Hahaha godverquote:
Het doel was ook niet om een leuke film te zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:21 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Het is niet eens een leuke film of zo. Enige vette scene was dit:
[ afbeelding ]
Voor de rest een baggerfilm.
Bek dicht hoer.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het doel was ook niet om een leuke film te zijn.domme ezel
Daarom bek dicht hoer.quote:
quote:
Waarom geef je me namen die je moeder al heeftquote:
Omdat mijn moeder je graag anaal te pakken neemt met een 2 koppige dildo.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom geef je me namen die je moeder al heeft
Weerspiegel je traumas niet op mijquote:Op maandag 4 maart 2013 23:28 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Omdat mijn moeder je graag anaal te pakken neemt met een 2 koppige dildo.
Ik dacht dit altijd zo'n beetje het omgangsniveau was.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:29 schreef Mortaxx het volgende:
Allemaal even lachen mensen. Het begint een beetje zielig te worden
Ze lopen met hun eigen domheid te koop.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:29 schreef Mortaxx het volgende:
Allemaal even lachen mensen. Het begint een beetje zielig te worden
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik dacht dit altijd zo'n beetje het omgangsniveau was.
Ik bedenk me nu pas dat ik een mooie VI quote had kunnen gebruiken na die post van wdquote:Op maandag 4 maart 2013 23:30 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ze lopen met hun eigen domheid te koop.
Jammerquote:
Ik meende het allemaal niet we lof uquote:Op maandag 4 maart 2013 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu pas dat ik een mooie VI quote had kunnen gebruiken na die post van wd
Niet zo duur toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 23:32 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
ik wil een vogel
Gelukkig kijkt ze niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu pas dat ik een mooie VI quote had kunnen gebruiken na die post van wd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |