http://nomoreitunes.einserver.dequote:Op maandag 4 maart 2013 19:23 schreef n8n het volgende:
Is het mogelijk om het automatisch openen van de App Store op een preview pagina uit te schakelen (Safari)?
Die zilveren en die daaronderquote:Op maandag 4 maart 2013 20:50 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Die slate vind ik best nog wel te pruimen
Nice, bedankt!quote:Op maandag 4 maart 2013 19:44 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
http://nomoreitunes.einserver.de
Ik heb een Magic Trackpad naast mn MacBook Pro staan. En zou niet anders willen. Een Magic Muis is te klein en rare vorm voor de gestures. (imho)quote:Op maandag 4 maart 2013 22:47 schreef Saninl het volgende:
Iemand de overstap van Magic Mouse naar Trackpad gemaakt?
Ik vind 70,- verekkes veel geld, maar het zou een welkomen aanvulling zijn op mijn opstelling:
Macbook Air aan groot scherm +Apple toetsenbord + Magic Mouse
Ik twijfel nu of ik doordat ik mijn Air gewend ben, ook snel alles op het grote scherm met het Trackpad af kan...
Of dat het misschien toch wel fijn is om gewoon een muis te hebben...
Ik gebruik de trackpad nu al een tijdje naar volle tevredenheid. Alleen voor eventlueel een game zou ik de magic mouse nog pakken, maar ik game amperquote:Op maandag 4 maart 2013 22:47 schreef Saninl het volgende:
Iemand de overstap van Magic Mouse naar Trackpad gemaakt?
Ik vind 70,- verekkes veel geld, maar het zou een welkomen aanvulling zijn op mijn opstelling:
Macbook Air aan groot scherm +Apple toetsenbord + Magic Mouse
Ik twijfel nu of ik doordat ik mijn Air gewend ben, ook snel alles op het grote scherm met het Trackpad af kan...
Of dat het misschien toch wel fijn is om gewoon een muis te hebben...
Voor een game zou ik eender welke muis pakken zolang het de Magic Mouse niet is. Don't get me wrong, ik ben een gigantische fan van de MM en gebruik 'm voor alles wat ik doe, maar gamen ging me écht niet goed af met dat dingquote:Op dinsdag 5 maart 2013 07:41 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik gebruik de trackpad nu al een tijdje naar volle tevredenheid. Alleen voor eventlueel een game zou ik de magic mouse nog pakken, maar ik game amper.
Apple store doen ze niet moeilijk, kreeg 2 weken geleden zonder vragen een nieuwe mee.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:09 schreef Pino112 het volgende:
Meh, zo opeens valt me het op
[ afbeelding ]
Hij laadt nog wel op, maar hoelang ie dat nog volhoudt.. Zal wel geen garantie oid opzitten he?
Mjah ik woon bij Zwolle. Misschien maar een keer naar toe, ben nog nooit in de Store geweestquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:18 schreef n8n het volgende:
[..]
Apple store doen ze niet moeilijk, kreeg 2 weken geleden zonder vragen een nieuwe mee.
vergeet niet een afspraak te maken op de apple websitequote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah ik woon bij Zwolle. Misschien maar een keer naar toe, ben nog nooit in de Store geweest.
Laat me raden, dat heb je dus niet gedaan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:19 schreef n8n het volgende:
[..]
vergeet niet een afspraak te maken op de apple website
de eerste keer niet wist niksquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Laat me raden, dat heb je dus niet gedaan?
http://www.gadgetknaller.nl/partners/gadgetknaller/index.phpquote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:09 schreef Pino112 het volgende:
Meh, zo opeens valt me het op
[ afbeelding ]
Hij laadt nog wel op, maar hoelang ie dat nog volhoudt.. Zal wel geen garantie oid opzitten he?
Levertijd van 10 werkdagen. Neuh.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:27 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
http://www.gadgetknaller.nl/partners/gadgetknaller/index.php
Mocht je binnen nu en een paar uur toch besluiten een nieuwe te willen.
Voor zover ik weet zijn die alleen bedoelt en geschikt voor de Sounddock 10, dit is een Sounddock I of II.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:06 schreef RaymanNL het volgende:
Mediamarkt verkoopt toch van die Dock naar Bluetooth adapters? Kan ook een oplossing zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |