Ik hou me precies om die reden in, ervaring leert dat het te veel gedoe is om elke keer al mijn spullen over te hevelen naar een andere tas en dat ik er dus effectief toch maar 1 gebruikquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:55 schreef Diconnected het volgende:
als ik geld had gehad had ik dat abbo ook besteld, dan had ik 2 van die tassen en kon ik afwisselen![]()
automatische incasso.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Godvermoet je meteen betalen of kan acceptgiro ook? Zit mobiel
Jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
Wisten jullie dat Light pindakaas tien keer zo veel suiker bevat als gewone pindakaas?
ik snap uberhaupt niet dat ze het zo mogen verkopen eigenlijk. Ik dacht dat daar wetten voor waren.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jadaarom eet ik ook gewone pindakaas
![]()
is vaak bij light producten, qua kcals is het dan minder maar de suiker is veul meermijn oma kocht ook veel light en suikervrije dingen voor mij vroeger, en nu pas na zo'n 10 jaar weet ze dus dat ze die niet hoeft te kopen
ja ik doe om de week veranderen ongeveer. al heb ik nu 2 weken m'n Longchamp in gebruikquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik hou me precies om die reden in, ervaring leert dat het te veel gedoe is om elke keer al mijn spullen over te hevelen naar een andere tas en dat ik er dus effectief toch maar 1 gebruik
ja is vooral een marketingtruc denk ik... qua wetten enzo weet ik dat niet, hou ik me niet mee bezigquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik snap uberhaupt niet dat ze het zo mogen verkopen eigenlijk. Ik dacht dat daar wetten voor waren.
ik vind om de week al vaak. Ik zou niet verder komen dan om het jaar.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja ik doe om de week veranderen ongeveer. al heb ik nu 2 weken m'n Longchamp in gebruikpast ook velen zooi in
alleen jammer dat die niet veel vakjes heeft.
Ik ook. Maar ik let dus meestal op de koolhydratenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik eet ook geen light pindakaas trouwens. Naja, ik lees vooral wèl etiketten. Ik eet wel light producten, maar alleen als ze verantwoord zijn.
YOU DON'T SAY!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja is vooral een marketingtruc denk ik
Ja MAAR NIET ZOEENquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
NO.
je hebt al velen mooie tassen!
ja ik ben een meutquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind om de week al vaak. Ik zou niet verder komen dan om het jaar.
dat ligt niet aan je tas hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja ik ben een meutmaar als ik bijvoorbeeld ene tas heel veel gebruik dan krijg ik dus last van schouders enzo
ja ik ramde al op verzendenquote:
Dus niet bestellenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Neeals ik het nodig had dan had ik nu allang m'n gegevens ingevuld
het helpt wel. bij mij danquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sinds wanneer is dàt een geldig argument?
Nee, dat mag pas als het drie dagen warm is!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
ZAL IK GAAN ZEIKEN DAT HET WARM IS?![]()
![]()
![]()
![]()
neeheee. hier op verzenden mutsquote:
Kut,quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat mag pas als het drie dagen warm is!
dat is het merkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom noemen ze die tas een cowboytas?
Als ik denk aan een cowboytas, stel ik me voor dat er een zadel aan vast zit
oh. Ja van zuivel wist ik het, maar van TIEN KEER ZOVEEL in pindakaas schrok ikquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
En Skjoe, de wet is dat ze het light mogen noemen als er iets van 30% minder vet of suiker in zit. Iets in die geest.
Dus als pindakaas 30% minder vet bevat, mogen ze het light noemen. Dat dat vet wordt vervangen voor suiker maakt niet uit.
Bij zuivel is dat trucje van vet vervangen voor suiker ook heul veul toegepast
Blijf het garpig vinden dat mensen light pindakaas hebbenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh. Ja van zuivel wist ik het, maar van TIEN KEER ZOVEEL in pindakaas schrok ik
Ik heb het niet, ik zocht het op ter vergelijking van iets.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Blijf het garpig vinden dat mensen light pindakaas hebben.
Ik heb er nog nooit van gehoord, van die hele tas ook niet.quote:
Euroshopperquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb het niet, ik zocht het op ter vergelijking van iets.
Ik eet alleen klassieke Calve
nee hoor, ik had wel van het merk gehoord maar dat het zo'n vette hype was had ik ook gemistquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord, van die hele tas ook niet.
Ben ik nu slecht in mode?
je ziet er veel scholieren/studenten meequote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, ik had wel van het merk gehoord maar dat het zo'n vette hype was had ik ook gemist
wij hebben altijd die van AH eigen merkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb het niet, ik zocht het op ter vergelijking van iets.
Ik eet alleen klassieke Calve
oh dat verklaart het.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
je ziet er veel scholieren/studenten mee
Wat versta jij onder smeuig?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
wij hebben altijd die van AH eigen merkdie is zo lekker smeuig
+100quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waar ik echt gelukkig van word is met een theelepel een keer in de pot gaan en dan een hap pindakaas nemen
euhm, romig, glijd lekker over de tong, zacht?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat versta jij onder smeuig?
Ik ken het woord al mijn hele leven en weet nog steeds niet hoe smeuig smaakt
of van de chocopastaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waar ik echt gelukkig van word is met een theelepel een keer in de pot gaan en dan een hap pindakaas nemen
IK OOKquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb altijd calve met en zonder nootjes, dan kan ik kiezen
dafuqquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gadver ik zweet![]()
![]()
![]()
Goeden plan wel, wollen trui en winterjas + snowboots aandoen
dat meen je niet. Snowbootsquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Gadver ik zweet![]()
![]()
![]()
Goeden plan wel, wollen trui en winterjas + snowboots aandoen
Ja weet ik veelquote:
derpquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja weet ik veel.
Daarbij draag ik m'n snowboots vrijwel altijd als ik met Cody op pad ga, want niet erg als ze vies worden![]()
En m'n oude gympen liggen nog in m'n oude huis
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Collega's trollen
Jar of Dirt 10 hours mix aanzetten, pc locken en naar de wc gaan en rondje koffie automaat
Heb on board sounds en ze kunnen t niet muten
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Collega's trollen
Jar of Dirt 10 hours mix aanzetten, pc locken en naar de wc gaan en rondje koffie automaat
Heb on board sounds en ze kunnen t niet muten
Je kunt niet rechtstreeks naar leidse! FF metro naar zuid nemen en dan gaat de tram zu leidsequote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
SJAAN ik moet naar leidscheplein. Kan ik dan op Bijlmer een metro nemen?
je kan beter via centraal gaan en dan tram pakkenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
SJAAN ik moet naar leidscheplein. Kan ik dan op Bijlmer een metro nemen?
Oh dan gewoon ff zuidplein oversteken en tram 5 pakken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik kan ook tot zuid blijven zitten in de trein...
Leidse ligt dichter bij Centraal dan bij Zuid, maar het zal niet meer dan 5 minuten schelen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben om 13:35 op zuid, met overstap in utrecht zou ik om 13:37 op centraal zijn. Wat is dan handiger!
welkon kleur wil je dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:39 schreef Mss het volgende:
Ohja, die aanbieding met die tas. Ik vind de kleuren alleen heel lelijk.
Maar het scheelt wel ¤50.
Ruik je haar al?quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:42 schreef Incantrix het volgende:
Godsamme, ik hou helemaal niet van zulke tassen maar mijn bestelknop jeukt
Omdat aanbieding?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:42 schreef Incantrix het volgende:
NIET DOEN DAN!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:42 schreef Incantrix het volgende:
NEINZ pas om 13:35quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:41 schreef Sharana_LV het volgende:
spees is 1 tramhalte verwijderd van mijn werk
nee hoor, ik ken het gevoel. Ben al dagenlang allerhande shopsites aan het wegklikkenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Natuurlijkdat en leren tas en whoe
ik ben echt sneu..
DEZEquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
ik ben echt sneu..
I know, ik ga het ook niet doen, voor dat geld heb ik 2 tassen met my little ponies erop én nog geld overquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NIET DOEN DAN!
Centjes aan iets uitgeven wat je leuker vind, nieuwe games ofzo
Same herequote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, ik ken het gevoel. Ben al dagenlang allerhande shopsites aan het wegklikken
Ik ken hetquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
ik ben echt sneu..
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:45 schreef Incantrix het volgende:
[..]
I know, ik ga het ook niet doen, voor dat geld heb ik 2 tassen met my little ponies erop én nog geld over
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, ik ken het gevoel. Ben al dagenlang allerhande shopsites aan het wegklikken
ik wacht heel braaf tot Bubsel ze heeftquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ken het
Ik wil heul geen leren tas, dat scheelt
Ook wel mooi is dat ik al een week braaf de Zoya's aan het wegklikken ben, terwijl de kans ongeveer 90% is dat ik ze uiteindelijk toch wel faal
hoezo, je bent er toch zelf al 1 aan het bakken?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dat doe ik met babywinkelsdeze weke toch eens irl gaan kijken
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had best je sjaal mee kunnen nemen en af kunnen teven sjaanMja volgende week bij de film dan!
heb jij ook een sjaal van sjaan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik had best je sjaal mee kunnen nemen en af kunnen teven sjaanMja volgende week bij de film dan!
Haha, ook herkenbaar ja, en dan wéken trots zijn dat je het niet gedaan. En dan.. Tja.. *klik*quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ken het
Ik wil heul geen leren tas, dat scheelt
Ook wel mooi is dat ik al een week braaf de Zoya's aan het wegklikken ben, terwijl de kans ongeveer 90% is dat ik ze uiteindelijk toch wel faal
Die twijfel zit er ook nog in, maar veul duurder..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wacht heel braaf tot Bubsel ze heeft
Same shit, different viewquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]!!!!!!
Nee jij hebt een sjaal van sjaan, spees heeft een sjaal voor sjaan
Hoezo? Veel duurder dan waar?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die twijfel zit er ook nog in, maar veul duurder..![]()
Wacht je tot de 20 wekenecho?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dat doe ik met babywinkelsdeze weke toch eens irl gaan kijken
Valt mee toch, online ook gewoon 11 eu per lakjequote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die twijfel zit er ook nog in, maar veul duurder..![]()
Nailetc.quote:
*slikt de waarheid over "broodje gezond" snel in*quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:51 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai ! Hoe gaat het hier*reageert op alles en iedereen*
Kusjekroel en velen liefde.
Zo.
Overigens ging mijn collega net naar de friettent..................... en ik heb een broodje gezond gepakt![]()
En de friet dringt mijn neusgaten vreselijk binnen
![]()
Ik dacht hetzelfdequote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
*slikt de waarheid over "broodje gezond" snel in*
WAAROM friet op een zonnige DINSDAG FFS???
ga je voor alles nieuw of heb je nog familiestukken?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, maar ik wil mijn voorkeuren wel nu even bekijken
Geen Mayo/saus?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:53 schreef PriemGirl het volgende:
Hoezo?Een pistolet met kaas/ham; sla; ei; komkommer en wat wortels.............. What's wrong with that?
Friet kan toch best als de zon schijnt of als het dinsdag isquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
WAAROM friet op een zonnige DINSDAG FFS???
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=320&bih=416#quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
oh wist neit eens dat ze die hadden lawl
Nee; anders was mijn logischen redenatie van gezond doen wat loosquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:53 schreef PriemGirl het volgende:
Hoezo?Een pistolet met kaas/ham; sla; ei; komkommer en wat wortels.............. What's wrong with that?
mwah, is zo zonde.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Friet kan toch best als de zon schijnt of als het dinsdag is
Lekkerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:53 schreef PriemGirl het volgende:
die is idd ook erg tof!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:54 schreef Mss het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=320&bih=416#
Dit vind ik mooier!
kcal kan ik me 'wellicht' iets bij voorstellen (alhoewel dit broodje heul niet zo groot was); maar vetten?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De totale hoeveelheid vetten en kcals van een broodje gezond komen vaak aardig in de buurt van een klein frietje zonder. Dat zeg ik niet om te haten, daar is serieus onderzoek naar gedaan
Er zitten wel meer nuttige voedingsstoffen in dan in friet, dat wel
Mijn wieg is er nog maar af ik daar op zit te wachten. En of ie nog goed is valt te bezien.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga je voor alles nieuw of heb je nog familiestukken?
Advies nodig? Neem geen ademend matras, matrassen kunnen niet ademen namelijk
kaas, ham. En meestal mayo, maar nu niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
kcal kan ik me 'wellicht' iets bij voorstellen (alhoewel dit broodje heul niet zo groot was); maar vetten?
jouw hooft is gewoon raarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, mooi weer is lekker genieten van vers fruit en salades in mijn hooft
DOESquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Salade met aardbeienquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb geen zin in frietjes en geef ook weinig om frietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
DOES
NOT
COMPUTE!
Nee ik snap het wel, maar als je zin hebt in een frietje heb je zin in een frietje, nix zonde aan
Tuurlijk, lekker rondkijken, leuk <3quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:52 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, maar ik wil mijn voorkeuren wel nu even bekijken
Gezond aan het eten om op gewicht te blijvenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:06 schreef Sharana_LV het volgende:
priem ben jij alleen gezond aan t eten of ook aan t afvallen?
hoeveel weeg je nu dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gezond aan het eten om op gewicht te blijven2 weken geleden heb ik mijn 'doel' reeds behaald met afvallen; en dan ga ik niet weer EAT EVERYTHING doen
Dus ik let gewoon op wat ik eet (en probeer tegenwoordig zelfs te ontbijten... maar met 1 boterham; maar het is een begin
). Ermahgerd de wereld vergaat
57kgquote:
vind ik wel!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:05 schreef PriemGirl het volgende:
hamburger; snacks; frikandel; kroktet; nuggets; ALLES !
Ik twijfelde nog of ik een broodje gezond en een mixed snacks er bij zou pakken; maar dat vond ik ook heul niet logisch![]()
Dus op zich vind ik dat ik best een schouderklopje verdien![]()
Nee? Okayyy
ik weeg bijna het dubbele ermahgerd ik ben 2 keer priemquote:
Wij halen ook wel eens frietje in de pauze of broodje kebab ofzoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
Maar serieus, rot op met je friet op kantoor ofzo. Ik vind dat niet normaal hoor
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
Maar serieus, rot op met je friet op kantoor ofzo. Ik vind dat niet normaal hoor
vreet je dat ook tussen je werkende collega's achter je buro op?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wij halen ook wel eens frietje in de pauze of broodje kebab ofzo
Si!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vreet je dat ook tussen je werkende collega's achter je buro op?
Hier hangt ook altijd een knoflookmeur danquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ah ik vind het niet heul erg; want vaak zeur ik zelf ook 'IK HEB ZIN IN DE MAC' en dan gaan ze ook halen
Zolang het maar niet iedere week is; kan ik het wel handelen
![]()
Maar we zitten in 1 ruimte; dus die geur blijft wel hangen![]()
Ook vervelend als er in de middag klanten komen dan![]()
Veel collega's eten mee en degene die niet mee eten vinden het allemaal geen probleemquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
Naja, ik ben geloof ik de enige hier die het niet vindt kunnen dus never mind
Het lijkt mij ook niet lekker, maar ik werk niet op kantoor, dus ik kan niet oordelenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:25 schreef Stormqueen het volgende:
Naja, ik ben geloof ik de enige hier die het niet vindt kunnen dus never mind
In mijn geval eten van voer met een zeer duidelijke geurquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:30 schreef PriemGirl het volgende:
Wat; het eten van vettigheid? Of het eten achter je bureau?
Theheheh ja kan er mij wel iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In mijn geval eten van voer met een zeer duidelijke geur
Ah to go is duurquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:39 schreef Sharana_LV het volgende:
nee ik moet echt iets gezonders fixen
ik kom alleen op de terugweg langs een AH to go, what to do what to do
Ik ga met de bus naar huis dus blijf wel langer zitten en dan ga ik wel met de tram terugquote:
Stukje vlees, aardappeltjes en groenters?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga met de bus naar huis dus blijf wel langer zitten en dan ga ik wel met de tram terug
MAAAAAR
wat zl k bij de super halen dan?
Ja maar watquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Stukje vlees, aardappeltjes en groenters?
Jup dat.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In mijn geval eten van voer met een zeer duidelijke geur
HEEFT WIM ACHTER MIJN RUG OM BABY'S ZITTEN MAKEN?quote:
Herman was dat wel. Die is er van 2 hoog tussen uit genaaid ooitquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben het balkon kat-proof aan het maken en merk dat ik bij ieder gaatje dat open blijft denk "hmm.. Zo suïcidaal zal ze toch niet zijn?"
![]()
Ik zie Miep er ook voor aanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Herman was dat wel. Die is er van 2 hoog tussen uit genaaid ooit.
Ik vind dat ding aan de achterkant een beetje gek, voor de rest vind ik ze erg mooiquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
http://www.zara.com/webap(...)20HAK%20EN%20BANDJES
quote:
Herman is in het net omhoog geklommen vermoedelijk, om bovenaan tussen het net door te kruipen en vervolgens naar beneden te springen.... Dus tsjaa, ik weet niet hoe gestoord Miep isquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zie Miep er ook voor aan![]()
Ik heb nu bamboe-matten langs de spijlen gespannen. Die komt net iets hoger dan de reling, dus ik heb hoop dat ze niet op de reling springt. Eronder zit wel nog een kleine ruimte, maar dan moet ze heul veul moeite doen om naar beneden te springen (4 hoog).. Daar zal ze toch niet tussendoor kruipen? Daarom: Hoe suïcidaal zou ze zijn
Ik vind ze wel leuk alleen raar flapje aan de achterkant idd!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Herman is in het net omhoog geklommen vermoedelijk, om bovenaan tussen het net door te kruipen en vervolgens naar beneden te springen.... Dus tsjaa, ik weet niet hoe gestoord Miep is.
Ja of ff in de winkel passen iddquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:12 schreef Debsterr het volgende:
Hmm, misschien maar gewoon af laten leveren in de winkel, retour kan altijd!
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Herman is in het net omhoog geklommen vermoedelijk, om bovenaan tussen het net door te kruipen en vervolgens naar beneden te springen.... Dus tsjaa, ik weet niet hoe gestoord Miep is.
Showen!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:17 schreef Unfckingtitled het volgende:
Krijg net nieuwe schoolfoto's van mn broertje en zusje in de wa.
Die van mn zusje![]()
iedereen zegt dat ze op me lijkt
maar die van mn broertje
Mn stiefmoeder zei: Hij lijkt net een junk!
Hele slechte hoek denk ik ofzoik herken hem amper
DE STOF WAS OP!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Waarom hebben deze pumps maar 1 zijkant
http://www.zara.com/webap(...)24/PUMP%20MET%20KANT
dat is ter voorkoming van chronisch openliggende pezenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind dat ding aan de achterkant een beetje gek, voor de rest vind ik ze erg mooi![]()
weet je nu al welke chick mij kende?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:29 schreef PriemGirl het volgende:
Dat je zo keiveel fun hebt met een mede fresh-meat en er vandaag pas achter komt dat ze 10 jaar ouder is dan ik10 jaar !!1! Ik dacht serieus dat ze 25 ofzo was
Ja dat zit wel lekkerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat is ter voorkoming van chronisch openliggende pezen
DMquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
weet je nu al welke chick mij kende?
ja jezus, wat vind je mooi?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:35 schreef Sharana_LV het volgende:
ik zoek mooie lichtbruine pumps, zuchttt
iemand nog website tips? zalando en omoda al gehad, nu bijenkorf kieken
Deze vind ik persoonlijk leuker. Maar die zullen ook aidsiger lopenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja dat zit wel lekker.
Had ze trouwens al gepast, in maat 41, die pasten wel maar meh bij de teen, dus ik hoop dat 42 beter zit. Hoogte is eigenlijk best goed te doen! Ga ze denk ik in allebei de kleuren bestellen. Vind deze ook mooi
:
[ afbeelding ]
Denk het ook, minder houvast aan de voet zeg maar.. die andere zijn wat omvattender.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Deze vind ik persoonlijk leuker. Maar die zullen ook aidsiger lopen
Lichtbruin, pumps, geen peeptoe eeeeen ronde neusquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja jezus, wat vind je mooi?
Spartoo al geprobeerd?
Klote dat ze ziek is.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:54 schreef PriemGirl het volgende:
Oh matig... Ze ziet er jonger uit door haar meds... want daardoor houdt ze vocht vast vooral rond haar ogen (die de rimpels recht strijken..Aan de ene kant: ze ziet er echt vet jong uit; aan de andere kant: matig dat het door kanker meds is![]()
Heb wel even gezegd dat ik nu extra ga letten op haar gezicht incl. rimpels.
Ik ga de volgende keer op jouw rimpels lettenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klote dat ze ziek is.
Maar ik wil toch even zeggen dat mensen van 35 niet standaard een rimpelkop hebben.
ik ben geen 35.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik ga de volgende keer op jouw rimpels letten
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Lichtbruin, pumps, geen peeptoe eeeeen ronde neus
Ik ga ff kieken!
Ohja geen suede of lak, gewoon leerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]![]()
http://www.manfield.com/d(...)field-beige-09248951
Ze hebben 450 paar bruine pumps en ze hebben niet wat je zoekt?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:59 schreef Sharana_LV het volgende:
SQ die site heeft niet wat ik zoek, heb je nog meer sites?
ja maar ik ben een zeikwijfquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze hebben 450 paar bruine pumps en ze hebben niet wat je zoekt?
ff kieken, dankuquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.heels.com/color/brown-shoes
717 paar
Ik dacht nog: hoge hakken heb ik niet echt nodig enzo, maar ja, ik en passende schoenen vinden is al moeilijk zatquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik dacht nog: hoge hakken heb ik niet echt nodig
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sinds wanneer is dàt een geldig argument?
mot het ook van guess zijn of hoeft dat niet?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:10 schreef Sharana_LV het volgende:
ik wil zo iets maar dan met ronde neus en eventueel hoger
[ afbeelding ]
Nee dat snap ik... Alleen heeft zij vergelijkingsmateriaal van voor het gekanker en toen had ze velen meer rimpels; zei ze.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klote dat ze ziek is.
Maar ik wil toch even zeggen dat mensen van 35 niet standaard een rimpelkop hebben.
Nee dat hoeft niet persee, was allleen ff als voorbeeld dat ik deze kleur mooi vind en dat het geen suede isquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mot het ook van guess zijn of hoeft dat niet?
Baasquote:
OMFGquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
deze passen leuk bij je ballerina's
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
deze passen leuk bij je ballerina's
[ afbeelding ]
130quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zat echt zo te kijken van wtf
Kost nog 130 dollar ook
Ja tofquote:
Ja maar straks krijg je ze binnen; zijn ze alle 4 leukquote:
Eens doenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:18 schreef Stormqueen het volgende:
Shar, je moet zoeken op de kleur cognac. Wellicht helpt dat
EHMYGEWRD DAT HOORDE IKquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
2e paar halve prijs ends today true story.gif.com
Is not helpingquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
2e paar halve prijs ends today true story.gif.com
Tsjaa, dan moet ik kiezen! Sowieso zijn het maar 2 modellen, maar dan beide in 2 kleuren.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar straks krijg je ze binnen; zijn ze alle 4 leuk![]()
![]()
Truestory
Ja maar die ene kleur past dan bij dit en de andere bij dat.........quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:23 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Tsjaa, dan moet ik kiezen! Sowieso zijn het maar 2 modellen, maar dan beide in 2 kleuren.
Ja, en we gaan 2x op vakantie dit jaar + naar een festival. Dus ik moet kiezenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar die ene kleur past dan bij dit en de andere bij dat.........
Debsterr kan, itt ons, wel keuzes makenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar die ene kleur past dan bij dit en de andere bij dat.........
Jup, over het algemeen welquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Debsterr kan, itt ons, wel keuzes maken![]()
Ja maar.. debs is de uitzondering toch...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Debsterr kan, itt ons, wel keuzes maken![]()
kiezen is voor sloebers!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja maar.. debs is de uitzondering toch...Normaal maak je geen keuzes............... TOCH?
ja doei. Ik heb ik weet niet hoe veel schoenen gezien op de sites die ik je aanreikte die er allemaal op lijken, maar je wordt gewoon als een magneet naar de merkjes getrokken, daar kunnen wij ook niks aan doenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
deze ook mooi maar louboutin![]()
WAAROM VIND IK NIX NORMAALS
neinz! Maar ik wil gewoon niet te laag, en t moet er wel beetje mooi uitzien enzeuquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja doei. Ik heb ik weet niet hoe veel schoenen gezien op de sites die ik je aanreikte die er allemaal op lijken, maar je wordt gewoon als een magneet naar de merkjes getrokken, daar kunnen wij ook niks aan doen![]()
WOLZ!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
neinz! Maar ik wil gewoon niet te laag, en t moet er wel beetje mooi uitzien enzeu
En stiekem wel merkgeilquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NEIHEEIENZ
ik ben gewoon kieskeurig en irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |