Ik heb duidelijk weer iets gemist zie ik...quote:Op maandag 4 maart 2013 15:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij moet ValHallen dat zelf doen.
Zeg dat welquote:Op maandag 4 maart 2013 15:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk weer iets gemist zie ik...
quote:Op maandag 4 maart 2013 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stinho is zo thuis. Geniet nog even van de rust hier.
quote:
Zij heeft een relatie met ValHallen.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb duidelijk weer iets gemist zie ik...
Je zou er mee stoppen.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant om te horen dat er pret zou zijn met Davy.
Ik had vandaag 2 geslaagde grappen. Kan jij dat geloven?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ValHallen is van beroep feeder, daar durft hij niet voor uit te komen.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat loopt ValHallen allemaal te scharrelen met Madam Paon dan?
DIt heb ik gemist geloof ik?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pret waar Davy bij is, interessant.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 15:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stinho is thuis. Het is afgelopen met de pret.
Blijkbaar kan hij alleen Grieksestand doen bij mensen met hele grote tieten, want:quote:Op maandag 4 maart 2013 15:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat loopt ValHallen allemaal te scharrelen met Madam Paon dan?
quote:Op maandag 4 maart 2013 15:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En Valhallen blijkt een kleine dikke pik te hebben.
Hmm, dat gaat niet lukken met dat grietje danquote:Op maandag 4 maart 2013 15:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Blijkbaar kan hij alleen Grieksestand doen bij mensen met hele grote tieten, want:
Dalijk komt Val notes uitdelen.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm, dat gaat niet lukken met dat grietje dan
Dat noemen we overcompenseren.quote:
true truequote:Op maandag 4 maart 2013 15:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat noemen we overcompenseren.
Nu snap ik waarom ik zoveel notes heb van GGMM.
Om het maar zo te zeggen: GGMM heeft het niet op jou. Het ligt dus aan jou of GGMMquote:Op maandag 4 maart 2013 15:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dat noemen we overcompenseren.
Nu snap ik waarom ik zoveel notes heb van GGMM.
En dat is?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:20 schreef DonRaja het volgende:
Toen ik nog niet heel goed Frans sprak, heeft een vriend mij in een restaurant eens une cravate de notaire laten bestellen. De klootzak.
Ik sta niet meer op zijn shitlist.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om het maar zo te zeggen: GGMM heeft het niet op jou. Het ligt dus aan jou of GGMM
Ik kan ook geen Fransquote:Op maandag 4 maart 2013 15:20 schreef DonRaja het volgende:
Toen ik nog niet heel goed Frans sprak, heeft een vriend mij in een restaurant eens une cravate de notaire laten bestellen. De klootzak.
Nou pak de fiets en ga.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ook in Frankrijk is het lekker weer. Ik krijg altijd zin in vakantie door deze beelden
Google wilt ook niet echt helpen.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Volgens mij hetzelfde als die Griekse stand die je net noemde.
Later man.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Les komt ten einde
Tijd voor zonnetje en fitness (ja echt waar)
http://www.peterrdevries.nl/dossiers/alexwiegmink/quote:Op maandag 4 maart 2013 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vet gave haarspeldbocht heb je daar![]()
Die dude lijkt op die ene van Queen.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.peterrdevries.nl/dossiers/alexwiegmink/
quote:Op maandag 4 maart 2013 15:26 schreef mrstylo het volgende:
Ik ga ff naar buiten. Later mensen.
Doe geen gekke dingen he.
Ik zal er op letten, veel plezier.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:26 schreef mrstylo het volgende:
Doei Styloquote:Op maandag 4 maart 2013 15:26 schreef mrstylo het volgende:
Ben je ook aan het kijken Stinho?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal er op letten, veel plezier.
Nee. Is het live op TV dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben je ook aan het kijken Stinho?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |