^^quote:
Niet zelf, anderen wel en dat varieert per auto (ene model veel uitleesbaar, andere alleen de standaard waarden). Zat zelf te overwegen dezelfde te halen voor de Saab om dingen als koelvloeistoftempratuur mee uit te lezen via mijn android toestel.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:47 schreef blup het volgende:
Iemand trouwens ervaring met die bluetooth OBD2 dongles?
http://autowolf.nl/38-obd2-bluetooth-diagnostic-interface.html
is dit wat?
Herken nu pas de auto van je avatarquote:Op maandag 4 maart 2013 23:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niet zelf, anderen wel en dat varieert per auto (ene model veel uitleesbaar, andere alleen de standaard waarden). Zat zelf te overwegen dezelfde te halen voor de Saab om dingen als koelvloeistoftempratuur mee uit te lezen via mijn android toestel.
Google anders eerst eens op ervaring met de dongle + je automerk + jaar
Waarom neem je het dan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:11 schreef Anne het volgende:
Argh!! Wat is dat digitenne een klotesysteem.
Geef mij maar gewoon kabeltv.
Omdat huurpand, voor korte termijn, en alles is hier van gipsplaat. Geen zin om moeilijk te gaan doen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:16 schreef vosss het volgende:
Waarom niet gewoon kabel boven dan? Dat kan toch ook gewoon?
Fixed.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Digitenne werkt perfect als je maar in een gebied woont waar de dekking OK is en je geen behoefte aan goede beeldkwaliteit hebt.
Je bent naar Limburg verhuist?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Omdat huurpand, voor korte termijn, en alles is hier van gipsplaat. Geen zin om moeilijk te gaan doen.
Ligt niet aan digitenne overigens, maar aan de lokatie. Digitenne werkt perfect als je maar in een gebied woont waar de dekking OK is, en dat is hier dus niet het geval. Ik had het ding en abo al toen ik nog in de randstad zat, waar we dus prima dekking en geen kabel hadden.
Hier werkt het idd verre van optimaal.
Jonguh, als je geen kabel hebt, kun je kiezen; digitenne of gekloot met satellietmeuk, wat ook verre van ideaal is.. Been there, done that.quote:
Ja.quote:
Bevalt het tot dusver? Stuk rustiger niet?quote:
Schotel inderdaad.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jonguh, als je geen kabel hebt, kun je kiezen; digitenne of gekloot met satellietmeuk, wat ook verre van ideaal is.. Been there, done that.
Verkeer is rustiger, woonlokatie niet bepaald, maar dat is tijdelijk, al is dat ook een rekbaar begripquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Bevalt het tot dusver? Stuk rustiger niet?
Als de schotel goed is uitgericht is werkt het echt probleemloosquote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jonguh, als je geen kabel hebt, kun je kiezen; digitenne of gekloot met satellietmeuk, wat ook verre van ideaal is.. Been there, done that.
[..]
Ja.
Volgens mij heb ik dat nog nooit gezienquote:Op maandag 4 maart 2013 23:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
^^
Bara, the Office en Office space door elkaar halen kan echt niet
MMMMMMMMM Yeahhhhhh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |