Dit heb je onderzocht in de annalen van de staat der Nederlanden?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:24 schreef PeuRac het volgende:
Oh en over dat rokjesdag, het is pas rokjesdag als de panties uitblijven, dus blote benen onder rokjes! Dit is nog nooit voor half April geweest.
precies anders heb ik altijd rokjesdagquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:24 schreef PeuRac het volgende:
Oh en over dat rokjesdag, het is pas rokjesdag als de panties uitblijven, dus blote benen onder rokjes! Dit is nog nooit voor half April geweest.
Bijna, dat staat op Wikipedia (zowel NL als EN) en op de Rokjes barometer.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit heb je onderzocht in de annalen van de staat der Nederlanden?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bijna, dat staat op Wikipedia (zowel NL als EN) en op de Rokjes barometer.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rokjesdag
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rokjesdag
http://www.rokjesbarometer.nl/
De omschrijving van Martin Bril, niet de bedenker van het concept (dat is al veel ouder), maar hij heeft het wel beroemd gemaakt: http://www.rokjesbarometer.nl/column/
Lees ik je fobo:quote:
quote:Op 09-05-2012 10:43 schreef Geester
Ik heb ooit een spin aan mij laten sabbelen. Het geef gaf mij een dusdanige euforie dat ik permanente boner heb ( ja het gif van een bepaalde spin kan je een permanente stijve opleveren )
Ik denk dezequote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet je al welke kloon je nu echt gaat gebruiken?
Ik heb geen verhalenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goed, vermaak ons nu met jouw verhalen.
Jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zullen we trouwen en ons eigen verhaal maken?
Daar heeft Mur zelf zo zijn schoonmaakmiddel voorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:17 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je m'n auto wilde gaan wassen.
Daarna weggerold like a baws?quote:
That's what she saidquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ook.hoop dat het formaat meevalt.
quote:
Niet gezellig dus? Hoe moet ik me dat voorstellen?quote:
Ik dacht eerder aan mijn formaat deze keerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Iedereen weet veel te veel over mijn formaat.
Laten we ophouden met het bespreken van het formaat van mijn leuter aub.
Ik geloof je niet, je denkt altijd aan mij.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet gezellig dus? Hoe moet ik me dat voorstellen?
[..]
Ik dacht eerder aan mijn formaat deze keer.
Deze keer echt nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:41 schreef Murdera het volgende:
Ik geloof je niet, je denkt altijd aan mij.
Wat heb je besteld?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:33 schreef Murdera het volgende:
Ik hoop dat mijn bestelling vrijdag binnenkomt.
Verbaast me niks.quote:
Museum geweest.. en daarna nog even terras gedaanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet gezellig dus? Hoe moet ik me dat voorstellen?
Klinkt prima toch? Beetje bierenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Museum geweest.. en daarna nog even terras gedaan
Als je een leuke klas hebt kan dat inderdaad heel gezellig zijn!quote:
In jouw geval was het een straf?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als je een leuke klas hebt kan dat inderdaad heel gezellig zijn!
Jup, myxomatose konijn halen ze vaak even op. Vooral midden in de stad.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is wel een beetje BBQ weer.
Doet de ambu daar wat aan?
Is dat een speciaal ding?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup, myxomatose konijn halen ze vaak even op. Vooral midden in de stad.
Dit is heul geen clownquote:
beter of erger dan:quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:24 schreef Evie het volgende:
OMFG pff nooit meer zomaar iets aanklikken op internet..
Wtf fucking naar..
echt te erg voor woorden.. snap niet dat die kinderen hun moeder niet ook gewoon gruwelijk pijnlijk doodmaken.quote:
ook niet als je je probeert in te leven in hun optiek?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:29 schreef Evie het volgende:
[..]
echt te erg voor woorden.. snap niet dat die kinderen hun moeder niet ook gewoon gruwelijk pijnlijk doodmaken.
Jammer genoeg wel. Maar ik zou het nu zeker doen als ik zou weten dat wie dan ook zoiets zou doen... en als je goed die verhalen bekijkt wisten er zat "volwassen" mensen van. Iedere volwassene die dergelijke dingen mogelijk maakt, heeft in mijn ogen het recht op leven verloren.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
ook niet als je je probeert in te leven in hun optiek?
Oprecht:quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:37 schreef Evie het volgende:
Iedere volwassene die dergelijke dingen mogelijk maakt, heeft in mijn ogen het recht op leven verloren.
Die op 24:40 is best wel leuk denk ik.quote:
Jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die op 24:40 is best wel leuk denk ik.
Aj dus je bent net pas thuis?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:29 schreef Samzz het volgende:
Eventjes cadeaubonnen wegbrengen. Drie uur later naar huis.
Is je 'niet voeren' bordje weer eens verdwenen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Is je 'niet voeren' bordje weer eens verdwenen?Die heb ik bewust in het Chinees opgesteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
menu 15quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die heb ik bewust in het Chinees opgesteld.
Weet ik veel. Ik dacht dat je vanmorgen de kinderfilmpjes van Nickelodeon had gekeken of zo.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik gebruikte echt chinees, wat dacht jij dan
.
Neuh ik kijk geen tv meerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik dacht dat je vanmorgen de kinderfilmpjes van Nickelodeon had gekeken of zo.
Ni Hao ken ik, ja. Door die kindertekenfilmpjes van Nickelodeonquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neuh ik kijk geen tv meer.
Ni Hao is een groet
Xei Shen betekend tot ziens
Ik ken het van de oude game tijd toen de Aziaten de Europese servers kwamen bevolkenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ni Hao ken ik, ja. Door die kindertekenfilmpjes van Nickelodeon.
Ik zou het ook niet weten. Ik ga lekker in bed liggen en een serie kijken, moequote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ken het van de oude game tijd toen de Aziaten de Europese servers kwamen bevolken. Dat is ergens in 1998/1999 geweest. Chobo en gosu ken ik daar ook nog van alleen ik weet niet of dat wel daadwerkelijke woorden in het Chinees of Koreaans waren
.
Hf en trusten alvastquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet weten. Ik ga lekker in bed liggen en een serie kijken, moe.
3x op de download link geklikt.... 3x de melding dat het geannuleerd is ... 3x herklikken dan lijkt ie te downloaden... maar vervolgens is de file niet te vinden op mijn desktop... heb ook al gerebootquote:
bestand kan ik ook niet downloaden...... geannuleerd staat er weer ......firefox instelling misschien??quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:08 schreef muhahaha het volgende:
Doet het prima hier.... Ik gebruik Winamp.
Of firewall alleen ik denk dat je pc daar wel voor open zou moeten staan. Heb je msn? Dan stuur ik je mijn winamp toe. Kun je die installeren en kijken of dat wel werkt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
bestand kan ik ook niet downloaden...... geannuleerd staat er weer ......firefox instelling misschien??
Problemen met VLC, wow dat is voor het eerst dat ik het hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
3x op de download link geklikt.... 3x de melding dat het geannuleerd is ... 3x herklikken dan lijkt ie te downloaden... maar vervolgens is de file niet te vinden op mijn desktop... heb ook al gereboot
gebruik jij het nog? Ik werd gek van de storingen, heb het er maar opgedoekt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of firewall alleen ik denk dat je pc daar wel voor open zou moeten staan. Heb je msn? Dan stuur ik je mijn winamp toe. Kun je die installeren en kijken of dat wel werkt.
Peu, ik ben een technisch wonderquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Problemen met VLC, wow dat is voor het eerst dat ik het hoor.
Ja, ik gebruik een oudere versiequote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gebruik jij het nog? Ik werd gek van de storingen, heb het er maar opgedoekt.
jij bent er zo een waarbij iedereen op de technische afdeling je kent?quote:
bij mac geen optie, een keer geinstalleerd, is vastzitten aan de versie welke je hebt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik een oudere versie.
v5.54
Geen issue of wat.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij bent er zo een waarbij iedereen op de technische afdeling je kent?
Bummer is dat.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
bij mac geen optie, een keer geinstalleerd, is vastzitten aan de versie welke je hebt.
Nee, lijkt me wel gezelligquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij bent er zo een waarbij iedereen op de technische afdeling je kent?
Geloof me, dat vinden zij meestal niet.quote:
Mooiste was een gebruiker die zelf een toner ging vervangen, ding liet vallen en er vervolgens vandoor gingquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geloof me, dat vinden zij meestal niet.
Geniaalquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mooiste was een gebruiker die zelf een toner ging vervangen, ding liet vallen en er vervolgens vandoor ging. Overal poeder incl een voetafdruk erin ahahaha.
Monteur moeten laten komen om alles schoon te laten maken incl. de cardridge holder IN de printerquote:
Idioten, waarom zou je zelf ergens aan komen waarvoor je een contract hebt om het te laten doenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Monteur moeten laten komen om alles schoon te laten maken incl. de cardridge holder IN de printer. Wat een zooi was dat
(let wel, wij hadden die dingen in beheer incl het vervangen ervan).
Omdat het zelf ook techneuten zijn en ze denken serieus alles beter te wetenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Idioten, waarom zou je zelf ergens aan komen waarvoor je een contract hebt om het te laten doen
Ik snap dat het bij je huidige opdrachtgever niet zo gaat nee, dat lijken me geen techneutenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat het zelf ook techneuten zijn en ze denken serieus alles beter te weten. Ik ben daar al een tijd weg trouwens.
Nee, waar ik nu zit niet nee. Bij dat bedrijf wel. Veelal vanaf de TU Eindhoven afquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik snap dat het bij je huidige opdrachtgever niet zo gaat nee, dat lijken me geen techneuten
Tussen theorie en praktijk zit bijna een grotere kloof dan de big bang + evolutie theorie en het scheppen van de aarde in 7 dagen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, waar ik nu zit niet nee. Bij dat bedrijf wel. Veelal vanaf de TU Eindhoven af. Alleen iets denken te weten en iets daadwerkelijk weten zit nogal een verschil in
.
Ja, meestal ging ik de discussie niet aan. Dat had echt geen enkel nutquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tussen theorie en praktijk zit bijna een grotere kloof dan de big bang + evolutie theorie en het scheppen van de aarde in 7 dagen.
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, meestal ging ik de discussie niet aan. Dat had echt geen enkel nut.
Geweldigquote:
Welke?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:56 schreef -Engel- het volgende:
Yeah, volgende knalfilm erachteraan![]()
Yeah to the tv....
Plas/drink/mail pauze.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:56 schreef muhahaha het volgende:
Behalve de triljoen reclames erdoorheen.
Serieus? Ik kan dat dus niet he.quote:
Die is slechtquote:
Ik verbaas me hier op Fok! nergens meer overquote:
Begrijp me niet verkeerd, ik baal dat ik geen tv heb nu, had hem graag gezien.quote:
Maar straks heb je toch weer een tv?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik baal dat ik geen tv heb nu, had hem graag gezien.
Zeker, de PostNL liet een briefje achter dat mijn modem en dergelijke bij hun ligt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar straks heb je toch weer een tv?
Dan kunnen we nog veel foute goede films kijken
A tof! .....quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeker, de PostNL liet een briefje achter dat mijn modem en dergelijke bij hun ligt.
Nu alleen nog 1 issue, de meterkast en coax zit beneden en de kabel naar boven is nog niet helemaal juist aangelegd door mn huisbaas. Dus die moet ik nog even schoppen.quote:
huisbaas was toch een kennis/vriend van jequote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu alleen nog 1 issue, de meterkast en coax zit beneden en de kabel naar boven is nog niet helemaal juist aangelegd door mn huisbaas. Dus die moet ik nog even schoppen.
Ja klopt, maar hij verzaakt een beetje, morgen ff boos worden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
huisbaas was toch een kennis/vriend van jekomt goed neem ik aan dan
Ja als het noodzakelijk isquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja klopt, maar hij verzaakt een beetje, morgen ff boos worden.
uh? welk filmpje?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:35 schreef muhahaha het volgende:
Trusten.
Net een racefilmpje, al die cheapass koekblikjes in de greppel en echt elke BMW goed door de bocht.
Heeft niks met BMW te maken, maar met dat je een RWD auto makkelijker kan besturenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:35 schreef muhahaha het volgende:
Trusten.
Net een racefilmpje, al die cheapass koekblikjes in de greppel en echt elke BMW goed door de bocht.
In before the editquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uh? welk filmpje?
I'm missing something
Ik vond ze gewoon slecht sturen.... maar goed...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:38 schreef PeuRac het volgende:
Die AWD auto's gaan er te langzaam/niet dwars genoeg doorheen
Volgens mij zit er aan het einde van die bocht een extra knik, maar eigenlijk betekend dit gewoon slechte notities. Een aantal weten zich nog redelijk goed te redden vind ik.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vond ze gewoon slecht sturen.... maar goed...
zag je die ene stuiteren
Ik snap wel waarom die BMW zo mooi door de bocht kwam, die reed stapvoets bij het aanrijdenquote:
ja dat dus....quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij zit er aan het einde van die bocht een extra knik, maar eigenlijk betekend dit gewoon slechte notities. Een aantal weten zich nog redelijk goed te redden vind ik.
Ik ga met je mee, trustequote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja dat dus....
nu echt richting bed
Trusten Peu en Muhahaha
Ik heb van half 10 gister avond tot 7uur geslapen, en nog geslooptquote:Op woensdag 6 maart 2013 08:52 schreef Cue_ het volgende:
Veel geslapen gister maar toch moe![]()
Nouja .. lui
Ik ook zoiets inderdaad.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:04 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb van half 10 gister avond tot 7uur geslapen, en nog gesloopt
Nee valt wel mee. Even zitten kloten met Visual Studie icm Qt. En de oracle installatie ivm sqlplussessies.quote:
Eng he veranderingenquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:36 schreef Cue_ het volgende:
Wel een nieuw bureaubladachtergrond.. Dat is altijd even wennen
Best welquote:Op woensdag 6 maart 2013 09:52 schreef ook_gek het volgende:
Eng he veranderingen
Ik heb nog een half defecte macbook pro liggen doe ik moet maken. Binnen kort maar eens doen. Kan ik hem eindelijk eens gaan gebruiken
Nog weggeweest dan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:59 schreef Murdera het volgende:
Heb me verslapen vanmorgen, wat ik normaal in 1,5 uur doe moest ik nu in 10 min.Vercrackt opstaan
Hoe laat was je terug dan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:01 schreef Murdera het volgende:
ja, rond 11 uur ofzo nog die kant opgegaan.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:03 schreef Murdera het volgende:
Ik heb geen idee.Wel nog een beetje optijd ofzo dacht ik
Komt allemaal goed! Anders doe je toch weer je oude achtergrondje?quote:
Waaaaaar ben jij geweest dan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja, rond 11 uur ofzo nog die kant opgegaan.
die kan ik niet vindenquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:07 schreef ook_gek het volgende:
Komt allemaal goed! Anders doe je toch weer je oude achtergrondje?
Je kan je achtergrond plaatje toch gewoon mailenquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
die kan ik niet vindenen van laptop naar laptop overgooien vond ik teveel gedoe
![]()
Probeer wel aan deze te wennen.. deze is ook mooi
quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:10 schreef ook_gek het volgende:
Je kan je achtergrond plaatje toch gewoon mailendit is wel het toppunt van lui zijn
een vriendin/scharrelding.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Komt allemaal goed! Anders doe je toch weer je oude achtergrondje?
[..]
Waaaaaar ben jij geweest dan?
Is hem gisteren sowieso niet geworden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh, daar kan jij binnen 3 minuten al mee klaar zijn.
Oke! Rustig rustig. Jij mag lui zijn!quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]Mag ik ook een keer. Heb al genoeg gepruts gehad tussen die twee laptops!
Dus brak zijn door je vriendin / scharrel en niet eens geneuktquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is hem gisteren sowieso niet geworden.
Beetje gedronken en dr zat een maat van haar bij.
Jij hebt inside info daarover?quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:36 schreef Mystikvm het volgende:
Oh, daar kan jij binnen 3 minuten al mee klaar zijn.
Maar niet iedereen is zo heet als jij.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nee, hij was al klaar voor er sprake was van "inside"
Zondequote:Op woensdag 6 maart 2013 10:41 schreef Mystikvm het volgende:
Nee, hij was al klaar voor er sprake was van "inside"
Nee hoor, het waren nog steeds een heel fijne 20 seconden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:04 schreef Cue_ het volgende:
Denk vooral dat myst enorm teleurgesteld was/is.
Dat jij daar genoegen mee neemtquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:06 schreef Mystikvm het volgende:
Nee hoor, het waren nog steeds een hele fijne 20 seconden.
O vertelquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:07 schreef Murdera het volgende:
20 sec met mij is beter dan een half uur met een ander.
Ik vraag gewoon niet teveel van mensen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat jij daar genoegen mee neemt
Stelt mij dan weer teleur
Maar 20 seconden is wel super weinig hoor!quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon niet teveel van mensen.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:37 schreef Cue_ het volgende:
en nu maar wachten totdat Evia een DM stuurt naar Mur![]()
Of is ie al binnen?
Jammer hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:44 schreef Evie het volgende:
[..]doe niet aan mur DM-en.. al is het best een leuk jochie
Leuk jochie... Kan het nog meer denigrerendquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:44 schreef Evie het volgende:
[..]doe niet aan mur DM-en.. al is het best een leuk jochie
Zeker... dat kan!quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leuk jochie... Kan het nog meer denigrerend?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
En " jochie" , dat is evie's koosnaampje voor mij natuurlijk.Dan mag het.
Zo rustig dat ik zometeen maar gewoon naar huis ga. Nu heeft het geen zin meer om op mijn werk te zitten.quote:
Lekkerquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:40 schreef Mystikvm het volgende:
Zo rustig dat ik zometeen maar gewoon naar huis ga. Nu heeft het geen zin meer om op mijn werk te zitten.
ik wil ookquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zo rustig dat ik zometeen maar gewoon naar huis ga. Nu heeft het geen zin meer om op mijn werk te zitten.
Werk, was wat dingen aan het uitzoeken en toen kwam ik ze tegen.quote:
Het is donderdag!!!quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:01 schreef muhahaha het volgende:
Kap eens voordat je mij dat gevoel aanpraat.
wilik;(quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:02 schreef muhahaha het volgende:
VRIJDAG YAHOOOO.
Ow trouwens, op de echte donderdag een halve dag werken.
Donderdag is deze jongen de hele dag vrijquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:02 schreef muhahaha het volgende:
VRIJDAG YAHOOOO.
Ow trouwens, op de echte donderdag een halve dag werken.
Iemand moet het werk verzetten hequote:Op woensdag 6 maart 2013 15:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Donderdag is deze jongen de hele dag vrij
quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:28 schreef PeuRac het volgende:
Het moet niet gekker worden, maar het lijkt er gewoon op dat ik morgen voor het eerst sinds 1 december weer TV en internet ga hebben
Ja, klote glasvezel gezeik enzo. Nu maar via de coax genomen en binnen een week geregeldquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, klote glasvezel gezeik enzo. Nu maar via de coax genomen en binnen een week geregeld
Gefeliquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, klote glasvezel gezeik enzo. Nu maar via de coax genomen en binnen een week geregeld
partyen till the sun comes upquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Gefeli![]()
![]()
Moet weer gaan
partyen nu het nog kan![]()
Hm dat heb ik al 2 dagen gedaan geloof ikquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
partyen till the sun comes upfeest ze evie
Leer ze alvast...quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm dat heb ik al 2 dagen gedaan geloof ikmaar niet te laat maken morgen leren enzo
waar party?quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Gefeli![]()
![]()
Moet weer gaan
partyen nu het nog kan![]()
vrijdag weerquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Hm dat heb ik al 2 dagen gedaan geloof ikmaar niet te laat maken morgen leren enzo
5e verdieping, uitzicht op Spinola Bay, straat oversteken in je zit in het park. 2 slaapkamers, twee badkamers, keuken/eetkamer en woonkamer met groot balkon. Gebruik van dakterras. Enorm lelijk meubilair, maar dat kunnen we eruit gooien. Tis nog niet helemaal zeker, vrijdag weten we het.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:10 schreef Barbusse het volgende:
Place is huge btw. Master bedroom is groter dan onze huidige woonkamer, de woonkamer bijna net zo groot als het huidige appartement. In totaal ruim 120m2Eindelijk plek om mijn boeken en dvd's over te laten komen
Je bedoelt "je bent eindelijk thuis" zekerquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]jij komt voorlopig niet meer terug dus
Hoe groot zit je nu dan?quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:10 schreef Barbusse het volgende:
Place is huge btw. Master bedroom is groter dan onze huidige woonkamer, de woonkamer bijna net zo groot als het huidige appartement. In totaal ruim 120m2Eindelijk plek om mijn boeken en dvd's over te laten komen
65m2 of zoiets? Weet het niet precies. Nieuwe plek is 600eu p/mquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe groot zit je nu dan?
En tis nog wel te betalen ?
Dan ga je idd lekker ruim zitten straksquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:55 schreef Barbusse het volgende:
65m2 of zoiets? Weet het niet precies. Nieuwe plek is 600eu p/m
En uitzichtquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan ga je idd lekker ruim zitten straks
Dat is goed te betalen
Och niet verkeerdquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:12 schreef Barbusse het volgende:
En uitzicht![]()
[ afbeelding ]
Ok, tis misschien niet het mooiste uitzicht, maar toch. Tis een luxe op dit eiland
Mijn beurt voor eenquote:
Dat vind ik ook wel een beetje veel. Bij mijn eerste huurwoning betaalde ik 700 euro voor 85 m².quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn beurt voor eenMeer dan 600 euro voor 30m2 Dafuq
Een prijzige inloopkast bedoel jequote:
Point of view verschilquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je bedoelt "je bent eindelijk thuis" zeker
Ik vind het nog wel een mooi uitzicht, ik neem aan dat er nogal wat bootjes liggen in de zomer?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En uitzicht![]()
[ afbeelding ]
Ok, tis misschien niet het mooiste uitzicht, maar toch. Tis een luxe op dit eiland
Ik ookquote:
Yupquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel een mooi uitzicht, ik neem aan dat er nogal wat bootjes liggen in de zomer?
Dat is waar, hier wonen geen studenten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Studentenstad.Ofzo, weenie. gewoon fucking dure stad.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:46 schreef Murdera het volgende:
Ik had ook meer ruime kunnen hebben voor 700, maar in dat appartement was geen enkel raam dat open kon, gewoon geen enkel raam.The fuck. Lekker douchen is dat.
Schimmel aan de muren van die douche kamer.
Nice en jullie gaan er met z'n 2en wonen of doe je die 2e kamer in de onderhuur?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
YupStraat oversteken, aan de waterkant vind je een park en je kunt er zwemmen. Straat oversteken en 100 meter linksaf vind je een aantal restaurants en barretjes. Straat oversteken en 50 meter rechtsaf en je vind open zee, strand en strandtentjes.
![]()
Nee, samenwonen met z'n tweetjesquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nice en jullie gaan er met z'n 2en wonen of doe je die 2e kamer in de onderhuur?
YEAHquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, samenwonen met z'n tweetjes2e kamer is voor gasten, heeft twee bedden en een eigen badkamer.
![]()
Ideaal, in Dublin had ik dat ook, heerlijk wanneer je gasten hebt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, samenwonen met z'n tweetjes2e kamer is voor gasten, heeft twee bedden en een eigen badkamer.
![]()
Hey Samzzquote:
quote:
Ja, is zeker ideaalquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ideaal, in Dublin had ik dat ook, heerlijk wanneer je gasten hebt.
Alles goed met Samzz?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |