Ik hou me precies om die reden in, ervaring leert dat het te veel gedoe is om elke keer al mijn spullen over te hevelen naar een andere tas en dat ik er dus effectief toch maar 1 gebruikquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:55 schreef Diconnected het volgende:
als ik geld had gehad had ik dat abbo ook besteld, dan had ik 2 van die tassen en kon ik afwisselen![]()
automatische incasso.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Godvermoet je meteen betalen of kan acceptgiro ook? Zit mobiel
Jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
Wisten jullie dat Light pindakaas tien keer zo veel suiker bevat als gewone pindakaas?
ik snap uberhaupt niet dat ze het zo mogen verkopen eigenlijk. Ik dacht dat daar wetten voor waren.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jadaarom eet ik ook gewone pindakaas
![]()
is vaak bij light producten, qua kcals is het dan minder maar de suiker is veul meermijn oma kocht ook veel light en suikervrije dingen voor mij vroeger, en nu pas na zo'n 10 jaar weet ze dus dat ze die niet hoeft te kopen
ja ik doe om de week veranderen ongeveer. al heb ik nu 2 weken m'n Longchamp in gebruikquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik hou me precies om die reden in, ervaring leert dat het te veel gedoe is om elke keer al mijn spullen over te hevelen naar een andere tas en dat ik er dus effectief toch maar 1 gebruik
ja is vooral een marketingtruc denk ik... qua wetten enzo weet ik dat niet, hou ik me niet mee bezigquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik snap uberhaupt niet dat ze het zo mogen verkopen eigenlijk. Ik dacht dat daar wetten voor waren.
ik vind om de week al vaak. Ik zou niet verder komen dan om het jaar.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja ik doe om de week veranderen ongeveer. al heb ik nu 2 weken m'n Longchamp in gebruikpast ook velen zooi in
alleen jammer dat die niet veel vakjes heeft.
Ik ook. Maar ik let dus meestal op de koolhydratenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik eet ook geen light pindakaas trouwens. Naja, ik lees vooral wèl etiketten. Ik eet wel light producten, maar alleen als ze verantwoord zijn.
YOU DON'T SAY!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja is vooral een marketingtruc denk ik
Ja MAAR NIET ZOEENquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
NO.
je hebt al velen mooie tassen!
ja ik ben een meutquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind om de week al vaak. Ik zou niet verder komen dan om het jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |