SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ik deed even een countdownquote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:41 schreef Tamashii het volgende:
Aldo is verslaafd aan nieuwe topics openen, met je quatro posts.
De bus.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zit jij te FOK!ken vanuit de auto?
Ik wel iigquote:
Ah, dan kan t nogquote:
Nou ja, in een file berichten sturen is niet veel gevaarlijker dan geparkeerd, wat weer niet veel gevaarlijker is dan vanachter je bureauquote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ah, dan kan t nogDe auto was wel gevaarlijk geweest
Ik ben nooit bestuurder in de auto, dat scheelt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ah, dan kan t nogDe auto was wel gevaarlijk geweest
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 08:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben nooit bestuurder in de auto, dat scheelt.
Jij werkt praktisch fulltime ofniet?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:41 schreef Tamashii het volgende:
Zo tot 6 uur werken en in de pauzes naar buiten zonder jas.
Ja, lekker is dat.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:41 schreef Tamashii het volgende:
Zo tot 6 uur werken en in de pauzes naar buiten zonder jas.
Ik werk meer dan fulltime.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij werkt praktisch fulltime ofniet?
Is roken toch ergens nog goed voor.quote:
Je moet ook nog een paar uurtjes wachten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Het was vet koud op de scooter! Ik voel mij bedrogen door de weermannen
Wij gaan ook gewoon buiten staan hoor. Ook al roken we niet.quote:
Maar nu heb ik wel mn boodschappen al in huis!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je moet ook nog een paar uurtjes wachten.
Waarom niet? Studievertraging en dit heet karma. Deze week werk ik wsl 48 uur.quote:
Zeg goed hoor. Praat je dan over het weer?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wij gaan ook gewoon buiten staan hoor. Ook al roken we niet.
Nee over jou.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zeg goed hoor. Praat je dan over het weer?
Nais. Ik haat boodschappen doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar nu heb ik wel mn boodschappen al in huis!
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarom niet? Studievertraging en dit heet karma. Deze week werk ik wsl 48 uur.
Hihihihiquote:
Ik heb serieus donderdag waarschijnlijk echt een pauperdag. Van half 10 tot half 1 werken hier, daarna naar Amsterdam voor ander werk, daarna van half 5 tot 9 weer werken hier.quote:
fucking hell wat veelquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waarom niet? Studievertraging en dit heet karma. Deze week werk ik wsl 48 uur.
WAT?! Zo heen en weer reizen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb serieus donderdag waarschijnlijk echt een pauperdag. Van half 10 tot half 1 werken hier, daarna naar Amsterdam voor ander werk, daarna van half 5 tot 9 weer werken hier.
Nee vind dit wel leuk eigenlijk. En ik verheug me ook wel weer op studeren, maar dan deeltijd denk ik. Anders ga ik het nooit redden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
fucking hell wat veel![]()
Karma is a bitch isn't it?
Valt wel mee, ik mag morgen laat beginnen en vrijdag laat beginnen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
WAT?! Zo heen en weer reizen?Damn, respect hoor.
Zal je vrijdag wel uitgeput zijn.
Ja okee, maar is toch een heen en weer gereis. Maar goed op zich wel fijn dat dat kan bij jouw werkgever.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik mag morgen laat beginnen en vrijdag laat beginnen.Wel tot 9 uur.
En Ede- Adam is maar uurtje.
Ga je komend jaar beginnen met studeren of nog een jaartje werken?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee vind dit wel leuk eigenlijk. En ik verheug me ook wel weer op studeren, maar dan deeltijd denk ik. Anders ga ik het nooit redden.
Serieus?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
fucking hell wat veel![]()
Karma is a bitch isn't it?
Workaholic gespotquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Serieus?
48 uur was in sommige baantjes die ik gehad heb een "rustige" week.
Weken van 60 uur waren vrij standaard.
Valt mee hoor, maar zeker als je in een leidinggevende functie zit dan red je het vaak gewoon niet met 40 uur.quote:
Hmm ja is waar, maar wat vrije tijd lijkt me ook wel lekker hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Valt mee hoor, maar zeker als je in een leidinggevende functie zit dan red je het vaak gewoon niet met 40 uur.
En zeker als je jong bent, dus nog geen gezin ofzo hebt zie ik daar het probleem niet zo van.
En als je wat centjes wil verdienen dan is het ook wel lekker als je beetje wat overuren kunt maken.
jij ook alquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
Ik ga gewoon de loterij winnen
Die heb je nu toch genoeg.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hmm ja is waar, maar wat vrije tijd lijkt me ook wel lekker hoor
Nee ik ga absoluut verder studeren, in September.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ga je komend jaar beginnen met studeren of nog een jaartje werken?
Split shifts zijn ze juist blij mee.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja okee, maar is toch een heen en weer gereis. Maar goed op zich wel fijn dat dat kan bij jouw werkgever.
Ok tofquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee ik ga absoluut verder studeren, in September.
[..]
Split shifts zijn ze juist blij mee.
Ik ga gewoon door met mijn studie, derde jaar in.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ok tofWeet je ook al wat ofniet?
En wat studeer je dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ga gewoon door met mijn studie, derde jaar in.
Mwa bij mij viel dat beetje chillen altijd gewoon weg, maar dat kan ik nu helemaal niet meer missen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:32 schreef Tamashii het volgende:
60 uur per week zou ik echt niet kunnen, heb nu al moeite met het werk-eten-beetje chillen-slapen-werk ritme.
Oh? Nou helemaal mooi. Ja ok voor jou niet dan.quote:
Eerder een asociaal werkster.quote:
Nee, ik heb wel veel interesse in psychologie/filosofie/psychiatrie, maar wil er in dat opzich niks mee doen. Gewoon psycholoog met een eigen praktijk lijkt me wel leuk, maar anders wil ik graag doorstuderen.quote:
Vrije tijd is de mooiste tijd.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hmm ja is waar, maar wat vrije tijd lijkt me ook wel lekker hoor
Nee, dat kan ik me echt niet voorstellen. Ik heb ook moeite met op zaterdag werken en met 60 uur lijkt me dat dat niet anders kan. Ik kan best dagen van 10 uur maken, maar dan wel een weekend!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa bij mij viel dat beetje chillen altijd gewoon weg, maar dat kan ik nu helemaal niet meer missen.
Ja, nouja, een drukke dag in de week komt ook wel weer goed.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh? Nou helemaal mooi. Ja ok voor jou niet dan.
Keiharde knaken verdienen als psycholoogquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel veel interesse in psychologie/filosofie/psychiatrie, maar wil er in dat opzich niks mee doen. Gewoon psycholoog met een eigen praktijk lijkt me wel leuk, maar anders wil ik graag doorstuderen.
Nee werken op zaterdag doe ik sowieso niet, in ieder geval niet voor mijn gewone baan. Het was gewoon een 40 urige werkweek hoor, de rest kwam er vrijwillig bij omdat ik dat gewoon leuk vond. En dat vond ik ook wel leuk om op een zaterdag/zondag of in de avond uren te doen. Nu ben ik daar wel klaar mee.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik me echt niet voorstellen. Ik heb ook moeite met op zaterdag werken en met 60 uur lijkt me dat dat niet anders kan. Ik kan best dagen van 10 uur maken, maar dan wel een weekend!
In Rotterdam?!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:44 schreef BobbyB het volgende:
Heb wel een keer voor mijn werkgever in een weekend op de wereldhavendagen gestaan. Maar dat was gewoon gezellig.
Ja. Werkte toen in Schiedam, ligt ernaast.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
In Rotterdam?!
daarben ik ook een keer geweest.
Vaak is het dan wel 6 dagen ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik me echt niet voorstellen. Ik heb ook moeite met op zaterdag werken en met 60 uur lijkt me dat dat niet anders kan. Ik kan best dagen van 10 uur maken, maar dan wel een weekend!
[..]
Ja, nouja, een drukke dag in de week komt ook wel weer goed.
Mjah. Same here. En dan kan je beter vroeg gaan want dan is het nog lekker rustig.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nais. Ik haat boodschappen doen.Maar ik vind het wel leuk opzich om te eten enzo dus ja.
Nice, ik vond dat toen zo interessant. Ik was echt 11 ofzo dus ja. Die grote kranen omg, daar was ik bang voor.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja. Werkte toen in Schiedam, ligt ernaast.
Hahaha. Waren ze rood met zwart? Dan waren ze van Mammoet. Waar ik werkte dus.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nice, ik vond dat toen zo interessant. Ik was echt 11 ofzo dus ja. Die grote kranen omg, daar was ik bang voor.
Deze vond ik ook eng.quote:
Mijn ex heeft ook voor mammoet gewerktquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hahaha. Waren ze rood met zwart? Dan waren ze van Mammoet. Waar ik werkte dus.
Welke afdeling? Misschien kende ik hem wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ex heeft ook voor mammoet gewerkt
Vast niet. Hij werd door een ander bedrijf ingehuurd om safetyshizzle te doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welke afdeling? Misschien kende ik hem wel.
Oooh. Nee dat zal dan wel niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast niet. Hij werd door een ander bedrijf ingehuurd om safetyshizzle te doen.
Zijn baan was bijna letterlijk de hele dag met zn armen over elkaar kijken of anderen wel veilig werken
dadelijk wat te doen Huppel?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast niet. Hij werd door een ander bedrijf ingehuurd om safetyshizzle te doen.
Zijn baan was bijna letterlijk de hele dag met zn armen over elkaar kijken of anderen wel veilig werken
Ja, zit nu bij mn moeder en even bij te komen. Straks met haar op pad.quote:
have fun danquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, zit nu bij mn moeder en even bij te komen. Straks met haar op pad.
Why?
Wat zijn de Dorstige Types?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:20 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
have fun dan
Nee, ik moet zo ff een bestelling afleveren, en daarna naar de Dorstige Types, wellicht dat je mee wilde
Een club van brandstof zuipende oude legervoertuigenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat zijn de Dorstige Types?
Klinkt wel veel gezelliger dan met mn moeder op pad
Waar is dat dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een club van brandstof zuipende oude legervoertuigen
Met dito bierdrinkende mannen
Aan de Spijkse Dijk in Gorinchem, vlakbij de Gamma en Praxis.quote:
Nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Aan de Spijkse Dijk in Gorinchem, vlakbij de Gamma en Praxis.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord![]()
Maar een andere keer wil ik dolgraag mee met je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarom is iedereen foetsie opeens
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarheid dit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarom is iedereen foetsie opeens![]()
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Zie geen knop.quote:
Knop?quote:
Niet zo he. Ik smacht echt naar de zon. Dik een jaar geleden zat ik altijd op de trap voor mijn huis in de zon. Elke dag. Met zwitsal olie en een short aan om mijn benen bruin te laten worden. En dan maar leren. Of FOK!en.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is lekker buiten![]()
Maar nu zit ik ff binnen want moet even muziekjens verzamelen
Het was heerlijk net op de scooter!!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is lekker buiten![]()
Maar nu zit ik ff binnen want moet even muziekjens verzamelen
Werkt dat?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet zo he. Ik smacht echt naar de zon. Dik een jaar geleden zat ik altijd op de trap voor mijn huis in de zon. Elke dag. Met zwitsal olie en een short aan om mijn benen bruin te laten worden. En dan maar leren. Of FOK!en.
niet zo hequote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet zo he. Ik smacht echt naar de zon. Dik een jaar geleden zat ik altijd op de trap voor mijn huis in de zon. Elke dag. Met zwitsal olie en een short aan om mijn benen bruin te laten worden. En dan maar leren. Of FOK!en.
*Mompelt tegen zichzelf: "niet de grap uitleggen, niet de grap uitleggen, niet de grap uitleggen"quote:
Achja je hebt werkpaarden en luxe paardenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
wrom niet in de tuin?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga zo ook weer in mijn deuropeningetje zitten
languit in de achtertuin in mijn gevalquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gewoon op een krat pils in de voortuin toch?
Ik heb geeneens een tuinquote:
oh ja dat voel ik niet, ik zie de zon alleen door dat dikke kantoorglas hierquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat de wind nog best fris is, en ik zit dan half in mijn voortuintje
Op kantoor bedoel jequote:
I know that feel broquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:22 schreef rival het volgende:
[..]
oh ja dat voel ik niet, ik zie de zon alleen door dat dikke kantoorglas hier
en dan werp ik ff een hengeltje uit!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een tuin
Alleen een terras aan de achterkant
Nee, het is een gedeeld ding met de flatquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
en dan werp ik ff een hengeltje uit!
met bediening?
Jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja heb jij dikke ramen op je zoldertje?
en hebben daar ook mensen hun eigen plekkie geclaimt?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:24 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, het is een gedeeld ding met de flat![]()
Ik welquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:25 schreef rival het volgende:
[..]
en hebben daar ook mensen hun eigen plekkie geclaimt?
Nee klopt. Ik ben een werkloze, waardeloze, verschrikkelijke uitkeringstrekker en daar ben ik nog trots op ook.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
jij kan lachen natuurlijk, jij weet niet hoe dat als werkende mens is
[..]
deze man weet
Join the clubquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee klopt. Ik ben een werkloze, waardeloze, verschrikkelijke uitkeringstrekker en daar ben ik nog trots op ook.
Dat wil je zeggen toch?
Doei doei schatquote:
Ga jij eens het terras op joh, ff lekker biertje kopen van je uitkeringsgeldquote:
Mn moeder wil niet echt opschietenquote:
Ja wat, als ik binnen zit hoef ik echt geen lui die pal voor mijn raam staanquote:
ik zeg meestal wat ik wil zeggen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee klopt. Ik ben een werkloze, waardeloze, verschrikkelijke uitkeringstrekker en daar ben ik nog trots op ook.
Dat wil je zeggen toch?
Dat weet ik. Hoop wel dat je nu toch even beseft hoe het overkomt.quote:
Zit er geen standaard micro sd kaartje in oid?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik word gek van dat ruimtegebrek op mijn inmiddels al antieke telefoon
Jawel. Ik heb een 4gig sd kaartje.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zit er geen standaard micro sd kaartje in oid?
Hmm rooten een optie?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb een 4gig sd kaartje.
En teveel apps die ik niet kan verwijderen en ook niet naar de sd kan verplaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm rooten een optie?
dan kan je overbodige apps die je niet kan verwijderen er af halen
prioriteiten stellenHij is al geroot. Dat heeft Ez ooit eens voor me gedaan. Heb al veel verwijderd maar wat er nu nog op staat wordt ook echt gebruikt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Grote grutjesquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is al geroot. Dat heeft Ez ooit eens voor me gedaan. Heb al veel verwijderd maar wat er nu nog op staat wordt ook echt gebruikt!
Hahahahha. Lekker nu man in de zon!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:17 schreef rival het volgende:
[..]
niet zo he
ik smacht pas echt naar de zon. dik 10 jaar geleden zat ik altijd........
Ik vind het best lastig jaquote:
Veroorzaakt kanker maar ja het werkt...quote:
Fuck u met je grappen!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
*Mompelt tegen zichzelf: "niet de grap uitleggen, niet de grap uitleggen, niet de grap uitleggen"
Doe eens lief. Met je bavianenhoofd.quote:
Heeft geen zin als de apps niet te verplaatsen zijn naar mn sd hequote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
micro sd kaartje roggelen van 8 gig
Werken en luxe leven! Topquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Achja je hebt werkpaarden en luxe paardenik ga zo ook weer in mijn deuropeningetje zitten
Make me.quote:
Eens proberen danquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Veroorzaakt kanker maar ja het werkt...
Ohquote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft geen zin als de apps niet te verplaatsen zijn naar mn sd he![]()
Van de 4 gig heb ik nog ruim 3 gig vrij op mn sd
Ik tril nu al op mijn benen.quote:
Tegenwoordig doe ik gewoon SPF30/40 en dan met Zwitsal olie erdoorheen.quote:
Ik ben zo wit dat ik bijna licht geef. Ik grijp alles aan om ook maar iets van een kleurtje te krijgen!!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tegenwoordig doe ik gewoon SPF30/40 en dan met Zwitsal olie erdoorheen.
quote:
Zelfbruiner wel geprobeerd, van Vichy. Het rook ongelofelijk lekker maar hoe goed ik ook smeerde, ik kreeg altijd wel ergens strepen, vaak tussen mijn vingers omdat het daar niet goed uitsmeert. Dat is echt hatelijk, dus mee gestopt. Bovendien is het duur en zon is beter voor je. Ik ga ook echt niet onder de zonnebank, dan maar bleek in de winter.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zo wit dat ik bijna licht geef. Ik grijp alles aan om ook maar iets van een kleurtje te krijgen!!
Behalve zelfbruiner
Je weet dat ze gelijk heeft!!quote:
Ik was net 2 dagen terug van een vakantie in Italië. Voor mijn doen was ik echt extreem verkleurd!!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zelfbruiner wel geprobeerd, van Vichy. Het rook ongelofelijk lekker maar hoe goed ik ook smeerde, ik kreeg altijd wel ergens strepen, vaak tussen mijn vingers omdat het daar niet goed uitsmeert. Dat is echt hatelijk, dus mee gestopt. Bovendien is het duur en zon is beter voor je. Ik ga ook echt niet onder de zonnebank, dan maar bleek in de winter.
Ach ik kan haar makkelijk aan. Probleem is dan alleen dat het altijd weer eindigt met huilen en "je bent een klootzak".quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je weet dat ze gelijk heeft!!
En stiekem zit je nu ook bibberend in je stoel. Geeft niet hoor, komt gewoon omdat je een gebrek aan testosteron hebt en een overschot aan oestrogeen
Naar is dat ja, vooral als mensen dat soort dingen vragen of dat ze zeggen of je ziek bent/er ziek uitziet. Tegenwoordig standaard rouge op mijn kop hoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was net 2 dagen terug van een vakantie in Italië. Voor mijn doen was ik echt extreem verkleurd!!
Mensen vroegen wanneer ik op vakantie ging![]()
Zelfde toen ik op vakantie was geweest naar Spanje en Frankrijk.
Ik ben gewoon te wit, mn bijnaam is niet voor niets Glorix
Ghehe doe hem de groetenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:02 schreef LovelyLady het volgende:
Ik krijg straks een joof op visite
zeker zijn nieuwe auto showen
Ziet ze er dan zo mannelijk uit dat je het verschil tussen bitch en klootzak niet meer weet?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach ik kan haar makkelijk aan. Probleem is dan alleen dat het altijd weer eindigt met huilen en "je bent een klootzak".
Sinds een paar jaar zijn mijn wenkbrauwen gewoon zichtbaar!!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Naar is dat ja, vooral als mensen dat soort dingen vragen of dat ze zeggen of je ziek bent/er ziek uitziet. Tegenwoordig standaard rouge op mijn kop hoor.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe doe hem de groeten
[..]
Ziet ze er dan zo mannelijk uit dat je het verschil tussen bitch en klootzak niet meer weet?
Grow some balls my dearquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:07 schreef BobbyB het volgende:
Tammi, zeg er eens wat van, Huppel zit te me weg te pesten.
Wow. dat is wel extreem ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sinds een paar jaar zijn mijn wenkbrauwen gewoon zichtbaar!!
Jarenlang zijn die net zo wit als mn gezicht geweest
Ik moest 3 keer lezen voordat ik hem begreep.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe doe hem de groeten
[..]
Ziet ze er dan zo mannelijk uit dat je het verschil tussen bitch en klootzak niet meer weet?
Pfft, dat gebeurd mij ook elke keer bij klb!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:07 schreef BobbyB het volgende:
Tammi, zeg er eens wat van, Huppel zit te me weg te pesten.
in firefox had ik daar een plugin voor........quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
Weet iemand hoe ik een youtubenr kan rippen?
Ik kan nergens iets downloaden van de band die ik zoek
meh
http://www.youtube-mp3.org/ ?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
Weet iemand hoe ik een youtubenr kan rippen?
Ik kan nergens iets downloaden van de band die ik zoek
meh
geen switsal en zeker geen vaseline.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben zo wit dat ik bijna licht geef. Ik grijp alles aan om ook maar iets van een kleurtje te krijgen!!
Ik verbrand zelden tot nooit. Heel vreemd is dat want met mijn witte huid zou dat wel moeten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
geen switsal en zeker geen vaseline.
Je zal eerder verbranden dan kleuren
enige dat helpt is regelmatig in de zon, en dat vasthouden.....
Ik ben 2 keer verbrand in mijn leven en dat was met 40 graden op het water in Frankrijk. Zeker niet hierdoor.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:14 schreef rival het volgende:
[..]
geen switsal en zeker geen vaseline.
Je zal eerder verbranden dan kleuren
enige dat helpt is regelmatig in de zon, en dat vasthouden.....
dat is zeker vreemd.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verbrand zelden tot nooit. Heel vreemd is dat want met mijn witte huid zou dat wel moeten.
niet iedereen heeft hetzelfde type huid natuurlijk.... ik schatte huppel in op type 1..... dan zijn dit echt geen leuke tipsquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben 2 keer verbrand in mijn leven en dat was met 40 graden op het water in Frankrijk. Zeker niet hierdoor.
Die ken ik niet om eerlijk te zijn. Ik gebruikte altijd een andere.quote:
Wacht wat?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
En tietenfoto's zijn allang naar mn pc verplaatst
Oh ik vind dit best.. Tis maar voor de radio hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die ken ik niet om eerlijk te zijn. Ik gebruikte altijd een andere.
Dat was echt makkelijk. Een shitload aan YT linkjes in dat proggie plakken en voila je had mp3's. Wat wel kut is dat je ff hard je best moet doen om een goede kwaliteit YT te vinden.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:16 schreef LovelyLady het volgende:
Hups![]()
thanks
* LovelyLady gaat weer verder
Toen ik uit Spanje kwam was ik verbrand. De hele busreis last gehad. Bij thuiskomst was het weer gewoon wit weggetrokken.quote:
Ik zou mij ook inschatten op type 1. Mijn huid en lichaam zijn gewoon raar.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:17 schreef rival het volgende:
[..]
niet iedereen heeft hetzelfde type huid natuurlijk.... ik schatte huppel in op type 1..... dan zijn dit echt geen leuke tips
U jelly?quote:
zelfbruiner hurdur.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verbrand zelden tot nooit. Heel vreemd is dat want met mijn witte huid zou dat wel moeten.
Ik ga mn best doen. Ik wil nu eindelijk een keer bruine benen!
Dat is denk ik iets te bruin voor mijquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
zelfbruiner hurdur.
en anders mag je wel wat van mijn pigment hebben.
Je hebt maar een klein beetje nodig.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is denk ik iets te bruin voor mij
Truequote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt maar een klein beetje nodig.
het enige wat ik denk is "you're".quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
het enige wat ik denk is "you're".
bruin uit een flesje is de enige optie voor jou denk ik.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True![]()
Maar mn doel is om deze zomer gewoon bruin door te komen.
Een kort rokje en pumps ziet er veel leuker uit als er tussen de zoom van dat rokje en de pumps geen spierwitte melkflessen staan
Ik ben er ook bang voorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
bruin uit een flesje is de enige optie voor jou denk ik.
Oh, wowquote:
Foundation smerenquote:
Het schijnt dat scrubben voor het zonnen ook kan helpen. Dat maar eens proberen deze zomerquote:
Scrubben helpt sowieso!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het schijnt dat scrubben voor het zonnen ook kan helpen. Dat maar eens proberen deze zomer![]()
En ja, ik weet dat dagelijks scrubben niet goed is
Dat weet ik, ik zei in principe alleen dat ik dat deed en ik vermelde er ook nog bij dat ze zeggen dat je erdoor kanker krijgt. Dus echt een tip was het niet.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:17 schreef rival het volgende:
[..]
niet iedereen heeft hetzelfde type huid natuurlijk.... ik schatte huppel in op type 1..... dan zijn dit echt geen leuke tips
Heel charmantquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Toen ik nog een auto had kreeg ik het wel voor elkaar om een sexy truckerstan te krijgen
Hahahahahahahahhaahha.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:29 schreef Tamashii het volgende:
Ik kan die plaatjes niet zien onder mom van adult bescherming.
That's what he saidquote:
Te erg toch gewoonquote:
Je armen hebben daar ook minder moeite mee dan benenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Te erg toch gewoon![]()
Al moet ik zeggen dat mijn linkerarm wel mooi bruin was!!
Zo lullig is datquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je armen hebben daar ook minder moeite mee dan benen
Toch te lang in de zon gezetenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:47 schreef AldoTheApache het volgende:
Mijn hersenen voelen aan als pap
ik ben helemaal gaar nu
Ik ben al vanaf half 9 aan het lerenquote:
lekker danquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:57 schreef ErwinRommel het volgende:
gvd, voor noppes naar de Dorstige Types gegaan, gozer was er niet
Maar dat ziet er zo nep uit vind ik.quote:
Fijne middagquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
Pff pas voor een uur muziek... bij elkaar gesprokkeld...
Nu op weg naar school
toedels
Waarom krijg ik nu een visioen van Roel Driesvink voor mequote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat ziet er zo nep uit vind ik.
Zeker als je dan ook nog van dat witte haar hebt.
Dank je wel hequote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Waarom krijg ik nu een visioen van Roel Driesvink voor me
Uurtje per dag peanuts.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wacht maar tot jij weer in de studiebanken zit
Op naar Ballorigquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb de kinderen en joof
zegt genoeg
quote:
Lelijk is dat hequote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Doelde op die fake sun-tan die enkelen hebben
Waterballonnengevechtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee tis mooi, ze mogen stoepkrijten ofzo
Walgelijkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lelijk is dat he![]()
Zo'n verschrikkelijke oranje gloed
Jij loopt al te kraken en te piepen als je voor 10 uur je nest uit moet.quote:
Fuckquote:
Wat een leuk meisje.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:08 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
Waarom zoek ik het ook op![]()
[ afbeelding ]
Kan ze ook trucjes?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:08 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Als je gewoon naar een goed iemand gaat wordt je geen oompa loompa schatquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dat ziet er zo nep uit vind ik.
Zeker als je dan ook nog van dat witte haar hebt.
Zo aan de stand van die lippen te zien heeft ze al teveel trucjes gedaan.quote:
meh, niet echt mijn stijlquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:16 schreef AldoTheApache het volgende:
hoezo hoor ik deze nu pas voor het eerst?![]()
kanquote:
Geef mij dit maarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kan, maar hij staat hier nu op infinite repeat
Waarom denk ik dan hieraan?quote:
quote:
Lekker bekkie.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:08 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Dus nu kom jij dat even omhoog halen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik werd gisterochtend gestalkt door dat nummer.quote:
Door Tammi?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik werd gisterochtend gestalkt door dat nummer.
Die dude uit dat raamquote:
Nee maar reed toen wel achter haar aan. Maar eerst was ie op 538, dus ik schakel over. Was ie op Q Music ook. Toen eigen muziek maar weer aangezetquote:
Wat is Harlem Shake überhaupt?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:35 schreef Faxie het volgende:
Ik kan met trots vermelden dat ik nog geen enkel Harlem Shake filmpje gezien of gehoord heb
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:35 schreef Faxie het volgende:
Ik kan met trots vermelden dat ik nog geen enkel Harlem Shake filmpje gezien of gehoord heb
Bijvoorbeeld. Of de zelfredzaamheid van de minder participiele burgers.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:31 schreef Arachnia het volgende:
[..]
Wil je het liever over de devaluatie van de euro hebben?
Ja dat is wel een goed nummer ja.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dus nu kom jij dat even omhoog halen?Wat omhoog halen. Alleen door mijn aanwezigheid is de zon al lager dan het niveau hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Die was dan ook enorm irritantquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weer zo'n nieuw dansje oid. De nieuwe hype dus. Kuikentje Piep heeft het niet gered
Vroeger bleef dit shit ook lekker op het internet, tegenwoordig staat het in de Top 40.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weer zo'n nieuw dansje oid. De nieuwe hype dus. Kuikentje Piep heeft het niet gered
Wat is jouw visie daarop?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of de zelfredzaamheid van de minder participiele burgers.
quote:
Oke stuur em ff in DM dan ga ik em luisteren als ik ooit vrij ben.quote:
Wil je die echt uitgebreid horen?quote:
Je doet nu net alsof je in de gevangenis zitquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oke stuur em ff in DM dan ga ik em luisteren als ik ooit vrij ben.
Iddquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vroeger bleef dit shit ook lekker op het internet, tegenwoordig staat het in de Top 40.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |