is wel een vette mod, meer torsiestijfheid bij een visa door de voorruit te lijmenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:04 schreef loveli het volgende:
[..]
OF je hebt een ruit die gewoon in rubber zit, zoals bij dat blauwe barrel van je.
Voordat je daar lijm in gaat stoppen
Is. Veel beter dan die nieuwerwetse plakkelarij. Kan je ook nog zelf vervangen.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:04 schreef loveli het volgende:
[..]
OF je hebt een ruit die gewoon in rubber zit, zoals bij dat blauwe barrel van je.
Voordat je daar lijm in gaat stoppen
Ja hoor! Ik heb vandaag geleerd dat ik mijn eigen ziektedagen kan beheren en inplannen dus voor mij is het weekend wanneer ik wil.quote:
Vandaagquote:Op maandag 4 maart 2013 21:13 schreef loveli het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wanneer je week begint.
Netjes, waar heb je dat geleerd? En hoe kan ik het leren?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:14 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ja hoor! Ik heb vandaag geleerd dat ik mijn eigen ziektedagen kan beheren en inplannen dus voor mij is het weekend wanneer ik wil.
Tja, sommige mensen hebben uberhaupt geen schaamte dus ook daar niet bijquote:Op maandag 4 maart 2013 21:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Netjes, waar heb je dat geleerd? En hoe kan ik het leren?![]()
Al heb ik persoonlijk erg veel moeite om ziek te zijn terwijl ik dat niet ben. Sommige mensen hebben daar totaal geen schaamte bij
Office Space gekquote:Op maandag 4 maart 2013 21:17 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is dat die dude van the office waar Pam ging solliciteren?
is ruiten lijmen zo moeilijk?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:08 schreef 2cv het volgende:
[..]
Is. Veel beter dan die nieuwerwetse plakkelarij. Kan je ook nog zelf vervangen.
T.z.t. moet ik er ook maar eens een nieuw ruit in rubberen. Het huidige ruit wordt wit in de hoeken.
Maar eerst de rubbers van de achterwielophanging maar eens vervangen. Kan ik ook zelf.
Het eruit krijgen is zo lastig.quote:
Het is met name dat je de juiste spullen nodig hebt, en die schaf je niet aan voor die ene keer dat je een ruit plakt. Dan kan je het voor hetzelfde geld laten doen terwijl jij iets anders leuks doet.quote:
belachelijk systeem danquote:Op maandag 4 maart 2013 21:22 schreef loveli het volgende:
Het eruit krijgen is zo lastig.
vooral als je niet helemaal goed nschat hoeveel spanning zo'n ruit kan hebben.
Hoe haal jij een geplakte ruit er uit dan ?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Het eruit krijgen is zo lastig.
vooral als je niet helemaal goed nschat hoeveel spanning zo'n ruit kan hebben.
In heel veel stukjesquote:Op maandag 4 maart 2013 21:23 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hoe haal jij een geplakte ruit er uit dan ?
Je had de ruit niet meer nodig hoop ik ?quote:
En jij wilde mij een ruit aansmeren?quote:
Waarom moest die ruit er uit dan ?quote:
Jij wilde 'em los hebben!quote:Op maandag 4 maart 2013 21:27 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En jij wilde mij een ruit aansmeren?
Snap er niets van, renault had meer vermogen, hij was jonger, minder schade vrije jaren. Cooper heeft iets hogere cataloguswaarde.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
geweigerd? da's apart. een belachelijk hoog tarief is 1 ding, maar weigeren ... sterkte
1 ruit, niet 100!quote:
Slijptol gaat ook door glas heen hoor.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Om het dak eraf te kunnen slijpen.
Moet ook alles uitleggen..
Nee.quote:
Zou niet eens weten hoe dat eruit zietquote:Op maandag 4 maart 2013 21:30 schreef 2cv het volgende:
[..]
Slijptol gaat ook door glas heen hoor.
En om daken te demonteren kan je beter een schrobzaag/reciprozaag gebruiken dan een slijptol.
present !!!!. met boterkoek-puntenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:15 schreef Alfisti het volgende:
[..]PTA SC MEET!!!! Koffie drinken bij Balkonia!
![]()
![]()
![]()
* Alfisti roept sLipje erbij
Helaas, de kans dat ik een BX mag slopen zal niet vaak meer voorkomen. Maar binnenkort mag ik geloof ik één of ander busje slopen. Ook van Citroën. Lelijk ding.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:42 schreef loveli het volgende:
Vooral mee doorgaan. Ons straatbeeld zal je er dankbaar voor zijn.
je kunt je eigen bx slopen toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Helaas, de kans dat ik een BX mag slopen zal niet vaak meer voorkomen. Maar binnenkort mag ik geloof ik één of ander busje slopen. Ook van Citroën. Lelijk ding.
In Oosteinde staat ook nog wel een oude brandweerwagen, ding staat er zeker al 4 jaar en is nog nooit van zijn plek geweest. Zo'n geval met de eifeltoren in de grille.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:48 schreef 2cv het volgende:
[..]
Helaas, de kans dat ik een BX mag slopen zal niet vaak meer voorkomen. Maar binnenkort mag ik geloof ik één of ander busje slopen. Ook van Citroën. Lelijk ding.
Een kameraad van mij heeft nog wel een BX, ding is al aardig brak, dus ik zal hem eens ernaar vragen..quote:Op maandag 4 maart 2013 22:36 schreef 2cv het volgende:
Dat is een Magirus Deutz. Daarvoor heb je een snijbrander nodig i.v.m. de chassisbalken.
En dan denk ik dat ik nog steeds liever een BX sloop![]()
Ondanks die 'Eiffeltoren' er op is het zelfs niet Frans.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Een kameraad van mij heeft nog wel een BX, ding is al aardig brak, dus ik zal hem eens ernaar vragen..
En dat van die Magirus wist ik niet, dacht dat het ook Citroën's waren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |