dopequote:Op woensdag 10 april 2013 21:58 schreef Stupide het volgende:
Ik heb ook weer een nieuw nummertje gemaakt. Met Reason, en lekker rustig om bij weg te dommelen.![]()
Reacties zijn altijd welkom!
Gratis te downloaden via Ektoplasm en Omnitropic:quote:Omnitropic presents Falling Into One, the debut full-length album by Phone Booth Robbers, a psychedelic downtempo project from the town of Hoofddorp in The Netherlands. Phone Booth Robbers began creating music in the mid-nineties, gradually shifting from early trance music to richly melodic downtempo and electronica inspired by acts like Shpongle, Ott, Bluetech, Ozric Tentacles, and Easily Embarrassed. Mastered by Jeffrey van der Schilden at EE Music Studio, The Netherlands, with photography by Steven Willis.
01 - Signals From Inner Space (98 BPM)
02 - DRTFM (96 BPM)
03 - Circuit Bending The Universe At Your Desk (96 BPM)
04 - Greasy Mechanism (104 BPM)
05 - Electric Insects Crawling Through A Greener Universe (100 BPM)
06 - Dangerous Creatures (68 BPM)
07 - I Can't Sleep Because You Can (112 BPM)
08 - Short But Untold Stories (88 BPM)
09 - The Hills Of Faraway (104 BPM)
10 - Six Hour Holiday (112 BPM)
11 - Voodoo Lab (148 BPM)
12 - Winter At Zabriskie Point (78 BPM)
Dank voor de reactie. Het is ons doel om voor ieders smaak een nummer te maken dus wie weet!quote:Op woensdag 24 april 2013 21:31 schreef Stupide het volgende:
Best goed. Niet mijn smaak helemaal, en het Nederlandse accent is ook niet echt je-van-het, maar toch best goed.
Dit klinkt onwijs goed! Ook een mooi sfeertje wat je met deze muziek heb neergezet.quote:
Dank voor de reactie en succes met opnemen! Hierbij nog een nummer van ons, iets ouder:quote:Op donderdag 25 april 2013 08:05 schreef Gewas het volgende:
[..]
Dit klinkt onwijs goed! Ook een mooi sfeertje wat je met deze muziek heb neergezet.
Ik zal straks alle andere nummers van andere mensen luisteren.
Ik ben zelf overigens bezig met liedjes van Genesis op de gitaar te spelen, alleen jammer dat ik zulke slechte opnameapparatuur heb.
Tja, wat moet ik hier nou van vinden. Die tekst...quote:Op woensdag 1 mei 2013 15:30 schreef Braddie het volgende:
https://soundcloud.com/bradleyvandijk/karlijn-serenade
Vanmiddag met een maat van me een nummer opgenomen. Ik heb het geproduced en hij heeft de zang gedaanOpzich best leuk geworden, zit 1 klein quantize issuetje rond het midden met de gitaar helaas.. kreeg ik niet opgelost)
Weinig mis mee.quote:Op woensdag 1 mei 2013 16:01 schreef desbarts het volgende:
Mijn eerste mashup creatie. Ik hoor graag wat jullie er van vinden![]()
https://soundcloud.com/bart-kromwijk/gentlehangover
Songs:
Taio Cruz - Hangover (Instrumental)
PSY - Gentleman (Acapella)
Zedd - Spectrum (Acapella)
Zedd - Clarity (Acapella)
Alleen de backingtrack is een originele creatie héquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:50 schreef Stupide het volgende:
[..]
Tja, wat moet ik hier nou van vinden. Die tekst...
Hahaha, te grappig. Goeie sound. Die zou je best eens netjes uit kunnen werken, zonder foutjes en timingverloop.quote:Op woensdag 1 mei 2013 21:34 schreef Braddie het volgende:
Of het een creatie is? geen ideePippi Langkous Intro, maar dan in C Mineur
Nu je het zegt. Straks ga ik hier even wat mee doenquote:Op woensdag 1 mei 2013 22:59 schreef Stupide het volgende:
[..]
Hahaha, te grappig. Goeie sound. Die zou je best eens netjes uit kunnen werken, zonder foutjes en timingverloop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |