is wel een vette mod, meer torsiestijfheid bij een visa door de voorruit te lijmenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:04 schreef loveli het volgende:
[..]
OF je hebt een ruit die gewoon in rubber zit, zoals bij dat blauwe barrel van je.
Voordat je daar lijm in gaat stoppen
Is. Veel beter dan die nieuwerwetse plakkelarij. Kan je ook nog zelf vervangen.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:04 schreef loveli het volgende:
[..]
OF je hebt een ruit die gewoon in rubber zit, zoals bij dat blauwe barrel van je.
Voordat je daar lijm in gaat stoppen
Ja hoor! Ik heb vandaag geleerd dat ik mijn eigen ziektedagen kan beheren en inplannen dus voor mij is het weekend wanneer ik wil.quote:
Vandaagquote:Op maandag 4 maart 2013 21:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wanneer je week begint.
Netjes, waar heb je dat geleerd? En hoe kan ik het leren?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ja hoor! Ik heb vandaag geleerd dat ik mijn eigen ziektedagen kan beheren en inplannen dus voor mij is het weekend wanneer ik wil.
Tja, sommige mensen hebben uberhaupt geen schaamte dus ook daar niet bijquote:Op maandag 4 maart 2013 21:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Netjes, waar heb je dat geleerd? En hoe kan ik het leren?![]()
Al heb ik persoonlijk erg veel moeite om ziek te zijn terwijl ik dat niet ben. Sommige mensen hebben daar totaal geen schaamte bij
Office Space gekquote:Op maandag 4 maart 2013 21:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is dat die dude van the office waar Pam ging solliciteren?
is ruiten lijmen zo moeilijk?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:08 schreef 2cv het volgende:
[..]
Is. Veel beter dan die nieuwerwetse plakkelarij. Kan je ook nog zelf vervangen.
T.z.t. moet ik er ook maar eens een nieuw ruit in rubberen. Het huidige ruit wordt wit in de hoeken.
Maar eerst de rubbers van de achterwielophanging maar eens vervangen. Kan ik ook zelf.
Het eruit krijgen is zo lastig.quote:
Het is met name dat je de juiste spullen nodig hebt, en die schaf je niet aan voor die ene keer dat je een ruit plakt. Dan kan je het voor hetzelfde geld laten doen terwijl jij iets anders leuks doet.quote:
belachelijk systeem danquote:Op maandag 4 maart 2013 21:22 schreef loveli het volgende:
Het eruit krijgen is zo lastig.
vooral als je niet helemaal goed nschat hoeveel spanning zo'n ruit kan hebben.
Hoe haal jij een geplakte ruit er uit dan ?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Het eruit krijgen is zo lastig.
vooral als je niet helemaal goed nschat hoeveel spanning zo'n ruit kan hebben.
In heel veel stukjesquote:Op maandag 4 maart 2013 21:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hoe haal jij een geplakte ruit er uit dan ?
Je had de ruit niet meer nodig hoop ik ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |