Niet doen. Hier ga je later spijt van krijgen.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
die Derksen is een randdebiel
Haten op koning Raiolaquote:Op maandag 4 maart 2013 20:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel pech dat Raiola de zaakwaarnemer is . Die ga je niet houden
Ligt wel vast tot 2015quote:Op maandag 4 maart 2013 20:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel pech dat Raiola de zaakwaarnemer is . Die ga je niet houden
Dan worden mijn jeugdzondes opgerakeld door een gladgeschoren user.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet doen. Hier ga je later spijt van krijgen.
Doet hij bij alle Nederlandse clubs.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:38 schreef PizzaGeit het volgende:
Van der Gijp áltijd alles bagatelliseren van Feyenoord
Haha ja héquote:Op maandag 4 maart 2013 20:38 schreef PizzaGeit het volgende:
Nou, dan vangen we toch een dikke somquote:Op maandag 4 maart 2013 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja dus ? die regelt wel een transfer naar Milan of Real
Bij Excelsior vond ik 'm wel ok.quote:
De peiling op vi voor beste commentator heeft sierd ruimschoots gewonnen. Daarvoor vond derksen al niks van hem en nu nog helemaal niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:36 schreef Evertjan het volgende:
haten op sierd de vosJD slaat de plank volledig mis!
Gek word je er van. Er kan echt nooit iets positiefs vanaf. Vraag me af waarom hij zo'n hekel aan de club heeft.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:38 schreef PizzaGeit het volgende:
Vriendje van Been.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gek word je er van. Er kan echt nooit iets positiefs vanaf. Vraag me af waarom hij zo'n hekel aan de club heeft.
Omdat het een kutclub is?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gek word je er van. Er kan echt nooit iets positiefs vanaf. Vraag me af waarom hij zo'n hekel aan de club heeft.
Weggestuurd in de jeugd ofzo toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja er zijn twee helften..quote:Op maandag 4 maart 2013 20:41 schreef PizzaGeit het volgende:
Van der Gijp![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Feyenoord domineerde zo'n beetje compléét de eerste helft
Ik had tijdens de wedstrijd eigenlijk geen moment het idee dat NEC een punt zou kunnen halen.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
NEC had eigenlijk moeten winnen. Onverdiende zege van Feyenoord. Aldus van der Gijp.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |