quote:Op maandag 4 maart 2013 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermahgerd misschien wil ik m'n minor wel aan de TU/e doen
Wa dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermahgerd misschien wil ik m'n minor wel aan de TU/e doen
Die is ook mooiquote:Op maandag 4 maart 2013 16:42 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kreeg vandaag velen complimenten, collega's vinden mijn kiko lakje tof!
Vorige week zei je nog iets andersquote:
Ja, vanuit het zuiden moet je zelfs in Amsterdam over stappen om in Leiden te komenquote:Op maandag 4 maart 2013 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kan ik net zo goed ook naar A'dam en Rotterdam kijken Lolz
Jupquote:Op maandag 4 maart 2013 16:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, vanuit het zuiden moet je zelfs in Amsterdam over stappen om in Leiden te komen
Yay naar de UvA!quote:Op maandag 4 maart 2013 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
AMSTERDAMquote:Op maandag 4 maart 2013 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
ligt eraan hoeveel je er neemt of nailetc goedkoper isquote:Op maandag 4 maart 2013 17:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sjaan zijn die pixie dusts goedkoop?
Edit: Nailetc is goedkoper toch?
Ik heb ze nog steeds niet gefaald, maar volgens mij is het gewoon uitstellen van het onvermijdelijke![]()
Die heb ik toch heul niettttttquote:
Hahahaquote:
Picsquote:Op maandag 4 maart 2013 18:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die heb ik toch heul niettttttmaar is idd niet voor boobs > c-cup
bij mij past ie perfect als ik m'n pushup aan heb :p
Wow, mooi!quote:
Baleaquote:Op maandag 4 maart 2013 18:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
HahahaJa!
Shirtjes, leggings, een panty, sokken, zonnebril, geurkaarsjes, schoonmaakdoekjes, tangle teezer, zonnebril en schoenen etc. bij Primark. Daarna nog haarverf, Balea shampoo & conditioner, deodorants, en Maybelline make up uit de nieuwe fit me serie
![]()
An sich viel het mee en heb ik maar zo'n 70 euro uitgegeven, maar tel daar benzine en de nieuwe auto bij op.. mijn bankrekening gilt moord en brand
Goei geshoptquote:Op maandag 4 maart 2013 18:01 schreef princess-a het volgende:
[..]
HahahaJa!
Shirtjes, leggings, een panty, sokken, zonnebril, geurkaarsjes, schoonmaakdoekjes, tangle teezer, zonnebril en schoenen etc. bij Primark. Daarna nog haarverf, Balea shampoo & conditioner, deodorants, en Maybelline make up uit de nieuwe fit me serie
![]()
An sich viel het mee en heb ik maar zo'n 70 euro uitgegeven, maar tel daar benzine en de nieuwe auto bij op.. mijn bankrekening gilt moord en brand
Die met argan olie erin ruikt lekker zeg!quote:Op maandag 4 maart 2013 18:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Balea![]()
![]()
![]()
Heb je 100 miljoen kilometer per uur gereden?![]()
Netjesquote:Op maandag 4 maart 2013 18:16 schreef princess-a het volgende:
[..]
Die met argan olie erin ruikt lekker zeg!![]()
En 160 kilometer was voldoendeHeb echt een paar keer raar zitten kijken als iemand ons inhaalde en flink op ons uitliep
Wel toffe jurk thoughquote:Op maandag 4 maart 2013 18:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hahaha nee ik heb geen grote motor! Maar vriendinnetje wilde graag haar auto mee, dus ik wilde eerst protesteren en daarna dacht ik ach boeiend, we nemen die van haar wel. Hoefden vrij weinig in te voegen, vanaf hier is Bremen echt een gevalletje immer gerade ausquote:Op maandag 4 maart 2013 18:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Netjes. Ik redde 170 eventjes, veel meer kan die auto niet aan
. Tenzij jij er weer eentje met een grotere motor hebt gevonden dan ik
Het zuipt benzine, maar het is zo tof![]()
En geen ongelukken gemaakt of doodgegaan bij die tyfuskorte invoegstroken? Dat had ik bijna in Duitsland
Zat je niet eens in je eigen auto? Balen! Wel zelf gereden?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:27 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahaha nee ik heb geen grote motor! Maar vriendinnetje wilde graag haar auto mee, dus ik wilde eerst protesteren en daarna dacht ik ach boeiend, we nemen die van haar wel. Hoefden vrij weinig in te voegen, vanaf hier is Bremen echt een gevalletje immer gerade ausMaar ze zijn wel echt kort daar he! Kwamen echt auto's vanaf de uitrit zo de weg oprijden, zonder invoegstrook (niet eens een korte). Wat had jij toen dan?
Vond het niet heel erg om niet met mijn auto te gaan hoor, die staat zeg maar veiligquote:Op maandag 4 maart 2013 18:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zat je niet eens in je eigen auto? Balen! Wel zelf gereden?
Ik had een bijzonder kort weefvlak met een Twingo vanuit de andere kant die blijkbaar dacht "hm.. wat een kort stuk om naar de andere kant te komen. Weet je wat, ik ga wel door die Peugeot heen". Dus daar moest ik even heul hard remmen.
En daarna moest ik de snelweg op en reed precies gelijk op met een vrachtwagen, die niet naar links kon en ik probeerde te versnellen om ervoor te komen, wat niet lukte. Dus maar op de rem gaan staan om er alsnog achter te komen.
Het is gewoonte in Duitsland dat je voor verkeer van de invoegstrook naar links gaat. Dan is er dus ook niet zo'n probleem. In dit geval kwam het niet zo handig uit. Verder vind ik het wel relaxed rijden in Duitsland. Alleen dat invoegen, beetje jammer
quote:
Die kan ik toch makuhhh!!quote:Op maandag 4 maart 2013 18:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
*onthoudt voor wanneer ze ooit een petticoat nodig heeft*quote:Op maandag 4 maart 2013 19:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
[..]
Die kan ik toch makuhhh!!
Laatste keer dat ik het aanbied
quote:Op maandag 4 maart 2013 19:22 schreef Puckzzz het volgende:
Ik wil lipo gvd
Dieet en train me een ongeluk en dat buikvetje wil maar niet weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |