SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door muhahaha op 04-03-2013 21:22:00 ]
Dit dus.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
muhahaha, kun je mij bij de meet zetten ovb?
Edit: De wolvenmeet uiteraard
Je kreeg toch een tie vraag?quote:
Samwise Gamgeequote:Op maandag 4 maart 2013 20:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon die test doen, dan heb je toch niks te kiezen?
Edit:Of gooi een muntje op
Had ik hem bijna goed!quote:Op maandag 4 maart 2013 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Samwise Gamgee
70%
Galadriel
70%
Gollum
60%
Arwen of Rivendell
Helaas maar ik ben dus een soort Elf Hobbit kruizingquote:
Ik vind dat ook altijd wel leukquote:Op maandag 4 maart 2013 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
Vin ik hou van feestjes met een thema
Reactie op jouw post uit het vorige topic, maar het kopiëren ging niet echt smooth.quote:
ghegheghequote:Op maandag 4 maart 2013 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas maar ik ben dus een soort Elf Hobbit kruizing
Ja, dat had ik al door.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
Vin ik hou van feestjes met een thema
Join the club.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas maar ik ben dus een soort Elf Hobbit kruizing
Dus Gollumquote:
Te veel haar op je voeten?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al door.
Maar dit vind ik wel een heel achterlijk thema :'
Crap, ik krijg mijn voetbalschoenen niet aan
Leuk toch man, lekker fout.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al door.
je voeten zijn gegroeidquote:Op maandag 4 maart 2013 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al door.
Goed zoquote:Op maandag 4 maart 2013 20:37 schreef Fera het volgende:
Ik heb voor mezelf een spaarblik gekocht en er ook al gewoon geld ingedaan.
Nee, ze zijn gekrompen, ben van 43 naar 42 gegaanquote:
Staat er niet letterlijk, maar als er een thema is lijkt me dat vrij duidelijkquote:Op maandag 4 maart 2013 20:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zijn er kledingvoorschriften voor het feest?
je hebt van die spaarblikken die je alleen open krijgt met een blikopenerquote:Op maandag 4 maart 2013 20:37 schreef Fera het volgende:
Ik had vroeger ook een soort spaarpotje, maar na een aantal jaar werd er ingebroken. Alles wegquote:Op maandag 4 maart 2013 20:37 schreef Fera het volgende:
sokken bedoel je?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, ze zijn gekrompen, ben van 43 naar 42 gegaanVoetbalschoenen zijn zelfs 44
En dan heb ik nog niet eens voetbalschoenen aan
[..]
Staat er niet letterlijk, maar als er een thema is lijkt me dat vrij duidelijk
quote:Epic Games heeft een trailer vrijgegeven waarin onthuld wordt dat Gears of War: Judgment een tweede campagne bevat. De campagne speelt zich af tijdens de gebeurtenissen van Gears of War 3 en moet vrijgespeeld worden door een bepaald aantal sterren in de singleplayermodus te behalen.
Oh, sokken ja.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sokken bedoel je?
Nou en lekker boeiend! Wij hadden ook wel eens een thema, maar sommige deden gewoon normale kleding aan.
Je hebt er altijd van die partypoopers tussen zitten helaasquote:Op maandag 4 maart 2013 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sokken bedoel je?
Nou en lekker boeiend! Wij hadden ook wel eens een thema, maar sommige deden gewoon normale kleding aan.
ik heb het gezien vanmiddagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |