Er is gewoon al een topic voor:quote:Op maandag 4 maart 2013 13:12 schreef zatoichi het volgende:
Ja hallo het is Uteregs ja!
Anyway ik vind dat limburgs zo godsgruwelijk irritant, en dan met name dat omhoogbrengen van de toon alsof iedere zin een vraag is. Gadverdamme!
Maar ja dat is geen stadsaccent natuurlijk...
check vooral vanaf 4:21quote:
haha iedereen is daar gehandicapt.quote:
Kerkrade is inderdaad het afvalgootje van Limburg.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:03 schreef tarantism het volgende:
[..]
haha iedereen is daar gehandicapt.
'gwoon mette haaaand'![]()
![]()
'Omdá ut da toooochte dagik da ut 'n spoumuer wa'
Je bent er als Utrechter ook mooi klaar mee dat Tineke Schouten de meest prominente figuur van je stadsie is.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:11 schreef pikinhand het volgende:
Utrechts is helemaal niks, lijkt nergens op en tegenwoordig is het niks meer dan Tineke Schouten proberen na te doen, niemand spreekt het echt.
Godverdomme komt die meuk uit Nederland?quote:
Tineke Schouten is toch niet het meest prominent?quote:Op maandag 4 maart 2013 14:33 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Je bent er als Utrechter ook mooi klaar mee dat Tineke Schouten de meest prominente figuur van je stadsie is.
je hebt helemaal gelijk, maar op de 1 of andere manier link je hem meer aan Amsterdam dan aan Utrecht, omdat hij in NL altijd voor Ajax heeft gespeeldquote:Op maandag 4 maart 2013 16:07 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Tineke Schouten is toch niet het meest prominent?
Voor zover je Limburg tot Nederland wil rekenen ...quote:Op maandag 4 maart 2013 15:49 schreef leetzors het volgende:
[..]
Godverdomme komt die meuk uit Nederland?
Tja komt vaker voor:quote:Op maandag 4 maart 2013 16:23 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
je hebt helemaal gelijk, maar op de 1 of andere manier link je hem meer aan Amsterdam dan aan Utrecht, omdat hij in NL altijd voor Ajax heeft gespeeld
idd. Gehandicapt en ergens in de grotten verwekt lijkt het wel.quote:Op maandag 4 maart 2013 14:03 schreef tarantism het volgende:
[..]
haha iedereen is daar gehandicapt.
'gwoon mette haaaand'![]()
![]()
'Omdá ut da toooochte dagik da ut 'n spoumuer wa'
ERNUMSquote:Op maandag 4 maart 2013 17:50 schreef reinbertio het volgende:
Niet dat ik dit lelijk vind, maar ik voeg nog even een dialect toe:
Dat is echt een strontaccent. Een soort smeltkroes voor alle achterlijke dialecten en streektaaltjes.quote:
Limburgquote:
Hiero, dit is pas Leids.quote:Op maandag 4 maart 2013 12:11 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Misschien had ik beter iets van Rubberen Robbie kunnen embedden...
Dat is geen Gronings, slecht geknauw in slecht dialect.quote:
Dit.quote:
quote:Op maandag 4 maart 2013 11:57 schreef VMSDKR het volgende:
Hallo, jij embed filmpjes zie ik. 100 miljoen euro graag xD xD
gr gr tim kuik en bumastemra xD
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |