SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
Een Serano ham in de koelkast?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:38 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Zag ik een ajacied in die reclame?
Nee, die niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een Serano ham in de koelkast?
Dat is de hamvraag jaquote:Op maandag 4 maart 2013 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een Serano ham in de koelkast?
Dat zijn teksten.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:38 schreef Lemsterr het volgende:
''Ik sta niet voor mezelf in , mocht ik die achterlijke ***gijp een dezer dagen op straat tegen komen. Walgelijk, maar ja wat wil je met die psychopaat.''
Johan de SigaarSnor als TTquote:Op maandag 4 maart 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Derksen is geen SdVfan als TT
SdVfan maakt Superbeeldenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Derksen is geen SdVfan als TT
Johannes staat in de gaykrant als TTquote:Op maandag 4 maart 2013 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat de TT is vind ik helemaal niet rullevant als TT
Dit vind ik helemaal geen leuke opmerkingquote:Op maandag 4 maart 2013 21:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johannes staat in de gaykrant als TT
Ja.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:43 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ben ik nou de enige die Carla van Putten doorhad?
Of ben ik de enige die het grappig vond?
johan heeft een goede band met frankiequote:Op maandag 4 maart 2013 21:43 schreef arie_bc het volgende:
Voetbal International is tegenwoordig meer pro Ajax dan Studio Voetbal
Ik hoef niet elke week dezelfde TT.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johannes staat in de gaykrant als TT
En terecht. Ajaxquote:Op maandag 4 maart 2013 21:43 schreef arie_bc het volgende:
Ze zijn helemaal niet pro of anti iets. Johan geeft gewoon zijn mening en wat de mensen daar dan uit op maken zal hem worst wezen.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:43 schreef arie_bc het volgende:
En morgen het mp4'tje downloaden.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:43 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een matige kut-uitzending. En toch afkijken he.
Vooral Gijp erger ik mij echt dood aan hoe negatief die gast is.............. Veel meer dan aan Derksenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze zijn helemaal niet pro of anti iets. Johan geeft gewoon zijn mening en wat de mensen daar dan uit op maken zal hem worst wezen.
Wacht maar totdat het over Barcelona gaat.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:45 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Vooral Gijp erger ik mij echt dood aan hoe negatief die gast is.............. Veel meer dan aan Derksen
Hij houdt gewoon van mooi voetbal. En dat kom je niet tegen in de eredivisie.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:45 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Vooral Gijp erger ik mij echt dood aan hoe negatief die gast is.............. Veel meer dan aan Derksen
Ik hou van lelijk voetbal.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:46 schreef julian6 het volgende:
[..]
Hij houdt gewoon van mooi voetbal. En dat kom je niet tegen in de eredivisie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |