Misschien dat Thomas Acda volgend seizoen een Guest Appearance kan maken als zichzelf? Dat hij en Paul de Munnik een concert geven in Maastricht, Wolfs hem tegen het lijf loopt en vervolgens aanvliegt omdat-ie denk dat het Daan de Vos is?quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:13 schreef RolStaart-Beer het volgende:
De Vos kan aardig zingen, zou hij wat mee moeten doen.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 22:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien dat Thomas Acda volgend seizoen een Guest Appearance kan maken als zichzelf? Dat hij en Paul de Munnik een concert geven in Maastricht, Wolfs hem tegen het lijf loopt en vervolgens aanvliegt omdat-ie denk dat het Daan de Vos is?
Zou eigenlijk wel geniaal zijn
quote:Op vrijdag 12 april 2013 21:33 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Vos, wolf...voor mij allemaal hetzelfde
Heb t ff gecorrigeerd.
Die motorrijdster dan?quote:Op zaterdag 13 april 2013 20:25 schreef lars91 het volgende:
Hij wordt dwars door zijn hoofd geschoten. Die is echt wel dood. Fleur ligt veel te veel voor de hand, Eva en Wolfs kan personage technisch niet. Bovendien was Wolfs bij Chris.
Ga nog maar een keer terugkijken dan, want volgens mij heb je het woord 'levensdelict' gemist.quote:Op zaterdag 13 april 2013 16:11 schreef Zorroo het volgende:
Net teruggekeken... Je hoort die vrouw in die volgende aflevering ook het woord moord niet gebruiken...
Daantje blijft leven
Wat weet zij van Daans invloed op Eva en Wolfs? Wat heeft zij voor motief?quote:
Ze is ontvoerd. Goed motief lijkt mequote:Op zondag 14 april 2013 10:56 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Wat weet zij van Daans invloed op Eva en Wolfs? Wat heeft zij voor motief?
Volgens mij rijden ze elke aflevering zowat met de Lancia Thema. Af en toe wellicht met een andere kleur (zwart of donkerbruin).quote:Op zondag 7 april 2013 23:10 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik overdrijf het, maar ze gaan wel van dikke baknaar dikke bak
Een van die scene's was aardig lachwekkend. In die groeve zie je Marion en Romeo de weg "blokkeren" (weg tig meters breedquote:Op maandag 8 april 2013 00:19 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waar ik me mateloos aan kan storen zijn de noodhulp voertuigen die in elk shot veranderd. Opweg maar de zandopgraving rijden Romeo en Marion eerst in een oude Ford Mondeo met oude lichtbalk, volgende shot met een nieuwe VW Touran met nieuwe LED-lichtbalk. Staan ze op de groeve, staat in het ene shot de lichtbalk aan en in het andere shot weer niet en zijn alle deuren ineens gesloten om daarna weer de lichtbalk weer aan te hebben. Dat zijn toch foutjes die niet mogen.
twitter:FlikkenMSTR twitterde op zondag 14-04-2013 om 22:49:28@HenkvanWingerde Beste Henk, we kunnen je verzekeren dat Daan de Vos hartstikke dood is. reageer retweet
Leuk als ze de hele aflevering al gaan spoilenquote:Op maandag 15 april 2013 09:09 schreef Tha_Duck het volgende:
Van het officiële Flikken Maastricht Twitter account:twitter:FlikkenMSTR twitterde op zondag 14-04-2013 om 22:49:28@HenkvanWingerde Beste Henk, we kunnen je verzekeren dat Daan de Vos hartstikke dood is. reageer retweet
Het is dus niet de bedoeling geweest om de vraag open te laten of hij dood is, dat zou dus duidelijk moeten zijn geworden uit de beeldenquote:Op maandag 15 april 2013 09:16 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Leuk als ze de hele aflevering al gaan spoilen
Dat account twitter zó slordig en popie-jopie dat ik me afvraag of 'ie wel echt is...quote:Op maandag 15 april 2013 09:09 schreef Tha_Duck het volgende:
Van het officiële Flikken Maastricht Twitter account:twitter:FlikkenMSTR twitterde op zondag 14-04-2013 om 22:49:28@HenkvanWingerde Beste Henk, we kunnen je verzekeren dat Daan de Vos hartstikke dood is. reageer retweet
twitter:FlikkenMSTR twitterde op zondag 14-04-2013 om 19:58:20Door wie denk jij dat Daan is vermoord? RT voor Fleur, citeer voor Eva. #FlikkenMaastricht reageer retweet
Volgens mij gewoon een vrouw. Mirjam Stolwijk heet ze.quote:Op zondag 14 april 2013 20:45 schreef Gruj0 het volgende:
Is de persoon die Jan van Luimen speelde een vrouw of een man?
De lichaamsbouw en handen deden mij toch meer aan een man denken wat mij algauw aan het begin deed vermoeden dat "Jasmine" de rover was.
Jij zegt het.quote:Op maandag 15 april 2013 09:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat account twitter zó slordig en popie-jopie dat ik me afvraag of 'ie wel echt is...
Een serieus, officieel Twitter-account zou iets als dit bijvoorbeeld nooit plaatsen:twitter:FlikkenMSTR twitterde op zondag 14-04-2013 om 19:58:20Door wie denk jij dat Daan is vermoord? RT voor Fleur, citeer voor Eva. #FlikkenMaastricht reageer retweet
Oh mooi. Tis dus òf Fleur òf Eva. Niet Tonja, Wolfs of wie dan ook. Voor mijn part was t dat hoofd van t bureau.quote:Op maandag 15 april 2013 09:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat account twitter zó slordig en popie-jopie dat ik me afvraag of 'ie wel echt is...
Een serieus, officieel Twitter-account zou iets als dit bijvoorbeeld nooit plaatsen:twitter:FlikkenMSTR twitterde op zondag 14-04-2013 om 19:58:20Door wie denk jij dat Daan is vermoord? RT voor Fleur, citeer voor Eva. #FlikkenMaastricht reageer retweet
Ah, ze gaan toch verder met het deels spoilen.quote:Op maandag 15 april 2013 09:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En toch twittert https://twitter.com/Daandevosfictie gewoon doorquote:Op maandag 15 april 2013 09:09 schreef Tha_Duck het volgende:
quote:Op maandag 15 april 2013 09:56 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
En toch twittert https://twitter.com/Daandevosfictie gewoon door
Wat een sneue bendequote:Ik Twitter vanuit de hel!
quote:Op maandag 15 april 2013 11:30 schreef Tha_Duck het volgende:
Dat is geen officieel account, dus wat kan er dan sneu aan zijn?
Naam van het account: Daandevosfictie
Omschrijving van het account:
Daan de Vos, een personage van @thomasacda uit Flikken Maastricht. Dit is een geheel fictief account. (Ben Thomas Acda dus niet!) Ik Twitter vanuit de hel!
Bewijs?quote:Op maandag 15 april 2013 09:30 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Jij zegt het.
Tis toch echt het officiële account.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |