En nu ga ik slapenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:07 schreef DeHovenier het volgende:
Zit te twijfelen... heb interesse in 1 CV van CA 2* en een PA 4*, en een VM met dezelfde sterren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doen?
Vroeg voor jou doenquote:
*jouwquote:
Ja, leer het nou goddomme eens.quote:
Morgen werken. Half 6 opquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, leer het nou goddomme eens.
Mensen diequote:
Werken boven FM verkiezenquote:
Mensen die zich hieraan storenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja, leer het nou goddomme eens.
Mensen die niet voor Twente zijnquote:
Mensen die een club aanbidden waar Woutje Brama speeltquote:Op maandag 4 maart 2013 23:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mensen die niet voor Twente zijn
Mensen die voor Ajax zijnquote:Op maandag 4 maart 2013 23:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mensen die niet voor Twente zijn
Dat is wel bruutquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:19 schreef dion_v_k het volgende:
Het draait het hele seizoen al zwaar kut en dan krijg je dit![]()
7 schoten op doel, 7 goals![]()
[ afbeelding ]
Gristus te paard!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:37 schreef dion_v_k het volgende:
Wtf![]()
Ik verhuur deze gozer aan Hoffenheim met een waarde van 1,4 miljoen, ik denk ik zal eens kijken hoe hij het daar doet. Kijk die goals en zijn waarde!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die niet in je basis zettenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:37 schreef dion_v_k het volgende:
Wtf![]()
Ik verhuur deze gozer aan Hoffenheim met een waarde van 1,4 miljoen, ik denk ik zal eens kijken hoe hij het daar doet. Kijk die goals en zijn waarde!![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:37 schreef dion_v_k het volgende:
Wtf![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat een heldenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:24 schreef dion_v_k het volgende:
En deze 16-jarige kleine, grote man wordt beter en beter![]()
[ afbeelding ]
Dafuq?quote:
De beste regen die ik ooit heb gehad in al heel wat FM-jaartjesquote:
Probeer eens een andere tactiek. Gewoon simpel een 4-4-2.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vermoed dat ik ontslagen ga worden bij Ajax.
Helemaal niks lukt. Mijn spitsen zijn zo teringslecht geworden dat ze 28 kansen nodig hebben en dan nog steeds niet raken. Alles tegen de keeper aan of of de paal.
Achterin is het helemaal huilen met de pet op. Ospina heeft nog geen bal gepakt en Alderweireld weigert mee terug te lopen waardoor er enorme gaten ontstaan.
Ajaxquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vermoed dat ik ontslagen ga worden bij Ajax.
Helemaal niks lukt. Mijn spitsen zijn zo teringslecht geworden dat ze 28 kansen nodig hebben en dan nog steeds niet raken. Alles tegen de keeper aan of of de paal.
Achterin is het helemaal huilen met de pet op. Ospina heeft nog geen bal gepakt en Alderweireld weigert mee terug te lopen waardoor er enorme gaten ontstaan.
quote:
Wat is je doelstelling? Wat zijn je beste spelers?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:09 schreef d1ce het volgende:
Ik kan gewoon niet winnen met AS Monaco. Iemand een goede tactiek voor me?
Eerste. Speel momenteel in de 2e divisie van Frankrijk. Eerste seizoen. Heb al aardig wat tactieken geprobeerd maar krijg echt onmogelijke goals tegen. Mijn beste spelers zijn beide AM (RL) en verder nog een goede VM. (Geen idee hoe ik hier een screenshot van moet maken haha)quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:10 schreef Silv het volgende:
[..]
Wat is je doelstelling? Wat zijn je beste spelers?
Dat doe je met Alt + F9, dan ff naar je screenshotmap gaan en uploaden maarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:15 schreef d1ce het volgende:
[..]
Eerste. Speel momenteel in de 2e divisie van Frankrijk. Eerste seizoen. Heb al aardig wat tactieken geprobeerd maar krijg echt onmogelijke goals tegen. Mijn beste spelers zijn beide AM (RL) en verder nog een goede VM. (Geen idee hoe ik hier een screenshot van moet maken haha)
Afmaker.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat is Poacher trouwens in het Nederlands? Ik wil op schaduwspits gokken, maar daar heb je volgens mij niks aan met zo'n opstelling
Zal het zo eens proberen. Alleen heb ik sommige spelers niet meer.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:21 schreef Silv het volgende:
Ik zou zoiets proberen.
[ afbeelding ]
En dan control/attacking, fluid, hoog tempo, direct passing en erg wijd spelen.
Edit: Touré misschien als poacher zetten, AF ben ik niet zo'n fan van.
Als het verdedigend goed gaat, maar het aanvallen wat minder kan je je wingers nog omtoveren naar inside forwards en je full backs naar wing backs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ja die zat er al bij, gekocht door de club voor 11 milquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:36 schreef Silv het volgende:
Goede aankopen wel, vass en ocampos. Zal even kijken.
Edit: Of zit Ocampos er altijd al bij?
Kreeg je al trillingen na een paar uur?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:49 schreef Geluidssysteem het volgende:
Gister niet kunnen spelen ivm huiswerk, maar nu ga ik er weer tegen aan.
Ik sta nog op de 2e plaats in de 1. Bundesliga met 1860 München.
Gewoon opstellen die baas.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:10 schreef Silv het volgende:
Eindelijk een goede speler uit mijn jeugdopleiding.
Speel alleen niet met AMC's.
[ afbeelding ]
Omtrainen dan maarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:10 schreef Silv het volgende:
Eindelijk een goede speler uit mijn jeugdopleiding.
Speel alleen niet met AMC's.
[ afbeelding ]
Om eerlijk te zijn wel,jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 16:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kreeg je al trillingen na een paar uur?
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
WtfDenswil is bij mij Surinaams international
Speling.quote:
Is dit nou jouw humor? Gore kl...zak!!!!!!!!!!!!!quote:
Prima toch? Speelt Begeorgi een slechte wedstrijd, kun je Halfar inbrengen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:37 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik zit een beetje met een luxeprobleem, want mijn beste linkshalf,Halfar (ha, half-Halfar, garpig), was 3 maanden geblesseerd, dus haalde ik Begeorgi gratis binnen om hem te vervangen.
Ik verwachtte niks van Begeorgi, maar hij heeft nu dus al 4 goals in 8 wedstrijden gescoord en staat een 7.80 gemiddeld.
Ik durf Halfar er niet in te zetten voordat hij ineens een stuk slechter is, ofzo.
Hans je spuugt!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:39 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Is dit nou jouw humor? Gore kl...zak!!!!!!!!!!!!!
Halfar er in zetten, omdat ik hem nog vaag ergens van kenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:37 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik zit een beetje met een luxeprobleem, want mijn beste linkshalf,Halfar (ha, half-Halfar, garpig), was 3 maanden geblesseerd, dus haalde ik Begeorgi gratis binnen om hem te vervangen.
Ik verwachtte niks van Begeorgi, maar hij heeft nu dus al 4 goals in 8 wedstrijden gescoord en staat een 7.80 gemiddeld.
Ik durf Halfar er niet in te zetten voordat hij ineens een stuk slechter is, ofzo.
Heb je dat helemaal uitgekekenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Speel nu al 3x achter mekaar 0-0, gelukkig wel tegen toppers als WBA, Nottingham en Reading
Oja, dan moet ik Benjamin Lauth er nu zeker ook in gaan zetten?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Halfar er in zetten, omdat ik hem nog vaag ergens van ken.
En Sebastian Maier als je die nog hebt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:51 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Oja, dan moet ik Benjamin Lauth er nu zeker ook in gaan zetten?_
Yup, er gebeurde genoeg, maar gescoord werd er nietquote:
Ik zet de wedstrijd meestal aan en ga dan internetten ofzoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Yup, er gebeurde genoeg, maar gescoord werd er niet
Hmm, als ik alt-tab tijdens een wedstrijd gaat 'ie niet verder, maar ik speel dan ook 12quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zet de wedstrijd meestal aan en ga dan internetten ofzoTenzij het CL-finale is ofzo.
Ga jij nou maar promoverenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:54 schreef DeHovenier het volgende:
Dat is wel een tip, om eens te kijken naar de verschillende functies van een speler op 2 positie, en wat de verschillen daarvan zijn....
Ik zit nu in de 3e ronde van de play-offs, dus ik moet verliezen wil ik nog in de JL blijven. Zou leuk zijn als H'veen degradeert uit de ED, hebben we weer een kraker
Die is sinds dit seizoen basisspeler op de CM positiequote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Sebastian Maier als je die nog hebt.
Jij wil niet promoveren?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:54 schreef DeHovenier het volgende:
Dat is wel een tip, om eens te kijken naar de verschillende functies van een speler op 2 positie, en wat de verschillen daarvan zijn....
Ik zit nu in de 3e ronde van de play-offs, dus ik moet verliezen wil ik nog in de JL blijven. Zou leuk zijn als H'veen degradeert uit de ED, hebben we weer een kraker
Ik speel in een venster. Veel makkelijker.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, als ik alt-tab tijdens een wedstrijd gaat 'ie niet verder, maar ik speel dan ook 12
Ik kon hem nog transfervrij halen paar seizoenen terug, maar hij vroeg te veel salaris. Hij is wel een baasje hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:55 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Die is sinds dit seizoen basisspeler op de CM positie.
quote:
M'n team is nog niet goed genoeg. En als ik promoveer, dan wil ik wel kampioen van de JL worden!quote:
Alsof mijn team goed genoeg was na het promoverenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
M'n team is nog niet goed genoeg. En als ik promoveer, dan wil ik wel kampioen van de JL worden!
Haal dan de goede spelersquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[..]
M'n team is nog niet goed genoeg. En als ik promoveer, dan wil ik wel kampioen van de JL worden!
Ik haalde in mijn eerste seizoen nadat ik gepromoveerd was net aan geen CL voetbalquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alsof mijn team goed genoeg was na het promoverenIk had het karigste van het karigste, maar miraculeus genoeg bleef ik steeds op de been, en promoveerde zelfs een keer direct
Mix van oude transfervrijen die je bij amateurs op kunt halen en jonge talentjes ftwquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haal dan de goede spelersEn het liefst talenten.
Als die oudjes maar niet ouder zijn dan 28quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mix van oude transfervrijen die je bij amateurs op kunt halen en jonge talentjes ftw
Ik heb net 2 19jarige spelertjes binnengehaald, 1 van 3,5 ster en 1 van 4 sterren. En had daarvoor al een 19jarige middenvelder gehaald, die ook een 3,5 ster heeft. Dus die ga ik ook zo nu en dan laten spelen, kunnen ze zich ontwikkelen en dan kan ik ze verkopen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haal dan de goede spelersEn het liefst talenten.
Ik had WBA en nu Man Utd. Eens zien of die lui komend seizoen 1 of 2 groeibriljantjes bij me willen stallenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:29 schreef DeHovenier het volgende:
FC Groningen is nu mijn moederclub. Eens zien of ze wel met spelers komen
Feyenoord
19 jarigen moeten allang basisspeler zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb net 2 19jarige spelertjes binnengehaald, 1 van 3,5 ster en 1 van 4 sterren. En had daarvoor al een 19jarige middenvelder gehaald, die ook een 3,5 ster heeft. Dus die ga ik ook zo nu en dan laten spelen, kunnen ze zich ontwikkelen en dan kan ik ze verkopen.
En daarbij zijn mijn 2 doelen al behaald, dus niks mis met nog een beetje opbouwen.
Goed scouten bij Nederlandse jeugdteams als de nieuwe regens komen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pfoe, weer wat wedstrijden gewonnen, gelukkig.
Alderweireld wil vertrekken en dat mag hij. Ik heb betere spelers rondlopen.
Wordt wel moeilijk om alleen Nederlandse spelers te halen. De spelers die een versterking zijn, zijn meer dan 10 miljoen waard.
10% bieden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:37 schreef DeHovenier het volgende:
3/4e van mijn spelers hebben een clausule in het contract dat ze een salarisverhoging van 25% krijgen na promotie naar de hoogste klasse.
Ik heb nog een goede Nederlandse keeper nodig. Hopelijk kan ik die vinden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Goed scouten bij Nederlandse jeugdteams als de nieuwe regens komen.
Mwa, zulke kereltjes zijn hier vaak nog maar 1 of 2 sterren waardquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
19 jarigen moeten allang basisspeler zijn
Wel als je meteen wil promoveren. Maar anders kan je ze wel laten spelen, want potential wins games in FM. In tegenstelling tot wat Steve beweerdequote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, zulke kereltjes zijn hier vaak nog maar 1 of 2 sterren waardDan zet ik liever wat ervarener spelers met 4 sterren op het veld.
Buffon is dan ook zijn hele leven al fan van PEC Zwolle.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Owja, ik wilde even zeggen dat Buffon naar Zwolle is, als keeperstrainer.
Ik heb ze meestal op de bank zitten, en beschikbaar gesteld voor de reservesquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als je meteen wil promoveren. Maar anders kan je ze wel laten spelen, want potential wins games in FM. In tegenstelling tot wat Steve beweerde.
Ik in de basis als ze minimaal 4 sterren potentieel hebben.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb ze meestal op de bank zitten, en beschikbaar gesteld voor de reserves
Lijkt me niet... ga gewoon naar Engeland johquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:53 schreef d1ce het volgende:
Hoe is het om met Vitesse te spelen? Enige uitdaging?
Al gespeeld met Newcastle en Sunderlandquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lijkt me niet... ga gewoon naar Engeland joh
Ga lager, manquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:54 schreef d1ce het volgende:
[..]
Al gespeeld met Newcastle en SunderlandBen op zoek naar een club met een suikeroom of met goede financiele middelen.
En dat allemaal met je eigen jeugdspelersquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga lager, manHet is veel toffer om met een BSP of BS N/S-club furore te maken op de Engelse velden
Dat is pas echt een uitdaging jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dat allemaal met je eigen jeugdspelers
Mwa, niet alleen maar jeugd, dan wordt je team zo overlopen, vooral als je een zeer karige jeugdzooi hebtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dat allemaal met je eigen jeugdspelers
Maar dat is wel te doen blijkbaar, heb al gelezen van zulke games van mensen op Managers United.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwa, niet alleen maar jeugd, dan wordt je team zo overlopen, vooral als je een zeer karige jeugdzooi hebt
Veel jeugd + enkele vaste basiskrachten + ervaring = win.
Zal dit advies volgen!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik in de basis als ze minimaal 4 sterren potentieel hebben.
Maar als je een suikeroom hebt is het niet echt een uitdaging meer he.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:54 schreef d1ce het volgende:
[..]
Al gespeeld met Newcastle en SunderlandBen op zoek naar een club met een suikeroom of met goede financiele middelen.
Heb ik alleen een keer met Ajax succesvol gedaan. UEFA cup, super cup, CL, landskampioen, beker en JCS. Allemaal gewonnen met mijn eigen jeugd.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is pas echt een uitdaging jaMisschien ga ik dat wel ooit proberen
Wel lastig though. De meeste clubs in de echt lage divisies hebben waardeloze jeugdopleidingen, en het kost een paar miljoen om te upgraden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat is wel te doen blijkbaar, heb al gelezen van zulke games van mensen op Managers United.
N'Diaye is stiekem een Duitser.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, 2-1 winst op Derby County, N'Diaye met de 2-1 na 95 minIk werd gek toen ik die bal erin zag vliegen
Ik sta nu keurig twaalfde met nog 14 wedstrijden te gaan in de Championship
Daar zeg je zoiets, ik heb in de nu bijna 5 volledige seizoenen met Mansfield nog niet één keer gezien dat een Engelse club een Duitser aantrokquote:
Ja maar je kan wel al je geld daar in steken, en niet in transfersommen of dure salarissen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:05 schreef Silv het volgende:
[..]
Wel lastig though. De meeste clubs in de echt lage divisies hebben waardeloze jeugdopleidingen, en het kost een paar miljoen om te upgraden.
Kan je uitzetten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik word pissig van al die "manager X vertrekt bij club Y"-geruchten in m'n inbox, vaak lees je 10x over dezelfde manager/club, rete-irritant
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:06 schreef DeHovenier het volgende:
Ben gepromoveerd, maar H'veen is gedegradeerd. Lopen we elkaar nog mis
Gewoon bij verslag kijken? Of opnieuw scouten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kan je uitzetten.
Volgens JOR moet ik tegen elke prijs een spits aantrekken (18 jr), maar ik kan zijn sterren niet zien
Dan scout je hem.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kan je uitzetten.
Volgens JOR moet ik tegen elke prijs een spits aantrekken (18 jr), maar ik kan zijn sterren niet zien
Eerst scouten? En als dat al is gebeurd, even op vorige en daarna weer op volgende klikken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Kan je uitzetten.
In de premier league wel iig. ManCity koopt Gotze voor 50 mil, zetten ze hem op de bank.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Daar zeg je zoiets, ik heb in de nu bijna 5 volledige seizoenen met Mansfield nog niet één keer gezien dat een Engelse club een Duitser aantrok
Op stage nemen dan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Al 2x gedaan.
Hij is wel transfervrij
Bij mij zit hij ook bij City, maar speelt hij wel altijd. Daarom kon ik hem niet aantrekkenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:16 schreef Silv het volgende:
[..]
In de premier league wel iig. ManCity koopt Gotze voor 50 mil, zetten ze hem op de bank.
Kon je wel meer voor krijgen hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Alderweireld verpastst aan west ham voor 10 miljoen
Vast wel, maar hij is 28 en tribuneklant. Verdient 1,4 miljoen per jaar en veroorzaakt te veel goals.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kon je wel meer voor krijgen hoor
Denswilquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vast wel, maar hij is 28 en tribuneklant. Verdient 1,4 miljoen per jaar en veroorzaakt te veel goals.
Ik hou het bij Chalobah en Denswil, met Lembi daarachter als reserve.
Hij is best crappy.quote:
Bij mij presteerde hij prima. Jammer dat ik hem niet op kan roepen voor Nederland, omdat hij internationaal liever voor Suriname speelt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij is best crappy.
Maar ik weet dat hij veel beter kan, dus ik hoop door hem speeltijd te geven, zijn potentieel te zien.
Heb een aanbieding gedaan. Gelukkig wou hij 8,5k accepteren, 9k kon ik niet betalenquote:
Ik snap echt niet waarom je op vakantie zou gaanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, ben even een maandje op vakantie gegaan. Kom terug en zie dat ik 1x heb gewonnen, 2x gelijk en 3x heb verloren
Hij presteert niet slecht, maar hij is nu 24 en zit pas op 2,5 ster van zijn 3,5 ster potentieel.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij presteerde hij prima. Jammer dat ik hem niet op kan roepen voor Nederland, omdat hij internationaal liever voor Suriname speelt.
Dan kan je net zo goed niet gaan spelenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom je op vakantie zou gaan
Wat maakt die 0,5k nou uitquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:34 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb een aanbieding gedaan. Gelukkig wou hij 8,5k accepteren, 9k kon ik niet betalen
Wilde zien hoe mijn assistent het deed. Gaat dus ongeveer net zoals ik zelf zou doen dusquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom je op vakantie zou gaan
Ok ik start Modern Warfare wel op, houdoe!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed niet gaan spelen
Dat was bij mij ook zo, dat hij wel lang op 2 sterren bleef hangen. Maar hij presteerde wel gewoon goed.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij presteert niet slecht, maar hij is nu 24 en zit pas op 2,5 ster van zijn 3,5 ster potentieel.
Ondanks dat hij al 3 jaar basisspeler is.
Dijks bijvoorbeeld ging enorm snel naar zijn top. Denswil blijft hangen.
Voor mij het verschil tussen dat hij wel tekent en dat hij niet tekent.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat maakt die 0,5k nou uit. Je kan nu wel lekker doorselecteren
3,5 vind ik de moeite niet echt, zelfs niet toen ik kereltjes voor mansfield haalde toen ik nog in de BSP zatquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was bij mij ook zo, dat hij wel lang op 2 sterren bleef hangen. Maar hij presteerde wel gewoon goed.
Dafuqquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Barca-Basel, 14-0.
7 keer Messi.
[ afbeelding ]
Als je een beetje creatief boekhoudt moet het wel lukkenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Voor mij het verschil tussen dat hij wel tekent en dat hij niet tekent.
[ afbeelding ]
Zal vast voldoende zijn voor de ED
Whahaha wtfquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Barca-Basel, 14-0.
7 keer Messi.
[ afbeelding ]
quote:
Chelsea en Man City hebben in de CL constant uitslagen waarbij ze met meer dan 6-0 winnen.quote:
Ik hoop het. Ik zal wel wat spelers uitlenen. Verkopen lukt toch nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je een beetje creatief boekhoudt moet het wel lukken
Ik ookquote:
Ga CL kijken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog 6 wedstrijden te gaan en WBA is eigenlijk al zeker van het kampioenschap, ze hebben 90 punten en de nummer twee, Ipswich, 74. Doen ze goed
Nah, EL/CL interesseert me niks als Twente er niet in meespeeltquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nah, EL/CL interesseert me niks als Twente er niet in meespeelt
Ik hoop echter wel dat United wint
''Hij is nog jong!''quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:54 schreef TheFastOne het volgende:
Zouma is vervloekt. Hij wad een recordaankoop van 34 miljoen, begon goed met een doelpunt in z'n eerste wedstrijd maar scheurde ook z'n hamstring. Hij is net fit en wordt opgeroepen voor z'n eerste interland en scheurt weer wat af. En ja hoor, rode kaart tijdens z'n rentree
Ook wel naar andere eredivisiewedstrijden hoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]___
Dan kijk je dus alleen 1x in de week naar Twente en verder niets.
"We're still a young team. We need to learn. That's football. If you don't score, you don't win."quote:
Had ik ookquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Haha, kreeg net advies van FM: "als je je ondergoed binnenstebuiten draagt hoef je het na 1x dragen niet te wassen!"
Dit is pas het eerste jaar dat ik het meer dan 5 wedstrijden heb volgehoudenquote:
Kijk, dat schiet op.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ah, mooi, een paar grootverdienende falers gaan de club in de zomervakantie verlaten, dat biedt perspectief
Nog net zo kut als in het begin volgens mij, het bestuur zegt elke keer dat er geen geld isquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk, dat schiet op.
Hoe zijn je faciliteiten?
Dat schiet niet op natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nog net zo kut als in het begin volgens mij, het bestuur zegt elke keer dat er geen geld is
quote:
quote:
Vorig jaar ook al..doen het echt heel goed in mijn game.quote:
Sowiesoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:46 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ik ben voor Manchester United, jullie?
Grappigquote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar ook al..doen het echt heel goed in mijn game.
Ik ben ook voor Man Utd.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Real is een arrogant kutteam
Die bal uit de corner had v. Persie in zijn gedachten zo mooi gemaaktquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Sowieso![]()
quote:
Idd, als die had gezeten was het een wereldgoal.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Die bal uit de corner had v. Persie in zijn gedachten zo mooi gemaakt![]()
En die pass van GiggsHELD
United niet, dat scheelt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Sowieso![]()
Nee, United nietquote:
Wtfquote:
Voetbal kijken niet combineren met FMquote:
Niet fappen, voetbal kijken en FM combinerenquote:
Dat gaat mis bij mij..dan kom ik klaar tijdens doelpunten en juich ik bij de cumshot.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:06 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Niet fappen, voetbal kijken en FM combineren.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat gaat mis bij mij..dan kom ik klaar tijdens doelpunten en juich ik bij de cumshot.
Ik kom amper voorbij het Brazzers logo.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik knijp het altijd net op tijd af, waardoor ik lekker lang door kan gaan
Heb ik een hekel aan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:14 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik knijp het altijd net op tijd af, waardoor ik lekker lang door kan gaan
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kom amper voorbij het Brazzers logo.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sweet!
[ afbeelding ]
De vorige budgetten waren ¤50k en ¤0.
quote:
Moet je ze maar onder controle houden, hontenlul.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:45 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Moet je ze maar onder controle houden, hontenlul.
Jammer idd.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:48 schreef dion_v_k het volgende:
Wat een mongool die scheids zeg, wedstrijd kapot fluiten
3e of 4e toch?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:00 schreef BlaBla87 het volgende:
Weet iemand zo ff uit t hoofd op de hoeveelste plek Nederland staat op de coefficientenlijst aan het begin?
3e of 4e toch?quote:
9e dacht ikquote:
Of was het 7e ...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:07 schreef BlaBla87 het volgende:
Ooh, kijk dan werkt het toch enkel uit eredivisie spelertjes kopen voor teveel geld
In 2 seizoenen ook al 2 keer gestegen, staat nu 7e
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nah, EL/CL interesseert me niks als Twente er niet in meespeelt
Ik hoop echter wel dat United wint
Zouma is een baasjequote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:54 schreef TheFastOne het volgende:
Zouma is vervloekt. Hij wad een recordaankoop van 34 miljoen, begon goed met een doelpunt in z'n eerste wedstrijd maar scheurde ook z'n hamstring. Hij is net fit en wordt opgeroepen voor z'n eerste interland en scheurt weer wat af. En ja hoor, rode kaart tijdens z'n rentree
garpje lieve schat!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:15 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Hmm nee want zag wel een stijging in dat grafiekje ernaast
Maar was gewoon nieuwsgierig!
Over een jaartje pasquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Betere fysio kan je nu aantrekken
Alles in je salarisbudget steken man. En gewoon transfervrije spelers halen. Of sparen tot je echt een toptalent kan halen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb nu 1 mil transferbudget en nog 12k salarisbudget over... en ik heb geen idee wie/wat ik er voor moet kopen
Alle tijd om te zoeken. Al hebben die fysio's bij mij toch geen zin. Ik heb de beste fysio's en nog liggen er spelers 3 maanden uitquote:
Ik heb 4k transferbudget en 80k salarisbudget overquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb nu 1 mil transferbudget en nog 12k salarisbudget over... en ik heb geen idee wie/wat ik er voor moet kopen
Ik vraag me wel eens af in wat voor bui je geweest moet zijn toen je die UI koosquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik heb 4k transferbudget en 80k salarisbudget over
Hij is nog steeds in dezelfde bui, want hij verandert het nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:23 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af in wat voor bui je geweest moet zijn toen je die UI koos
Helaasquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is nog steeds in dezelfde bui, want hij verandert het niet.
Heb iig een sloot staff gehaaldquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles in je salarisbudget steken man. En gewoon transfervrije spelers halen. Of sparen tot je echt een toptalent kan halen.
Dat. En alles in accommodaties stekenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb iig een sloot staff gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |