400 jaar geleden haalden we de neger op en toen was het ook niet goedquote:
Als je de bijsluiter van bijvoorbeeld ibuprofen leest, dan denk je ook dat je met een obscuur paardenmiddel te maken hebt.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat ze de bijsluiter niet lezen.
Nou. Gieren.quote:
Ibuprofen is gewoon erg slecht voor je maagwand.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je de bijsluiter van bijvoorbeeld ibuprofen leest, dan denk je ook dat je met een obscuur paardenmiddel te maken hebt.
Heb die dingen een hele tijd als smarties naar binnen gewerkt.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ibuprofen is gewoon erg slecht voor je maagwand.
Maar paracetamol is weer niet ontstekingsremmend, dus tja.
Ik probeer eigenlijk helemaal geen medicijnen te gebruiken.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb die dingen een hele tijd als smarties naar binnen gewerkt.
Je hebt nog 134 dagen te levenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:43 schreef OProg het volgende:
Ik geloof dat ik eigenlijk dit soort wetenschap helemaal niet wil weten voor mezelf met zo'n kaart.
Nee, kan je zorgpremie er op afgestemd worden.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:43 schreef OProg het volgende:
Ik geloof dat ik eigenlijk dit soort wetenschap helemaal niet wil weten voor mezelf met zo'n kaart.
Zorgverzekeraars willen die info graag gebruiken jaquote:Op maandag 4 maart 2013 23:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, kan je zorgpremie er op afgestemd worden.
Dat is een soort heilige graal dan inderdaad.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zorgverzekeraars willen die info graag gebruiken ja
Er was ooit zo een site waarop je kon zien wanneer je dood zou gaan. Die komt nu altijd bovenaan bij google als ik mijn naam intypquote:
haha,quote:Op maandag 4 maart 2013 23:47 schreef Travel. het volgende:
[..]
Er was ooit zo een site waarop je kon zien wanneer je dood zou gaan. Die komt nu altijd bovenaan bij google als ik mijn naam intyp
Als ik jouw naam intyp op google krijg ik RTL Travel. Minstens zo erg.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:47 schreef Travel. het volgende:
[..]
Er was ooit zo een site waarop je kon zien wanneer je dood zou gaan. Die komt nu altijd bovenaan bij google als ik mijn naam intyp
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:48 schreef thettes het volgende:
[..]
Als ik jouw naam intyp op google krijg ik RTL Travel. Minstens zo erg.
Jezelf googelen...dan moet je wel heel ijdel zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:47 schreef Travel. het volgende:
[..]
Z'n standaard pagina, naam met googlequote:Op maandag 4 maart 2013 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jezelf googelen...dan moet je wel heel ijdel zijn.
Ga nu niet hypocriet doen!quote:Op maandag 4 maart 2013 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Reizen is de illusie van het doel dat we streven te bereiken.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:48 schreef thettes het volgende:
[..]
Als ik jouw naam intyp op google krijg ik RTL Travel. Minstens zo erg.
Ik wil bij Chris Zegers altijd een regionale plant in zijn reet schuiven.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:51 schreef Travel. het volgende:
[..]
Reizen is de illusie van het doel dat we streven te bereiken.
quote:
quote:Systeembiologen hebben voor het eerst een complete biochemische 'routekaart' van de mens voltooid. Volgens wetenschappers betekent dit een toekomst waarin op maat gemaakte diëten ter vervanging dienen voor geneesmiddelen.
Ziektes voorkomen
De kaart is een aanvulling op het menselijk genoom, de gehele dna-volgorde van de mens, waar de stofwisselingskaart op kan worden geprojecteerd. Ieder mens kan dan in theorie zien voor welke ziektes hij aanleg heeft, welke tekorten aan welke voedingsstoffen hem parten kunnen gaan spelen, en welke voeding en eventueel medicijnen het meest geschikt zijn om ziektes te voorkomen of te behandelen. De kaart is van groot belang voor het begrip van stofwisselingsziektes, maar ook van stapelingsziektes.
Hoogleraar systeembiologie Hans Westerhoff noemt de voltooiing van de routekaart 'een van de grootste wetenschappelijke doorbraken aller tijden'. Westerhoff is vanavond te gast bij Pauw & Witteman om uit te leggen hoe deze ontdekking invloed zal hebben op onze gezondheid.
fokkers zitten liever de hele dag thuisquote:Op maandag 4 maart 2013 23:51 schreef Travel. het volgende:
[..]
Uiteraard. Viel vies tegenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is een uitspraak waarvan ik dacht dat ik hem kende, maar google levert niks op. Dus, waar heb je die vandaan?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:51 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik denk dat die agressie nergens voor nodig isquote:Op maandag 4 maart 2013 23:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wil bij Chris Zegers altijd een regionale plant in zijn reet schuiven.
Sommige uitspraken kan je ook zelf verzinnen he.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:53 schreef thettes het volgende:
[..]
Dit is een uitspraak waarvan ik dacht dat ik hem kende, maar google levert niks op. Dus, waar heb je die vandaan?
Tuurlijk, maar dan had ik niet het idee dat ik hem eerder had gehoord.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:55 schreef Travel. het volgende:
[..]
Sommige uitspraken kan je ook zelf verzinnen he.
Met verdrietige gevoelens duik ik nu mijn bed inquote:Op maandag 4 maart 2013 23:56 schreef thettes het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan had ik niet het idee dat ik hem eerder had gehoord.
Als je nu wil horen dat er een groot filosoof in je schuilt, dat was nu ook weer niet wat ik bedoelde
De slaap heeft zijn eigen wereld en een groot gebied van wilde werkelijkheid.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:57 schreef Travel. het volgende:
[..]
Met verdrietige gevoelens duik ik nu mijn bed in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |