SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door muhahaha op 04-03-2013 21:22:00 ]
Dit dus.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
muhahaha, kun je mij bij de meet zetten ovb?
Edit: De wolvenmeet uiteraard
Je kreeg toch een tie vraag?quote:
Samwise Gamgeequote:Op maandag 4 maart 2013 20:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon die test doen, dan heb je toch niks te kiezen?
Edit:Of gooi een muntje op
Had ik hem bijna goed!quote:Op maandag 4 maart 2013 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Samwise Gamgee
70%
Galadriel
70%
Gollum
60%
Arwen of Rivendell
Helaas maar ik ben dus een soort Elf Hobbit kruizingquote:
Ik vind dat ook altijd wel leukquote:Op maandag 4 maart 2013 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
Vin ik hou van feestjes met een thema
Reactie op jouw post uit het vorige topic, maar het kopiëren ging niet echt smooth.quote:
ghegheghequote:Op maandag 4 maart 2013 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas maar ik ben dus een soort Elf Hobbit kruizing
Ja, dat had ik al door.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
Vin ik hou van feestjes met een thema
Join the club.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas maar ik ben dus een soort Elf Hobbit kruizing
Dus Gollumquote:
Te veel haar op je voeten?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al door.
Maar dit vind ik wel een heel achterlijk thema :'
Crap, ik krijg mijn voetbalschoenen niet aan
Leuk toch man, lekker fout.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al door.
je voeten zijn gegroeidquote:Op maandag 4 maart 2013 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al door.
Goed zoquote:Op maandag 4 maart 2013 20:37 schreef Fera het volgende:
Ik heb voor mezelf een spaarblik gekocht en er ook al gewoon geld ingedaan.
Nee, ze zijn gekrompen, ben van 43 naar 42 gegaanquote:
Staat er niet letterlijk, maar als er een thema is lijkt me dat vrij duidelijkquote:Op maandag 4 maart 2013 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zijn er kledingvoorschriften voor het feest?
je hebt van die spaarblikken die je alleen open krijgt met een blikopenerquote:Op maandag 4 maart 2013 20:37 schreef Fera het volgende:
Ik had vroeger ook een soort spaarpotje, maar na een aantal jaar werd er ingebroken. Alles wegquote:Op maandag 4 maart 2013 20:37 schreef Fera het volgende:
sokken bedoel je?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ze zijn gekrompen, ben van 43 naar 42 gegaanVoetbalschoenen zijn zelfs 44
En dan heb ik nog niet eens voetbalschoenen aan
[..]
Staat er niet letterlijk, maar als er een thema is lijkt me dat vrij duidelijk
quote:Epic Games heeft een trailer vrijgegeven waarin onthuld wordt dat Gears of War: Judgment een tweede campagne bevat. De campagne speelt zich af tijdens de gebeurtenissen van Gears of War 3 en moet vrijgespeeld worden door een bepaald aantal sterren in de singleplayermodus te behalen.
Oh, sokken ja.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sokken bedoel je?
Nou en lekker boeiend! Wij hadden ook wel eens een thema, maar sommige deden gewoon normale kleding aan.
Je hebt er altijd van die partypoopers tussen zitten helaasquote:Op maandag 4 maart 2013 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sokken bedoel je?
Nou en lekker boeiend! Wij hadden ook wel eens een thema, maar sommige deden gewoon normale kleding aan.
ik heb het gezien vanmiddagquote:
Huis en inrichting.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed zo
Ik heb een spaarpot waar nu 10 cent in zit.
Waar spaar je voor?
Wel een beter, sniffler. WTF is dat? Stiffler on cocaine?quote:
maar je laat jezelf wel zienquote:Op maandag 4 maart 2013 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, sokken ja.
Ja, dat vind ik dan ook weer niet kunnen
The Stiffmeisterquote:Op maandag 4 maart 2013 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel een beter, sniffler. WTF is dat? Stiffler on cocaine?
Fout manquote:Op maandag 4 maart 2013 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel een beter, sniffler. WTF is dat? Stiffler on cocaine?
ik ook nietquote:Op maandag 4 maart 2013 20:42 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nog een paar weken, kan niet wachten
Noem je Faxie nu een hond?quote:
True, maar ja, als ik geen zin heb zie je dat ook aan mequote:Op maandag 4 maart 2013 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar je laat jezelf wel zien
Ik had ook nooit zin in saaie Rabo feestenMaar ik ging toch altijd
Ja best welquote:
Honden snuffelen (sniffen) toch? NVMquote:
Jawel.... gewoonquote:Op maandag 4 maart 2013 20:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet stiekem.
Stiffmeister was een baas.
pfffquote:Op maandag 4 maart 2013 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Honden snuffelen (sniffen) toch? NVM
gewoon zuipen!quote:Op maandag 4 maart 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True, maar ja, als ik geen zin heb zie je dat ook aan me
Geloof het wel. Ga je mee?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gewoon zuipen!
Mag je iemand meenemen?
Als dat zou mogenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gewoon zuipen!
Mag je iemand meenemen?
Klopt. Maar alle kleine beetjes helpen.quote:
Zal ik ook een klein beetje doneren?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Maar alle kleine beetjes helpen.Gelukkig heb ik al dingen om mee te nemen.
Donerquote:Op maandag 4 maart 2013 20:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zal ik ook een klein beetje doneren?
Dan wordt het zo plakkerig.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zal ik ook een klein beetje doneren?
Het zit al veilig in een blik, dat ik alleen open kan maken door het stuk te maken met een blikopener.quote:
MIquote:
Handige spaarpot welquote:Op maandag 4 maart 2013 20:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Het zit al veilig in een blik, dat ik alleen open kan maken door het stuk te maken met een blikopener.
Wat moet je nog hebben?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Maar alle kleine beetjes helpen.Gelukkig heb ik al dingen om mee te nemen.
Ja, want zo kan ik er niet stiekem wat uithalen voor kleine dingen.quote:
Je mag het ook bij mij in bewaring gevenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, want zo kan ik er niet stiekem wat uithalen voor kleine dingen.
Ligt eraan of ik alleen ga of niet.quote:
Ik zal het in gedachten houden, als plan A, B, C, D t/m Y niet werken.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mag het ook bij mij in bewaring geven.
Krijgt ze er dan ook rente over?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mag het ook bij mij in bewaring geven.
Keiharde deathmetal.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Trouwens, als we het weerwolvenspel spelen, is het een idee om wat muziek op te zetten tijdens het spel?
Zo hoor je niet wat iemand doet terwijl je je ogen dicht hebt
Vlugger dan de vorige keer kan niet.quote:
Euh ik laat me leiden door TGNDquote:Op maandag 4 maart 2013 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Trouwens, als we het weerwolvenspel spelen, is het een idee om wat muziek op te zetten tijdens het spel?
Zo ben jijquote:
No offence maar nee. Radio it isquote:Op maandag 4 maart 2013 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neehee!
Laat Faxie anders wat muziek meenemen!
Goed idee toch?
Huh wat?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Waarom brengen we niet allemaal wat muziek mee? Of we stellen in het topic een mooie top100 ofzo samen.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neehee!
Goed idee toch?
Ik vind het bestquote:Op maandag 4 maart 2013 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan ben ik de volgende dag wel vrij
Alleen met betrekking tot het spelquote:Op maandag 4 maart 2013 20:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Huh wat?
Gaan mensen dingen doen als ik mijn ogen dicht heb?
Luisteren wie er beweegt?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Huh wat?
Gaan mensen dingen doen als ik mijn ogen dicht heb?
Huh?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Even googlenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het bestHet is wel helemaal in Arnhem hè?
Dat is heul geen deathmetalquote:
Ik vraag me af of we nu wel hetzelfde denken.quote:
Goed idee.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom brengen we niet allemaal wat muziek mee? Of we stellen in het topic een mooie top100 ofzo samen.
Goed plan wel, beter dan de radioquote:Op maandag 4 maart 2013 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom brengen we niet allemaal wat muziek mee? Of we stellen in het topic een mooie top100 ofzo samen.
Wordt dat niet wat te lastig?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom ik?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neehee!
Goed idee toch?
Je moet ook niet helemaal tegen elkaar aangedrukt zitten. Maar als je elkaar niet voelt, kun je niet precies horen waar het vandaan komt. Ik heb het wel eens gespeeld, zonder muziek lukt het ook wel.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Luisteren wie er beweegt?
Zo verraad je jezelf als je bijvvoorbeeld weerwolf bent
Mensen vinden dat jij smaak hebtquote:
Nee, het is beter.quote:
Ik moest eerst denken aan het feit dat je bij je ex in ging wonen toen je woonruimte nodig had en je daarna wat kreeg.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vraag me af of we nu wel hetzelfde denken.
Dat vind ik gemakkelijker jaquote:Op maandag 4 maart 2013 20:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon die radio aanhebben!
Ah, mijn zintuigen zijn super getraind, eitje dus.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Luisteren wie er beweegt?
Zo verraad je jezelf als je bijvvoorbeeld weerwolf bent
ik zie hetquote:Op maandag 4 maart 2013 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Da's een behoorlijk stuk rijden voor jou
Euh neequote:
Nee man, gewoon een lijstje in de OP en iedereen gooit wat van zijn of haar muziek erin. Krijg je een leuke mix met van alles en nog wat. Misschien ontdek je dan nog wat nieuws.quote:
Zilveren kogels en 1 gouden condoomquote:Op maandag 4 maart 2013 20:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah, mijn zintuigen zijn super getraind, eitje dus.
Moet ik zilveren kogels meebrengen?
En knoflook!quote:Op maandag 4 maart 2013 20:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah, mijn zintuigen zijn super getraind, eitje dus.
Moet ik zilveren kogels meebrengen?
Correct.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, het is beter.
[..]
Ik moest eerst denken aan het feit dat je bij je ex in ging wonen toen je woonruimte nodig had en je daarna wat kreeg.
Toch?
Dat is voor als de weerwolf een vrouw is?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zilveren kogels en 1 gouden condoom.
Hm, hoe gaan we dat bij mij afspelen dan? Mp3 vorm op de computer en dan via de mediaspeler?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:59 schreef Fera het volgende:
Nee man, gewoon een lijstje in de OP en iedereen gooit wat van zijn of haar muziek erin. Krijg je een leuke mix met van alles en nog wat. Misschien ontdek je dan nog wat nieuws.
wijwaterquote:
Kloptquote:Op maandag 4 maart 2013 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zie het
Voor Engel is het dichterbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ikke niet neequote:Op maandag 4 maart 2013 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Je moet ook niet helemaal tegen elkaar aangedrukt zitten. Maar als je elkaar niet voelt, kun je niet precies horen waar het vandaan komt. Ik heb het wel eens gespeeld, zonder muziek lukt het ook wel.
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt![]()
Stiekem wil ik jou gewoon mee hebbenDan haal je haar op op je motorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet wat de mogelijkheden zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, hoe gaan we dat bij mij afspelen dan? Mp3 vorm op de computer en dan via de mediaspeler?
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb iets soortgelijks in mijn puddingbuks.
Blijkbaarquote:
Ja, dat was ook mijn gedachte. Het is sowieso wel leuk om een soort gemengde muzieklijst te maken. Ik vind het altijd wel interessant om te weten waar iedereen graag naar luistert.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ikke niet nee
En met muziek maak je gelijk ook wat sfeer toch? Kom je nog wat nieuwe muziek tegen enzo
Dan eet ik ze wel op.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:01 schreef muhahaha het volgende:
Ik zie dat niet zitten haha.
Wacht, ik ben de host, ik regel al de snacks!
2,5 maarquote:Op maandag 4 maart 2013 20:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat jij 2 miljard terabyte aan muziek hebt
quote:
old school hiphopquote:Op maandag 4 maart 2013 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat was ook mijn gedachte. Het is sowieso wel leuk om een soort gemengde muzieklijst te maken. Ik vind het altijd wel interessant om te weten waar iedereen graag naar luistert.
Geld als water die gozerquote:Op maandag 4 maart 2013 21:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan heeft ie een half serverpark thuis staan
quote:
quote:
Hehe.quote:
[..]
Klopt![]()
Stiekem wil ik jou gewoon mee hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou we van een feestjeStiekem lijkt het mij ook wel heel erg leuk
![]()
Ik heb geloof ik nog de minste muziek van ons allemaalquote:Op maandag 4 maart 2013 21:03 schreef muhahaha het volgende:
Als iedereen zijn/haar muziek in mp3 formaat kan meesleuren dan kan ik alles op mijn pc zetten en in de woonkamer afspelen.
Goed dat je het zegt. Moet even een USB-stick regelen met muziek voor op m'n werk.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:03 schreef muhahaha het volgende:
Als iedereen zijn/haar muziek in mp3 formaat kan meesleuren dan kan ik alles op mijn pc zetten en in de woonkamer afspelen.
Hehehequote:
Flauw heur. Zal ik dan maar iets fixen? Neem ik wel een stickje mee.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:04 schreef muhahaha het volgende:
Je mag wel linken maar ik doe er niks mee.
Voor mij nietquote:Op maandag 4 maart 2013 21:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Maar mijn smaak gaat van noise naar klassiek en breakcore dus 't is nogal een risico om mij iets mee te laten nemen
Hehehehequote:Op maandag 4 maart 2013 21:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou we van een feestjeStiekem lijkt het mij ook wel heel erg leuk
Als iedereen zelf wat meeneemt, dat is toch gemakkelijker?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Flauw heur. Zal ik dan maar iets fixen? Neem ik wel een stickje mee.
Ik heb niet eens genoeg om m'n 64GB stick mee te vullenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Flauw heur. Zal ik dan maar iets fixen? Neem ik wel een stickje mee.
Is goedquote:Op maandag 4 maart 2013 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HeheheheNou ja, denk er over na, dan doe ik dat ook
Voor Rokje zou ik voor deze gaan, kan ze wel waarderenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
Ow, Rokje komt toch?
Dan moet dit nummer gedraaid worden:
Drie of vijf nummers per persoon?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:05 schreef muhahaha het volgende:
Hoeveel mp3's gaat eenieder dan meenemen?
We spelen denk ik wel 2 a 3 uur gok ik en daarna ouwehoeren ofzo, we hebben redelijk wat nodig denk ikquote:
Ik las het wat laat.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als iedereen zelf wat meeneemt, dat is toch gemakkelijker?
Ik geloof je.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor Rokje zou ik voor deze gaan, kan ze wel waarderen
Oke dan ga ik 5 hele lange nummers uitzoekenquote:
Dan is die de juiste keuzequote:Op maandag 4 maart 2013 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geloof je.
Maar tijdens ademnood ging ze naakt door het huis rennen geloof ik.
Waar dacht jij aan? Ik vind alles goed, ik heb genoeg.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We spelen denk ik wel 2 a 3 uur gok ik en daarna ouwehoeren ofzo, we hebben redelijk wat nodig denk ik.
Komt Rokje?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
Ow, Rokje komt toch?
Dan moet dit nummer gedraaid worden:
Ik doe gewoon pwnyoutube, maar heb alles in mp4 opgeslagenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het kost nogal wat werk om alle nummers van youtube af te halen en te converten.
iPod ook goed?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:05 schreef muhahaha het volgende:
Hoeveel mp3's gaat eenieder dan meenemen?
Dat dacht ik al.quote:
Tamas zorgt daar wel voor.quote:
15 minuten, oke.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:07 schreef muhahaha het volgende:
Als we nou afspreken dat elke speler 15 minuten meeneemt?
Dat lust mijn speler over het algemeen wel alleen dan is de file groterquote:Op maandag 4 maart 2013 21:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik doe gewoon pwnyoutube, maar heb alles in mp4 opgeslagen
[..]
Klopt![]()
Stiekem wil ik jou gewoon mee hebbenGelukkig... is dat ook weer opgelost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed plan.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:07 schreef muhahaha het volgende:
Kom jij ook?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gelukkig... is dat ook weer opgelost.
Ik heb 1 bank en 1 2 persoons luchtbedquote:Op maandag 4 maart 2013 21:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
En ik neem aan dat ieder zelf drank meeneemt?
Trouwens, muhahaha, heb jij een bank of zo waar ik op kan pitten? Ik heb geen luchtbed
Dat sowiesoquote:Op maandag 4 maart 2013 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed plan.Maar wel alles door elkaar husselen, dat is leuk.
Dat is wel een goed ideequote:
Gewoon alles op alfabetische volgorde? Das ook snel gebeurdquote:Op maandag 4 maart 2013 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Goed plan.Maar wel alles door elkaar husselen, dat is leuk.
Ik kan ook geen luchtbed meenemen als ik van cursus af kom.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb 1 bank en 1 2 persoons luchtbed.
[..]
Dat sowieso.
Da's 1 nummerquote:Op maandag 4 maart 2013 21:07 schreef muhahaha het volgende:
shuffelquote:Op maandag 4 maart 2013 21:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon alles op alfabetische volgorde? Das ook snel gebeurd
Nah, gewoon een soort shuffle optie.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon alles op alfabetische volgorde? Das ook snel gebeurd
Dat kan met iTunes toch ook?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:09 schreef muhahaha het volgende:
Ik weet niet of ik de ipod bij mij kan aansluiten. mp3 vind ik handiger, dan kan ik er 1 playlist van maken en heb ik er daarna geen omkijken meer naar
.
Die overschrijven elkaarquote:Op maandag 4 maart 2013 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
shuffelmaar alfabetische volgorde is ook tof.
Wat doen we met eventuele dubbele nummers?
Hahahaquote:Op maandag 4 maart 2013 21:10 schreef Fera het volgende:
Tijn is bang dat andere mensen ook schreeuwmuziek meenemen?![]()
![]()
Anders speel je 3 nummers 3x zo snel af en voegt een lekkere bassdrum toequote:Op maandag 4 maart 2013 21:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken welke ik kies dan...
quote:
een niet nader te noemen zanger van een Nederlandse doommetal band.quote:Doom metal, long songs
Haha jaquote:Op maandag 4 maart 2013 21:10 schreef Fera het volgende:
Tijn is bang dat andere mensen ook schreeuwmuziek meenemen?![]()
![]()
Jij luistert zelfs hardere muziek dan Gitaar. Die heeft er al her en der krijsgeluiden tussen zitten.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha jastraks heb ik niet de brutste, hardste, extremste muzieksmaak
Roy gaat zingen!quote:
Sowiesoquote:Op maandag 4 maart 2013 21:13 schreef muhahaha het volgende:
Moet ik de buren vantevoren inlichten?.
Ik wil ook wel zingen, maar alleen met drank op en in een duet.quote:
Dealquote:Op maandag 4 maart 2013 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil ook wel zingen, maar alleen met drank op en in een duet.
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil ook wel zingen, maar alleen met drank op en in een duet.
Kauan komt binnenkort met een nieuw album. 1 Nummer van 40 minutenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]![]()
Ja inderdaad, dan word mij keuze wel heel beperkt.
[..]
een niet nader te noemen zanger van een Nederlandse doommetal band.
Die heb je ook nietquote:Op maandag 4 maart 2013 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha jastraks heb ik niet de brutste, hardste, extremste muzieksmaak
Die ken ik wel uit m'n hoofd.quote:
tl;dlquote:Op maandag 4 maart 2013 21:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kauan komt binnenkort met een nieuw album. 1 Nummer van 40 minuten
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij luistert zelfs hardere muziek dan Gitaar. Die heeft er al her en der krijsgeluiden tussen zitten.
Briefje in de bus doen.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, de rest van het complex ga ik niet inlichten.
Naar de wolvenmeet?quote:
Transatlantic- the whirlwind 79:52quote:Op maandag 4 maart 2013 21:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kauan komt binnenkort met een nieuw album. 1 Nummer van 40 minuten
Jij moet gewoon ook komen, ik heb net geregeld dat er karaoke isquote:Op maandag 4 maart 2013 21:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Naar de wolvenmeet?
zet me er maar onder ovb opIk ken het spel niet, maar dat heb ik met meer spellen.
En als de datum zeker is en niet bijt met Faxies idee dan zie ik wel weer verder
Gelukkig houd ik van rustige melodieuze muziekquote:Op maandag 4 maart 2013 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als iedereen van die herrie meeneemt, neem ik wel romantische muziek mee.
Zoveel kennen het spel niet en ik ga ervoor zorgen dat hij niet bijt. Faxie heeft zijn party op de 20e of de 27equote:Op maandag 4 maart 2013 21:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Naar de wolvenmeet?
zet me er maar onder ovb opIk ken het spel niet, maar dat heb ik met meer spellen.
En als de datum zeker is en niet bijt met Faxies idee dan zie ik wel weer verder
Ik neem geen herrie mee, ik hou daar niet van.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als iedereen van die herrie meeneemt, neem ik wel romantische muziek mee.
Laat maar horenquote:
Wow wow....welke party??quote:Op maandag 4 maart 2013 21:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zoveel kennen het spel niet en ik ga ervoor zorgen dat hij niet bijt. Faxie heeft zijn party op de 20e of de 27e.
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik neem geen herrie mee, ik hou daar niet van.
Wat neem jij dan mee?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik neem geen herrie mee, ik hou daar niet van.
Someone's not invited.quote:
Ik moet nog even kijken. Misschien wel wat Nightwish ertussen.quote:
Geil.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moet nog even kijken. Misschien wel wat Nightwish ertussen.
Ik troll. Ik weet zelf ook van niks.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is niet zo bekent volgens mij...
Aryeonquote:Op maandag 4 maart 2013 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tijn, hoe heet die band ook al weer met die CD waar ieder liedje iets van Day 7: Love heet?
Is van Arjan Lucassen, of niet?
Hey schatje.quote:
Soms.quote:
Tsja, ik ben nogal afwezig geweest de laatste maanden -_-quote:Op maandag 4 maart 2013 21:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is niet zo bekent volgens mij...
Dan ga ik maar vast wat nummers oefenenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij moet gewoon ook komen, ik heb net geregeld dat er karaoke is
Ik was er al uit.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aryeon
Dat is wel een tof nummer![]()
komt van the human equation
Love is overigens day 11, day 7 is hope
Day 16 loser is toch wel het leukste nummer vind ik
Pfoe, die ken ik niet uit mijn hoofd.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms.
Iemand Phantom of The Opera in duetvorm?
Dan moet je richting Merzbow denkenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat maar horenwat is het extreemste nummer dat je hebt?
Deze viel nog wel mee eigenlijk.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:21 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Ik vond het al zo'n harde opmerking voor jouw doen.
Neequote:Op maandag 4 maart 2013 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Hey schatje.
[..]
Soms.
Iemand Phantom of The Opera in duetvorm?
Devil And The Deep Dark Ocean?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was er al uit.
Hij staat nu op.
[..]
Pfoe, die ken ik niet uit mijn hoofd.
Daar heb ik wel eens van gehoordquote:
Gewoon via facebook. Succes gegarandeerd.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is ook nog niet geregeld ofzo
Binnenkort toch maar eens mee beginnen
Metallica keur ik wel goed.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
Als we gaan karaoke doe ik wel Orion van Metallica
en ik doe wel een nummer van Rammstein...mits genoeg alkohol opquote:Op maandag 4 maart 2013 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
Als we gaan karaoke doe ik wel Orion van Metallica
Zou ik ook kunnen doen alleen ik heb niet iedereenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon via facebook. Succes gegarandeerd.
Niet I cum blood?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hammer Smashed Face is wel ons nummer.
Vanwege de titelquote:Op maandag 4 maart 2013 21:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hammer Smashed Face is wel ons nummer.
Okequote:Op maandag 4 maart 2013 21:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zoveel kennen het spel niet en ik ga ervoor zorgen dat hij niet bijt. Faxie heeft zijn party op de 20e of de 27e.
RAMMSTEINquote:Op maandag 4 maart 2013 21:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
en ik doe wel een nummer van Rammstein...mits genoeg alkohol op
quote:
Google Chrome heeft die Adobe player er standaard in, maar die doet 't niet meer. Dus werd me aangeraden om Chrome even te updaten. Dat heb ik gedaan, maar het werkt nog steeds niet.quote:
Heb je toevallig adblock?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Google Chrome heeft die Adobe player er standaard in, maar die doet 't niet meer. Dus werd me aangeraden om Chrome even te updaten. Dat heb ik gedaan, maar het werkt nog steeds niet.
Euh, niet dat ik weet. Hoe kan ik dat zien?quote:
Geen problemen hier, maar ik gebruik operaquote:Op maandag 4 maart 2013 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Google Chrome heeft die Adobe player er standaard in, maar die doet 't niet meer. Dus werd me aangeraden om Chrome even te updaten. Dat heb ik gedaan, maar het werkt nog steeds niet.
Ik vind dat wel altijd van die kansloze titelsquote:Op maandag 4 maart 2013 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
Dan ga ik dit nummer ook zingen/grunten/verkrachten. Gorerotted- Fuck your arse with broken glass
Heb je niet, die moet je zelf erop zettenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh, niet dat ik weet. Hoe kan ik dat zien?
Het kan nog veel ergerquote:Op maandag 4 maart 2013 21:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind dat wel altijd van die kansloze titels
Oordopjesquote:Op maandag 4 maart 2013 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
Dan ga ik dit nummer ook zingen/grunten/verkrachten. Gorerotted- Fuck your arse with broken glass
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |