SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
Een Serano ham in de koelkast?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:38 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Zag ik een ajacied in die reclame?
Nee, die niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een Serano ham in de koelkast?
Dat is de hamvraag jaquote:Op maandag 4 maart 2013 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een Serano ham in de koelkast?
Dat zijn teksten.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:38 schreef Lemsterr het volgende:
''Ik sta niet voor mezelf in , mocht ik die achterlijke ***gijp een dezer dagen op straat tegen komen. Walgelijk, maar ja wat wil je met die psychopaat.''
Johan de SigaarSnor als TTquote:Op maandag 4 maart 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Derksen is geen SdVfan als TT
SdVfan maakt Superbeeldenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Derksen is geen SdVfan als TT
Johannes staat in de gaykrant als TTquote:Op maandag 4 maart 2013 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat de TT is vind ik helemaal niet rullevant als TT
Dit vind ik helemaal geen leuke opmerkingquote:Op maandag 4 maart 2013 21:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johannes staat in de gaykrant als TT
Ja.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:43 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ben ik nou de enige die Carla van Putten doorhad?
Of ben ik de enige die het grappig vond?
johan heeft een goede band met frankiequote:Op maandag 4 maart 2013 21:43 schreef arie_bc het volgende:
Voetbal International is tegenwoordig meer pro Ajax dan Studio Voetbal
Ik hoef niet elke week dezelfde TT.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johannes staat in de gaykrant als TT
En terecht. Ajaxquote:Op maandag 4 maart 2013 21:43 schreef arie_bc het volgende:
Ze zijn helemaal niet pro of anti iets. Johan geeft gewoon zijn mening en wat de mensen daar dan uit op maken zal hem worst wezen.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:43 schreef arie_bc het volgende:
En morgen het mp4'tje downloaden.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:43 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een matige kut-uitzending. En toch afkijken he.
Vooral Gijp erger ik mij echt dood aan hoe negatief die gast is.............. Veel meer dan aan Derksenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze zijn helemaal niet pro of anti iets. Johan geeft gewoon zijn mening en wat de mensen daar dan uit op maken zal hem worst wezen.
Wacht maar totdat het over Barcelona gaat.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:45 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Vooral Gijp erger ik mij echt dood aan hoe negatief die gast is.............. Veel meer dan aan Derksen
Hij houdt gewoon van mooi voetbal. En dat kom je niet tegen in de eredivisie.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:45 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Vooral Gijp erger ik mij echt dood aan hoe negatief die gast is.............. Veel meer dan aan Derksen
Ik hou van lelijk voetbal.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:46 schreef julian6 het volgende:
[..]
Hij houdt gewoon van mooi voetbal. En dat kom je niet tegen in de eredivisie.
Begint ie weer te zeiken over alle dwergenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Wacht maar totdat het over Barcelona gaat.
quote:
Mooie momenten dit.quote:
Wilfred bekijkt het objectief. Derksen schreeuwt van alles zonder weerwoord te krijgen. Het is gewoon goed dat Genee dit doet.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:49 schreef RensAjacied het volgende:
Wilfred is echt pro Veenstra en Johan pro Riemer. Heerlijke televisie!
Dat is nogal een nuance.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:49 schreef Ambrosius het volgende:
Hartslag van Johan gaat wel omhoog, dat hoor je.
Hij heeft helemaal geen argumenten.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Discussiëren is niet zijn sterkste kant.
Het is effectbejag.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is wachten op de 'jij bedrijft geen journalistiek' opmerking.
Wel hoor, tenzij het op niks gebaseerd is. Dan sta je snel met je bek vol tanden.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Discussiëren is niet zijn sterkste kant.
Ditquote:Op maandag 4 maart 2013 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wilfred bekijkt het objectief. Derksen schreeuwt van alles zonder weerwoord te krijgen. Het is gewoon goed dat Genee dit doet.
Dat is wel een sterk argumentquote:Op maandag 4 maart 2013 21:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
Daluk begint Johan over de schaatsshow om 'm terug te pakken
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel hoor, tenzij het op niks gebaseerd is. Dan sta je snel met je bek vol tanden.
Supergrappig dit.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:51 schreef Grifte het volgende:
Heerenveen-nieuws, bijna net zo spannend als de Ten Have coup bij Ajax
In elk geval met de moeder van Manon uit klas 1aquote:Op maandag 4 maart 2013 21:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Straks gaat Derksen vertellen dat Veenstra ontucht heeft gepleegd op die middelbare school in Drachten.
ik kies de kant van Bossiequote:Op maandag 4 maart 2013 21:52 schreef KingRoland het volgende:
Wat vinden de VI Hooligans over deze kwestie en over Veenstra?
Wij hebben daarvoor onze VI Hooligan Heerenveen clubwatcher, Rensie.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:52 schreef KingRoland het volgende:
Triest van Johanse kantquote:Op maandag 4 maart 2013 21:52 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij hebben daarvoor onze VI Hooligan Heerenveen clubwatcher, Rensie.
Heeft dan ook rechten gestudeerd toch? In Grunn.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:52 schreef kapiteintje het volgende:
Johan komt met onzin-argumenten. Genee weet waar hij over praat.
Ja en ja.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:53 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Heeft dan ook rechten gestudeerd toch? In Grunn.
Hij heeft bijna altijd zijn huiswerk beter gedaan dan Johan.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wilfred heeft ook zijn huiswerk gedaan.
Dat klopt, en toen zat hij ook bij OOG TV en ging hij met de bakfiets door de Herestraat.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:53 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Dat zijn de echtenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:53 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja, al heb ik het duo Knipping en van Duren ook hoog zitten.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij hebben daarvoor onze VI Hooligan Heerenveen clubwatcher, Rensie.
quote:
leukquote:Op maandag 4 maart 2013 21:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat klopt, en toen zat hij ook bij OOG TV en ging hij met de bakfiets door de Herestraat.
Lachwekkend hoe jij nu praatquote:Op maandag 4 maart 2013 21:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Diegenen die in Groningen studeren ja. Dat rechten weet ik zo net niet.
Gelukkig weet Wilfried dat ook.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
Altijd zo voorspelbaar. Johan die het met zo'n makkelijk grapje over Genee weer net naar zich toe trekt op 't einde, terwijl hij totaal geen poot heeft om op te staan.
Zelfs dat niet vandaag. Zijn slotbetoog was "Ik ben de eerste die een fout toegeeft, maar leugenaars neem ik niet serieus dus ik heb gelijk"quote:Op maandag 4 maart 2013 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
Altijd zo voorspelbaar. Johan die het met zo'n makkelijk grapje over Genee weer net naar zich toe trekt op 't einde, terwijl hij totaal geen poot heeft om op te staan.
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:55 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Die coach van Barcelona lijkt op Paul uit Spin City.
Paulquote:Op maandag 4 maart 2013 21:55 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Die coach van Barcelona lijkt op Paul uit Spin City.
Hij heeft geluk dat het zo'n enorme autoriteit is.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs dat niet vandaag. Zijn slotbetoog was "Ik ben de eerste die een fout toegeeft, maar leugenaars neem ik niet serieus dus ik heb gelijk"
Die mensen die dat ook gaan tellenquote:
Eindbaas, inderdaad.quote:
Het is allemaal lekker demagogisch. Ik hoor hem wel eens zeiken over wilders, maar hij doet zelf exact hetzelfde.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
'Maar jij hebt je duidelijk laten hersenspoelen'quote:Op maandag 4 maart 2013 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfs dat niet vandaag. Zijn slotbetoog was "Ik ben de eerste die een fout toegeeft, maar leugenaars neem ik niet serieus dus ik heb gelijk"
Nee.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
Niks aan de hand bij Barca mag ik ff lachen
Er was bij de wedstrijd een andere hoek waaruit je zag dat hij hem 100% zeker raakte.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man, je ziet zelfs lucht ertussen.
Dirk Kuyt is ook een demagoog.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is allemaal lekker demagogisch. Ik hoor hem wel eens zeiken over wilders, maar hij doet zelf exact hetzelfde.
Hij moet het vooral van zijn demagogische kwaliteiten hebben.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft geluk dat het zo'n enorme autoriteit is.
Heb je beeld?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:56 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Er was bij de wedstrijd een andere hoek waaruit je zag dat hij hem 100% zeker raakte.
3 belangrijke wedstrijden op rij verliezen ...quote:Op maandag 4 maart 2013 21:55 schreef RensAjacied het volgende:
Niks aan de hand bij Barca mag ik ff lachen
Derksen heeft dan ook gewoon gelijk ook al heeft hij ongelijk. Al met al zitten er enkel winnaars aan de VI tafel.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft geluk dat het zo'n enorme autoriteit is.
De Dirk Kuyt onder de voetbalanalityciquote:Op maandag 4 maart 2013 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij moet het vooral van zijn demagogische kwaliteiten hebben.
In Manchester wint Manchester.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan JD niet even een doordeweeks toto'tje doen over de CL?
En niet zomaar werknemers maar zijn beste reporters, de Kuifje en Bobbie van de 21e eeuw, Knipping en Van duren.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:57 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ach joh niks aan de hand, Johan beschermt z'n werknemers en Wilfred heeft gelijk. Prima.
Nee man, geen penalty. Als het zo overduidelijk is, waarom is de helft dan nog niet overtuigd?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:55 schreef TheGeneral het volgende:
Hij raakt hem 100%. Uit een andere hoek zag je het overduidelijk.
En Royston bellen.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:58 schreef De_Dorstige het volgende:
Ze moeten Schelvis ook weer eens uitnodigen.
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:58 schreef De_Dorstige het volgende:
Als je geen fan bent van een Nederlandse club wordt dat ook moeilijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:58 schreef tompsv18 het volgende:
Gijp veert alleen nog maar op als het over Barca gaat. Over de Nederlandse competitie kan hij niks fatsoenlijks zeggen. Jammer.
gaat heul niet lukkenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:58 schreef RensAjacied het volgende:
Topic even snel volposten voor het einde van de uitzending.
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:58 schreef De_Dorstige het volgende:
Lijkt het? het is zoquote:Op maandag 4 maart 2013 21:59 schreef Shreyas het volgende:
Van der Gijp heeft echt een heerlijk leventje lijkt het
Schelveccioquote:Op maandag 4 maart 2013 21:58 schreef De_Dorstige het volgende:
leeft het leven van een gepensioneerdequote:Op maandag 4 maart 2013 21:59 schreef Shreyas het volgende:
Bossie staat bij mij toch wel op dezelfde hoogte.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Dat is echt by far de beste gast aller tijden.
Waarom is hij dan soms zo depri?quote:
Johan kan er toch ook normaal over praten? Gewoon zielig van Gijp.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:59 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Als je geen fan bent van een Nederlandse club wordt dat ook moeilijk.
Profiel Gijp niet gezien?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:59 schreef Shreyas het volgende:
Dat is Tijl Beckand.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Dat is echt by far de beste gast aller tijden.
Alleen is Gijpie nog een jonge man met een grote toekomst voor zich.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
leeft het leven van een gepensioneerde
Het is een kluizenaar. Als je dat een lekker leventje lijkt.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:59 schreef Shreyas het volgende:
Nee. Zal waarschijnlijk ergens op youtube staan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |