fuck jou, koevermansquote:Over de deal worden geen financiële details bekendgemaakt. "Maar het mag duidelijk zijn dat deze deal voor rust en continuïteit zorgt", klonk het opgetogen uit de mond van commercieel directeur Mark Koevermans.
Hoeft niet perse. Kan natuurlijk ook de wens van Opel zijn, als de bedragen die zij aan andere clubs sponsoren bekend zijn kan dat nadelig zijn voor de onderhandelingspostie van Opel.quote:
Er zijn bedragen genoemd van 5 miljoen per jaar. Helaas dat het sponsorbedrag niet kan worden bevestigd.quote:
quote:Mocht in de toekomst de mogelijkheid ontstaan dat gokbedrijven shirtsponsor worden in de Nederlandse sportwereld is Feyenoord zeer geïnteresseerd, ondanks het contract met Opel. Er zou dan eventueel een partnership kunnen ontstaan.
misschien als 2e shirtsponser, net als psv met phillips en freo(?)quote:Op maandag 4 maart 2013 13:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er zijn bedragen genoemd van 5 miljoen per jaar. Helaas dat het sponsorbedrag niet kan worden bevestigd.
Wel opmerkelijk dat Rijnmond nieuws het volgende vermeld:
[..]
Soort Bwin met Bayern dus.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Er zijn bedragen genoemd van 5 miljoen per jaar. Helaas dat het sponsorbedrag niet kan worden bevestigd.
Wel opmerkelijk dat Rijnmond nieuws het volgende vermeld:
[..]
Hebben we die nog?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:27 schreef PIETR het volgende:
Weet iemand trouwens hoe ons derde, Europese shirt, eruit gaat zien?
Ja misschien, maar ik mag toch aannemen dat Opel met 5 miljoen per jaar daar geen genoegen mee neemt.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:27 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
misschien als 2e shirtsponser, net als psv met phillips en freo(?)
Ik ken die constructie niet echt eerlijk gezegd.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 13:17 schreef PIETR het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)e2e0&previousPage=lr
wat is deze
Jep.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:30 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik ken die constructie niet echt eerlijk gezegd.
Is Bwin bij Bayern een soort subsponsor?
Wel geniaal, was vorige week in rome en was een aantal shirtjes winkels ingelopen verkoopten ze daar dat shirt alleen dan de thuisvariant voor 40 euroquote:Op maandag 4 maart 2013 13:29 schreef PIETR het volgende:
Tering he, die nepshirtjes op Marktplaats:
[ afbeelding ]
Geen merkje, wit Feyenoordlogo, witte kampioensster![]()
Zouden er nou serieus lui zijn die die shirtjes kopen?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:32 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wel geniaal, was vorige week in rome en was een aantal shirtjes winkels ingelopen verkoopten ze daar dat shirt alleen dan de thuisvariant voor 40 euro
Feyenoord was overigens de enige nederlandse club waar ik shirtjes van heb gezien
zat.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zouden er nou serieus lui zijn die die shirtjes kopen?
'verkoopten'quote:Op maandag 4 maart 2013 13:32 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wel geniaal, was vorige week in rome en was een aantal shirtjes winkels ingelopen verkoopten ze daar dat shirt alleen dan de thuisvariant voor 40 euro
Feyenoord was overigens de enige nederlandse club waar ik shirtjes van heb gezien
Nee.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat denken jullie als Pellé ze volgende jaar in de championsleague gaat scoren gaat Italie hem oproepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |