Leuke beat wel, tekst vind ik niks.quote:
wrom?quote:Op donderdag 19 december 2013 10:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Leuke beat wel, tekst vind ik niks.
Ik vind het altijd ontzettend zweverig geraaskal wat maar een enkele keer tof is.quote:
tis geen geraaskal, dit keer.quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vind het altijd ontzettend zweverig geraaskal wat maar een enkele keer tof is.
Nieuwe blieps.
Klinkt goed! Ik kan horen dat je geïnspireerd was door Ravel's Pavane pour une infante defuntequote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:42 schreef Stupide het volgende:
Eerste ding van 2014. Een fijn jaar gewenst.![]()
Downtempo psychillheid met een redelijk uitgesponnen progressie. Voor het eerst overigens een track afgemaakt in Reason 7, dat is ook wel leuk.
Eigenlijk was het de bedoeling om een lange ambient track te maken maar omdat ik na 3,00 min geen inspiratie meer had heb ik de twee delen aan elkaar geplakt. Het tweede deel was oorspronkelijk een minuut of drie langer en tevens dynamischer met meer edits. Maar ik ga er dan ook twee tracks van maken als ik meer inspiratie heb.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 14:59 schreef Stupide het volgende:
Het eerste deel vind ik erg tof, het tweede wat minder. Het tweede deel is nu vooral een loopje dat ineens is afgelopen. Het lijkt ook wel alsof de kick in dat deel uit fase is ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |