguay hier al twee keer voorbij zien komen, was ook het meest genoemde antwoord bij de quiz zelf. Inderdaad tweevoudig wereldkampioen.
Ja, voor de mijne ookquote:
Yes, dat is 'm.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:21 schreef BusterPosey het volgende:
9. Zweden? Beelden van de wedstrijd tegen Brazilie in de jaren '50 hangen me nog bij. Daarnaast ook in de jaren '90 3e/4e plaats volgens mij.
Inderdaad, vond het al vreemd dat die zo lang open bleef staan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:24 schreef BusterPosey het volgende:
10 staat ook nog open, zie ik nu. Dat is natuurlijk Kovacs. Verder houdt mijn kennis volgens mij op nu.
Groningen kan ik me niet eens meer herinneren Europees gezien, terwijl dat pas enkele jaren geleden is.
En met Atalanta Bergamo kan ook 19 van de lijst.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:26 schreef Lange_Lans het volgende:
19: Atalanta Bergamo of Parma. Ik gok op die eerste. Hierna houdt het voor mij ook op.
Leuke vragen. Hoeveel had de uiteindelijke winnaar er fout?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En met Atalanta Bergamo kan ook 19 van de lijst.
Waren in totaal 80 vragen (4x20) en een finale van nog een keer 20 vragen. De nummer 1 na de eerste vier rondes haalde 96 van de 130 punten. In de finale waren 27 punten te verdienen en de winnaars haalden er 13.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Leuke vragen. Hoeveel had de uiteindelijke winnaar er fout?
Da's deel 1. Deel 2 is een oude bekende van de FC.quote:
Dat klopt, maar hoe heet die club?quote:
Ik zal 'm weggeven. RKVV bestaat niet (althans, niet in Ridderkerk), da's RVVH. En die zocht ikquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik dacht dus RKVV en dat is ook meteen de enige club uit Ridderkerk die ik ken
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:52 schreef Irritatie100 het volgende:
O ja, die
Naast Kerlon trouwens Ze Eduardo (oid) als die Braziliaan van Ajax?
Zo komen we er welquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:56 schreef Irritatie100 het volgende:
Partizan Belgrado geloof ik als degene die Groningen uitschakelde? Bij mijn weten iig een Oost-Europeaanse club.
Schuster ?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:15 schreef Lange_Lans het volgende:
1. In totaal hebben vier spelers met de voornaam Michel in het Nederlands Elftal gespeeld. Wie zijn dat? Boerebach, Kreek,
3. In welke stad schakelde Branco en Brazilie Oranje uit tijdens het WK 1994? En wat is de naam van het stadion? Orlando Orange Bowl ?
4. Val welke club is 'I'm Forever Blowing Bubbles' het supporterslied? Newecastle United ?
5. Het is een transfer die nu amper meer voor te stellen is. Maar welke speler verruilde in 1984 AC Milan voor MVV? Eric gerets ?
6. Wat is de maximale omtrek van een bal? Viola Holt ?
8. Wie was de uitvinder van de term 'Hotseknotsbegionavoetbal'? Bert Jacobs ?
9. Nederland reikte vier keer tot de laatste vier tijdens het WK voetbal, zonder ooit wereldkampioen te worden. Er is één ander land waarvoor dit ook geldt. Welk land is dat? West of Duitsland ?
10. Rinus Michels wordt vaak gezien als de trainer van het Gouden Ajax uit de jaren ’70. Michels won met Ajax de Europa Cup I in 1971. Maar wie was er trainer toen Ajax in 1972 en in 1973 de Europa Cup I won? Kovacs ?
11. Rotterdam heeft Feyenoord, Sparta en Excelsior. Madrid heeft Real Madrid, Atletico Madrid en …? Celta de Vigo ?
13. Barcelona leverde in totaal 17 spelers voor Oranje. Slechts één maakte zijn debuut in Oranje als speler van Barcelona. Wie was dat? Zenden ?
14. Andere clubs hebben ooit slechts één Nederlandse international geleverd. Welke Oranje-internationals horen er bij deze Italiaanse clubs?
Napoli – Genoa FC – Foggia – Padova Ruud Krol ? John van 't Schip ? Brian Roy ? Michel Kreek ?
17. Tijdens de finale om de Wereldbeker in 1995 tussen Ajax en Gremio speelde bij de Brazilianen een spits die het later tot meervoudig topscorer van Europa zou schoppen. Wat is zijn naam? Jardel ?
20. Er zijn slechts twee Duitsers die tot minstens één officiële wedstrijd voor FC Barcelona kwamen. Wie zijn dat?
Ik had niet kunnen spieken zag de vragen en ging ff stoer doenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Je loopt een beetje achter tong, alleen de balomtrek hoeft nog
Ruud Geels ?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:18 schreef Irritatie100 het volgende:
Welke speler heeft in de meeste opeenvolgende Klassiekers gescoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |