Daar was ik gisteravond even jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:38 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Je kon xienix een berichtje sturenHeb je ontdekt dat we inmiddels een irc-kanaal hebben?
No prob, we willen je allemaal wel op de hoogte houdenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar was ik gisteravond even jaMaar ik lees helaas niet alle topics even heftig mee.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:54 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
No prob, we willen je allemaal wel op de hoogte houden
Maar we willen wel die works halen natuurlijkquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Mij maakt verder die regio niet zo uit. Ik wil gewoon relaxed spelen zeg maar
Ik heb geen idee hoe dat werkt. Nog niet in verdiept eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:00 schreef dekkered het volgende:
[..]
Maar we willen wel die works halen natuurlijk
voor gesprekken met grote groepen mensen die elkaar nauwelijks kennen is er niks beters..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:39 schreef stbabylon het volgende:
Ik blijf het toch wel nostalgisch grappig vinden, dat geklets over een IRC kanaal.... 1990 belde.
wel 51 en 59 USD..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:10 schreef Woogy het volgende:
Op hotcdkey krijg je onmiddelijk je key, dan gewoon activeren via VPN en je kan spelen.
En dat wat er is, draait onderwater weer op IRC. Het is van de zotte.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:10 schreef mschol het volgende:
[..]
voor gesprekken met grote groepen mensen die elkaar nauwelijks kennen is er niks beters..
Dit is natuurlijk voorspel gelul dus dat kan nog niet echt in game. Zodra ik in het spel zit ga ik in ieder geval niet heel moeilijk doen en gooi ik het gewoon in de regiochat.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dat wat er is, draait onderwater weer op IRC. Het is van de zotte.
Als het inderdaad beter werkt dan in de beta, is dat gewoon een mogelijkheid. Geen idee of je daar ook fatsoenlijk terug kan kijken enzoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk voorspel gelul dus dat kan nog niet echt in game. Zodra ik in het spel zit ga ik in ieder geval niet heel moeilijk doen en gooi ik het gewoon in de regiochat.
Nog mooier is dat je andermans falende steden kunt screenshottenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
en gewoon hier met screenshots van falende steden.
Straks durf ik niet meerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog mooier is dat je andermans falende steden kunt screenshotten
preciesquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is ook zeker niet moeilijk, het is alleen tyfusoud. Ik verbaas me er over dat er nog steeds niet een alternatief is, dat veel beter is.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:20 schreef dekkered het volgende:
Zo extreem moeilijk is irc nou ook weer niet. puur een linkje klikken en je zit op de chat. En het is makkelijk om op dit moment even te overleggen van wie wat gaat doen.
kan ook wel op FOK! heurquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:20 schreef dekkered het volgende:
Zo extreem moeilijk is irc nou ook weer niet. puur een linkje klikken en je zit op de chat. En het is makkelijk om op dit moment even te overleggen van wie wat gaat doen.
*Contraspionagegebouw neerzet*quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah ja, dat is wel weer zo inderdaad. Hopelijk implementeren ze ook gewoon een soort bulletin board in de regio of zoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Als het inderdaad beter werkt dan in de beta, is dat gewoon een mogelijkheid. Geen idee of je daar ook fatsoenlijk terug kan kijken enzo
Anthrax van stbabylon.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 12:22 schreef beelz het volgende:
De postbode kwam net met een pakketje voor me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |