Never heard of it.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:48 schreef Trollscience het volgende:
Oh ik kijk 8 simple rules want inbetweeners is kut
Jamie Oliver en Jamie Foxx?quote:
Onnodig!quote:Op maandag 4 maart 2013 15:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja man ik kan al bijna niet meer ademen
Goeie combi welquote:Op maandag 4 maart 2013 15:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jamie Oliver en Jamie Foxx?
quote:Op maandag 4 maart 2013 15:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jamie Oliver en Jamie Foxx?
10/10 zou huilen omdat ze onbereikbaar isquote:Op maandag 4 maart 2013 15:58 schreef AppelCake het volgende:
Deze Jamie
http://www.gelderlander.n(...)mie-watson-1.3696513
http://instagram.com/p/WYOrwxkAlw/
Gamen op een androidkastjequote:Op maandag 4 maart 2013 16:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
http://www.ouya.tv/
moet kopen kopen kopeeeeen
ja ze moesten een inbraak in hun eigen Spies huis in Beverly Hills oplossen.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:11 schreef Trollscience het volgende:
Hoi jerry hebben de spies nog missies gedaan
Ja die was verliefd op Zoey.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
Zoey 101 sloeg nergens op
Die serie ging eigenlijk vooral over die krullenbol
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Alles wat jij kut vindt is leuk.
Ja klopt
Hamerhaaitje weet.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
Zoey 101 sloeg nergens op
Die serie ging eigenlijk vooral over die krullenbol
Ja maar ze was wel mijn jeugd-crushquote:
zal mandy wel gedaan hebben :s vuile bitch:Squote:Op maandag 4 maart 2013 16:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja ze moesten een inbraak in hun eigen Spies huis in Beverly Hills oplossen.
Vreselijkquote:
Spontaner. Natuurlijkerquote:Op maandag 4 maart 2013 16:15 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze lijken op elkaar, wat vind je aan Zooey leuker?
Ja Mandy, wat een kutslet, ik ga die Ginger Spies er nog eventjes op afsturen terwijl die andere 2 mogen shoppen in het winkelcentrum.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zal mandy wel gedaan hebben :s vuile bitch:S
Kreeg een tijd geleden een menthol sigaret, even checken of ie wel aan was, proefde niksquote:Op maandag 4 maart 2013 16:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
Camel click light
Alsof je lucht aan het roken bent
Menthol sigaretten zijn sowieso kut jaquote:Op maandag 4 maart 2013 16:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kreeg een tijd geleden een menthol sigaret, even checken of ie wel aan was, proefde niks
quote:
light sowiesoquote:Op maandag 4 maart 2013 16:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
Camel click light
Alsof je lucht aan het roken bent
Hadden ze toen geen beugels?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:17 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
omg omg dit moest een zogenaamde mooiboi voorstellen
LBquote:
Is dat van Zoey ofzo?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:17 schreef JRRY het volgende:
[ afbeelding ]
omg omg dit moest een zogenaamde mooiboi voorstellen
VAquote:Op maandag 4 maart 2013 16:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hadden ze toen geen beugels?
[..]
LB
hey schatjequote:
Jaquote:
Nee denk het niet nee.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hadden ze toen geen beugels?
[..]
LB
quote:
Ik heb ruzie met LBquote:Op maandag 4 maart 2013 16:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Well that was uncalled for
quote:
Slimme boiiquote:Op maandag 4 maart 2013 16:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
M'n broertje heeft 546 voor de CITO-toets
Ik had 537...quote:Op maandag 4 maart 2013 16:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
nertquote:Op maandag 4 maart 2013 16:23 schreef JRRY het volgende:
ik dacht ik iets van 546 of 548
idk for sure
ik had 49 en ik doe vmboquote:Op maandag 4 maart 2013 16:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
Zover afgestroomd of gaven ze je gewoon vmbo-advies alsnog?quote:
Pretty Womanquote:Op maandag 4 maart 2013 16:28 schreef JRRY het volgende:
Julia Roberts en Richard Gere speelden in The Runwaway Bride en ....???
quote:
nee afgestroomdquote:Op maandag 4 maart 2013 16:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zover afgestroomd of gaven ze je gewoon vmbo-advies alsnog?
Dat is inderdaad zonde dan.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee afgestroomdik deed eerst atheneum
quote:
En nu doe je dus TL?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee afgestroomdik deed eerst atheneum
maybe go out maybe stay home maybe call mom on the twlwphone well come on come on well come ooonquote:
quote:
Goed hoor, lekker weer dus dat maakt wel wat goedquote:Op maandag 4 maart 2013 16:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hey Fok-ithoe is het? Lekker weekend gehad?
Mijn weekend was zo leuk dat ik totaal geen zin had in de nieuwe week mjaquote:Op maandag 4 maart 2013 16:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed hoor, lekker weer dus dat maakt wel wat goed![]()
Ja wel oke. babysitter uitgehangen, maar ben het nu wel beetje zatwil naar huis
Met jou?
Haha nee alleen op de katjesquote:Op maandag 4 maart 2013 16:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mijn weekend was zo leuk dat ik totaal geen zin had in de nieuwe week mja
Moet je nu nog op die katten letten dan?
Of moet je ook op een kind passen?
goed en met jou?quote:
Goed hoor, little confused as alwaysquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
haha lekkerquote:Op maandag 4 maart 2013 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha nee alleen op de katjeskrijg net whatsapp van haar dat het bij achten wordt dus dat ik al wel naar huis kan
ja zeg dat dan eerder
![]()
Nouja ff weg dus
5 minuten fietsen hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 16:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha lekkergoede terugreis dan maar
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Goed hoor, little confused as alwayshoe komt het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
straks ff luisterenquote:Op maandag 4 maart 2013 16:48 schreef jordyqwerty het volgende:
When it comes to, you I try to hold back the tears in my eyes Because darlin' I do no right I've made a lot of mistakes in my life and when it comes to you, you're mine I told you that I'd loose you in time And girl it's true, don't lie or this love will forever die Darlin where does your love go when I'm not around Cause I need your lovin and I hope that you're holdin it down
niet slecht wel.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:48 schreef jordyqwerty het volgende:
When it comes to, you I try to hold back the tears in my eyes Because darlin' I do no right I've made a lot of mistakes in my life and when it comes to you, you're mine I told you that I'd loose you in time And girl it's true, don't lie or this love will forever die Darlin where does your love go when I'm not around Cause I need your lovin and I hope that you're holdin it down
ANW, maatschappijleer en profielwerkstuk toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:59 schreef jordyqwerty het volgende:
ik
2 weken voordat ik mijn profielwerkstuk moest inleveren eraan begonnen en een week later word ik flink ziekhele week in bed gelegen, huiliemail gestuurd, mocht ik het op maandag inleveren i.p.v. vrijdag, nou daar heb ik veel aan, had tevens die maandag herkansing PTA.
maargoed is mijn eigen schuld
krijg ik vandaag een 5 terug, huilen
heb maatschappijleer al afgesloten op de havo dus beter telt algemene natuurwetenschappen (7 voor) mee bij dat combinatiecijfer, kom ik tenminste nog op een 6'je uit__!!
Effe gal spuwen
beter van welquote:Op maandag 4 maart 2013 17:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ANW, maatschappijleer en profielwerkstuk toch?
Ik had een 6 maar had ook vrij weinig gedaan
Wat een ninja-editquote:
Hoiquote:Op maandag 4 maart 2013 17:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Altijd als ik naar jouw mooie muziek geluisterd heb.
Met jou?
Hey Fok-it
Wedje leggen met de mods. Als ik gelijk heb wordt je gebant, als jij gelijk hebt ikquote:Op maandag 4 maart 2013 17:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ninja-editte niet, waarom denk je dat
Mwah, moet een heleboel leren voor school en te weinig tijd enzoquote:Op maandag 4 maart 2013 17:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Altijd als ik naar jouw mooie muziek geluisterd heb.
Met jou?
Hey Fok-it
Nou heb altijd een topweekend met tax hequote:Op maandag 4 maart 2013 17:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HoiMaar hoezo was jouw weekend zo top?
balen manquote:Op maandag 4 maart 2013 17:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mwah, moet een heleboel leren voor school en te weinig tijd enzo
Ben blij dat je mijn muziek leuk vindt, misschien een idee om volgende keer met Taex naar mijn muziek te gaan luisteren?
Ik doe niet aan weddenquote:Op maandag 4 maart 2013 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wedje leggen met de mods. Als ik gelijk heb wordt je gebant, als jij gelijk hebt ik
Ik zal het even doorgeven. krijg je pluspunten voorquote:Op maandag 4 maart 2013 17:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nou heb altijd een topweekend met tax he
Waren de katten lief?
Ja mijn hele sociale FOK! leven wegquote:Op maandag 4 maart 2013 17:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
balen man
Ja hebben we ook gedaantax kreeg er spontaan een stijfje van
Ja dat vond ik nou ookquote:Op maandag 4 maart 2013 17:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik doe niet aan wedden
Oké, maar ik posste iets en toen bedacht ik me dat het niet aardig was wat ik zei
doorgeven aan wie?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zal het even doorgeven. krijg je pluspunten voor![]()
Nou eentje is een beetje autistischDus die kon het niet handelen dat men ma een weekend weg was, maar vanmorgen draaide ze weer bij en kwamen ze me alletewee wakker maken
jij mag vaker zingen hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 17:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja mijn hele sociale FOK! leven weg![]()
Met mijn shrinkquote:
Aan Taxquote:Op maandag 4 maart 2013 17:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doorgeven aan wie?
Aawh lief
Als je er maar wel zout overheen strooit.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mag ik dan meer worst eten?
Ja dat is geen probleemquote:Op maandag 4 maart 2013 17:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je er maar wel zout overheen strooit.
i wish that i could have dis moment 4 lifequote:Op maandag 4 maart 2013 17:27 schreef AppelCake het volgende:
LET'S GO TO THE BEACH EACH LET'S GO GET AWAY!!!
WE'RE HIGHER THAN A MOTHERFUCKER!!quote:Op maandag 4 maart 2013 17:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
i wish that i could have dis moment 4 life
Starships were meant to flyquote:Op maandag 4 maart 2013 17:27 schreef AppelCake het volgende:
LET'S GO TO THE BEACH EACH LET'S GO GET AWAY!!!
pu-pu-punch line queen no boxer though, might pull up in porche no boxster thoughquote:
ripquote:
kipquote:
Dit moet de saaiste, slechtste ooit zijnquote:
jaquote:Op maandag 4 maart 2013 17:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit moet de saaiste, slechtste ooit zijn
al gevlucht naar Engeland/Ierland?quote:
nee ik realiseerde me dat het eigenlijk alleen meer positief is nu, sterke Duitse economie enzoquote:
quote:
promquote:
Ja nou sorry hoor, maar nu zijn er meer mensen en ben je wegquote:
heul nietquote:Op maandag 4 maart 2013 17:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja nou sorry hoor, maar nu zijn er meer mensen en ben je weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gewerkt? Niet te veel laten commanderen?quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 17:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 17:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
goed geluktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
ik was half 5 al lekkahh thuisquote:Op maandag 4 maart 2013 17:50 schreef supersof het volgende:
[..]
prom![]()
Ben je al thuis? Of nog steeds stage?
quote:Op maandag 4 maart 2013 17:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee ik realiseerde me dat het eigenlijk alleen meer positief is nu, sterke Duitse economie enzo
teleurstellendquote:Op maandag 4 maart 2013 17:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee![]()
quotes kunnen blijkbaar niet in een spoiler
Nee heb lekker alleen gewerktquote:Op maandag 4 maart 2013 17:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Lekker gewerkt? Niet te veel laten commanderen?
oh mooiquote:Op maandag 4 maart 2013 17:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik was half 5 al lekkahh thuishoe was het op je werk?
ah beter inderdaadquote:Op maandag 4 maart 2013 17:53 schreef supersof het volgende:
[..]
oh mooi
ja heb lekker mn eigen gang kunnen gaan en vanaf drie uur alleen op de afdeling. Dat is altijd fijn vind ik
sexyquote:
NEE HET IS MAANDAG GODVERDOMME, STOP MET ZEUREN OF JE GAAT NAAR JE KAMERquote:Op maandag 4 maart 2013 17:55 schreef promisionxexposed het volgende:
Is het al dinsdag? Ik verveel mij de tering
quote:Op maandag 4 maart 2013 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NEE HET IS MAANDAG GODVERDOMME, STOP MET ZEUREN OF JE GAAT NAAR JE KAMER
JA HET KAN!!!!quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 17:56 schreef supersof het volgende:
Laatst ging ik patat/friet halen na mn werk. Was half tien ofzo. En ik was de enige in de snackbar. En die man ging helemaal tegen mij praten over de economie en blablaJullie weten wel hoe goed ik ben met cijfers en zulks, dus ik snapte geen ene reet van wat hij allemaal zei
![]()
ja tog ja togquote:
Hypoquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 17:56 schreef supersof het volgende:
Laatst ging ik patat/friet halen na mn werk. Was half tien ofzo. En ik was de enige in de snackbar. En die man ging helemaal tegen mij praten over de economie en blablaJullie weten wel hoe goed ik ben met cijfers en zulks, dus ik snapte geen ene reet van wat hij allemaal zei
![]()
Hypquote:
Hoef je niet zo te schreeuwenquote:
Hij zei alleen dingen van: "JA DIT RAAKT DE NORMALE MENSEN HE. ZOALS JIJ EN IK." Hij leek echt boosquote:Op maandag 4 maart 2013 17:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]weet je nog iets van wat ie zei?
misschien was het wel cruciaal advies welke aandelen je moest kopen
maar daar is het nog saaierquote:Op maandag 4 maart 2013 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NEE HET IS MAANDAG GODVERDOMME, STOP MET ZEUREN OF JE GAAT NAAR JE KAMER
Oh daar heb je niet zoveel aanquote:Op maandag 4 maart 2013 17:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Hij zei alleen dingen van: "JA DIT RAAKT DE NORMALE MENSEN HE. ZOALS JIJ EN IK." Hij leek echt boos
Waarom krijg ik als enige geen hartjequote:
ok sorryquote:Op maandag 4 maart 2013 17:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoef je niet zo te schreeuwen
quote:
ja iddquote:
FOK-IT OMGOMGOMGOMGquote:Op maandag 4 maart 2013 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom krijg ik als enige geen hartje
Alles goed?
ja hequote:
Wat vind jij van de recessie waar Nederland in zit Sof?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:00 schreef supersof het volgende:
[..]
ja idden over andere dingen en de beurs ofzo
Dat is toch als je een opblaasdolfijn vol lucht laat lopen?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het is wel handig om te weten wat inflatie nou precies inhoudt
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vind jij van de recessie waar Nederland in zit Sof?
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
FOK-IT OMGOMGOMGOMG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hetzelfde. Ziekjes nog steeds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja en dat er over bijvoorbeeld 3 jaar evenveel lucht in gaat voor veel meer geldquote:Op maandag 4 maart 2013 18:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dat is toch als je een opblaasdolfijn vol lucht laat lopen?
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:00 schreef jordyqwerty het volgende:
kijk sof, mijn dichtkunsten als
sry voor de prachtkwaliteitIs dat dat gedicht wat had gewonnen toen je op de basisschool zat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het is ook nooit goedquote:Op maandag 4 maart 2013 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ook een beetje overdreven
![]()
OhDus je was soort van vrij?
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:00 schreef jordyqwerty het volgende:
kijk sof, mijn dichtkunsten als
sry voor de prachtkwaliteithahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij is grappig. Leuk dat je gewonnen hebt daarmee
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ja, je moet toch minstens 1 keer per week je hoofd laten zienquote:Op maandag 4 maart 2013 18:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
het is ook nooit goed
Jaen morgen ook een soort van vrij min 1 uur en overmorgen officieel vrij en dan moet ik maar weer naar school en zo
deed ik expres togquote:
Dus stel dat ik nu een miljoen euro heb, wordt dat dan meer of minder waard over 3 jaar?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja en dat er over bijvoorbeeld 3 jaar evenveel lucht in gaat voor veel meer geld
Minderquote:Op maandag 4 maart 2013 18:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dus stel dat ik nu een miljoen euro heb, wordt dat dan meer of minder waard over 3 jaar?
1 miljoen is toch 1 miljoenquote:Op maandag 4 maart 2013 18:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Dus stel dat ik nu een miljoen euro heb, wordt dat dan meer of minder waard over 3 jaar?
hey vorige week ben ik ook 1 hele dag geweestquote:Op maandag 4 maart 2013 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, je moet toch minstens 1 keer per week je hoofd laten zien
Alsnog is het toch gedaald.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:02 schreef promisionxexposed het volgende:
De koopkracht in Nederland is met 0,2% gezakt terwijl in 2010 ofzoiets het met 0,4% gezakt was dus in feite is het met 0,2% weer omhoog gekrabbeld maar daar hoor je niks over
okquote:
weet ik tochquote:Op maandag 4 maart 2013 18:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
hey vorige week ben ik ook 1 hele dag geweest
ik kan er toch niets aan doenn
sof dafuqquote:
Ja dat snap ik niet hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 18:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sof dafuq
Tuurlijk is 1 miljoen 1 miljoen maar als alles duurder wordt kan je met die 1 miljoen aanzienlijk minder dan de voorgaande jaren
jaquote:Op maandag 4 maart 2013 18:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Is dat dat gedicht wat had gewonnen toen je op de basisschool zat?
inflatie heet dat tochquote:Op maandag 4 maart 2013 18:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sof dafuq
Tuurlijk is 1 miljoen 1 miljoen maar als alles duurder wordt kan je met die 1 miljoen aanzienlijk minder dan de voorgaande jaren
Stel je hebt 2 euro.quote:
Knap hoor voor iemand uit groep 8.quote:
quote:
ja het wordt dus gewoon duurderquote:Op maandag 4 maart 2013 18:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Stel je hebt 2 euro.
Je koopt nu 2 appels voor 1,50, dan hou je 50 cent over.
Maar als die appels over 3 jaar samen 2 euro kosten hou je niks over.
En dat noemen we inflatie.
O goss die grap kreeg ik al voorgeschoteld in groep 4.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:06 schreef supersof het volgende:
Met nask (natuurkunde+scheikunde) in de tweede kregen we ook van die moeilijke dingen. Maar er was dus ook een makkelijke vraag:
Wat weegt meer: 1 kg veren of 1 kg lood. En ik had dus lood ingevuldpas na het proefwerk snapte ik het
![]()
![]()
ik maakte die fout eerst ook maar met geld werkt dat niet zoquote:Op maandag 4 maart 2013 18:06 schreef supersof het volgende:
Met nask (natuurkunde+scheikunde) in de tweede kregen we ook van die moeilijke dingen. Maar er was dus ook een makkelijke vraag:
Wat weegt meer: 1 kg veren of 1 kg lood. En ik had dus lood ingevuldpas na het proefwerk snapte ik het
![]()
![]()
dit jaquote:Op maandag 4 maart 2013 18:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
O goss die grap kreeg ik al voorgeschoteld in groep 4.
Ja maar je verdient niet meer met werken, je moet dus duurdere dingen kopen voor hetzelfde geld als wat je had voor het duurder werdquote:
Kun je welquote:Op maandag 4 maart 2013 18:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]![]()
Als een brood nu een euro kost en volgend jaar 2 euro, dan kan je van een miljoen toch volgend jaar twee keer zo weinig brood kopen?
Als ik er niet aan overlijd wil ik dat best doen.quote:
Oh jaquote:Op maandag 4 maart 2013 18:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar je verdient niet meer met werken, je moet dus duurdere dingen kopen voor hetzelfde geld als wat je had voor het duurder werd
Dat is dus inflatiequote:Op maandag 4 maart 2013 18:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Kun je welmaar ik snap dat gewoon niet.
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jij staat als een zoutzak of hoe je dat dan ook noemt als je iets doet?
Dat heet dus inflatie.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh jazeg dan gewoon dat alles duurder wordt
Ja maar inflatie betekend dat je voor meer minder kan kopen.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh jazeg dan gewoon dat alles duurder wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hehe deze man is grappigOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:10 schreef supersof het volgende:
Waarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hehe deze man is grappig
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:10 schreef supersof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hehe deze man is grappig![]()
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Als ik er niet aan overlijd wil ik dat best doen.
quote:
Havo CM. En ik deed journalistiek.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat is dus inflatie
wat voor opleiding deed jij trouwens?![]()
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat heet dus inflatie.
Ken je het spel Koehandel?
ah okequote:Op maandag 4 maart 2013 18:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar inflatie betekend dat je voor meer minder kan kopen.
Je salaris groeit namelijk niet mee met de woekerprijzen
als je pleb invuld bij google krijg je hem, en dan leuke plaatjensquote:
kapotquote:
Nee maar je moet er wel van weten anders sta je bij de bakker met 1,50 terwijl het brood opeens 2 euro geworden isquote:Op maandag 4 maart 2013 18:12 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
ah oke![]()
ach het kan me niet schelen eigenlijk. Je kunt er toch niks aan doen
Als ik het weet vertel ik het jequote:
Nou mij zou het wel iets kunnen schelen. Zoiets moet je toch wel weten later.quote:Op maandag 4 maart 2013 18:12 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
ah oke![]()
ach het kan me niet schelen eigenlijk. Je kunt er toch niks aan doen
Geen ideequote:Op maandag 4 maart 2013 18:13 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wat ga je nu dan voor opleiding doen, weet je dat al?
CM met of zonder economie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |