Mijn god zeg.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk maar 1 nummer van die gasten, hebben ze meer goed materiaal?
Disorder zeker?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk maar 1 nummer van die gasten, hebben ze meer goed materiaal?
Die gast is zo fanatiek jezusquote:Op maandag 4 maart 2013 21:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat een debiel, moet net als Cruijff het bejaardentehuis in.
NU!!!!!quote:Op maandag 4 maart 2013 21:26 schreef Saind het volgende:
[..]
Je hebt mazzel, de aftiteling van m'n film begint net dus hij kan
Die hele plaat is dus goud. Het is niet mijn "ding" maar als ik 1 nummer MOEST kiezen om mee te nemen naar een onbewoond eiland was het alsnog deze denk ik.quote:
Ik luister al de hele dag dit nummerquote:Op maandag 4 maart 2013 21:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die hele plaat is dus goud. Het is niet mijn "ding" maar als ik 1 nummer MOEST kiezen om mee te nemen naar een onbewoond eiland was het alsnog deze denk ik.
Ik ben VI aan 't kijken. Kan niet luisteren.quote:
The Zombies was 1 van de 5 cds in de wisselaar toen ik nog met mn ouders mee moest op zomervakantiequote:
En terecht.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
The Zombies was 1 van de 5 cds in de wisselaar toen ik nog met mn ouders mee moest op zomervakantie
Wij kunnen een biertje drinken. Jij en m'n vader ook.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:32 schreef Saind het volgende:
[..]
En terecht.
Heb nu in de auto Zappa, Hendrix, Zeppelin, Stevie Ray, Blind Faith, Cream, Beatles, CSNY en The Zombies
Goede shitquote:Op maandag 4 maart 2013 21:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wij kunnen een biertje drinken. Jij en m'n vader ook.
Andere 4 waren vrijwel ieder jaar: Fugees, Marley, Beatles, Congos.
Mowahquote:Op maandag 4 maart 2013 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zie je het al zitten, Red Frutten de nieuwe coach?
Frutten doet het anders altijd heel aardig bij clubs zonder kampioensdruk.quote:
Top 4 is de doelstellingquote:Op maandag 4 maart 2013 21:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Frutten doet het anders altijd heel aardig bij clubs zonder kampioensdruk.
Zappa ook heel, heel veel trouwens.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:32 schreef Saind het volgende:
[..]
En terecht.
Heb nu in de auto Zappa, Hendrix, Zeppelin, Stevie Ray, Blind Faith, Cream, Beatles, CSNY en The Zombies
En Canned Heat trouwens, ultieme roadtrip muziek
Moet hem lukken. Waarschijnlijk met de winterstop bovenaan en daarna afzakken.quote:
Die man is zo onvoorstelbaar geniaalquote:Op maandag 4 maart 2013 21:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zappa ook heel, heel veel trouwens.
wat ga je doenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Even afronden en dan merk je het na een uurtje vanzelf wel
Eens. Maar heeft ook wel veel bagger gemaakt.quote:
Ja, dit dus. En dat zo iemand zo vroeg op zo'n manier de pijp uit gaat is echt ultieme anti-paaps imoquote:
quote:Dj_Day-V schreef het volgende:
quote: Op maandag 4 maart 2013 21:43 schreef TwenteFC het volgende:Davy post eensoke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |