Ik ken het inderdaad van de verhalen, nog nooit een sterretje gehad.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ach welnee dat willen ze je doen geloven. de kans dat een echt sterretje een scheur wordt is best wel klein, zelfs met vorst.
je had een oude auto toch? ruit van de sloop & erin laten zetten. ruit bij de dealerquote:Op maandag 4 maart 2013 20:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ken het inderdaad van de verhalen, nog nooit een sterretje gehad.
Ik weet wel wat een nieuwe ruit kan kosten.
Dat zou het dan sowieso wel worden.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je had een oude auto toch? ruit van de sloop & erin laten zetten. ruit bij de dealerflink rondbellen, de marges zijn absurd op ruiten.
Dat veschilt wel ja.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
http://kassa.vara.nl/tv/a(...)en-autoruit/speel/1/
Banden zoek ik zelf wel op op internet.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik heb zelf eens een kapotte ruit gehad en dat scheelde bijna de helft tussen de duurste en de goedkoopste. zijn van die dingen waar veel garagebedrijven je je gewoon keihard op proberen te naaien.net als met banden.
laatste keer in duitsland besteld. dat scheelde een berg, iets meer werk door velgjes te fixen enzo, maar ok dat was een goed uurloon omgerekendquote:Op maandag 4 maart 2013 20:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Banden zoek ik zelf wel op op internet.
Wat daar aan marges op zit.
OF je hebt een ruit die gewoon in rubber zit, zoals bij dat blauwe barrel van je.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:47 schreef 2cv het volgende:
Laat de ruit er wel goed in plakken,anders zit het ding OF niet vast (bij mijn vorige BX hield de ruitenwisser de ruit op z'n plek, zo los zat dat ding) OF de lak beschadigt waardoor je roest krijgt. Ruim na de garantieperiode op die (nieuwe) ruit uiteraard.
In de rubber is het beste voor een sterretje.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:04 schreef loveli het volgende:
[..]
OF je hebt een ruit die gewoon in rubber zit, zoals bij dat blauwe barrel van je.
Voordat je daar lijm in gaat stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |