quote:Op woensdag 10 april 2013 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
Random patroontjes leggen is trouwens moeilijker dan je denkt_!
Ja, want hele velden bruin of wit wil je ook niet, en je moet niet eindigen met heel veel van dezelfde kleur over, etc. etc.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:56 schreef morgane het volgende:
je gaat er automatisch toch teveel over nadenken?
Dan waardeer je het pas echt hequote:Op woensdag 10 april 2013 21:00 schreef motorbloempje het volgende:
De douche doet het! Een zwak kit randje in de douche die lekt, maar we gaan toch echt nu eerst douchen, dan mag 't opdrogen en dan poging twee met kitten.![]()
douche
![]()
quote:Op woensdag 3 april 2013 13:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb er ook stiekem wat tetrisblokken in verwerkt, helemaal vond Wolve niet zo'n briljant idee
Je weet dat wij alleen maar een paar muren hoefden te schilderen, hè? Plus dat we het ook gewoon leuk vinden om in onze vrije tijd bezig te zijn met het huis. Twee maanden wachten met het betegelen van een muurtje in de keuken zou ik ook écht niet kunnen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 19:28 schreef motorbloempje het volgende:
Volgende week door met klussen, keukentegels dit keer. 't Moet een keer gebeuren, dus dan maar volgend weekend opofferen *hoopt op slecht weer*. Hier staat alles al voor klaar (hebben alle tegels, tegellijm, etc. in huis) dus hoeven er niets nieuws voor aan te schaffen; dat kan wel wel even dus zonder gespaard te hebben![]()
Boh, als ik naar DaD's topic kijk gaat 't allemaal veel sneller*jaloers*
Bij ons precies hetzelfde, zo waterpas als het maar zijn kan opgehangen. Twee stappen achteruit. Kak, scheef.quote:Op maandag 18 maart 2013 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
Dit was wel iets meer dan 'iets'jammer dat we geen foto hebben gemaakt van de voor-situatie
mijn hemel
Het is niet 'een muurtje' hè?quote:Op zondag 9 juni 2013 13:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je weet dat wij alleen maar een paar muren hoefden te schilderen, hè? Plus dat we het ook gewoon leuk vinden om in onze vrije tijd bezig te zijn met het huis. Twee maanden wachten met het betegelen van een muurtje in de keuken zou ik ook écht niet kunnen..
Mooiquote:
Heel goedquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
En nu voel ik me schuldig dat we dit weekend niet geklust hebben![]()
!
Het regent vast wel een keer; kun je mooi gaan tegelen binnenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
En dit weekend wrsch ook weer niet, of nou ja, iig niet op de zaterdag, want dan heb ik 'n hardloopwedstrijd. Nu ja.... we komen er wel!
We hebben nog wel even...
dat is het mooie van een eigen huis. je klust er aan als je zin en tijd hebt. geen tijd of zin dan niet, pas als je ergens aan gaat ergeren wordt het tijd om zin te maken.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
En dit weekend wrsch ook weer niet, of nou ja, iig niet op de zaterdag, want dan heb ik 'n hardloopwedstrijd. Nu ja.... we komen er wel!
We hebben nog wel even...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |