abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125117475
Wauw, wat een verschil!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_125117859
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
Random patroontjes leggen is trouwens moeilijker dan je denkt :')_!
:D

én goed gelukt _O_
pi_125118133
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 16:56 schreef morgane het volgende:
:D je gaat er automatisch toch teveel over nadenken?
Ja, want hele velden bruin of wit wil je ook niet, en je moet niet eindigen met heel veel van dezelfde kleur over, etc. etc.

Maar heb een systeem ontwikkeld (voor random neerleggen, ja heus) dus de rest van de badkamer en keuken worden een eitje!

En bedankt allen! :D :@
Ja doei.
pi_125118420
Wow! Wat zullen jullie vanavond lekker douchen. O+.

Ga je de rest van de badkamer ook betegelen met die kleine tegeltjes? Wordt dat niet heel druk? :@.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_125118517
Niet helemaal hoor! Grote delen worden ook geverfd in een rustige kleur (beetje zand-achtig hebben we gekozen). En de vloer is donkergrijs :)
Ja doei.
pi_125119786
^O^ Ziet er goed uit zeg!
  woensdag 10 april 2013 @ 19:55:38 #132
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_125123924
Zelf hou ik van grote tegels want dit is mij te druk maar het ziet er wel heel mooi uit!
Ach, volgend jaar ofzo als ik er in douche dan kan ik echt oordelen of het wel zo druk is :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_125127377
De douche doet het! Een zwak kit randje in de douche die lekt, maar we gaan toch echt nu eerst douchen, dan mag 't opdrogen en dan poging twee met kitten.

O+ O+ douche O+ O+
Ja doei.
  woensdag 10 april 2013 @ 21:00:39 #134
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_125127408
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 21:00 schreef motorbloempje het volgende:
De douche doet het! Een zwak kit randje in de douche die lekt, maar we gaan toch echt nu eerst douchen, dan mag 't opdrogen en dan poging twee met kitten.

O+ O+ douche O+ O+
Dan waardeer je het pas echt he :D
  woensdag 10 april 2013 @ 21:00:39 #135
63722 z80
I fink you freaky
pi_125127409
ziet er netjes uit. ^O^
en nu kijken of het echt random is tijdens het douchen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator zondag 19 mei 2013 @ 12:42:39 #136
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_126718131
En hoe is het eigenlijk in Yorkshire ?
Nog druk aan het verbouwen ? Hoe bevalt de badkamer ? :+
pi_126718195
De zon schijnt!

Maar we staan even stil :) even wat geld sparen en wat andere (studie) prioriteiten die aardig wat tijd vragen, ook in 't weekend (zit nu aan 'n essay te werken wat niet op wil schieten, hence FOK! :') )

Volgend weekend zitten we in NL, daarna donderdag een harde studiedeadline en daarna gaan we weer rustig opbouwen; klussen die we nu op moeten pakken zijn allemaal meerdaagse klussen (tegelen, badkamerspul vervangen en daar moeten we gewoon even goed op doorpakken, iets wat met andere prioriteiten niet zo goed lukt.
Ja doei.
pi_127561900
Volgende week door met klussen, keukentegels dit keer. 't Moet een keer gebeuren, dus dan maar volgend weekend opofferen *hoopt op slecht weer*. Hier staat alles al voor klaar (hebben alle tegels, tegellijm, etc. in huis) dus hoeven er niets nieuws voor aan te schaffen; dat kan wel wel even dus zonder gespaard te hebben :')

Boh, als ik naar DaD's topic kijk gaat 't allemaal veel sneller :P *jaloers*
Ja doei.
pi_127565818
quote:
0s.gif Op woensdag 3 april 2013 13:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb er ook stiekem wat tetrisblokken in verwerkt, helemaal vond Wolve niet zo'n briljant idee :P
:D!

En ik ben zo benieuwd hoe jullie keuken gaat worden O+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_127579440
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 19:28 schreef motorbloempje het volgende:
Volgende week door met klussen, keukentegels dit keer. 't Moet een keer gebeuren, dus dan maar volgend weekend opofferen *hoopt op slecht weer*. Hier staat alles al voor klaar (hebben alle tegels, tegellijm, etc. in huis) dus hoeven er niets nieuws voor aan te schaffen; dat kan wel wel even dus zonder gespaard te hebben :')

Boh, als ik naar DaD's topic kijk gaat 't allemaal veel sneller :P *jaloers*
Je weet dat wij alleen maar een paar muren hoefden te schilderen, hè? Plus dat we het ook gewoon leuk vinden om in onze vrije tijd bezig te zijn met het huis. Twee maanden wachten met het betegelen van een muurtje in de keuken zou ik ook écht niet kunnen. :@.
pi_127609861
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
Dit was wel iets meer dan 'iets' :') jammer dat we geen foto hebben gemaakt van de voor-situatie _O- mijn hemel :P
Bij ons precies hetzelfde, zo waterpas als het maar zijn kan opgehangen. Twee stappen achteruit. Kak, scheef.

Twee keer nagewaterpast ( :D :') ) dan vanaf vloer tot onderkant schilderij, en van bovenkant schilderij tot aan plafond, aan beide kanten, opgemeten. 1,5 cm afloop op 1,5 meter. Ik vond dat veel :')
pi_127610444
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 13:48 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Je weet dat wij alleen maar een paar muren hoefden te schilderen, hè? Plus dat we het ook gewoon leuk vinden om in onze vrije tijd bezig te zijn met het huis. Twee maanden wachten met het betegelen van een muurtje in de keuken zou ik ook écht niet kunnen. :@.
Het is niet 'een muurtje' hè? :') helemaal rondom, en er moet nog eea aan oplossingen bedacht worden voor de niet aansluitende werkbladen... en... en.. en... Is niet even een kwestie van recht muurtje + tegels = voilá :P
Ja doei.
pi_127619605
Mijn welgemeende excuses. Ik dacht dat het alleen nog ging om dat stuk direct achter het fornuis.

Veel succes, in ieder geval!
pi_127619719
Geeft niet! :P maar met alleen een vierkant stukje achter het gasfornuis hadden we ook niet zo lang gewacht nee. Het is nu meer uitstellen van executie :') :@
Ja doei.
pi_127936117
quote:
17s.gif Op woensdag 10 april 2013 16:19 schreef motorbloempje het volgende:

Tijdens:
[ afbeelding ]
Mooi O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_127937253
En nu voel ik me schuldig dat we dit weekend niet geklust hebben :@ :D!
Ja doei.
pi_127937580
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
En nu voel ik me schuldig dat we dit weekend niet geklust hebben :@ :D!
Heel goed :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_127937701
;( En dit weekend wrsch ook weer niet, of nou ja, iig niet op de zaterdag, want dan heb ik 'n hardloopwedstrijd. Nu ja.... we komen er wel! :D We hebben nog wel even...
Ja doei.
  Moderator dinsdag 18 juni 2013 @ 19:54:19 #149
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_127959219
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
;( En dit weekend wrsch ook weer niet, of nou ja, iig niet op de zaterdag, want dan heb ik 'n hardloopwedstrijd. Nu ja.... we komen er wel! :D We hebben nog wel even...
Het regent vast wel een keer; kun je mooi gaan tegelen binnen :7 _O-
  dinsdag 18 juni 2013 @ 21:10:25 #150
63722 z80
I fink you freaky
pi_127962481
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 juni 2013 10:44 schreef motorbloempje het volgende:
dat is het mooie van een eigen huis. je klust er aan als je zin en tijd hebt. geen tijd of zin dan niet, pas als je ergens aan gaat ergeren wordt het tijd om zin te maken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')