Skin cache al leeg gemaakt en een andere skin gebruikt?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:46 schreef DeHovenier het volgende:
Dit is ook niet oke
[ afbeelding ]
Ben nu het spel aan het herinstalleren.
Lekker bezig.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JAAAAAAAA Promotie!!!
[ afbeelding ]
Championship, here I come!
quote:Op maandag 4 maart 2013 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JAAAAAAAA Promotie!!!
[ afbeelding ]
En deze man ook al.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:13 schreef The_Groove het volgende:
Woppa kampioen van de Npower 1 met Havant &Waterlooville. Vorig seizoen pas op de plaats gemaakt en in de middenmoot geeeindigd. Dit seizoen met overmacht kampioen geworden: 102 punten, 20 meer dan de nummer 2(Tranmere)
Charlton Cole was een van mijn surprise packages. Naast mn 21 jarige regen spits goed voor 15 doelpunten. Samen goes voor 45 doelpunten en 20 assists
quote:Op maandag 4 maart 2013 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JAAAAAAAA Promotie!!!
[ afbeelding ]
Wakker?quote:
Lekker hoor.quote:
Ben al op Strength aan het trainen ja..is voor zijn positie wel handig. Jumping is wat minder belangrijk, maar dat komt later ook nog wel. Qua fysieke stats is hij al veel verder dan een jaar geleden, dus komt wel goedquote:Op maandag 4 maart 2013 14:02 schreef Silv het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Nu is het alleen nog wachten tot z'n kracht en springen beter worden.
Is pas ziek als je in de premier league komt. Opeens 50 miljoen ofzo.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, ik krijg 3 miljoen van de TV-rechten in de NPCDoei schuld!
En +20 miljoen transfergeldquote:Op maandag 4 maart 2013 14:14 schreef Silv het volgende:
[..]
Is pas ziek als je in de premier league komt. Opeens 50 miljoen ofzo.
Rijke tattaquote:Op maandag 4 maart 2013 14:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb even wat friendlies met Man Utd, Man City en Arsenal geregeld. Hallo geld
Echt he, die tv-gelden zijn belachelijk daar.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:14 schreef Silv het volgende:
[..]
Is pas ziek als je in de premier league komt. Opeens 50 miljoen ofzo.
En ondanks alles sta ik nog steeds 500k in het rood, dankzij dikkere salarissen van spelersquote:
Ajax had wel een leuke regen in mijn game:quote:Op maandag 4 maart 2013 14:48 schreef dion_v_k het volgende:
Ik sta 7e met Ajax in December![]()
Vorig jaar nog vlekkeloos kampioen en finale CL, nu is mijn baan onzeker
quote:Op maandag 4 maart 2013 14:48 schreef dion_v_k het volgende:
Ik sta 7e met Ajax in December![]()
Vorig jaar nog vlekkeloos kampioen en finale CL, nu is mijn baan onzeker
Voor een beetje groot Engels talent moet je zo 30 miljoen er voor neerleggenquote:Op maandag 4 maart 2013 14:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Echt he, die tv-gelden zijn belachelijk daar.
Aan de andere kant heb je zulke bedragen wel nodig om je team nog een beetje Engels te houden, die zijn vaak niet te betalen.
Voor een echt groot talent is dat veel, maar niet TE zeg maar.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor een beetje groot Engels talent moet je zo 30 miljoen er voor neerleggen.
Maar waarom zou je middelmaat gaan halen?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Voor een echt groot talent is dat veel, maar niet TE zeg maar.
Alleen betaal je ook voor middelmaat miljoenen.
Met een kleiner team kun je vaak niet de beste spelers kopen toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar waarom zou je middelmaat gaan halen?
Dan nationaliseer ik nog niet eens perse. Tenzij ik ze transfervrij kan halen. Maar dan ga ik er niet veel geld voor neerleggen.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met een kleiner team kun je vaak niet de beste spelers kopen toch?
Uiteraardquote:
Nee, ook als ik een nieuwe save begin.quote:
Gewoon op Steam, toen ie in de aanbieding was.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat is bizar eg. Waar heb je het gekocht?
Ik wat met die opties geklooid, maar wat ik precies gedaan heb weet ik niet meer...quote:Op maandag 4 maart 2013 13:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Skin cache al leeg gemaakt en een andere skin gebruikt?
Vragen aan de makers? Of googelen.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nee, ook als ik een nieuwe save begin.
[..]
Gewoon op Steam, toen ie in de aanbieding was.
[..]
Ik wat met die opties geklooid, maar wat ik precies gedaan heb weet ik niet meer...
Wat je leven in zo'n korte tijd toch drastisch kan veranderenquote:Op maandag 4 maart 2013 15:26 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nee, ook als ik een nieuwe save begin.
[..]
Gewoon op Steam, toen ie in de aanbieding was.
[..]
Ik wat met die opties geklooid, maar wat ik precies gedaan heb weet ik niet meer...
Ik heb daarna wel alles naar Default Opties gezet, maar dat werkte niet. Daarna heb ik het geherinstalleerd, maar ik heb weer hetzelfde probleem.
Al gedaan, werkt niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:27 schreef TJV het volgende:
Ga eens naar voorkeuren > interface > standaardvoorkeuren herstellen?
Ik heb ook logopacks en facepacks, maar ik heb daar nooit problemen mee gehad? Je ging gisteren toch wel wat veranderen van regenfaces? Misschien ging dat verkeerd?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Al gedaan, werkt niet.
Heb het cache ook geleegd, werkt ook niet.
Heeft het niets wat te maken met die logo/facepacks wat ik heb gedownloaded van Sirtoutsi?
Ik juist wel, wil altijd zoveel mogelijk Britse spelers behouden, anders word je zo'n Alan Pardew he.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan nationaliseer ik nog niet eens perse. Tenzij ik ze transfervrij kan halen. Maar dan ga ik er niet veel geld voor neerleggen.
Vanochtend ja, ik zat om 3 uur nog vrolijk te gamen. Toen ik daarna wakker werd om 10 uur en mn pc en FM13 opstartte, toen kreeg ik dit.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook logopacks en facepacks, maar ik heb daar nooit problemen mee gehad? Je ging gisteren toch wel wat veranderen van regenfaces? Misschien ging dat verkeerd?
Dat doe ik wel als ik aan de top sta en veel geld heb. Maar als ik mijn club moet opbouwen naar de top toe, probeer ik gewoon zo goedkoop mogelijk een goed elftal samen te stellen.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik juist wel, wil altijd zoveel mogelijk Britse spelers behouden, anders word je zo'n Alan Pardew he.
Heb je het probleem al gegoogled?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:37 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Vanochtend ja, ik zat om 3 uur nog vrolijk te gamen. Toen ik daarna wakker werd om 10 uur en mn pc en FM13 opstartte, toen kreeg ik dit.
Ja, maar ik kan niks daarover vinden.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je het probleem al gegoogled?
Je kan het proberenquote:Op maandag 4 maart 2013 15:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan niks daarover vinden.
Zou een nieuwe skin downloaden helpen?
In welke rol laat je hem spelen?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:39 schreef dion_v_k het volgende:
Deze baas gekocht voor 23,5 miljoen. Gaat momenteel slecht met Ajax, metname de CM's laten het volledig afweten.. Hopelijk brengt deze man daar verandering in![]()
[ afbeelding ]
Kun je niet beter overstappen naar PSV?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:39 schreef dion_v_k het volgende:
Deze baas gekocht voor 23,5 miljoen. Gaat momenteel slecht met Ajax, metname de CM's laten het volledig afweten.. Hopelijk brengt deze man daar verandering in![]()
[ afbeelding ]
quote:
Dynamische middenvelderquote:
Ja ik weet het ook nog niet zeker, misschien dat Spelmaker voor de defensie een betere optie isquote:Op maandag 4 maart 2013 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij moet wel een beetje beter kunnen dribbelen denk ik.
Dat is wel zijn beste rol dan.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:48 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook nog niet zeker, misschien dat Spelmaker voor de defensie een betere optie is
Ach ik ging er uit tegen Chelseaquote:Op maandag 4 maart 2013 15:50 schreef dion_v_k het volgende:
1e ronde CL tegen Real Madrid![]()
Als het tegenzit dan zit het ook meteen goed tegen
Ik verloor afgelopen seizoen de finale tegen Real (3-0)quote:
Nog niet in terechtgekomen. Halve finale was het maximale vorig seizoen. Kansloos tegen City, die echt mijn angstgegner zijn. Mijn St. Pauli heeft het altijd lastig tegen Engelse ploegenquote:Op maandag 4 maart 2013 15:51 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik verloor afgelopen seizoen de finale tegen Real (3-0)
Aanvinken bij je instellingen.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:57 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb die skin gedownloaded, maar hoe activeer ik hem
Ik kan hem dan veranderen waar bij jou linksboven bij skin FM 2013 staat. In welke map heb je je skin gezet?quote:
C:\Users\USERNAME\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2013\skinsquote:Op maandag 4 maart 2013 16:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan hem dan veranderen waar bij jou linksboven bij skin FM 2013 staat. In welke map heb je je skin gezet?
Misschien moet je skins in het mapje graphics zetten?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
C:\Users\USERNAME\Documents\Sports Interactive\Football Manager 2013\skins
Overstappen naar PSV danquote:Op maandag 4 maart 2013 16:07 schreef TJV het volgende:
Fischer geblesseerd, Dembele erin. Minuut later, Dembele geblesseerd.Siggy is ook weer dood. Gaat lekkah
Dat ziet er echt vreemd uit, kan je ook helemaal niks aanklikken?quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:11 schreef DeHovenier het volgende:
Met die Stexlo skin zie ik helemaal niks meer
[ afbeelding ]
Siggy standaard meteen verkopen als hij een keer fit is.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:07 schreef TJV het volgende:
Fischer geblesseerd, Dembele erin. Minuut later, Dembele geblesseerd.Siggy is ook weer dood. Gaat lekkah
Ik kan wel alles aanklikken.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:11 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat ziet er echt vreemd uit, kan je ook helemaal niks aanklikken?
Wtfquote:Op maandag 4 maart 2013 16:11 schreef DeHovenier het volgende:
Met die Stexlo skin zie ik helemaal niks meer
[ afbeelding ]
Dit al geprobeerd ?quote:
quote:Please try switching Rendering mode. This can be done in the preferences under 'Interface -> Interface Rendering Mode.'
Change from GPU Assisted to Software.
If you cannot access your preferences you can do this by pressing and briefly holding:
ALT + SHIFT + F10 all at the same time.
This should resolve your issue.
Erg druk is het niet daar, er zijn niet eens topics te zien:quote:Op maandag 4 maart 2013 16:13 schreef Kn0x het volgende:
Ik zou gewoon op het forum van SI melden. Die willen meestal wel snel meedenken.
Ik ook, alleen heb ik er geen verstand vanquote:Op maandag 4 maart 2013 16:13 schreef Kn0x het volgende:
Ik zou gewoon op het forum van SI melden. Die willen meestal wel snel meedenken.
quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Erg druk is het niet daar, er zijn niet eens topics te zien:
[ afbeelding ]
Ben je wel ingelogd?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Erg druk is het niet daar, er zijn niet eens topics te zien:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 maart 2013 16:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit al geprobeerd ?
http://www.sigames.com/faq/fm13.php?id=86
[..]
Ik kan niet anders, het is sterker dan ikquote:Op maandag 4 maart 2013 16:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je weer verder met je verslaving
Bedanktquote:
Dat is het risico van het vak hè.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik kan niet anders, het is sterker dan ik
Welke kerel?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is het risico van het vak hè.Hoe zit het eigenlijk met die kerel die via FM bij een echte profclub is gekomen? In Kazachstan ofzo?
Deze manquote:
quote:
quote:
De Boer gaat nooit meer wegquote:Op maandag 4 maart 2013 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word de opvolger van De Boer dankzij FM
Heul niet, ik ben al ruim 60 wedstrijden ongeslagen.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word de opvolger van De Boer dankzij FM
FMRTEquote:Op maandag 4 maart 2013 16:33 schreef Wicky15 het volgende:
Ey,
Ik heb een paar dagen geleden ook FM13 gehaald. Wil graag met Twente beginnen, en zag dat Leroy Fer 7 maanden geblesseerd was. Nu wil ik dit graag fixen in de editor, maar daar heeft hij geen blessure![]()
Heb gewoon de goede database gekozen, dus snap er niks van..
Dat zou ik ook doen hoor.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:33 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
De Boer gaat nooit meer weg![]()
![]()
Je mag de opvolger van McClaren wel worden
Mag jij mijn assistent wordenquote:Op maandag 4 maart 2013 16:34 schreef TJV het volgende:
[..]
Heul niet, ik ben al ruim 60 wedstrijden ongeslagen.
Met Castaignos in de kleedkamer willen zitten, nog niet al was hij heteroquote:Op maandag 4 maart 2013 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zou ik ook doen hoor.Als ik wel zelf spelers mag halen dan.
quote:
Moet vast wel kunnen hoor, kon altijd. Kun je niet gewoon de nieuwste database pakken?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:35 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dus in de editor kan je geen blessures fixen? In 12 was dit wel mogelijk toch?
Ik snap het al. Was de MU Data update vergeten te ladenquote:Op maandag 4 maart 2013 16:35 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dus in de editor kan je geen blessures fixen? In 12 was dit wel mogelijk toch?
Cheater!quote:Op maandag 4 maart 2013 16:33 schreef Wicky15 het volgende:
Ey,
Ik heb een paar dagen geleden ook FM13 gehaald. Wil graag met Twente beginnen, en zag dat Leroy Fer 7 maanden geblesseerd was. Nu wil ik dit graag fixen in de editor, maar daar heeft hij geen blessure![]()
Heb gewoon de goede database gekozen, dus snap er niks van..
Wat moet je met de MU Data update dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:38 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik snap het al. Was de MU Data update vergeten te laden
Geen idee eigenlijk. Snap er zelf ook niet veel vanquote:Op maandag 4 maart 2013 16:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wat moet je met de MU Data update dan?
SI heeft net ook een nieuwe update gereleased?
Nou ja ik speel zelf het liefste alleen met officiele updates.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:40 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Snap er zelf ook niet veel van![]()
Dus die MU data update kan eigenlijk weg?
Hm, ik houd hem gewoon. Ben nog een noob dus misschien is het wat makkelijker op het beginquote:Op maandag 4 maart 2013 16:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nou ja ik speel zelf het liefste alleen met officiele updates.
Bij zo'n MU update vind ik altijd dat teveel spelers overgewaardeerd worden en de Eredivisie in zijn geheel te sterk wordt.
Weg ermee.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:52 schreef TJV het volgende:
Man Utd wil Alderweireld en ik heb een clausule van 40m in zijn contract staan... dit gaan we eens uitbuiten.
Kun je het geld gebruiken? je had toch een schuld?quote:Op maandag 4 maart 2013 16:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
West Brom wil een van m'n regens (Geraint Evans) kopen. Evans is redelijk snel en een teamplayer, al laat zijn afwerking (10) te wensen over voor een spits... zal ik heb voor 500k verpatsen of niet?
Schuld is grotendeels weg, maar ik ga het transfergeld (mag 20% in m'n budget steken) gebruiken om de salarisschuld terug te dringenquote:Op maandag 4 maart 2013 16:58 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop niet dat hij ideeën krijgt en vertrekt
[..]
Kun je het geld gebruiken? je had toch een schuld?
Bij mij is hij nog nooit vertrokken door zoiets.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:58 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop niet dat hij ideeën krijgt en vertrekt
Gelukkig maar, want dat zou zonde zijn.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij mij is hij nog nooit vertrokken door zoiets.
Misschien als Real Madrid hem als manager wil aanstellen, maar ik denk niet dat dat gaat gebeurenquote:Op maandag 4 maart 2013 17:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want dat zou zonde zijn.
Wanyama wordt een van de beste zo niet de beste CB van heel FM. Lees zijn potentie maar eens op FM-Base echt te ziek.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Insigne op FIFAWat moet je met Wanyama?
Mmm oke. Maar jij had toch een game met Man City?quote:Op maandag 4 maart 2013 17:14 schreef MolFan het volgende:
[..]
Wanyama wordt een van de beste zo niet de beste CB van heel FM. Lees zijn potentie maar eens op FM-Base echt te ziek.
Hij verkoos Bayern boven mijquote:
Jup freeze again en nu toch maar besloten met de nieuwste update te spelenquote:Op maandag 4 maart 2013 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mmm oke. Maar jij had toch een game met Man City?
Fierro zit bij mij bij Anzhi. En is maar 3,5 ster potentie, dus wil ik niet eens .quote:Op maandag 4 maart 2013 17:15 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hij verkoos Bayern boven mij![]()
Nu ben ik in onderhandeling met Fierro, maar hij heeft ook een aanbod van Barcelona![]()
Dus kansloos
Er komen elk jaar zieke Franse regens, dus je kan met gemak een Frans wereldelftal samenstellen.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:16 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jup freeze again en nu toch maar besloten met de nieuwste update te spelen
Speel met PSG omdat ZLATANquote:Op maandag 4 maart 2013 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er komen elk jaar zieke Franse regens, dus je kan met gemak een Frans wereldelftal samenstellen.
Bij mij heeft hij zich echt ziek ontwikkeld:quote:Op maandag 4 maart 2013 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fierro zit bij mij bij Anzhi. En is maar 3,5 ster potentie, dus wil ik niet eens .
Zlatan is zo'n eindbawsquote:Op maandag 4 maart 2013 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt wel meer zieke spelers. Pastore, Lavezzi, Verratti, Thiago Silva, Lucas Moura.
Daar scoort hij ook wel aardig hoor. Maar hij moet 40 miljoen kosten, en dat ga ik niet doen als ik al een paar betere spitsen heb.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bij mij heeft hij zich echt ziek ontwikkeld:
[ afbeelding ]
quote:Keeper: Dean Bouzanis, 24, 4 sterren (4,5)
LB: Youssouf Koubali, 27, 3 sterren
VC1: Leyti N'Diaye, 29, 4 sterren
VC2: Tom Naylor, 24, 3,5 ster (4,5)
RB: Marco Ospitalieri, 23, 3,5 ster (5)
VMC: Qhays Shayesteh, 27, 3 sterren
MC1: Paul Goulding, 19, 3,5 ster (5)
MC2: Geovanni, 35, 3,5 ster
AML: Marc Pelosi, 21, 3,5 ster (5)
AMR: Jimmy Warnett, 20, 3 sterren (4)
S: Roland Bergkamp, 24, 4 sterren
Ik ken al die spelers niet johquote:Op maandag 4 maart 2013 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wil toch even m'n team showen, kijken wat jullie er van vinden... in cursief staat wat de speler evt. nog kan worden:
[..]
Roland Bergkampquote:Op maandag 4 maart 2013 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wil toch even m'n team showen, kijken wat jullie er van vinden... in cursief staat wat de speler evt. nog kan worden:
[..]
Meid, wat naar! Ik kreeg 30k omdat ik 2e werd in de NP1quote:Op maandag 4 maart 2013 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Pfff is het prijzengeld van de Bundesliga met 5 miljoen omlaag gegaanZal wel door de coëfficentenlijst komen
Maar 26 miljoen prijzengeld krijgenquote:Op maandag 4 maart 2013 17:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Meid, wat naar! Ik kreeg 30k omdat ik 2e werd in de NP1
Makkiequote:Op maandag 4 maart 2013 17:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Had strafschoppen nodig om me van Darlington te ontdoen en moet in de 2e ronde van de League Cup tegen... Chelsea
Ik pak nog wel eens een buitenlands wedstrijdje mee, maar ook niet zoveel als paar jaar terugquote:
Levert toch veel geld opquote:Op maandag 4 maart 2013 17:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Had strafschoppen nodig om me van Darlington te ontdoen en moet in de 2e ronde van de League Cup tegen... Chelsea
Ok.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik pak nog wel eens een buitenlands wedstrijdje mee, maar ook niet zoveel als paar jaar terug.
Ik kwam van de Blue square south. Ik ben 2x met de hakken over de sloot gepromoveert en zeker met een voorzitter die erg erg zuinig is zat ik in mn 1ste seizoen Npower 1 met hetzelfde budget als in de BSP. Godswonder dat ik niet degradeerde maar een paar handige huurlingen weten vast te leggen en zo toch nogin de middenmoot beland.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb eigenlijk nog niet één echt baaljaar meegemaakt. Ik verwacht dat wel mee te maken in de NPC
Jij met je Ok.quote:Op maandag 4 maart 2013 17:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok.
De spits van de tegenpartij heeft al 1599 minuten niet gescoord![]()
Dat is 26.5 uur, en dat zijn 17 wedstrijden...
Doe je goedquote:Op maandag 4 maart 2013 17:53 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik kwam van de Blue square south. Ik ben 2x met de hakken over de sloot gepromoveert en zeker met een voorzitter die erg erg zuinig is zat ik in mn 1ste seizoen Npower 1 met hetzelfde budget als in de BSP. Godswonder dat ik niet degradeerde maar een paar handige huurlingen weten vast te leggen en zo toch nogin de middenmoot beland.
Wel halverwege dit seizoen een nieuwe 8800 all seated stadium gekregen![]()
Ga dan nu de NPC in met een wage budget van 88k en 300k transferbudget. Ik zie mogelijkheden als mijn board tenminste snel gaat toestaan dat ik meer dan 3.5k per week kan betalen. Geef momenteel maar 34k van de 88k uit. Het is gelukkig pas 9 juni.
Ok.quote:
Mij een beetje Ok.'enquote:
Erg herkenbaarquote:Op maandag 4 maart 2013 17:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe je goed
Ondanks het feit dat het financieel nu top gaat bij Mansfield is er volgens het bestuur nog steeds geen geld om:
- het stadion over te nemen zodat we van de huur af zijn
- het trainingscomplex te verbeteren
- het jeugdcomplex te verbeteren
- het scoutingsnetwerk uit te breiden
- het...
okquote:
Ga nou maar terug naar FM, want je bent GODSGRUWELIJK irritant.quote:
Waarom ben ik irritant?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:07 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ga nou maar terug naar FM, want je bent GODSGRUWELIJK irritant.
Wat heb ik nou gezegd over je PI?quote:Op maandag 4 maart 2013 18:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste grote resultaat met de Kaisers
Shit gaat automatischquote:Op maandag 4 maart 2013 18:08 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wat heb ik nou gezegd over je PI?.
Wel lekker resultaatje.
quote:
Die sukkel kwam 2 keer compleet verkeerd uit waardoor Dortmund kon scorenquote:Op maandag 4 maart 2013 18:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En 3.5 voor je keepert...da's wel erg laag!
Dat wil ik ook wel, maar geen geldquote:Op maandag 4 maart 2013 17:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sweet, ben nog maar eens op hoge poten naar de directie gestapt en heb met de vuist op tafel geslagen om een beter trainingscomplex te realiseren. Ze gingen akkoord.
Ja, dan schiet het niet op neequote:Op maandag 4 maart 2013 18:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die sukkel kwam 2 keer compleet verkeerd uit waardoor Dortmund kon scoren
Het is dat ik er eerst 3 maakte , maar door die gast verspilde ik bijna allesquote:Op maandag 4 maart 2013 18:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel, maar geen geld
[..]
Ja, dan schiet het niet op nee
Je doet steeds zo met je wijsvinger je oor aanraken, ik word er ziek van.quote:
Sorry, ik zal het niet meer doenquote:Op maandag 4 maart 2013 18:17 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Je doet steeds zo met je wijsvinger je oor aanraken, ik word er ziek van.
Die is toch altijd geblesseerdquote:Op maandag 4 maart 2013 18:29 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb Pato gehuurd met Ajax, ik heb hem niet nodig maar gewoon omdat het kan
Braaf.quote:
Komt zeker door de nieuwe updatequote:Op maandag 4 maart 2013 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik stop er even mee voor vandaag. Niks lukt meer.
Ik creër niks, krijg gele kaarten bij de vleet, hele middenveld is geblesseerd. Mijn beste spelers maken achterlijke fouten waar goals uit volgen.
Ik denk dat ik aan een nieuwe tactiek moet.
Je bent gewoon slechtquote:Op maandag 4 maart 2013 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik stop er even mee voor vandaag. Niks lukt meer.
Ik creër niks, krijg gele kaarten bij de vleet, hele middenveld is geblesseerd. Mijn beste spelers maken achterlijke fouten waar goals uit volgen.
Ik denk dat ik aan een nieuwe tactiek moet.
Geen idee. Het lukt gewoon niet meer.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Het lukt gewoon niet meer.
Sowieso word ik een beetje moe van dat gezeik van mijn spelers. Iedereen heeft wel wat te zeiken.
Ik vind het leuk dat de spelers zo kunnen reageren in het spel, maar het moet wel ergens op slaan.
Niet gaan janken dat ze te weinig spelen als ze hun hamstring gescheurd hebben of als het zomerstop is.
quote:
Die spelers zeiken maar watquote:Op maandag 4 maart 2013 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sowieso word ik een beetje moe van dat gezeik van mijn spelers. Iedereen heeft wel wat te zeiken.
Ik vind het leuk dat de spelers zo kunnen reageren in het spel, maar het moet wel ergens op slaan.
Niet gaan janken dat ze te weinig spelen als ze hun hamstring gescheurd hebben of als het zomerstop is.
quote:
Gewoon duidelijk op hun plaats zettenquote:Op maandag 4 maart 2013 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ouchquote:Op maandag 4 maart 2013 18:44 schreef The_Groove het volgende:
GODVERDOMME
M'n beste spits die ik zelf ontdekt heb uit Litouwen had in z'n contract 1.1 miljoen release clause...
en foetsie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
WERREKE VOOR DA CHELD!quote:Op maandag 4 maart 2013 18:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel, maar geen geld
[..]
Ja, dan schiet het niet op nee
Bij mij schiet er eigenlijk nooit iemand van afstand, ben al blij wanneer ze het wel een keer doen..quote:Op maandag 4 maart 2013 18:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan wedstrijden waarin je spelers alleen maar laffe afstandsschoten afvuren heHele wedstrijd domineren, niet scoren (want afstandsschoten) en dan met 0-2 verliezen omdat de tegenstander 2x countert
Ik heb sowieso bij ALLE spelers aangegeven dat ze ZELDEN van afstand moeten schieten en dan flikken ze het nogLijers! Opsluiten in het bezemhok!
*wenst geluk*quote:Op maandag 4 maart 2013 19:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nu de bekerpot tegen Chelski, wish me luck!
Heb er niks van voorbij zien komenquote:Op maandag 4 maart 2013 19:31 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Achja. Toch weer wat geld gevangen toch?
Je krijgt sowieso de helft van de stadioninkomsten.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb er niks van voorbij zien komen
Ja dat is ook zo kakquote:Op maandag 4 maart 2013 19:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, we kunnen eindelijk weer op zoek naar een nieuwe moederclub. Optie was de hele tijd grijs omdat ik WBA al als moederclub had, maar aangezien we nu in dezelfde competitie spelen is die samenwerking voorbij
Nu speel je in het Nederlands?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:01 schreef DeHovenier het volgende:
Mss dat mn jeugdopleiding nu wel verder gebouwd kan worden
[ afbeelding ]
Wat zijn de gradaties in kwaliteit?quote:Op maandag 4 maart 2013 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu speel je in het Nederlands?Op welk niveau is je opleiding nu?
Iddquote:Op maandag 4 maart 2013 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dramatische grasmatEr moet nog flink wat gebeuren
Oefenwedstrijden tegen grote clubs? Transfervrij toppers halen en dan voor veel geld doorverkopen. Maar je moet nu gewoon promoveren, in de Eredivisie is het volgens mij niet zo lastig om er dan in te blijven,quote:Op maandag 4 maart 2013 20:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd
Maar geld verdienen lukt nog niet echt...hebben jullie tips?
Dat laatste zal nog wel even duren, of je moet goede transfers maken.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd
Maar geld verdienen lukt nog niet echt...hebben jullie tips?
Hoe herken je die toppers? En m'n scouts zijn ook niet zo goedquote:Op maandag 4 maart 2013 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oefenwedstrijden tegen grote clubs? Transfervrij toppers halen en dan voor veel geld doorverkopen. Maar je moet nu gewoon promoveren, in de Eredivisie is het volgens mij niet zo lastig om er dan in te blijven,
Oh. Naja, dan zien we wel....quote:Op maandag 4 maart 2013 20:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat laatste zal nog wel even duren, of je moet goede transfers maken.
Gewoon kijken bij de rol die je hem wil laten spelen, of de stats die je daarvoor nodig heb allemaal op 13 zitten ofzo.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:22 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoe herken je die toppers? En m'n scouts zijn ook niet zo goed
Ik weet niet of ik het red in de ED, we zien wel.
[..]
Oh. Naja, dan zien we wel....
Ik zou 12 ff kuiken als ik jou wasquote:Op maandag 4 maart 2013 20:27 schreef Lindgren. het volgende:
Het begint toch te kriebelen.Ik wil 'm kopen. Iemand een mooie aanbieding?
Die heb ik kapotgespeeld.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zou 12 ff kuiken als ik jou was
Ik heb een betere: hier was Castaignos de bestequote:
3,5 en hoger.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:34 schreef DeHovenier het volgende:
Bij hoeveel sterren nemen jullie regens in dienst?
4.5, tenzij al goede stats, dan 4.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:34 schreef DeHovenier het volgende:
Ok.quote:
4 sterren en hoger.quote:Op maandag 4 maart 2013 20:34 schreef DeHovenier het volgende:
Wij allemaalquote:
Doe je goedquote:Op maandag 4 maart 2013 20:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Door 3 wedstrijden op rij te winnen sta ik nu 12e
Countersquote:Op maandag 4 maart 2013 21:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Say whutMansfield - West Ham 3-1. Ik kwam er nauwelijks aan te pas, werd continu tot op de eigen 16 teruggedrongen maar zij faalden meermaals de trekker over te halen. 2 counters en een prachtige aanval over meerdere schijven zorgden voor 3 Mansfieldgoals
Ja zo noemen ze datquote:
Het zijn de genenquote:Op maandag 4 maart 2013 21:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja zo noemen ze datBal ging van verdediger naar middenvelder naar aanvaller naar middenvelder naar diep, waar 'ie door een andere middenvelder werd opgepikt en voorgegooid, waarna Bergkamp hem er snoeihard inkopte
quote:Op maandag 4 maart 2013 21:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsammekrakke!2-1 winst op nummer 3 Ipswich Town. Nu sta ik 3e na 10 wedstrijden! Wat sick
Is gewoon geluk.quote:Op maandag 4 maart 2013 21:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsammekrakke!2-1 winst op nummer 3 Ipswich Town. Nu sta ik 3e na 10 wedstrijden! Wat sick
Mooi spelertjequote:Op maandag 4 maart 2013 22:07 schreef dion_v_k het volgende:
Mijn 17-jarige Ton heeft zijn snor laten staan![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik twijfel of het schaduw is of donshaarquote:Op maandag 4 maart 2013 22:16 schreef DeHovenier het volgende:
12 wedstrijden ongeslagen
Natuurlijk weer de gelijkmaker in de laatste minuut van de blessuretijd
[..]
Mooi spelertje
Cambuur.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:24 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik twijfel of het schaduw is of donshaar![]()
Maar je bent wel goed bezig, nog steeds met Cambuur of was je met Go Ahead begonnen?
Ik heb een keer een negert met een sikje gezienquote:Op maandag 4 maart 2013 22:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Cambuur.
Heb nog 2 defensieve middenvelders nodig en 1 centrale verdediger...eens kijken of ik die transfervrij kan halen.
Zijn er eigenlijk wel regens die een volle snor hebben? Of een baard?
Oke, ook geen aankopen?quote:
Kijken of ik nog wat kwijt raak, anders niet.quote:
1e wedstrijd 2-2 gelijk in Amsterdam, ik was wel de betere ploeg maar WEER acht ik ons zeer kansloos voor de returnquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
1e wedstrijd 2-2 gelijk in Amsterdam, ik was wel de betere ploeg maar WEER acht ik ons zeer kansloos voor de return![]()
quote:Op maandag 4 maart 2013 23:07 schreef DeHovenier het volgende:
Zit te twijfelen... heb interesse in 1 CV van CA 2* en een PA 4*, en een VM met dezelfde sterren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |