SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - datum nog te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Tamashii op 04-03-2013 13:25:00 ]
Bij Kaneel? Maar daar is zijn huis toch veel te klein voor?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, dus bij jou en bij Kaneel zou het kunnen. Waar woon jij?
Ja, daar komt het wel op neerquote:Op maandag 4 maart 2013 12:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oke, qua slaapplekken zou het dus beter bij Muh kunnen? Qua centraler liggen beter bij Kaneel, ofniet?
Makkelijk schuiven hoor.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij Kaneel? Maar daar is zijn huis toch veel te klein voor?
Kaneel, ben je verhuisd of zo?
Voor mij woon jij iets dichterbij zie ik net.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, daar komt het wel op neer. Althans, als de meeste vanuit de randstad komen
.
in rotterdam?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:25 schreef arachide. het volgende:
Vanaf de zomer kan ik weer naar meets, sterker nog, dan kan ik zelf meets houden
Kan je eerder echt niet?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:25 schreef arachide. het volgende:
Vanaf de zomer kan ik weer naar meets, sterker nog, dan kan ik zelf meets houden
Ik vind het prima hoor. Ik heb wel 1 kat voor diegene met een allergie. Hij is heel rustig en doet geen vlieg kwaadquote:Op maandag 4 maart 2013 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor mij woon jij iets dichterbij zie ik net.
Maargoed, ik ga niet bepalen voor wie waar we die meet gaan doen. Ik wil alleen heel graag meehelpen waar nodig, zodat degene die zijn huis aanbied niet ook gelijk met alle zooi zit.
Dus zeg het maar
Dat sowieso!quote:Op maandag 4 maart 2013 12:23 schreef AldoTheApache het volgende:
zolang het maar ergens na 30 maart is
Dat doe je toch met zn allen?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor mij woon jij iets dichterbij zie ik net.
Maargoed, ik ga niet bepalen voor wie waar we die meet gaan doen. Ik wil alleen heel graag meehelpen waar nodig, zodat degene die zijn huis aanbied niet ook gelijk met alle zooi zit.
Dus zeg het maar
Ik blijf slapenquote:Op maandag 4 maart 2013 12:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor. Ik heb wel 1 kat voor diegene met een allergie. Hij is heel rustig en doet geen vlieg kwaad.
* pakt alvast de allergiespullen inquote:Op maandag 4 maart 2013 12:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik vind het prima hoor. Ik heb wel 1 kat voor diegene met een allergie. Hij is heel rustig en doet geen vlieg kwaad.
Oke, bij jou dan. Welk weekend in April komt jou het beste uit?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zonder meerquote:
aah germquote:Op maandag 4 maart 2013 12:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
* pakt alvast de allergiespullen in
Moet ik nog even kijken want Faxie wilde ook iets organiseren en ik wil geen dubbele meet gaan doenquote:Op maandag 4 maart 2013 12:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, bij jou dan. Welk weekend in April komt jou het beste uit?
Oja. Is goed!quote:Op maandag 4 maart 2013 12:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet ik nog even kijken want Faxie wilde ook iets organiseren en ik wil geen dubbele meet gaan doen.
Meer in dequote:
Ik denk al 2 uur dat ik iets nuttigs ga doen, maar ik kom niet verder dan fok en huisjes kijkenquote:Op maandag 4 maart 2013 12:28 schreef Myraela het volgende:
Ik ben anderhalf uur geleden aan mijn huiswerk begonnen. Ondertussen heb ik het nog niet eens geopend, maar wel kleren besteld.
quote:Op maandag 4 maart 2013 12:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik blijf ook slapen! En ik wilde al heel lang naast Muhahaha slapen, dus dat ga ik dan ook doen
quote:
I know.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zonder meer. Je weet wel dat mijn bedje offlimits is he
.
Weerwolvenmeet bij Muhahaha. Wanneer weten we nog niet.quote:
Beetje jammer.quote:
quote:
Als ik niet naast Muhahaha mag slapen, mag jij dat ook niet.quote:
Gaan we allebei aan 1 kantquote:Op maandag 4 maart 2013 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik niet naast Muhahaha mag slapen, mag jij dat ook niet.
Is goedquote:Op maandag 4 maart 2013 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik aan zijn billetjes kant.
Jij aan zijn piemel kant.
Neequote:Op maandag 4 maart 2013 12:33 schreef muhahaha het volgende:
Zeg, mag ik ook nog kiezen?
Ik heb hem in de op gezet, datum nog te bepalen.
Die was een maand geleden best leuk toen de treinen vanwege de sneeuw niet reden.quote:
Ik denk niet dat ik aan zijn piemel mag zittenquote:Op maandag 4 maart 2013 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je me wel vertellen hoe zijn piemel was.
Nee, dat mag niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik aan zijn piemel mag zitten
Preciesquote:Op maandag 4 maart 2013 12:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet.
Als mijn vriendin wil meedoen dan ligt zij naast me.
Sorry.
Ik zal fax even appen om te kijken welk weekend hij zijn verjaardag wilde vieren.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:42 schreef Myraela het volgende:
Ik wil best komen. Maar zonder datum zegt dat zo weinig, ik werk best veel avonden.
Is een weekend. Kan je weekenden over het algemeen?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:42 schreef Myraela het volgende:
Ik wil best komen. Maar zonder datum zegt dat zo weinig, ik werk best veel avonden.
quote:Op maandag 4 maart 2013 12:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Scrambled eggs als ontbijt jonge!
ketchup als groentenquote:Op maandag 4 maart 2013 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]erg lekker ja
Met een zooi konijnenvoer erbij dat wel
Wisselt in weekenden, werk vrijdagavond vaak, maar zeker niet altijd.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is een weekend. Kan je weekenden over het algemeen?
Anders laat je je erbij zetten met (ovb) erachter en check je later gewoon of je daadwerkelijk kan als de datum bekend is.
Ik moet er ook speciaal voor vrijvragen dus moet het minimaal 2 weken van te voren weten.
ik heb na 4 eieren, 2 plakken kaas, 1 pak spek, 4 bruine boterhammen ook wel redelijk genoeg jaquote:
Shit heequote:Op maandag 4 maart 2013 12:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb na 4 eieren, 2 plakken kaas, 1 pak spek, 4 bruine boterhammen ook wel redelijk genoeg ja![]()
Ja, we hebben nog 1 prooidier nodig die we kunnen vangen, slachten en verorberen, bij voorkeur een modje als prooidier. Wil je meedoen?quote:
Niet ik heb het toch al gezien in de OP! Weerwolven.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
iedereen doet een wolvenshirt aan
lekkerquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 12:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet ik heb het toch al gezien in de OP! Weerwolven.
quote:Op maandag 4 maart 2013 12:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Niet ik heb het toch al gezien in de OP! Weerwolven.
quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 12:55 schreef AldoTheApache het volgende:
zet mij ook maar ovb ivm sport en uni
Zo vet. Weerwolven is het geniaalste spel ooit. Maar DB is wel ver weg. Even kijken wat Rokje doet anders mss met auto.quote:
FLquote:Op maandag 4 maart 2013 12:56 schreef FL_Freak het volgende:
Een meet in den Bosch ? Is om de hoek voor mij
quote:Op maandag 4 maart 2013 12:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zo vet. Weerwolven is het geniaalste spel ooit. Maar DB is wel ver weg. Even kijken wat Rokje doet anders mss met auto.
quote:Op maandag 4 maart 2013 13:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Kan jij de OP even aanvullen?
Jij, Lola en Aldo er bij met ovb?
Dat is waar ovb dan ook voor staatquote:Op maandag 4 maart 2013 13:02 schreef FL_Freak het volgende:
OVB ook voor mij alleen het zal erg aan de datum moeten liggen of ik daadwerkelijk kan.
Je komt uit Ede toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:57 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zo vet. Weerwolven is het geniaalste spel ooit. Maar DB is wel ver weg. Even kijken wat Rokje doet anders mss met auto.
Als ik kom met rokje ga ik sowieso met auto.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je komt uit Ede toch?
Valt toch wel mee dan, en ik wil eventueel best mensen vanaf station Tiel of Geldermalsen ofzo oppikken.
LL! Dat was gewoon anders bedoeld.quote:
Ik kan ook wel op weg mensen oppikkenquote:Op maandag 4 maart 2013 13:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je komt uit Ede toch?
Valt toch wel mee dan, en ik wil eventueel best mensen vanaf station Tiel of Geldermalsen ofzo oppikken.
quote:Op maandag 4 maart 2013 13:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]![]()
Ik ben volledig psychisch goedgekeurd.
Yesquote:Op maandag 4 maart 2013 13:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is waar ovb dan ook voor staat
quote:
Maar dan kun je geen wijntjes drinken!quote:Op maandag 4 maart 2013 13:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als ik kom met rokje ga ik sowieso met auto.
quote:Op maandag 4 maart 2013 13:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]![]()
Ik ben volledig psychisch goedgekeurd.
Van het weekend weer een zooi sollicitaties er uit gedaan, maar nog niks verder.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Hoe staat het ervoor eigenlijk met werk?
Toen? 40 jaar terug?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echt waar, destijds zelfs lichamelijk goedgekeurd.
Maar ik was ook een sportbeest toen.
Oke, dus je werkt al wel, dat is in ieder geval al fijn! Beter iets dan niets!quote:Op maandag 4 maart 2013 13:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Van het weekend weer een zooi sollicitaties er uit gedaan, maar nog niks verder.
Ben wel voor een bedrijf aan het werk op commissiebasis.
Dat klopt, of rokje moet rijden.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar dan kun je geen wijntjes drinken!
Ja, beetje bezig blijven, begon me stierlijk te vervelen.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke, dus je werkt al wel, dat is in ieder geval al fijn! Beter iets dan niets!
Kan ik me voorstellenquote:Op maandag 4 maart 2013 13:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, beetje bezig blijven, begon me stierlijk te vervelen.
Nee, ik ken niet veel mensen daar.quote:
Nee. 3 pagina's gelul over een meet waar ik toch niet heen ga.quote:
Prima hoor.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:14 schreef Royco1 het volgende:
Oh ik blijf dan trouwens wel slapen Muhahaha
Ja, helaas zo gaat het soms.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. 3 pagina's gelul over een meet waar ik toch niet heen ga.
Toen was ik echt in bloedvorm.quote:
Dat heb ik nou nog nooit doorgehad zeg.quote:
Dan hoef je het nog niet zo te melden, het gaat nou eenmaal niet altijd over dingen die iedereen aangaan.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als ik kom mag ik dan ook blijven slapenquote:Op maandag 4 maart 2013 13:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Prima hoor.
Ik heb wel een toevoeging voor de op:
Zelf slaapspullen meenemen
Rokers kunnen terecht op het balkon in de keuken of op het dakterras. (binnen niet).
behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op maandag 4 maart 2013 13:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toen was ik echt in bloedvorm.
10 kilo lichter, snel en nog lenig.
Maar ik ben weer op de weg terug, het gaat alleen wat minder snel als dat ik hoopte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dan ben jij nog beschikbaar die avond?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:16 schreef DevilsWhore het volgende:
Voor jou altijd. Tenzij het op 20 april is, dan zit ik op een andere meet.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dan ben jij nog beschikbaar die avond?
Nouja, ik word gewoon uitgezonden. Ze hebben elke dinsdag en elke donderdag wel diensten. Ik moet alleen even wachten tot mijn VOG binnen is voor ik aan de slag magquote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik kom mag ik dan ook blijven slapen
[..]
behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst
En 10 jaar tijd is nogal wat he?Ja 10 jaar bier en vet vreten verder heeft het lijf niet veel goed gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer juistquote:
Lief!quote:Op maandag 4 maart 2013 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar Muhahaha beschermt me wel.
waarom ga je niet?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dan hoef je het nog niet zo te melden, het gaat nou eenmaal niet altijd over dingen die iedereen aangaan.
Ja hoor, natuurlijk mag dat. Ik heb een woonkamer waar 4 2-persoons luchtbedden in passen, 1 lege slaapkamer waar er 3 inkunnen en boven nog een slaapkamer waar vast wel iets in pastquote:Op maandag 4 maart 2013 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
Als ik kom mag ik dan ook blijven slapen
Omdat ik geen 4 uur in de trein ga zitten.quote:
Ik wil niet met jou op je slaapkamer danquote:Op maandag 4 maart 2013 13:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja hoor, natuurlijk mag dat. Ik heb een woonkamer waar 4 2-persoons luchtbedden in passen, 1 lege slaapkamer waar er 3 inkunnen en boven nog een slaapkamer waar vast wel iets in past.
Ik heb boven 2 slaapkamers. Daar waar ik lig is offlimits haha.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil niet met jou op je slaapkamer dan
kan je misschien met iemand meerijden?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omdat ik geen 4 uur in de trein ga zitten.
Dichtstbijzijnde is LL, dat is ook al 2 uur reizen.quote:
Ow god, gaan jullie de hele avond seksen?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb boven 2 slaapkamers. Daar waar ik lig is offlimits haha.
Je snapt mijn punt toch wel?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja 10 jaar bier en vet vreten verder heeft het lijf niet veel goed gedaan.
Je mag mee rijden hoorquote:Op maandag 4 maart 2013 13:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dichtstbijzijnde is LL, dat is ook al 2 uur reizen.
Dat gebeurt toch sowieso op een meet? Anders kom ik ook niet met rokje hoor.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow god, gaan jullie de hele avond seksen?
Ja is standaardquote:Op maandag 4 maart 2013 13:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch sowieso op een meet? Anders kom ik ook niet met rokje hoor.
Nee hoor.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow god, gaan jullie de hele avond seksen?
Ok, speciaal voor jullie.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:22 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch sowieso op een meet? Anders kom ik ook niet met rokje hoor.
quote:Op maandag 4 maart 2013 13:23 schreef Tamashii het volgende:
BobbyB, JijHebtGeenRokje en ik gaan OVB mee. Eeh, yeey.![]()
Waar woon jij dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:23 schreef FL_Freak het volgende:
Als ik kom blijf ik niet slapen aangezien ik binnen 20 minuten op en neer kan.
Die 2 uur is nog wel te doen natuurlijkquote:Op maandag 4 maart 2013 13:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dichtstbijzijnde is LL, dat is ook al 2 uur reizen.
En terecht. Ik heb dit weekend ook wel geleerd dat mijn eigen bed het lekkerst slaapt...quote:Op maandag 4 maart 2013 13:23 schreef FL_Freak het volgende:
Als ik kom blijf ik niet slapen aangezien ik binnen 20 minuten op en neer kan.
wie is jhgr?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:23 schreef Tamashii het volgende:
BobbyB, JijHebtGeenRokje en ik gaan OVB mee. Eeh, yeey.![]()
Dienstbare vrouwen.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
Voor jou altijd. Tenzij het op 20 april is, dan zit ik op een andere meet.
Wel eens in de bus over de afsluitdijk gezeten?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
Die 2 uur is nog wel te doen natuurlijk
Als er een iers of engels ontbijt is, kom ik wel.quote:
ik weet dat ik me daar niet aan de snelheid kan houden, dus die bus zal gerust een ramp zijn jaquote:Op maandag 4 maart 2013 13:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel eens in de bus over de afsluitdijk gezeten?
Nee maar dat is prima te doen, maar ik zit ook nog met mijn werk. Ik kan het niet maken tegen mijn collega's om steeds vrij te nemen.
Goed planquote:Op maandag 4 maart 2013 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gaan we dan ook Truth or Dare spelen?
Neuh, die blijven langzaam rijden. Maar wel vrachtwagens inhalen he!quote:Op maandag 4 maart 2013 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
ik weet dat ik me daar niet aan de snelheid kan houden, dus die bus zal gerust een ramp zijn ja
dat bedoel ik dan ook met rampquote:Op maandag 4 maart 2013 13:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Neuh, die blijven langzaam rijden. Maar wel vrachtwagens inhalen he!
Ja, heb ik hem niet aangepast dan?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:24 schreef muhahaha het volgende:
Tamashii, ik mag de op niet meer aanpassen. Heb je mijn dm gezien?
OKEUH.quote:
Kan allemaal geregeld worden.quote:
Vanaf hoelaat begin je de meet?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan allemaal geregeld worden.
Even kijken hoe. Neemt iedereen iets mee of ga ik massaal shoppen en geeft iedereen wat contanten aan mij.
Ik denk dat het makkelijker is dat jij boodschappen doet qua ontbijt en frisdrank en dat we dat delen door het aantal mensen dat komt en iedereen dus een bedrag neerlegt. En dan drank gewoon zelf meenemen?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan allemaal geregeld worden.
Even kijken hoe. Neemt iedereen iets mee of ga ik massaal shoppen en geeft iedereen wat contanten aan mij.
Op een zaterdag vanaf 19:00 inloop. Lijkt me voldoendequote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 13:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk dat het makkelijker is dat jij boodschappen doet qua ontbijt en frisdrank en dat we dat delen door het aantal mensen dat komt en iedereen dus een bedrag neerlegt. En dan drank gewoon zelf meenemen?
Gewoon bier toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 13:38 schreef Tamashii het volgende:
Exact. Iedereen gewoon 5 euro dokken ofzo en zelf sterke drank meenemen of wijn.
Ik drink geen alcohol, hoogstens een wijntje. Wil ook best mijn eigen fris meenemen. Geen probleem.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op een zaterdag vanaf 19:00 inloop. Lijkt me voldoende.
Vrijdag zou allicht ook nog wel kunnen, het ligt een beetje aan een ieders planning. Ik kan beide.
[..]
[..]
Gewoon bier toch?Fris kan ook hoor.
Oh, en ik vraag er het hele weekend voor vrij, dus ik kom gewoon zolang als het kan.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op een zaterdag vanaf 19:00 inloop. Lijkt me voldoende.
Vrijdag zou allicht ook nog wel kunnen, het ligt een beetje aan een ieders planning. Ik kan beide.
Dat hoeft niet, ik kan wel wat bulk inslaanquote:Op maandag 4 maart 2013 13:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik drink geen alcohol, hoogstens een wijntje. Wil ook best mijn eigen fris meenemen. Geen probleem.
Ik kan elk weekend als ik het maar optijd weet. Ik moet het dan gewoon gaan vrijvragenquote:Op maandag 4 maart 2013 13:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, ik kan wel wat bulk inslaan.
Volgens mij had faxie zijn feest op 19 April, de andere weekenden heb ik nog niks gepland.
Hallee, kom jij ook?quote:
Als ik fax te pakken krijg weet ik het definitief. Dan kan ik 3 data's voorstellen en kunnen de anderen aangeven op welke datum ze kunnen.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan elk weekend als ik het maar optijd weet. Ik moet het dan gewoon gaan vrijvragen
Als dat maar uiterlijk voor 12 maart gebeurtquote:Op maandag 4 maart 2013 13:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hallee, kom jij ook?
[..]
Als ik fax te pakken krijg weet ik het definitief. Dan kan ik 3 data's voorstellen en kunnen de anderen aangeven op welke datum ze kunnen.
Bierquote:Op maandag 4 maart 2013 13:38 schreef Tamashii het volgende:
Exact. Iedereen gewoon 5 euro dokken ofzo en zelf sterke drank meenemen of wijn.
Ow dan heb ik allang een antwoordquote:Op maandag 4 maart 2013 13:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als dat maar uiterlijk voor 12 maart gebeurtAnders valt voor mij het eerste weekend van April al af
Weerwolven ja? Dat is wel überleuk.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hallee, kom jij ook?
[..]
Als ik fax te pakken krijg weet ik het definitief. Dan kan ik 3 data's voorstellen en kunnen de anderen aangeven op welke datum ze kunnen.
Nope, als het goed is niet neequote:Op maandag 4 maart 2013 13:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Weerwolven ja? Dat is wel überleuk.Ik kan alleen niet in het weekend van 20/21 april, maar jij ook niet, geloof ik.
quote:
Ik heb op zaterdagen wel cursus, maar ik denk dat ik 19.00 wel red. Zet me er maar bij.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nope, als het goed is niet nee.
[..]![]()
quote:Op maandag 4 maart 2013 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zorg jij ook voor het adult entertainment, Muhahaha?
Ik kan de op niet meer bewerken omdat Tamashii dat al heeft gedaanquote:Op maandag 4 maart 2013 13:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb op zaterdagen wel cursus, maar ik denk dat ik 19.00 wel red. Zet me er maar bij.
Ik zal wel wat data's voorstellen in een poll, dan kijken we wel wat eruit komt.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:52 schreef AldoTheApache het volgende:
vrijdag een optie?Zaterdag kan ik niet / bijna nooit
quote:
Hoi DM!quote:
Jaquote:Op maandag 4 maart 2013 13:56 schreef muhahaha het volgende:
Is er ook animo voor de frituur? Want dan moet ik die gaan schoonmaken.
Daar is altijd animo voorquote:Op maandag 4 maart 2013 13:56 schreef muhahaha het volgende:
Is er ook animo voor de frituur? Want dan moet ik die gaan schoonmaken.
hvjquote:
Dit.quote:
primaquote:Op maandag 4 maart 2013 13:59 schreef muhahaha het volgende:
Oke oke leggen we dan 5 euro de man in voor frisdrank en snacks?
Ja is een mooi bedrag toch.quote:Op maandag 4 maart 2013 13:59 schreef muhahaha het volgende:
Helemaal goed!quote:Op maandag 4 maart 2013 13:59 schreef muhahaha het volgende:
Iedereen zelf alcohol meenemen.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:01 schreef muhahaha het volgende:
Hoe doen we dat met bier? Dat hou ik niet binnen het budget.
Hoezo, haal 3 zakken chips, 3 flessen fris en de rest bierquote:Op maandag 4 maart 2013 14:01 schreef muhahaha het volgende:
Luxe snacks.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:02 schreef Myraela het volgende:
Overigens is als je met bijvoorbeeld 10 man zou zijn, allemaal 5 euro een totaal van 50 euro aan alleen snacks en frisdrank wel behoorlijk veel.
Nuchtere vreetmeet FTWquote:Op maandag 4 maart 2013 14:02 schreef Myraela het volgende:
Overigens is als je met bijvoorbeeld 10 man zou zijn, allemaal 5 euro een totaal van 50 euro aan alleen snacks en frisdrank wel behoorlijk veel.
Gewoon bier en 3 flessen fris halenquote:Op maandag 4 maart 2013 14:03 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb geen idee want ik weet niet wie wat gaat drinken.
Bij mij was het toen een tientje en dat was voldoende voor al het eten en drinken, ook de sterke drank.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:01 schreef muhahaha het volgende:
Daarom mensen zelf drank laten halen. Of anders een potje voor bier maken.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:03 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb geen idee want ik weet niet wie wat gaat drinken.
Dude al haal je euroshopperpilsquote:Op maandag 4 maart 2013 14:04 schreef muhahaha het volgende:
Hoe klinkt Hertog Jan? Dat is zover ik weet het bier wat iedereen lekker vind.
Klinkt goedquote:Op maandag 4 maart 2013 14:04 schreef muhahaha het volgende:
Neequote:Op maandag 4 maart 2013 14:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dude al haal je euroshopperpils
ok, dat was inderdaad overdrevenquote:
Jij geeft ook nooit feestjes?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ok, dat was inderdaad overdreven![]()
maar ah huismerk is opzich nog wel prima
Ja die wel.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ok, dat was inderdaad overdreven![]()
maar ah huismerk is opzich nog wel prima
Jawelquote:
point provenquote:Op maandag 4 maart 2013 14:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja die wel.
En schultenbrau en dat bier van de aldi is ook lekker.
Maar ik heb laatst dat euroshopper bier geprobeerd en dat is niks.
Welnee, er is ook frisquote:Op maandag 4 maart 2013 14:08 schreef Myraela het volgende:
En vervolgens zit je op een meet met alleen bier.
Bierquote:Op maandag 4 maart 2013 14:08 schreef Myraela het volgende:
En vervolgens zit je op een meet met alleen bier.
Wijn is wel zelf meenemen?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zoete witte wijn, gaarne. Shotjes-troep kan ook nooit kwaad.
Dus bier/fris en snacks voor mij en sterke drank zelf meenemen?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan moet je dus niet iedereen voor het bier laten betalen.
haar bedoeling is dat de wijn tussen die bier/fris komt denk ikquote:Op maandag 4 maart 2013 14:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dus bier/fris en snacks voor mij en sterke drank zelf meenemen?
Approved.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:04 schreef muhahaha het volgende:
En frituurhapjes, goed lijstje welquote:Op maandag 4 maart 2013 14:17 schreef AldoTheApache het volgende:
stel 10 mensen==> 10 * 5 = 50 euro
chips 5 euro ==> 4 zakken
Fris 5 euro ===> 5 flessen
Bier 30 euro ==> 3/4 kratten
wijn 10 euro ==> 3 flessen
sterk door mensen zelf
gewoon een beetje normale droge witte wijn voor 3 a 4 euro per flesquote:Op maandag 4 maart 2013 14:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En frituurhapjes, goed lijstje wel. Alleen wijn vind ik lastig omdat je daar ook erg veel keus in hebt
.
Canei?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En frituurhapjes, goed lijstje wel. Alleen wijn vind ik lastig omdat je daar ook erg veel keus in hebt
.
Liever zoet.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gewoon een beetje normale droge witte wijn voor 3 a 4 euro per fles
Bedoel meer duidelijk te maken dat geld gewoon totaal niet handig is. Zeker niet als er dan voor de helft wel een potje is, en voor de andere helft niet.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
haar bedoeling is dat de wijn tussen die bier/fris komt denk ik
Gewoon iedereen 2 a 3,- inleggen voor voedsel (voor de slapers iets meer natuurlijk), en je eigen drinken meenemen.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bedoel meer duidelijk te maken dat geld gewoon totaal niet handig is. Zeker niet als er dan voor de helft wel een potje is, en voor de andere helft niet.
Ik drink bijvoorbeeld geen fris of bier en ik eet ook niet voor 5 euro weg. Waarom betaal ik dan een ander zijn bier terwijl ik wel mijn eigen drank mee moet nemen.
kan ookquote:Op maandag 4 maart 2013 14:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gewoon iedereen 2 a 3,- inleggen voor voedsel (voor de slapers iets meer natuurlijk), en je eigen drinken meenemen.
Dan kan je zo wel door blijven gaan. Maak geen problemen die er niet zijn enzo.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:24 schreef muhahaha het volgende:
Dit is altijd lastig want de 1 eet/drinkt meer dan de ander. Daar is weinig over te zeggen.
quote:
Succes bro!quote:Op maandag 4 maart 2013 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn open sollicitatie is ontvangen
Nu maar hopen dat ik er dalijk wat uurtjes open zijn.
In 2 armen geprikt, hij keek een beetje moeilijk, en toen hij klaar was zei hij: Zo mam, kunnen we dan nu weer naar school want dit is wel tijdverspilling hoor...quote:
Haha baas!quote:Op maandag 4 maart 2013 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In 2 armen geprikt, hij keek een beetje moeilijk, en toen hij klaar was zei hij: Zo mam, kunnen we dan nu weer naar school want dit is wel tijdverspilling hoor...
Bwehehe
Waar?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn open sollicitatie is ontvangen
Nu maar hopen dat ik er dalijk wat uurtjes open zijn.
quote:Op maandag 4 maart 2013 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In 2 armen geprikt, hij keek een beetje moeilijk, en toen hij klaar was zei hij: Zo mam, kunnen we dan nu weer naar school want dit is wel tijdverspilling hoor...
Bwehehe
Dank.quote:
School waar ik afgelopen maanden les gaf.quote:
[..]
Bwehehe
[..]
Bwehehe
Tof. Succes!!!quote:Op maandag 4 maart 2013 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dank.
[..]
School waar ik afgelopen maanden les gaf.
Sander is de oudste.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik haal ze door elkaar dus ik denk de oudste.
Het dropjequote:
Iedereen volgens mij.quote:
Die kleine ook hoor ...quote:Op maandag 4 maart 2013 14:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sander is de oudste.
[..]
Het dropjeMaar dat is sowieso een baas.
Ik weet niet, die heb ik natuurlijk voor het laatst een paar jaar geleden meegemaakt, terwijl Sander mij toen al probeerde te hosselen.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die kleine ook hoor ...met zijn gevatte opmerkingen
Vraag maar aan Faxie ...quote:Op maandag 4 maart 2013 14:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet niet, die heb ik natuurlijk voor het laatst een paar jaar geleden meegemaakt, terwijl Sander mij toen al probeerde te hosselen.
Da fuck?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet niet, die heb ik natuurlijk voor het laatst een paar jaar geleden meegemaakt, terwijl Sander mij toen al probeerde te hosselen.
haha coolquote:Op maandag 4 maart 2013 14:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ja mijn oudste en DW hebben samen gespeeld
Dat wil mijn moeder ook. Dan koopt ze een boerderij voor me.quote:
Voor honderd euro al.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
1 vind ik al voldoende, zelfs voor een half miljoen mogen ze me wakker maken.
ik zeg ook geen nee tegen een tonnetjequote:Op maandag 4 maart 2013 14:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
1 vind ik al voldoende, zelfs voor een half miljoen mogen ze me wakker maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |