PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:20 schreef Djeetje het volgende:
Iemand die hier dat Micoach heeft ?
[ afbeelding ]
Zullen deze lekker spelen vanwege dat leer ?
Speel jij voor Real Madrid ofzo?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:20 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat niet om de kleuren ofzo hoor.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:20 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik kan TIF Bale voorlopig niet betalen.
[..]![]()
Koop normale lederen schoenen.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gaat niet om de kleuren ofzo hoor.
Kan het zo alleen goed uitbeelden met deze foto, omdat je ze ook heb zonder leer.
Ga sowieso copa's halen.quote:
Maar dat wordt weer genegeerd natuurlijkquote:Op maandag 4 maart 2013 16:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Maar hoe meer mensen helpen met stats doorvoeren, hoe sneller het gaat natuurlijk.![]()
Stone Islandquote:Op maandag 4 maart 2013 16:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Weet iemand hier een site waar je mooie (stoffen) jassen kan kopen voor de winter?
Mijn winterjas is sinds eergisteren overleden
Bijenkorf, altijd iets moois te vinden daarquote:Op maandag 4 maart 2013 16:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Weet iemand hier een site waar je mooie (stoffen) jassen kan kopen voor de winter?
Zulke dingen moet je niet online kopen johquote:Op maandag 4 maart 2013 16:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Dan heb jij nog niet met veel teams gespeeld.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Beste team waar ik tot nu toe mee heb gespeeld
Jawel.. maar deze vind ik gewoon lekker spelen.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:25 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Dan heb jij nog niet met veel teams gespeeld.
martijn fanshopquote:Op maandag 4 maart 2013 16:24 schreef jepperdeprep het volgende:
Weet iemand hier een site waar je lange (stoffen) jassen kan kopen voor de winter?
Nog niet gekeken daar, thanks.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bijenkorf, altijd iets moois te vinden daar
Ik werk bij LV.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:28 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nog niet gekeken daar, thanks.
@Tim86: Nee heb je gelijk in, ik heb dat ook nog nooit gedaan maar ik wil even kijken wat er zoal word aangeboden
Ik heb zulke schoenen met micoachquote:Op maandag 4 maart 2013 16:20 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Er werkt wel een chinees in de gucci winkel in de Bijenkorf.quote:
Dat kan je echt niet makenquote:Op maandag 4 maart 2013 16:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Er werkt wel een chinees in de gucci winkel in de Bijenkorf.
Dacht eerst dat jij het was, maar je werk dus bij Lv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |