PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:20 schreef Djeetje het volgende:
Iemand die hier dat Micoach heeft ?
[ afbeelding ]
Zullen deze lekker spelen vanwege dat leer ?
Speel jij voor Real Madrid ofzo?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:20 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat niet om de kleuren ofzo hoor.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:20 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik kan TIF Bale voorlopig niet betalen.
[..]![]()
Koop normale lederen schoenen.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gaat niet om de kleuren ofzo hoor.
Kan het zo alleen goed uitbeelden met deze foto, omdat je ze ook heb zonder leer.
Ga sowieso copa's halen.quote:
Maar dat wordt weer genegeerd natuurlijkquote:Op maandag 4 maart 2013 16:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Maar hoe meer mensen helpen met stats doorvoeren, hoe sneller het gaat natuurlijk.![]()
Stone Islandquote:Op maandag 4 maart 2013 16:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Weet iemand hier een site waar je mooie (stoffen) jassen kan kopen voor de winter?
Mijn winterjas is sinds eergisteren overleden
Bijenkorf, altijd iets moois te vinden daarquote:Op maandag 4 maart 2013 16:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Weet iemand hier een site waar je mooie (stoffen) jassen kan kopen voor de winter?
Zulke dingen moet je niet online kopen johquote:Op maandag 4 maart 2013 16:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Dan heb jij nog niet met veel teams gespeeld.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Beste team waar ik tot nu toe mee heb gespeeld
Jawel.. maar deze vind ik gewoon lekker spelen.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dan heb jij nog niet met veel teams gespeeld.
martijn fanshopquote:Op maandag 4 maart 2013 16:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Weet iemand hier een site waar je lange (stoffen) jassen kan kopen voor de winter?
Nog niet gekeken daar, thanks.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bijenkorf, altijd iets moois te vinden daar
Ik werk bij LV.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:28 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nog niet gekeken daar, thanks.
@Tim86: Nee heb je gelijk in, ik heb dat ook nog nooit gedaan maar ik wil even kijken wat er zoal word aangeboden
Ik heb zulke schoenen met micoachquote:Op maandag 4 maart 2013 16:20 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Er werkt wel een chinees in de gucci winkel in de Bijenkorf.quote:
Dat kan je echt niet makenquote:Op maandag 4 maart 2013 16:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Er werkt wel een chinees in de gucci winkel in de Bijenkorf.
Dacht eerst dat jij het was, maar je werk dus bij Lv
Dit jaar zijn ze er volgens mij alleen woensdag middag soms, vorig jaar was het bijna elke maandag/vrijdag dacht ikquote:Op maandag 4 maart 2013 16:43 schreef Toefjes het volgende:
Zijn de happy hours meestal maandag- of dinsdagavond?
dm kutjequote:
Vrij random. Het was eergisteren, zaterdag, nog. Ook is er wel eens een happy hour op woensdagmiddag geweest.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:43 schreef Toefjes het volgende:
Zijn de happy hours meestal maandag- of dinsdagavond?
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dit jaar zijn ze er volgens mij alleen woensdag middag soms, vorig jaar was het bijna elke maandag/vrijdag dacht ik
Applaus voor de organisatiequote:Op maandag 4 maart 2013 16:45 schreef Fuszy het volgende:
Zo de coins zijn verdeeld.
Nu heb ik niks meer
Niet nemen!quote:Op maandag 4 maart 2013 16:48 schreef Toefjes het volgende:
Iemand ervaring met dit UPC pakket?
[ afbeelding ]
Kijk, hier heb ik wat aan. Wat maakt de horizon box zo kut? Heb nu UPC met een gewone box, wel een horizon app op de ipad, die het redelijk tot goed doet.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet nemen!
Slechtste keus ooit die Horizon box.
1) Traagquote:Op maandag 4 maart 2013 16:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kijk, hier heb ik wat aan. Wat maakt de horizon box zo kut? Heb nu UPC met een gewone box, wel een horizon app op de ipad, die het redelijk tot goed doet.
Okee, dan neem ik gewoon het zelfde pakket wat ik nu heb. Scheelt ook elke maand wat geldquote:Op maandag 4 maart 2013 16:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
1) Traag
2) Slechte ondersteuning van UPC ( weinig updates en als er klachten zijn doen ze er niks aan)
3) Onhandige menu structuur
4) voor overige punten verwijs ik je naar de websites http://www.chelloo.nl en consumentenbond
Graag gedaan,quote:Op maandag 4 maart 2013 16:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Okee, dan neem ik gewoon het zelfde pakket wat ik nu heb. Scheelt ook elke maand wat geldMerci
Er moeten meer hattricks gemaakt worden op zuidquote:Op maandag 4 maart 2013 16:56 schreef Aldo-MC het volgende:
Geen Feyenoord-spelers IF maar wel Altidore, Fifa
Die onderste, waaromquote:Op maandag 4 maart 2013 16:57 schreef Ajacied7 het volgende:
Nice, very nice!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn prijzen geld denk ik voor de #SMLENO cup.quote:
Jullie gaan ons gewoon kampioen maar 20 aprilquote:Op maandag 4 maart 2013 16:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er moeten meer hattricks gemaakt worden op zuid
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Graag gedaan,
Ik ben weer terug bij mijn oude vertrouwde UPC Mediabox en het werkt echt super.
(lees dit maar eens door: http://www.consumentenbon(...)n-upc-horizon/#item0)
Horizon box
Ja, eerst was het in de media vooral dat AZ PSV de punten zou gunnen, omdat AZ dan zeker Europees zou mogen spelen als PSV bij de eerste 2 zou eindigen. Maar AZ kan waarschijnlijk helemaal geen punten kado meer doen, omdat we tegen degradatie vechtenquote:Op maandag 4 maart 2013 16:59 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Jullie gaan ons gewoon kampioen maar 20 april
Is dat niet weer zo'n online klachtenhype?quote:
Dat gelul sloeg ook nergens op. Begrijp ook echt niet waarom jullie zo idioot laag staan, bij vlagen geniaal spel en prima materiaal.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, eerst was het in de media vooral dat AZ PSV de punten zou gunnen, omdat AZ dan zeker Europees zou mogen spelen als PSV bij de eerste 2 zou eindigen. Maar AZ kan waarschijnlijk helemaal geen punten kado meer doen, omdat we tegen degradatie vechten
De UPC box die ik nu heb doet het goed, alleen valt de wifi op mn laptop steeds uit, maar dat ligt aan mn laptop.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:04 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Is dat niet weer zo'n online klachtenhype?
Wij hebben 'gewoon' UPC televisie met DVR-functie maar onze mediabox loopt ook regelmatig vast.
Leuk johquote:Op maandag 4 maart 2013 17:05 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Haha wat
Ik geef je 7,5 euro voor 300k
quote:Op maandag 4 maart 2013 17:05 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Vault_Tec in het sneaker topic. Volgens mij hebben anderen er daar nog wel meer, maar man zo is kiezen wel lastig.
Ben zelf ook wel sneaker gek maar heb er niet zoveel
Tja, zet Marcellis rechtsback, zet week in, week uit Reijnen op CB, laat Maher tegen zijn zin in blijven, zet eerst Martens, daarna Overtoom op LW, laat Gorter week in, week uit matig op LB spelen en hou Wijnaldum die het daar gewoon goed doet op de bank.. Dan eindig je niet zo gek hoogquote:Op maandag 4 maart 2013 17:06 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dat gelul sloeg ook nergens op. Begrijp ook echt niet waarom jullie zo idioot laag staan, bij vlagen geniaal spel en prima materiaal.
Jaquote:Op maandag 4 maart 2013 17:08 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
No offence maar zijn ze werkelijk 10 euro voor 100k, is dat gangbaar?
Ja,quote:Op maandag 4 maart 2013 17:08 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
ps3 coins had ik een tijd terug voor 15,- per 100k verkocht. Kon blijkbaar nog hoger zijnquote:Op maandag 4 maart 2013 17:08 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
9,90 bij mij.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:08 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dat is hier de standaard prijs. Als je een beetje geduld hebt kun je op marktplaats zelfs 12,50 per 100K krijgen.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:08 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een sneaker hoarderquote:Op maandag 4 maart 2013 17:05 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Vault_Tec in het sneaker topic. Volgens mij hebben anderen er daar nog wel meer, maar man zo is kiezen wel lastig.
Ben zelf ook wel sneaker gek maar heb er niet zoveel
Waar heb je die verkocht op MP?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ps3 coins had ik een tijd terug voor 15,- per 100k verkocht. Kon blijkbaar nog hoger zijn
Yup. Gewoon voor zorgen dat je betrouwbaar overkomt en er voor zorgen dat ze alleen via directe overschrijving van de bank het geld overmaken. Ook niets vooraf kopen van die gozers, ook al hebben ze een screen met een overboeking.quote:
Wat je ook doet laat je niet verleiden tot welk product ook van Telfort.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De UPC box die ik nu heb doet het goed, alleen valt de wifi op mn laptop steeds uit, maar dat ligt aan mn laptop.
Dat is het leuke van een nieuw huisje kopen: Je mag dan ook een leuk nieuw tv/internet pakketje uitzoekenMaar vroeg me af of horizon nu een toegevoegde waarde zou zijn, geloof dat ik daar een antwoord op heb
Koopt alle ps3 coins voor 10 euro per 100k opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op maandag 4 maart 2013 17:11 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wat je ook doet laat je niet verleiden tot welk product ook van Telfort.
Mijn vriendin werd laatst gebeld voor een monteurs-afspraak aangaande interactieve televisie terwijl ze alleen telefonisch de week daar voor haar simonly abonnementje had verlengd.
En maar vol blijven houden dat ze het WEL had afgesloten, serieus 2 aangetekende brieven en ca 4 uur telefoneren aan te pas gekomen om er van af te komen om ze te overtuigen dat ze niets had afgesloten
Hoe groter het bedrijf, hoe groter de ellende is die je in huis haaltquote:Op maandag 4 maart 2013 17:11 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wat je ook doet laat je niet verleiden tot welk product ook van Telfort.
Mijn vriendin werd laatst gebeld voor een monteurs-afspraak aangaande interactieve televisie terwijl ze alleen telefonisch de week daar voor haar simonly abonnementje had verlengd.
En maar vol blijven houden dat ze het WEL had afgesloten, serieus 2 aangetekende brieven en ca 4 uur telefoneren aan te pas gekomen om er van af te komen om ze te overtuigen dat ze niets had afgesloten
Ziggoquote:Op maandag 4 maart 2013 17:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Hoe groter het bedrijf, hoe groter de ellende is die je in huis haalt![]()
Horizon is kut, maar interactieve TV van KPN heeft mijn moeder besteld, en die is er nu nog steeds overspannen van, ging ook alles foutTelfort dan ook niet
En dan moet ik nog aan de energieleverancier gaan beginnen
quote:
Je huis niet kiezen op basis van de kabelboerquote:Op maandag 4 maart 2013 17:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dat is dan weer regio gebonden natuurlijk
UPC is wel een fijn bedrijf verder hoor. Eigenlijk nooit slechte ervaringen mee.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Hoe groter het bedrijf, hoe groter de ellende is die je in huis haalt![]()
Horizon is kut, maar interactieve TV van KPN heeft mijn moeder besteld, en die is er nu nog steeds overspannen van, ging ook alles foutTelfort dan ook niet
En dan moet ik nog aan de energieleverancier gaan beginnen
Waag het niet mij te associëren met gebieden als Brabant.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:18 schreef quer het volgende:
Ziggo is alleen in het Zuidelijk helft van Nederland dacht ik
Je woont in Rotterdam? (= zuidelijk helft van Nederland)quote:
Rotturdam is geloof ik alles UPC, tenminste wij hebben geen Chello hier op Zuid.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:19 schreef quer het volgende:
[..]
Je woont in Rotterdam? (= zuidelijk helft van Nederland)
We hebben internet van KPN maar dat is altijd drama. Maakt ook niet uit welk abbo want het is toch niet snelquote:Op maandag 4 maart 2013 17:20 schreef DannyDeko het volgende:
Mijn Ziggo doet heel erg GAY sinds gisteravond... 300kb/s max download :/ Normaal 7mb/s
Heb dat 1 keer gedaan, zat ik bij de Eneco, en kreeg ik een aanbieding van Oxxio. Dus ik Oxxio genomen. het effect was dat ik gewoon een rekening van Eneco kreeg én van Oxxioquote:Op maandag 4 maart 2013 17:18 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
UPC is wel een fijn bedrijf verder hoor. Eigenlijk nooit slechte ervaringen mee.
Ja toen ze nog Chello heetten dan stond je wel eens 45 minuten in de wacht. Maar dat is jaren gelden.
Energieleverancier moet je gewoon Energiedirect pakken want dat is de goedkoopste en uiteindelijk levert Essent/Nuon/Eneco toch wel het hele gedoetje dus voor de kwaliteit maakt het geen snars uit
Dan lopen ze je te kniep'n, heb je vast erg veel gedownload afgelopen wekenquote:Op maandag 4 maart 2013 17:20 schreef DannyDeko het volgende:
Mijn Ziggo doet heel erg GAY sinds gisteravond... 300kb/s max download :/ Normaal 7mb/s
1st world problemsquote:Op maandag 4 maart 2013 17:20 schreef DannyDeko het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |