Skin cache al leeg gemaakt en een andere skin gebruikt?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:46 schreef DeHovenier het volgende:
Dit is ook niet oke
[ afbeelding ]
Ben nu het spel aan het herinstalleren.
Lekker bezig.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JAAAAAAAA Promotie!!!
[ afbeelding ]
Championship, here I come!
quote:Op maandag 4 maart 2013 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JAAAAAAAA Promotie!!!
[ afbeelding ]
En deze man ook al.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:13 schreef The_Groove het volgende:
Woppa kampioen van de Npower 1 met Havant &Waterlooville. Vorig seizoen pas op de plaats gemaakt en in de middenmoot geeeindigd. Dit seizoen met overmacht kampioen geworden: 102 punten, 20 meer dan de nummer 2(Tranmere)
Charlton Cole was een van mijn surprise packages. Naast mn 21 jarige regen spits goed voor 15 doelpunten. Samen goes voor 45 doelpunten en 20 assists
quote:Op maandag 4 maart 2013 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
JAAAAAAAA Promotie!!!
[ afbeelding ]
Wakker?quote:
Lekker hoor.quote:
Ben al op Strength aan het trainen ja..is voor zijn positie wel handig. Jumping is wat minder belangrijk, maar dat komt later ook nog wel. Qua fysieke stats is hij al veel verder dan een jaar geleden, dus komt wel goedquote:Op maandag 4 maart 2013 14:02 schreef Silv het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Nu is het alleen nog wachten tot z'n kracht en springen beter worden.
Is pas ziek als je in de premier league komt. Opeens 50 miljoen ofzo.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, ik krijg 3 miljoen van de TV-rechten in de NPCDoei schuld!
En +20 miljoen transfergeldquote:Op maandag 4 maart 2013 14:14 schreef Silv het volgende:
[..]
Is pas ziek als je in de premier league komt. Opeens 50 miljoen ofzo.
Rijke tattaquote:Op maandag 4 maart 2013 14:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb even wat friendlies met Man Utd, Man City en Arsenal geregeld. Hallo geld
Echt he, die tv-gelden zijn belachelijk daar.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:14 schreef Silv het volgende:
[..]
Is pas ziek als je in de premier league komt. Opeens 50 miljoen ofzo.
En ondanks alles sta ik nog steeds 500k in het rood, dankzij dikkere salarissen van spelersquote:
Ajax had wel een leuke regen in mijn game:quote:Op maandag 4 maart 2013 14:48 schreef dion_v_k het volgende:
Ik sta 7e met Ajax in December![]()
Vorig jaar nog vlekkeloos kampioen en finale CL, nu is mijn baan onzeker
quote:Op maandag 4 maart 2013 14:48 schreef dion_v_k het volgende:
Ik sta 7e met Ajax in December![]()
Vorig jaar nog vlekkeloos kampioen en finale CL, nu is mijn baan onzeker
Voor een beetje groot Engels talent moet je zo 30 miljoen er voor neerleggenquote:Op maandag 4 maart 2013 14:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Echt he, die tv-gelden zijn belachelijk daar.
Aan de andere kant heb je zulke bedragen wel nodig om je team nog een beetje Engels te houden, die zijn vaak niet te betalen.
Voor een echt groot talent is dat veel, maar niet TE zeg maar.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor een beetje groot Engels talent moet je zo 30 miljoen er voor neerleggen.
Maar waarom zou je middelmaat gaan halen?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Voor een echt groot talent is dat veel, maar niet TE zeg maar.
Alleen betaal je ook voor middelmaat miljoenen.
Met een kleiner team kun je vaak niet de beste spelers kopen toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar waarom zou je middelmaat gaan halen?
Dan nationaliseer ik nog niet eens perse. Tenzij ik ze transfervrij kan halen. Maar dan ga ik er niet veel geld voor neerleggen.quote:Op maandag 4 maart 2013 15:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Met een kleiner team kun je vaak niet de beste spelers kopen toch?
Uiteraardquote:
Nee, ook als ik een nieuwe save begin.quote:
Gewoon op Steam, toen ie in de aanbieding was.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat is bizar eg. Waar heb je het gekocht?
Ik wat met die opties geklooid, maar wat ik precies gedaan heb weet ik niet meer...quote:Op maandag 4 maart 2013 13:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Skin cache al leeg gemaakt en een andere skin gebruikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |