Dat is gewoon het plaatje dat ze destijds gebruiken. Sowieso, mensen die van avatar veranderenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat iedereen nog een beetje hetzelfde plaatje heeft, voor in de OP. Ik heb de oude van stefan92 gebruikt voor de Australian Open. Misschien staat er iemand in met een oud en een nieuw plaatje, ik weet het niet!
Ja ik heb dus bij de US Open een plaatje van Isner en bij de Australian Open mijn huidige UI: Raonicquote:Op maandag 4 maart 2013 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop dat iedereen nog een beetje hetzelfde plaatje heeft, voor in de OP. Ik heb de oude van stefan92 gebruikt voor de Australian Open. Misschien staat er iemand in met een oud en een nieuw plaatje, ik weet het niet!
Ik wou het net hier postenquote:Op woensdag 6 maart 2013 00:48 schreef detennismaster het volgende:
http://challenge.atpworldtour.com
Ik drop de link even, altijd wel leuk om mee te doen. Ook een fok subpoultje gemaakt:
http://challenge.atpworld(...)RP=6265&X=1362527187
Sorryquote:Op maandag 4 maart 2013 22:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat is gewoon het plaatje dat ze destijds gebruiken. Sowieso, mensen die van avatar veranderen
Je moet alleen bij de OS even een lijntje ertussen zetten.
Fout in je PM, Californie is de derde grootste staat van de VS na Alaska en Texasquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Graag gedaan.Wil er ook wel de nieuwe van maken, de volgende keer.
Bruce117, je PM-box is vol!
Chriz2k is wel aanwezig hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik wou het net hier posten
Edit: er was ook al een groep, maar volgens mij is die niet heel actueel aangezien Chriz2k volgens mij niet aanwezig is
http://challenge.atpworld(...)GRP=147&X=1362558612
Sssssst... straks moet hij weer een nieuw account aanmakenquote:
Wie is hij op dit moment dan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:37 schreef XL het volgende:
[..]
Sssssst... straks moet hij weer een nieuw account aanmaken
ze spelen morgenavond pasquote:
Dat is in MIami!quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Klatsch! Ze begonnen toch altijd op woensdag
Het is duidelijk dat jij nooit zo'n spel als de XL game zou kunnen runnen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Klatsch! Ze begonnen toch altijd op woensdag
Ach, ik weet het allemaal niet meer. Het is maar goed dat ik niet meer in de organisatie zit. Alleen jammer dat nu ook meteen aan het licht komt dat ik jarenlang gefraudeerd heb, met m'n huidige vijftigste plaatsquote:
Kan ik voor FOK!sport een biecht opnemen en gaan uitzenden als overal alles al bekend is?quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:46 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ach, ik weet het allemaal niet meer. Het is maar goed dat ik niet meer in de organisatie zit. Alleen jammer dat nu ook meteen aan het licht komt dat ik jarenlang gefraudeerd heb, met m'n huidige vijftigste plaats
Ik geef het dan maar volmondig toe ook. Toen ik van de week bij de balletles van mijn dochtertje was (waar ik actief ben als spitzenpoetser) zei zo'n klein meisje dat ik gefraudeerd had. Dat kon ik niet aan, zo voor m'n dochter. Dus nu maak ik schoon schip en hoop ik verder te kunnen met m'n leven.
Helaas, Sterren.nl heeft de exclusieve primeur.quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Kan ik voor FOK!sport een biecht opnemen en gaan uitzenden als overal alles al bekend is?
Wij bieden de helft!quote:Op woensdag 6 maart 2013 20:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Helaas, Sterren.nl heeft de exclusieve primeur.
Nee Monique Smit ipv Janquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Een privé-optreden van alleen Simon?
Negatief record tegen Hanescuquote:
Zal ie wel weer gaan switchenquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:38 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Negatief record tegen Hanescu
waarom zou ik!quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zal ie wel weer gaan switchen
Morgen mag die tegen Blake opdraven. Mooi potje wordt datquote:Op donderdag 7 maart 2013 09:47 schreef Tim86 het volgende:
1 Anderson
Ik mis Roowbin wel tussen alle labiele gekkies in deze OOP.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Die kan en wil je niet meer, Afhaalchinees.
Ik Franklopquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:19 schreef XL het volgende:
2. Ebden
Altijd een goede manier om er bij de tweede pick uit te vliegen. Gewoon tegen de zwakste speler in de draw picken. Ongeacht wie van hem mag winnen.
misschien kan Vaduz je op de pm lijst zetten!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:24 schreef geindoctrineerd het volgende:
Leuk topic, ga bij een volgend toernooi meedoen
Ohja, graag. Zal hem wel even dm-en.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:25 schreef franklop het volgende:
[..]
misschien kan Vaduz je op de pm lijst zetten!
good luckquote:
Switch naar Simonquote:
Yes!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:49 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Nadal walkover, ik neem aan dat dat ook gewoon als winstpartij geldt als de pick ver voordat het bekend werd is gemaakt?
Zo ja, pick 6: Del Potro
Echt he, ik was ook al blij maar eigenlijk kun je pas juichen als je pick 8 of meer hebt gehaaldquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:01 schreef BeamofLight het volgende:
Toch mooi 90 puntjes als we deze ronde doorkomen
Lig ik nu eruit vanwege een spellingsfoutquote:
Bierdychquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, maar ik vind het wel jammer dat je niet voor 7. Tsangria gaat.
welkomquote:Op maandag 18 maart 2013 23:53 schreef geindoctrineerd het volgende:
Met het toernooi van Miami ga ik hier mijn debuut maken
Leuk dat je meedoet.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:53 schreef geindoctrineerd het volgende:
Met het toernooi van Miami ga ik hier mijn debuut maken
Schaamteloos gejat van MTF.quote:Muller, Gilles................ vs Rosol, Lukas..................
Donskoy, Evgeny............... vs Devvarman, Somdev.............
Davydenko, Nikolay............ vs Lorenzi, Paolo................
Sijsling, Igor................ vs Mayer, Leonardo...............
Sousa, Joao................... vs Hewitt, Lleyton WC............
Zemlja, Grega................. vs Bautista-Agut, Roberto........
de Bakker, Thiemo Q........... vs Zeballos, Horacio.............
Matosevic, Marinko............ vs Sela, Dudi Q..................
Tursunov, Dmitry Q............ vs Smyczek, Tim Q................
Paire, Benoit................. vs Llodra, Michael...............
Ram, Rajeev Q................. vs Malisse, Xavier...............
Kuznetsov, Andrey............. vs Hanescu, Victor...............
Hajek, Jan Q.................. vs Ramos, Albert.................
Harrison, Ryan................ vs Blake, James WC...............
Melzer, Jurgen................ vs Berankis, Ricardas............
Kamke, Tobias................. vs Kavcic, Blaz..................
Hier nog 1quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:45 schreef Salamando het volgende:
1. Tursunov
Ik vraag me af waarom ik uberhaupt nog probeer mee te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |