SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door -Engel- op 04-03-2013 22:26:18 ]
"Heeft deze reactie u geholpen?"quote:Op maandag 4 maart 2013 21:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen problemen hier, maar ik gebruik opera
Have fun!quote:
Iew.quote:
Stoere boi.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:58 schreef AldoTheApache het volgende:
thuisMoe, en dan aan de cola
___!!!
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:58 schreef AldoTheApache het volgende:
___!!!
Zekerquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:59 schreef AldoTheApache het volgende:
I'm gonna pop some corn,
only got 20 dollars in my pocket
I'm gonna pop some corn,
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:58 schreef AldoTheApache het volgende:
___!!!
Alcoholistquote:Op maandag 4 maart 2013 21:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Ja godver, ik kan niet zonder alcohol
Thriftshopquote:Op maandag 4 maart 2013 21:59 schreef AldoTheApache het volgende:
I'm gonna pop some corn,
Aldo, ken jij die clown die zich verstopt voor homo's?quote:
hoezo?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aldo, ken jij die clown die zich verstopt voor homo's?
die laatste ken ik ook al nietquote:Op maandag 4 maart 2013 22:02 schreef AldoTheApache het volgende:
caramel popcorn is
of maple leaf syrup popcorn
I'm gonna pop some corn,
lekker boeiendquote:Op maandag 4 maart 2013 22:03 schreef Ishimaru het volgende:
Gewoon nee![]()
Zoute popcorn en niets anders
men koopt zoete popcornquote:
-ENGEL-quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
o zo....quote:Op maandag 4 maart 2013 22:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
men koopt zoete popcorn
vervolgens koop je maple leaf syrup
you do the math
Je schijnt ook echte te hebben, maar niet in Nederlandquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
-ENGEL-
Ik heb een oplossing gevonden voor je paal probleem!Oe tof!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe tof!!!!Helemaal geen trekhaak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
UK wss welquote:Op maandag 4 maart 2013 22:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je schijnt ook echte te hebben, maar niet in Nederland
Ik. En ik ben oud en wijs dus het is de waarheid.quote:
Ik weet niet of het niet hebben van een Lada zoquote:Op maandag 4 maart 2013 22:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neeen mijn pa heeft ook geen lada meer
Als ik naar mijn broer ga neem ik op de terugweg allemaal Engelse en Amerikaanse shit meequote:
Ik gun je allesquote:Op maandag 4 maart 2013 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik. En ik ben oud en wijs dus het is de waarheid.![]()
Gun mij ook wat joh!![]()
Wehehehehehequote:Op maandag 4 maart 2013 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aldo, ken jij die clown die zich verstopt voor homo's?
het "off"roaden was anders altijd heel leukquote:Op maandag 4 maart 2013 22:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik weet niet of het niet hebben van een Lada zois
doe dat....quote:Op maandag 4 maart 2013 22:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als ik naar mijn broer ga neem ik op de terugweg allemaal Engelse en Amerikaanse shit mee![]()
Jolly Ranchers
wijsheid is een rekbaar begripquote:Op maandag 4 maart 2013 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Alleen royco trekt mijn wijsheid in twijfel.
Vorig topic trapte ook al niemand in mij grapquote:Op maandag 4 maart 2013 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er trapte zaterdag iemand in die grap.
Er zijn er wel meer vanquote:Op maandag 4 maart 2013 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een beetje kok kan die toch ook wel zelf maken..... kranten, azijn, aardappels grof gesneden en vis in krokantje .... lijkt me niet heul moeilijkquote:Op maandag 4 maart 2013 22:09 schreef AldoTheApache het volgende:
En fish & chips, maar die kun je niet meenemen
Je vergeet dat ik alleen maar dingen in de frituur kan gooien he?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een beetje kok kan die toch ook wel zelf maken..... kranten, azijn, aardappels grof gesneden en vis in korkantje .... lijkt me niet heul moeilijk
Fish and chipsquote:Op maandag 4 maart 2013 22:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een beetje kok kan die toch ook wel zelf maken..... kranten, azijn, aardappels grof gesneden en vis in korkantje .... lijkt me niet heul moeilijk
Welke grap?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gat in de markt.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Een beetje kok kan die toch ook wel zelf maken..... kranten, azijn, aardappels grof gesneden en vis in krokantje .... lijkt me niet heul moeilijk
Welke grap?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vorig topic trapte ook al niemand in mij grap
Ken je die clown die zich verstopt voor homo's?quote:
T was een Niva? Dat is een uitzondering.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
het "off"roaden was anders altijd heel leuk
Over dat nummer van metallica dat ik wilde zingenquote:
Als ik daar ben ga ik alleen maar plat engelse lager drinkenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fish and chipsmet een pint natuurlijk
Poptarts.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als ik naar mijn broer ga neem ik op de terugweg allemaal Engelse en Amerikaanse shit mee![]()
Jolly Ranchers
Kan je daar dan ook English breakfest krijgen?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als ik daar ben ga ik alleen maar plat engelse lager drinken![]()
helemaal naar de klote gaanwant tentamens zijn tegen die tijd voorbij
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:10 schreef AldoTheApache het volgende:
Je vergeet dat ik alleen maar dingen in de frituur kan gooien he?
En pasta ala Aldoquote:ow en chili, ik ben een pro in chili
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan je daar dan ook English breakfest krijgen?
Van die doodgetapte muk.... brrrr.... maar oke half litertje ale ofzo erbijquote:Op maandag 4 maart 2013 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fish and chipsmet een pint natuurlijk
pasta ala aldiquote:Op maandag 4 maart 2013 22:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[..]
En pasta ala Aldo
En hoe maak jij je chilli?
Ja, dat hoort toch bij een Engelse ervaringquote:
Moet je dan zeggen ''welke homo's?" en dat jij dan de pineut bent? Is het zo'n soort grap?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke grap?
[..]
Ken je die clown die zich verstopt voor homo's?
Dat is mijn standaard kater ontbijtquote:Op maandag 4 maart 2013 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, dat hoort toch bij een Engelse ervaring
Als je nee zegt ben je homoquote:Op maandag 4 maart 2013 22:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Moet je dan zeggen ''welke clowns?" en dat jij dan de pineut bent? Is het zo'n soort grap?
Guiness kan ookquote:Op maandag 4 maart 2013 22:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Van die doodgetapte muk.... brrrr.... maar oke half litertje ale ofzo erbij
Ah, op die manier.quote:
Nivaquote:Op maandag 4 maart 2013 22:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T was een Niva? Dat is een uitzondering.
Nog nooit gehad zo'n ontbijt. Kater welquote:Op maandag 4 maart 2013 22:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is mijn standaard kater ontbijtDaar dan
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als ik daar ben ga ik alleen maar plat engelse lager drinken![]()
helemaal naar de klote gaanwant tentamens zijn tegen die tijd voorbij
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan je daar dan ook English breakfest krijgen?
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
proest cola over zijn toetsenbord
Ja hey luister eens evenquote:
Een klein terrein autotjequote:Op maandag 4 maart 2013 22:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niva
Naast de normale versnellingspook zat er nog meer muk in..... ik heb echt de ballen verstand van auto's....ik ga wel ff een plaatje zoeken
Is dat kaneelhumor? Dat vind ik namelijk zeer matige humor, eerder non-humor zelfs.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke grap?
[..]
Ken je die clown die zich verstopt voor homo's?
Ik had met nieuwsjaardag nog een ekte ekte english breakfastquote:Op maandag 4 maart 2013 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja hey luister eens evenals je Engelse producten gaat verkopen moet je ook alles verkopen
Oke, wat jij wilquote:Op maandag 4 maart 2013 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee nee... dat werkt alleen als IK t zeg...
Ik had vandaag ook een mooie op t werkquote:
That's what he saidquote:Op maandag 4 maart 2013 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke, waar wil je het vleesch in hebben?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jajaquote:
Ja, zou ik ook niet zo blij mee zijn ...quote:Op maandag 4 maart 2013 22:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik had vandaag ook een mooie op t werk
mijn baas tegen die kinderen: Jullie moeten goed naar elkaar kijken en dan aan elkaar optrekken.
Ik tegen een collega, liever op dan af![]()
allebei dubbel, baas kijkt focking boos![]()
Geweldigquote:Op maandag 4 maart 2013 22:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mijn baas tegen die kinderen: Jullie moeten goed naar elkaar kijken en dan aan elkaar optrekken.
Als ik een keer naar Engeland ga dan ga ik zeker een English breakfest etenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik had met nieuwsjaardag nog een ekte ekte english breakfast![]()
koos humorloosquote:Op maandag 4 maart 2013 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, zou ik ook niet zo blij mee zijn ...
En dan met zo'n stalen gezicht weer die kinderen aankijkenquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die snappen er toch de ballen vanquote:Op maandag 4 maart 2013 22:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
koos humorloos
[..]
En dan met zo'n stalen gezicht weer die kinderen aankijken
de 1e keer heb ik aan me voorbij laten gaan, maar breakfest hebben ze daar nietquote:Op maandag 4 maart 2013 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik een keer naar Engeland ga dan ga ik zeker een English breakfest eten
Dan kunnen we dat mooi vieren met die weerwolvenmeetquote:Op maandag 4 maart 2013 22:19 schreef Fera het volgende:
O shit, ik heb 12 april een verjaardag.Of in ieder geval dat weekend.
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke, waar wil je het vleesch in hebben?.
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
de 1e keer heb ik aan me voorbij laten gaan, maar breakfest hebben ze daar niet![]()
alleen breakfast
Nah, iets anders.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
koos humorloos
[..]
En dan met zo'n stalen gezicht weer die kinderen aankijken
Ik heb het beloofd, maar ik was het vergeten.quote:
Ik was te vroeg naar huis en dus heb ik geen engels ontbijt gehad.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik had met nieuwsjaardag nog een ekte ekte english breakfast![]()
Geen idee hoe vroeg ze tegenwoordig beginnenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mag ik wel hopen als ze jonger dan 12 zijn
Daarom geen beloftes makenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het beloofd, maar ik was het vergeten.
Ik ga gewoon weer n keer naar het Strand Palacequote:Op maandag 4 maart 2013 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik een keer naar Engeland ga dan ga ik zeker een English breakfest eten
Herkenbaarquote:Op maandag 4 maart 2013 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was te vroeg naar huis en dus heb ik geen engels ontbijt gehad.
Nee.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is dat kaneelhumor? Dat vind ik namelijk zeer matige humor, eerder non-humor zelfs.
Je mag mij in de OP zetten, met als opmerking "alleen 12/13"quote:Op maandag 4 maart 2013 22:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ga gewoon weer n keer naar het Strand Palace
Ik heb je gewoon op 5 minuten na gemistquote:Op maandag 4 maart 2013 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was te vroeg naar huis en dus heb ik geen engels ontbijt gehad.
Tsja, soms kan het niet anders. Maar dan maar hopen dat het 5/6 april is.quote:
ja manquote:Op maandag 4 maart 2013 22:23 schreef AldoTheApache het volgende:
Godver, ik luister alleen maar muziek voor 2000![]()
ik ben te laat geboren
Echt welquote:Op maandag 4 maart 2013 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Tsja, soms kan het niet anders. Maar dan maar hopen dat het 5/6 april is.
Als ik nou gewoon ouder was had ik al die muziek gewoon live kunnen beluisterenquote:
Waar is dat?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ga gewoon weer n keer naar het Strand Palace
Ik stuur nog een pm om data's te verzamelenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Tsja, soms kan het niet anders. Maar dan maar hopen dat het 5/6 april is.
Soms zijn die dingen belangrijk.quote:
Klopt helemaal.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.
Al ben ik niet grappig.
[ afbeelding ]
Fingers crossed. Of hopen dat die verjaardag op een zondag is.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik stuur nog een pm om data's te verzamelen. Ik kan niks beloven tho
.
Done >>>quote:Op maandag 4 maart 2013 22:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je mag mij in de OP zetten, met als opmerking "alleen 12/13"
SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik niet,quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als ik nou gewoon ouder was had ik al die muziek gewoon live kunnen beluisteren
Ligt eraan van wie.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik niet. Verjaardagen vind ik niet belangrijk
Er zullen wel meerdere mensen af zeggen.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Owja die zal ik erbij zetten, die zegt toch af op het laatste moment.
Hehequote:Op maandag 4 maart 2013 22:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Owja die zal ik erbij zetten, die zegt toch af op het laatste moment.
Ik ookquote:Op maandag 4 maart 2013 22:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Weet ik niet,
maar ik sta in ieder geval onder voorbewerkt hout
Afzeggen is één woord.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zullen wel meerdere mensen af zeggen.
Ik geef mij niet op. Ik heb al plannen dat weekend.quote:
Jaweeeel. Maar dat is 21 april.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die van Guitaar is niet zo belangrijk toch?
Wat een ouwe zakquote:Op maandag 4 maart 2013 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Jaweeeel. Maar dat is 21 april.Hij wordt een kwart eeuw.
quote:
Oh noesquote:Op maandag 4 maart 2013 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geef mij niet op. Ik heb al plannen dat weekend.
Dat klinkt echt oudquote:Op maandag 4 maart 2013 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Jaweeeel. Maar dat is 21 april.Hij wordt een kwart eeuw.
Zegt opa.quote:
beide?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geef mij niet op. Ik heb al plannen dat weekend.
Broekie.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:29 schreef AldoTheApache het volgende:
sowieso, mensen die al ouder dan 20 zijn![]()
ouwe lui
Overgrootopa.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben minder oud dan Twi, Fax en Muhahaha.
Houd mij erbuitenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben zes jaar jonger.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
oi ik weet waar je woontquote:Op maandag 4 maart 2013 22:29 schreef AldoTheApache het volgende:
ouwe lui
Hoe oud ben jij?quote:
Peuter.quote:
Ze vroegen op werk hoeveel jonger ik gedaan had.quote:
Ben je ook.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze vroegen op werk hoeveel jonger ik gedaan had.
Toen ging ze zeggen dat ik een vieze ouwe vent was.
De opkomst van internet.... de tijd dat twix gewoon nog raider heette .... dat er nog een coca cola light break wasquote:Op maandag 4 maart 2013 22:29 schreef AldoTheApache het volgende:
ouwe lui
Ik dacht dat het om weekend van 12 april ging. Dan heb ik plannen.quote:
quote:
van al deze dingen ken ik alleen maar Smithsquote:Op maandag 4 maart 2013 22:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De opkomst van internet.... de tijd dat twix gewoon nog raider heette .... dat er nog een coca cola light break wasSmiths i.p.v. lays.... punica.... nicht allein in Deutschland ist.....
En natuurlijk gewoon de ekte ekte fabeltjeskrant etc.....
ja... je zal het maar gemist hebben
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De ouwe, broekloze slangenman.quote:
En zo groeit mijnquote:Op maandag 4 maart 2013 22:29 schreef AldoTheApache het volgende:
ouwe lui
record hoeveel jonger echt gedaan? euhm 1 jaarquote:Op maandag 4 maart 2013 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Hoeveel ouder is je bro?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:33 schreef AldoTheApache het volgende:
van al deze dingen ken ik alleen maar Smiths
Ik moest mijn best doen om mijn mond te houden over jou, twi en fax.quote:
thisiswhyiamsingle.jpgquote:
Knap van jequote:Op maandag 4 maart 2013 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moest mijn best doen om mijn mond te houden over jou, twi en fax.
Kun je niet tegen een grapje Huppel?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zo groeit mijngevoel voor jou!
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
record hoeveel jonger echt gedaan? euhm 1 jaar
gezoend, 3 jaar
Bij mij is het omgekeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trouwens, je poste net: "Gingen ze zeggen".quote:Op maandag 4 maart 2013 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moest mijn best doen om mijn mond te houden over jou, twi en fax.
[..]
thisiswhyiamsingle.jpg
Snotneusquote:Op maandag 4 maart 2013 22:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
[..]
van al deze dingen ken ik alleen maar Smiths
Ging ze zeggen, maar inderdaad.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Trouwens, je poste net: "Gingen ze zeggen".
Dat is niks voor jou.
Ouder dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Zullen we het gewoon ff niet hebben over record hoeveel jonger heb jij gedaan?
Ik neem aan dat je meervoud bedoelde, dus vandaar de correctie.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ging ze zeggen, maar inderdaad.
Jeetje.
Waarbij Kaneel de nummer twee ver achter zich laat.quote:
Nee, was 1 meisje.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je meervoud bedoelde, dus vandaar de correctie.
Ja watquote:
Ik voel me zowel vies als trots.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarbij Kaneel de nummer twee ver achter zich laat.
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel me zowel vies als trots.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ghehe.quote:
Kusje erop?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, was 1 meisje.
Sorry, ik ben moe en heb overal pijn.
13 jaar jonger?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe.
13 jaar jonger en 7 jaar ouder.
Ik 7 jaar ouder en 9 jaar jongerquote:Op maandag 4 maart 2013 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe.
13 jaar jonger en 7 jaar ouder.
Ik speelde en keek ook Pokémon. En Ernst, Bobbie en de Rest.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja wat![]()
Ik zat vroeger gewoon pokemon te spelen op de gameboy en op de basisschool in de grote pauze naar huis om dan op de bank met een boterham naar een nieuwe aflevering daarvan te kijken.
En age of empires 1, terwijl je geen flikker engels kon
Dank jequote:Op maandag 4 maart 2013 22:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
6 uur, wow man medelijden met je. Sterkte en succes!
Wuuuuuuuuuuuuut?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:41 schreef muhahaha het volgende:
En het was geen wedstrijdje.
Ik 50 jaar ouder, die stribbelde tenminste niet zo tegen.
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar goed dat mijn broek al uit is dan.
Ernst Bobbie en de rest was echtquote:Op maandag 4 maart 2013 22:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik speelde en keek ook Pokémon. En Ernst, Bobbie en de Rest.Ik kon al die liedjes meezingen.
Is het een gezellige steen?quote:
Zoop was voor pre-GTST'ers.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ernst Bobbie en de rest was echt![]()
Gewoon Zoop
Dudequote:Op maandag 4 maart 2013 22:41 schreef muhahaha het volgende:
En het was geen wedstrijdje.
Ik 50 jaar ouder, die stribbelde tenminste niet zo tegen.
Jongen, als jij eenmaal weet hoe lekker dat is wil je niet anders meer.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dude![]()
deed ze ff der kunstgebitje uit voordat ze je ging sabbelen?
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jongen, als jij eenmaal weet hoe lekker dat is wil je niet anders meer.
Koop gewoon een grote mensen kratquote:Op maandag 4 maart 2013 22:42 schreef fietsie het volgende:
die 25cc biertjes kan je precies in 1 lange haal leegdrinken als je er inmiddels een paar op hebt!!!!
Geweldig man!quote:Op maandag 4 maart 2013 22:42 schreef fietsie het volgende:
die 25cc biertjes kan je precies in 1 lange haal leegdrinken als je er inmiddels een paar op hebt!!!!
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tssk. Doe maar alsof je het niet wilt.
Guitaar leest toch niet mee.quote:
Trusten Huppelquote:Op maandag 4 maart 2013 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah. Tv kijken en dan slapen. Kus schatjes.
Slaap lekkerquote:Op maandag 4 maart 2013 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Dirty little secrets.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Guitaar leest toch niet mee.
Heeft hij je goed verzorgd trouwens, toen je vies en snotterig was?
kut te laatquote:Op maandag 4 maart 2013 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Dirty little secrets.
Was niet nodig, ik was al bijna helemaal beter. Ik had de vrijdag ervoor (dus niet de vorige week) koorts, toen heb ik met drie truinen, een broek en drie dekens in bed gelegen, zou koud had ik het. Daarna voelde ik me niet helemaal top, maar kon wel vanalles doen. De week daarop gewoon gewerkt van maandag tot donderdag, maar ik voelde me iedere dag vermoeider en slechter. Vrijdag voelde ik me zo rot dat ik me ziekgemeld heb, maar zaterdag was ik vrijwel helemaal beter. Alleen nog wat verkouden.
Echt vreemd.
quote:
Nee, ik heb vannacht misschien vijf uur geslapen. Dankzij hem kon ik nog wat van m'n nacht maken. Ik heb emo lopen doen en hij heeft me getroost.quote:
Trusten huppelquote:Op maandag 4 maart 2013 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Sowieso bij AoE2 altijd de hunnen zijn en dan met paarden enzoquote:
Nee bessen plukkenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sowieso bij AoE2 altijd de hunnen zijn en dan met paarden enzo
Vrouwenlogicaquote:
Omg dat deed ik ookquote:Op maandag 4 maart 2013 23:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vrouwenlogica![]()
en al je villagers verdelen zodat de vrouwen inderdaad bessen plukken en het land bewerken, en de mannen houthakken enzo
Inderdaadquote:Op maandag 4 maart 2013 23:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omg dat deed ik ooken mannen laten vissen en dieren afschieten.
Oh ik was blijkbaar te basic. Ik verloor ook vaak behalve met die training missions.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Inderdaad
En dan altijd groepjes van 10 soldaten maken en dan suicide missions enzo![]()
En dan met iedereen allianties vormen om ze achteraf te verraden
Hehe, meer oefenenquote:Op maandag 4 maart 2013 23:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh ik was blijkbaar te basic. Ik verloor ook vaak behalve met die training missions.
Goed idee welquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wel!quote:
Terecht welquote:Op dinsdag 5 maart 2013 07:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wel!
Maar ik begin pas als ik de snorkels heb gekeken.
Daar werd ik depressief van, van die stem.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 07:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze hebben de snorkels vervangen door Hey Arnold.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |