Heb jij wel eens een week lang honger geleden en radio gemaakt voor arme Afrikaantjes of ben jij meer het type dat maar zo een week lang op d'r luie reet reallife soaps kan zitten kijken?quote:
zeker weten, wel langer dan een week ook nog eens en dan kon ik ook nog mijn uiterlijk verzorgen, je weet wel; wassen en zoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:32 schreef NotYou het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een week lang honger geleden en radio gemaakt voor arme Afrikaantjes of ben jij meer het type dat maar zo een week lang op d'r luie reet reallife soaps kan zitten kijken?
Waarom zou je, je wassen als je ook gewoon een prostituee kunt betalen om dat on air met haar mond te doen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zeker weten, wel langer dan een week ook nog eens en dan kon ik ook nog mijn uiterlijk verzorgen, je weet wel; wassen en zo
Oh via de ether? jah, snap ikquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
Waarom zou je, je wassen als je ook gewoon een prostituee kunt betalen om dat on air met haar mond te doen?
Nee gewoon in de studio terwijl je radio maakt natuurlijk. TRU en BNW zijn een paar deuren verder.quote:
hahahahahahaha...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:32 schreef NotYou het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een week lang honger geleden en radio gemaakt voor arme Afrikaantjes of ben jij meer het type dat maar zo een week lang op d'r luie reet reallife soaps kan zitten kijken?
Weet ik, heb er gewerktquote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:11 schreef static het volgende:
[..]
Amstel = Intercontinental. Niet de beste maar zeker niet een B&B.
Er was ook een keer zo'n geintje bij een Engelse verpleegster.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:43 schreef Leandra het volgende:
Wat een stelletje kneuzen bij de receptie ook, dat ze zo doorverbinden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |