SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
Aad heeft altijd gelijk.quote:
Eerbetoon aan Davidsquote:
Ah joh laat gaanquote:Op maandag 4 maart 2013 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
Het wekelijkse afzeiken van Feyenoord is gebeurd. De uitzending kan beginnen.
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
zegt hij dat?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:51 schreef Muto het volgende:
Bazoer en die ander zijn dan wel opgeleid? De Mos
Tijd voor Boskamp.
Komt Ajax weer langs omdat ze zelf geen talenten hebben.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:51 schreef j0rdiiii het volgende:
over een paar maanden worden er weer wat talenten 16 jaar bij psv, die gaan dan dus weg
Denswil is opgeleid ja.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:51 schreef Muto het volgende:
Bazoer en die ander zijn dan wel opgeleid? De Mos
Tijd voor Boskamp.
Die heeft Feyenoord gered man, aldus HoppaHoppa.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:52 schreef Caland het volgende:
Sjaak Zwart kan je niet echt serieus nemen.
quote:
Ik dacht dat jij niet meer keekquote:Op maandag 4 maart 2013 20:52 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Die heeft Feyenoord gered man, aldus HoppaHoppa.
Sjaak is Ajaxquote:
Over Feyenoord zijn ze de afgelopen weken lovend geweest..quote:Op maandag 4 maart 2013 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
Joh...quote:Op maandag 4 maart 2013 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Louisville_(Kentucky)
Het staat er niet
welke fokker past de wiki ff aanquote:Op maandag 4 maart 2013 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het staat er niet
We moeten het stichtingsverhaal van Louisville aanpassen man.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het staat er niet
Geschiedsvervalsing dit, tijd voor een VI invasie.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het staat er niet
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het staat er niet
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:55 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Eten is al klaar dus mag weer.
Laat gaan johquote:Op maandag 4 maart 2013 20:55 schreef Tyron het volgende:
weten ze dat er gevoetbald is tussen twente en ajax![]()
Is er dan iets om over te praten?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:55 schreef Tyron het volgende:
"Het was een verlaten stuk grond totdat een dappere ex leraar Lichamelijke Opvoeding er neerstreek."quote:Op maandag 4 maart 2013 20:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We moeten het stichtingsverhaal van Louisville aanpassen man.
Ajaxquote:Op maandag 4 maart 2013 20:55 schreef Tyron het volgende:
Waarom is dat boeiend. Twente is zo 2010.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:55 schreef Tyron het volgende:
Derde club van Nederland hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom is dat boeiend. Twente is zo 2010.
Neequote:Op maandag 4 maart 2013 20:56 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Als je uit Breda kom, moet je voor kanker nac wezen, kanker lul.
quote:
Wat is er?quote:
Strootgod speelde niet.quote:
Ik heb het niet gezien, hoe speelde toekomstig oranjeklant Locadia?quote:
niet gescoord tegen fucking VVVquote:Op maandag 4 maart 2013 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, hoe speelde toekomstig oranjeklant Locadia?
Volgens veel PSVers als een toekomstig oranjeklant.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, hoe speelde toekomstig oranjeklant Locadia?
Ah.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens veel PSVers als een toekomstig oranjeklant.
Was in Breda nog bij een Van der Gijp in zijn café, ze zijn in het echt wel wat anders.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
Wat een lijers daar aan tafel. Ik word gek van Gijp.
Het is gewoon zo zieligquote:Op maandag 4 maart 2013 20:59 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ben chagrijnig door 't begin. Kan nu amper ergens meer om lachen.
Je maakt je er nogal druk om zeg.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:59 schreef kapiteintje het volgende:
Kom op vrolijk op! Denk aan Bossie.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:59 schreef kapiteintje het volgende:
Je dacht dat ze allemaal zoals René waren?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:59 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Was in Breda nog bij een Van der Gijp in zijn café, ze zijn in het echt wel wat anders.
quote:Op maandag 4 maart 2013 20:59 schreef kapiteintje het volgende:
Dat is altijd zo met Aad de Mosquote:
Psychologie van de koude grond is ditquote:Op maandag 4 maart 2013 21:00 schreef Evertjan het volgende:
Gijpie zit tegen een depressie aan kan je zo zien
Ik wil vrijdag Bossie als tegengewicht.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom op vrolijk op! Denk aan Bossie.
*erger.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik irriteer me er wel aan ja. Dat moet ik toegeven. Slecht he.
Dat zijn ze wel hoor, althans die paar die ik ken.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je dacht dat ze allemaal zoals René waren?
Dit vind ik een beetje psychologie van de koude grond, heet u toevallig van Breukelen van uw achternaam?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:00 schreef Evertjan het volgende:
Als je niet ziet dat Boëtius op één hoort dan hoor je in een gesticht of het Philips-stadion thuisquote:Op maandag 4 maart 2013 21:00 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Houd eens op met je gekleurde mening, niet te letterlijk
SPOILER: zijn vriendinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Om 21.35 kan je zappen naar Extra Time op de belg, daar zit hij.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wil vrijdag Bossie als tegengewicht.
Dit ben ik zelfs met je eensquote:Op maandag 4 maart 2013 21:01 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Als je niet ziet dat Boëtius op één hoort dan hoor je in een gesticht of het Philips-stadion thuis![]()
Als die er ziet is er niet zoveel kritiek op Feyenoord.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kom op vrolijk op! Denk aan Bossie.
Evertjan is de Humberto Tan onder de amateur psychologen.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit vind ik een beetje psychologie van de koude grond, heet u toevallig van Breukelen van uw achternaam?
Je moet eens wat afleveringen van een tijdje terug kijken. Hij wordt dikker en dikker. Het is wachten op z'n dipje idd.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:00 schreef Evertjan het volgende:
Dat is jammer, had je er net een stuk of honderd gestuurd.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:01 schreef Jivis het volgende:
Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist. Eventueel gemiste DM's kun je hier teruglezen.
Over welke Nederlandse club is ie wel positief danquote:Op maandag 4 maart 2013 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet het.Ik vind 't gewoon irritant die Gijp over Feyenoord altijd.
NECquote:Op maandag 4 maart 2013 21:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Over welke Nederlandse club is ie wel positief dan
Ik erger me er wel aan, ja. Dat moet ik toegeven. Slecht he?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
*erger.
Sorry, ik gooi graag olie op het vuur.
quote:Champions League: Man United - Real Madrid
dinsdag 05 maart, 20:45
Verslag van de wedstrijd Manchester United - Real Madrid, de terugwedstrijd gespeeld in de achtste finale van de UEFA Champions League. Met commentaar van Sierd de Vos.
Had ik net ookquote:Op maandag 4 maart 2013 21:01 schreef Jivis het volgende:
Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist. Eventueel gemiste DM's kun je hier teruglezen.
Dat is mij ook opgevallen ja. Rene krijgt een beetje een dikke kop.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet eens wat afleveringen van een tijdje terug kijken. Hij wordt dikker en dikker. Het is wachten op z'n dipje idd.
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:01 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Mooie voorhoofdSPOILER: zijn vriendinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, je geeft het tenminste toe. Dat vind ik wel weer voor je spreken.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik erger me er wel aan, ja. Dat moet ik toegeven. Slecht he?
2-1 voor ManU hopelijkquote:
Bedankt GGMM. Ik apprecieer het.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, je geeft het tenminste toe. Dat vind ik wel weer voor je spreken.
Twentequote:
Inderdaad, en het hypocriete is dat Gijp gisteren op Radio Rijnmond nog uiterst positief was over Feyenoord om vervolgens bij Vi heel nonchalant te doen over de prestatie van Feyenoord.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet het.Ik vind 't gewoon irritant die Gijp over Feyenoord altijd.
Nee man, dit is het normale nivo van Twente.quote:
Wat is er met ADO dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:05 schreef n00b13 het volgende:
En dat SV dan ook. Die laten ADO niet eens zien. Sukkels
Het ging over Sierd de Vos en de feyenoorders zijn boos omdat Boëtius niet op nr1 staat. Op zich had hij dat wel verdient maar om je daar nou zo druk om te maken, sjongejonge jonge een eend met een rode snavel.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:04 schreef RensAjacied het volgende:
Kut! Ben in slaap gevallen rond 18.30 en nu pas wakker, eerste half uur dus gemist.
Al een top anekdote voorbij gekomen?
Studio Voetbal kijk ik echt niet meer, niet serieus te nemen als je mensen als Arno Vermeulen, Jan Mulder en Ronald Waterreus aan tafel hebt zitten.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:05 schreef n00b13 het volgende:
En dat SV dan ook. Die laten ADO niet eens zien. Sukkels
Inderdaad. Laat gaan.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:05 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
"Gijp wordt weer depressief" wordt elke week wel gezegd.
Voor de rest matig?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het ging over Sierd de Vos en de feyenoorders zijn boos omdat Boëtius niet op nr1 staat. Op zich had hij dat wel verdient maar om je daar nou zo druk om te maken, sjongejonge jonge een eend met een rode snavel.
Net zo lang tot het een keer zo is, om dan te kunnen zeggen: "Zie je wel!"quote:Op maandag 4 maart 2013 21:05 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
"Gijp wordt weer depressief" wordt elke week wel gezegd.
Topshow, Louisville kwam ook aan bod!quote:Op maandag 4 maart 2013 21:04 schreef RensAjacied het volgende:
Kut! Ben in slaap gevallen rond 18.30 en nu pas wakker, eerste half uur dus gemist.
Al een top anekdote voorbij gekomen?
Ja tegen FC fucking Groningen. Die kunnen er echt he-le-maal niks van.quote:
Clasie hoefde niet weg bij Feyenoord. Verder noemt hij het terug kopen van Janmaat en dan vergeet hij De Vrij, Indi en Nelom bijvoorbeeld even.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alles wat Aad zegt is goed, de rest mwah
Laat ze dat eens tegen PSV doen?quote:
Nee, omdat hij bij Vi iets anders zegt dan bij andere media wat betreft Feyenoord.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:07 schreef mrstylo het volgende:
Wat zijn sommige Feyenoorders toch stelletje calimero's.
Van der Gijp gelijk depressief inwensen, omdat hij niet op de hype train van Feyenoord gaat.
Waar?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:07 schreef mrstylo het volgende:
Van der Gijp gelijk depressief inwensen, omdat hij niet op de hype train van Feyenoord gaat.
Rienstra is kut iddquote:Op maandag 4 maart 2013 21:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja tegen FC fucking Groningen. Die kunnen er echt he-le-maal niks van.
Vorig jaar lachten al die Feyenoorders die kleine Mertens uit toen hij sprak over de kampioenswedstrijd en nu zitten die Feyenoorders zelf hypocriet te janken om dat ze door Van der Gijp weer even met beide beentjes op de grond worden gezet.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:07 schreef mrstylo het volgende:
kom ff onder je steen vandaan!quote:Op maandag 4 maart 2013 21:07 schreef Caland het
volgende:
[..]
Ja tegen FC fucking Groningen. Die kunnen er echt he-le-maal niks van.
PSV is drie keer op rij kampioen geworden met matig voetbalquote:Op maandag 4 maart 2013 21:10 schreef j0rdiiii het volgende:
psv speelt heel matig voetbal, gaan het niet redden
Oh, vertel er eens meer over.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat ook een trieste reactie van Van Bommel.
Is het ook.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
Dag mag, GGMM. We leven in een vrij land en jij mag vinden wat je wilt.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:10 schreef GGMM het volgende:
Gisteren zei Gijp bij Radio Rijnmond dat hij het wel ziet gebeuren.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:09 schreef GGMM het volgende:
Mensen die denken dat Feyenoord kampioen wordt.
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:11 schreef Geo4kant het volgende:
1e keer naar het stadion sinds 2 weken.. maar Gijpie vind mij toch een supporter
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:11 schreef Geo4kant het volgende:
1e keer naar het stadion sinds 10 jaar.. maar Gijpie vind mij toch een supporter
prima programma, 2 misstappen van ajax en het kan zo maarquote:Op maandag 4 maart 2013 21:09 schreef GGMM het volgende:
Mensen die denken dat Feyenoord kampioen wordt.
Goede pot uitgekozen.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:11 schreef Geo4kant het volgende:
1e keer naar het stadion sinds 10 jaar.. maar Gijpie vind mij toch een supporter
Bedankt Stijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dag mag, GGMM. We leven in een vrij land en jij mag vinden wat je wilt.
Natuurlijk kan het, als je 9 wedstrijden voor het einde slechts 3 punten onder de nummer 1 zit kan het gewoon.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Gisteren zei Gijp bij Radio Rijnmond dat hij het wel ziet gebeuren.
Stuur een vraag in.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wacht nog op de Manolev Memorial
quote:
Doe dan niet zo debielquote:Op maandag 4 maart 2013 21:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Natuurlijk kan het, als je 9 wedstrijden voor het einde slechts 3 punten onder de nummer 1 zit kan het gewoon.
Koedettiquote:Op maandag 4 maart 2013 21:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Gijp die altijd doet alsof hij de namen van de spelers niet kent
Waar heb je het over?quote:
Makkelijk scoren altijd.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:12 schreef PizzaGeit het volgende:
Gijp die altijd doet alsof hij de namen van de spelers niet kent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |