quote:Op maandag 4 maart 2013 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermahgerd misschien wil ik m'n minor wel aan de TU/e doen
Wa dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermahgerd misschien wil ik m'n minor wel aan de TU/e doen
Die is ook mooiquote:Op maandag 4 maart 2013 16:42 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kreeg vandaag velen complimenten, collega's vinden mijn kiko lakje tof!
Vorige week zei je nog iets andersquote:
Ja, vanuit het zuiden moet je zelfs in Amsterdam over stappen om in Leiden te komenquote:Op maandag 4 maart 2013 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kan ik net zo goed ook naar A'dam en Rotterdam kijken Lolz
Jupquote:Op maandag 4 maart 2013 16:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, vanuit het zuiden moet je zelfs in Amsterdam over stappen om in Leiden te komen
Yay naar de UvA!quote:Op maandag 4 maart 2013 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
AMSTERDAMquote:Op maandag 4 maart 2013 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
ligt eraan hoeveel je er neemt of nailetc goedkoper isquote:Op maandag 4 maart 2013 17:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sjaan zijn die pixie dusts goedkoop?
Edit: Nailetc is goedkoper toch?
Ik heb ze nog steeds niet gefaald, maar volgens mij is het gewoon uitstellen van het onvermijdelijke![]()
Die heb ik toch heul niettttttquote:
Hahahaquote:
Picsquote:Op maandag 4 maart 2013 18:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die heb ik toch heul niettttttmaar is idd niet voor boobs > c-cup
bij mij past ie perfect als ik m'n pushup aan heb :p
Wow, mooi!quote:
Baleaquote:Op maandag 4 maart 2013 18:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
HahahaJa!
Shirtjes, leggings, een panty, sokken, zonnebril, geurkaarsjes, schoonmaakdoekjes, tangle teezer, zonnebril en schoenen etc. bij Primark. Daarna nog haarverf, Balea shampoo & conditioner, deodorants, en Maybelline make up uit de nieuwe fit me serie
![]()
An sich viel het mee en heb ik maar zo'n 70 euro uitgegeven, maar tel daar benzine en de nieuwe auto bij op.. mijn bankrekening gilt moord en brand
Goei geshoptquote:Op maandag 4 maart 2013 18:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
HahahaJa!
Shirtjes, leggings, een panty, sokken, zonnebril, geurkaarsjes, schoonmaakdoekjes, tangle teezer, zonnebril en schoenen etc. bij Primark. Daarna nog haarverf, Balea shampoo & conditioner, deodorants, en Maybelline make up uit de nieuwe fit me serie
![]()
An sich viel het mee en heb ik maar zo'n 70 euro uitgegeven, maar tel daar benzine en de nieuwe auto bij op.. mijn bankrekening gilt moord en brand
Die met argan olie erin ruikt lekker zeg!quote:Op maandag 4 maart 2013 18:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Balea![]()
![]()
![]()
Heb je 100 miljoen kilometer per uur gereden?![]()
Netjesquote:Op maandag 4 maart 2013 18:16 schreef princess-a het volgende:
[..]
Die met argan olie erin ruikt lekker zeg!![]()
En 160 kilometer was voldoendeHeb echt een paar keer raar zitten kijken als iemand ons inhaalde en flink op ons uitliep
Wel toffe jurk thoughquote:Op maandag 4 maart 2013 18:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hahaha nee ik heb geen grote motor! Maar vriendinnetje wilde graag haar auto mee, dus ik wilde eerst protesteren en daarna dacht ik ach boeiend, we nemen die van haar wel. Hoefden vrij weinig in te voegen, vanaf hier is Bremen echt een gevalletje immer gerade ausquote:Op maandag 4 maart 2013 18:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Netjes. Ik redde 170 eventjes, veel meer kan die auto niet aan
. Tenzij jij er weer eentje met een grotere motor hebt gevonden dan ik
Het zuipt benzine, maar het is zo tof![]()
En geen ongelukken gemaakt of doodgegaan bij die tyfuskorte invoegstroken? Dat had ik bijna in Duitsland
Zat je niet eens in je eigen auto? Balen! Wel zelf gereden?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahaha nee ik heb geen grote motor! Maar vriendinnetje wilde graag haar auto mee, dus ik wilde eerst protesteren en daarna dacht ik ach boeiend, we nemen die van haar wel. Hoefden vrij weinig in te voegen, vanaf hier is Bremen echt een gevalletje immer gerade ausMaar ze zijn wel echt kort daar he! Kwamen echt auto's vanaf de uitrit zo de weg oprijden, zonder invoegstrook (niet eens een korte). Wat had jij toen dan?
Vond het niet heel erg om niet met mijn auto te gaan hoor, die staat zeg maar veiligquote:Op maandag 4 maart 2013 18:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zat je niet eens in je eigen auto? Balen! Wel zelf gereden?
Ik had een bijzonder kort weefvlak met een Twingo vanuit de andere kant die blijkbaar dacht "hm.. wat een kort stuk om naar de andere kant te komen. Weet je wat, ik ga wel door die Peugeot heen". Dus daar moest ik even heul hard remmen.
En daarna moest ik de snelweg op en reed precies gelijk op met een vrachtwagen, die niet naar links kon en ik probeerde te versnellen om ervoor te komen, wat niet lukte. Dus maar op de rem gaan staan om er alsnog achter te komen.
Het is gewoonte in Duitsland dat je voor verkeer van de invoegstrook naar links gaat. Dan is er dus ook niet zo'n probleem. In dit geval kwam het niet zo handig uit. Verder vind ik het wel relaxed rijden in Duitsland. Alleen dat invoegen, beetje jammer
quote:
Die kan ik toch makuhhh!!quote:Op maandag 4 maart 2013 18:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
*onthoudt voor wanneer ze ooit een petticoat nodig heeft*quote:Op maandag 4 maart 2013 19:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
[..]
Die kan ik toch makuhhh!!
Laatste keer dat ik het aanbied
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:22 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wil lipo gvd
Dieet en train me een ongeluk en dat buikvetje wil maar niet weg
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:22 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wil lipo gvd
Dieet en train me een ongeluk en dat buikvetje wil maar niet weg
* SpaceInvaders schopt Puckzzzquote:Op maandag 4 maart 2013 19:26 schreef Puckzzz het volgende:
En ja ik ben bijna 44 , 3 kinderen gehad, Oma, slank, 20 kg zwaarder geweest en...en...en GRMBL...
Einde mopperbui
Dan ga je chocolade nommen en jankfilms kijken!quote:Op maandag 4 maart 2013 19:29 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb ook recht op af en toe en PMS momentje
Ik doe mijn bestquote:
Ditquote:Op maandag 4 maart 2013 19:40 schreef Stormqueen het volgende:
Platte plankbuiken na je 25e zijn een hoax puckzzz. Er zit amper vet aan je!
Iets wat je normaal niet zo lekker vind eens proberen dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 19:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
Choco![]()
Gloeiende eten wat ik nomaal lekker vind, nu een hap bah
Primark!quote:Op maandag 4 maart 2013 20:09 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil ook zo graag in Primark falenmaar in April ga ik los, Liverpool
En als ik kap met school dan ga ik gewoon lekker naar Londen
+1quote:Op maandag 4 maart 2013 20:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
Primark!maar wait, whut? Stoppen met school?
Ow wat lief!quote:Op maandag 4 maart 2013 20:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
+1
En Puckzzzie, met jouw figuur? Nee joh!
Overigens: sinds de meet hebben we geen andere mutsjes meer gebruikt
Ja dit is toch beetje te hoog gegrepen waarschijnlijk, het regent alleen maar onvoldoendes en heb weer een 4 gehaald voor een essay (wat ik overigens echt niet snap want heb het door 2 mensen laten lezen en vriend heeft geholpen en schrijft al 7 jaar essays) dus op dit moment is de motivatie heel erg ver te zoekenquote:Op maandag 4 maart 2013 20:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
Primark!maar wait, whut? Stoppen met school?
Ja ik vind het ook echt heel lastig. Ik wil dit jaar ook graag afmaken voor de ervaring enzo, maja als je steeds slechte cijfers terug krijgt is natuurlijk ook niet tofquote:Op maandag 4 maart 2013 20:32 schreef Mss het volgende:
Wat een moeilijke keuze Dico. Maar wel goed dat je er op tijd bij bent en het onder ogen durft te komen. Heb je het idee dat je er nu alles aan doet wat je kunt?
Nope, niks met leraar Engels. docentopleidingen zijn altijd Hbo.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:52 schreef Mss het volgende:
En is er geen vergelijkbare opleiding op mbo-niveau?
Hmm, lastig. Heb jij voordat je begon met deze opleiding een toelatingstest moeten doen?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nope, niks met leraar Engels. docentopleidingen zijn altijd Hbo.
Pfff lastig zeg Dicquote:Op maandag 4 maart 2013 21:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nope, niks met leraar Engels. docentopleidingen zijn altijd Hbo.
Yep, en die was ook erg makkelijk, had ik in 1x gehaald enzo. Maar de opleiding heeft meedere dingen waar ik m'n twijfels over heb dusja, het zijn gewoon meerdere dingen. heb net weer zo'n studiekeuzetest gedaan en top 10 is dus leraar Engels en IDEE (wat ik dus doe).quote:Op maandag 4 maart 2013 21:02 schreef Mss het volgende:
[..]
Hmm, lastig. Heb jij voordat je begon met deze opleiding een toelatingstest moeten doen?
Dat is beter dan 215quote:Op maandag 4 maart 2013 21:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik blijf op de een of andere manier altijd rond de 123 untrieds hangen
Van de 454. Dus ik heb ook al 1,5e maand geen nagellak gekocht. Alleen is die laatste bestelling nog niet binnenquote:
Ik verwacht ook nog die swap, als t goed is gaat t deze week bij haar de deur uitquote:Op maandag 4 maart 2013 21:39 schreef Mss het volgende:
[..]
Van de 454. Dus ik heb ook al 1,5e maand geen nagellak gekocht. Alleen is die laatste bestelling nog niet binnen.
hologlam, pixiedust?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:40 schreef Mss het volgende:
Ik zou alleen nog wel de nieuwe halo hues willen. Voor de rest ben ik wel bijna klaar denk ik.
Fuuuuu hologlam inderdaad ook. Pixie dusts hoeft van mij niet zo.quote:
De mijne is vandaag verzonden.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik verwacht ook nog die swap, als t goed is gaat t deze week bij haar de deur uit
hoeveel zijn ze dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik vind ze wel erg duur, voor de hoeveelheid holo.
Weet ik niet (meer) precies, maar ik kan me herinneren dat ze een stuk meer kosten dan de gewone CG lakjes.quote:
WAT.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
TD heeft ze staan voor $6.45, waar gewone CG lakjes $2.99 zijn.
Ja graag zelfsquote:Op maandag 4 maart 2013 19:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
[..]
Die kan ik toch makuhhh!!
Laatste keer dat ik het aanbied
Doen! Die waren echt tof.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:56 schreef Mss het volgende:
Ik wil nog steeds die schoenen die ik van de week postte. Ik ga ze maar voor mijn verjaardag vragen.
oh. Phew. Ik rukte al bijna de laptop uit bbs handen. Maar valt dus best mee!quote:Op maandag 4 maart 2013 21:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nog niet te koop, haha, sorry. In de preview, zeg maar.
Picture?quote:Op maandag 4 maart 2013 21:56 schreef Mss het volgende:
Ik wil nog steeds die schoenen die ik van de week postte. Ik ga ze maar voor mijn verjaardag vragen.
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh. Phew. Ik rukte al bijna de laptop uit bbs handen. Maar valt dus best mee!
nee, nieuwe collecties zijn nu soberso al duurder dan drie dollar. En dan nog, het is niet duur, dus dikke carequote:Op maandag 4 maart 2013 21:59 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Sorry!
Ik had wel gedacht dat ze duurder zouden zijn ja. Maar alsnog meer dan het dubbele van de gewone prijs.
Oja ik had ze wel gezien maar niet gereageerd maar waren toffe schoenen iddquote:Op maandag 4 maart 2013 21:58 schreef Mss het volgende:
Die aan mijn ouders vragen idd, eventueel zelf geld bijleggen. Van de rest geld vragen zodat ik een cowboysbag kan kopen
Volgens de TD website niet hoor. Die heeft die textures-collectie ook op 3 dollar staan.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, nieuwe collecties zijn nu soberso al duurder dan drie dollar. En dan nog, het is niet duur, dus dikke care
http://groteschoenen.nl/n(...)_ka5311649-b-009.htmquote:
Mja suede, blijft minder lang mooi dan glad leer imoquote:Op maandag 4 maart 2013 22:03 schreef Mss het volgende:
[..]
http://groteschoenen.nl/n(...)_ka5311649-b-009.htm
Ze lijken me heerlijk comfortabel, en een model dat niet gigantisch lijkt in 43. En nog best betaalbaar, als je de gemiddelde prijs voor grote schoenen bekijkt.
Ermahgerd, je weet toch dat je hier verplicht op alles en iedereen moet reageren anders ben je geen echte poster er vragen we nooit HOE het met jou gaat! /oud.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:01 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oja ik had ze wel gezien maar niet gereageerd maar waren toffe schoenen idd
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd, je weet toch dat je hier verplicht op alles en iedereen moet reageren anders ben je geen echte poster er vragen we nooit HOE het met jou gaat! /oud.
of we worden collectief boos op je!quote:Op maandag 4 maart 2013 22:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd, je weet toch dat je hier verplicht op alles en iedereen moet reageren anders ben je geen echte poster er vragen we nooit HOE het met jou gaat! /oud.
Ja d'uh daar zijn jullie soberso wijven voor !quote:Op maandag 4 maart 2013 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of we worden collectief boos op je!
Alle naaktfoto's verwijderd?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
* SpaceInvaders pleurt alle foto's van telefoon
Ik vind dat ik morgen een nieuwe krijg![]()
HOE gaat het met julliequote:Op maandag 4 maart 2013 22:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
beetje jammer alleen dat je nooit vraagt
HOE het met ons gaat!!
Ik vind ze leuk!quote:Op maandag 4 maart 2013 22:03 schreef Mss het volgende:
[..]
http://groteschoenen.nl/n(...)_ka5311649-b-009.htm
Ze lijken me heerlijk comfortabel, en een model dat niet gigantisch lijkt in 43. En nog best betaalbaar, als je de gemiddelde prijs voor grote schoenen bekijkt.
Als het op facebook staat is het waar!quote:Op maandag 4 maart 2013 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, er staat nog niks op Facebook dus dan is het niet zo!
Alles wat op internet staat is waarquote:
maar op Facebook is het extra waar! En Wikipedia natuurlijk!quote:Op maandag 4 maart 2013 22:13 schreef princess-a het volgende:
[..]
Alles wat op internet staat is waar
Abbo op de Red = gratis Cowboysbag!quote:Op maandag 4 maart 2013 21:58 schreef Mss het volgende:
Die aan mijn ouders vragen idd, eventueel zelf geld bijleggen. Van de rest geld vragen zodat ik een cowboysbag kan kopen
Ja en ze willen je ook allemaal oprecht helpenquote:
Wat kost dat abbo?quote:
Detailsszzzz!!!quote:
Ah nee...lillike tas...quote:Op maandag 4 maart 2013 22:19 schreef Debsterr het volgende:
http://abonnementen.red.n(...)nu-samen-voor-59-95/
Onze excusesquote:Op maandag 4 maart 2013 22:21 schreef Debsterr het volgende:
Ik vind de Red wel leuktussen Grazia en Cosmo in.
Mooie stevige tassenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
Wat is er zo speciaal aan een cowboysbag trouwens?
Niet allemaal, sommige modellen welquote:Op maandag 4 maart 2013 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hm, heel mooi vind ik ze niet. Zien er wel stevig uit!
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:29 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zag vorige week iemand met een longchamps tas trouwens. Ze was tegen de 70
OK chickiequote:Op maandag 4 maart 2013 22:22 schreef PriemGirl het volgende:
Puckz puckz puckz had je nog gezien? I'd like very much tze petticoat yes?
Neutrale kleur nemenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:38 schreef Mss het volgende:
Ik vind zo'n felgekleurde wel tof, maar ik ben bang dat ik daar op uitgekeken raak. Ik wil er wel LANG mee doen
Kan primaquote:Op maandag 4 maart 2013 22:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is zo'n 'the bag' ook voor dagelijks gebruik fijn of is ie daarvoor te lomp?
ruilen?quote:Op maandag 4 maart 2013 22:44 schreef Mss het volgende:
Ik wil 'm dus voor laptop en boeken mee naar de uva te slepen. Dan ga ik mijn desigual tas nog een keer (wordt nu de 4e keer) ruilen en dan doe ik die voor als ik bijna niks bij me heb.
Jammer, maar lief dat je aan me dachtquote:Op maandag 4 maart 2013 22:43 schreef Debsterr het volgende:
http://abonnementen.red.n(...)-tas-van-cowboysbag/ deze stond dus in de Red. Misschien komt ie nog een keer Mss!
Die vinnik ok lillikquote:Op maandag 4 maart 2013 22:43 schreef Debsterr het volgende:
http://abonnementen.red.n(...)-tas-van-cowboysbag/ deze stond dus in de Red. Misschien komt ie nog een keer Mss!
Nee ik heb geen smaakquote:
Oh, dus je maakt m eigenlijk zelf kapot omdat je weet dat ie niet zoveel aan kan maar dan krijg je een nieuwe? Hendigquote:Op maandag 4 maart 2013 22:45 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, die gaat iedere keer kapot dus ik ga om de paar maanden een nieuwe halen.
Nee, hij gaat gewoon kapot maar ze doen niet aan geld terug, dus iedere keer als hij kapot gaat ga ik een nieuwe halenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh, dus je maakt m eigenlijk zelf kapot omdat je weet dat ie niet zoveel aan kan maar dan krijg je een nieuwe? Hendig
Oh ik dacht je frot er zoveel zut inquote:Op maandag 4 maart 2013 22:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Nee, hij gaat gewoon kapot maar ze doen niet aan geld terug, dus iedere keer als hij kapot gaat ga ik een nieuwe halen.
Nee, het is gewoon klote kwaliteit. Mijn laptop neem ik er al niet meer in mee, maar hij trekt een boek al niet en dat is gewoon bizar.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ik dacht je frot er zoveel zut inMaar disingual is niet zo'n super kwaliteit volgens mij
Disingualquote:Op maandag 4 maart 2013 22:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ik dacht je frot er zoveel zut inMaar disingual is niet zo'n super kwaliteit volgens mij
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:53 schreef milka82 het volgende:
[..]
Nope,still whaling! Maarrrr,hou deze week faeces maar in de gaten
SPOILER ALERTTTquote:Op maandag 4 maart 2013 22:53 schreef milka82 het volgende:
[..]
Nope,still whaling! Maarrrr,hou deze week faeces maar in de gaten
Die legt geen eierenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom staat er een haan op de kerk?
quote:Op maandag 4 maart 2013 22:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ANDERS KOMT ER GEEN KIP
HAHAHAHHAHHAHAHAHAHA
Ik moest hier heel hard om lachenquote:Op maandag 4 maart 2013 22:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ANDERS KOMT ER GEEN KIP
HAHAHAHHAHHAHAHAHAHA
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik moest hier heel hard om lachen!!!
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:00 schreef Sharana_LV het volgende:
En wat een kutstreek Bami, ik werd net als SQ al panisch en dacht dat die lakjes al te koop waren
*knuffelt SQ*quote:
als dollemannen!!!quote:Op maandag 4 maart 2013 23:04 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
*knuffelt SQ*
IK WEET HOE JE JE VOELT![]()
We komen er wel doorheen ... we redden het wel ...
Zodra ze er zijn gaan we gelijk op bestellen rammen
quote:Votre commande vient d'être expédiée
Ik zei al sorry.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:00 schreef Sharana_LV het volgende:
En wat een kutstreek Bami, ik werd net als SQ al panisch en dacht dat die lakjes al te koop waren
JA TE LAAT NU!quote:
En nu weer. Fuuuuuuuuuquote:Op maandag 4 maart 2013 23:27 schreef Mss het volgende:
Er klopt hier iets niet met mijn internet.
Het ligt aan mijn pc. Daar knalt internet er af en toe uit. Dan moet ik internet handmatig uit en aan zetten en dan doet hij het weer. Internet op mijn laptop doet het gewoon en wifi op mijn telefoon ook.
Waar het aan ligt weet ik niet, ik heb het al zo lang als ik deze pc heb. Resetten is 20 seconden werk maar als het 5x op een avond gebeurt ben ik het toch wel en beetje zat.
PC ook via Wifi? Zo ja -> scannen op virussen/mallware/bendequote:Op maandag 4 maart 2013 23:27 schreef Mss het volgende:
Er klopt hier iets niet met mijn internet.
Het ligt aan mijn pc. Daar knalt internet er af en toe uit. Dan moet ik internet handmatig uit en aan zetten en dan doet hij het weer. Internet op mijn laptop doet het gewoon en wifi op mijn telefoon ook.
Waar het aan ligt weet ik niet, ik heb het al zo lang als ik deze pc heb. Resetten is 20 seconden werk maar als het 5x op een avond gebeurt ben ik het toch wel en beetje zat.
Pc hangt aan de kabel. Maar het is echt beginnen in september toen ik mijn nieuwe pc had. Ik kan me dus bijna niet voorstellen dat het aan de kabel ligt. Die is toen iets strakker aangetrokken, maar daar moet zo'n ding tegen kunnen.quote:Op maandag 4 maart 2013 23:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
PC ook via Wifi? Zo ja -> scannen op virussen/mallware/bende
Als dat niet werkt netwerkkaart driver updaten
Pc via kabel -> ook ff kabel vervangen en bovenstaande stappen doen
Ongetwijfeldquote:Op dinsdag 5 maart 2013 00:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik lig gewoon al in m'n nest.
Zou het de leeftijd zijn?
De aftakeling is begonnen.quote:
En als ik het nou gewoon NU doe? Komt mijn pakje dan niet? Ontploft mijn laptop? Zoveel spanning!quote:Beste SQ,
Mijn naam is Katie, verantwoordelijk voor de pakketverwerking bij SPARTOO.NL.
Hierbij informeer ik u dat uw bestelling 123456789 zojuist is verzonden door SPARTOO.NL.
Wij verzoeken u om 2 werkdagen te wachten met het openen van onderstaande link. Gedurende deze periode is uw bestelling onderweg naar het distributiecentrum van PostNL.
Niet zo goed geslapen want brum ging om half 4 z'n lenzendoosje zoekenquote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En als ik het nou gewoon NU doe? Komt mijn pakje dan niet? Ontploft mijn laptop? Zoveel spanning!
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:48 schreef Stormqueen het volgende:
ik kreeg net een reply op een zakelijke email.
Van een collega die in Boston werkt.
I find that very disturbing
ik krijg geen antwoord op de vraag of ze nou nog steeds, of alweer wakker was. Wellicht is ze in slaapcoma gevallenquote:
Ermahgerd het is daar echt 3 uur ofzoquote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik krijg geen antwoord op de vraag of ze nou nog steeds, of alweer wakker was. Wellicht is ze in slaapcoma gevallen
QUICK! CALL 911!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik krijg geen antwoord op de vraag of ze nou nog steeds, of alweer wakker was. Wellicht is ze in slaapcoma gevallen
HOEzo gaat brum op dat tijdstip zijn lenzendoosje zoeken?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet zo goed geslapen want brum ging om half 4 z'n lenzendoosje zoeken! En daarna was hij lastig met snurken enzo einz.
Verder wel goed, bsb luisteren onderweg naar school enzo!
vier uur. Nog steeds midden in de nacht tho.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ermahgerd het is daar echt 3 uur ofzo
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik weet
[..]
Voor halloween onder je zombiepakje: ja. anders: neen.
SNEL, NAAR DE KRUIDVAT EN NAGELLAK KOPEN! DIT IS EEN NOODGEVAL!quote:
Een plantenbak met vissen dusquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen dan niet in dat aidswicker maar gewoon in natuursteen.
zo dus:
[ afbeelding ]
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo dus:
[ afbeelding ]
nou, het is wel iets geavanceerder dan dat, anders kun je idd gewoon een teil neerzettenquote:
Het lijkt me wel zen straks in de verandaquote:
Ik denk dat milo dit als prive zwembad zietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zo dus:
[ afbeelding ]
ik wilde er geen vissen in stoppen, dus dan gaan ze hun goddelijke gang maarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik denk dat milo dit als prive zwembad ziet
je kan 'm verschuiven, is alleen wel pittig als ie vol zitquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zag al helemaal zo'n platte vijver die je kunt verschuiven ofzo
Ja maar een die in de grond zit. Dat je dan heel zo'n systeem in je tuin gebouwd hebt dat alles meeschuiftquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan 'm verschuiven, is alleen wel pittig als ie vol zit
Nee, dat kan helemaal niet gekkiequote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar een die in de grond zit. Dat je dan heel zo'n systeem in je tuin gebouwd hebt dat alles meeschuift
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja maar een die in de grond zit. Dat je dan heel zo'n systeem in je tuin gebouwd hebt dat alles meeschuift
En cognac is best neutraal!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
Mss wilde toch die comwboytas?
http://abonnementen.elle.(...)ag-tas-t-w-v-129-95/
Dat kreng kost 1000 euroquote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, de verplaatsbare vijver die ik had gezien is minder duur dan ik dacht
Ja, dus? Jij hebt ook altijd kenserdure dingen op je verlanglijstjes staanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat kreng kost 1000 euro.
Das geld zat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |