Mij viel vooral het lettertype op. Ik ga eens kijken of die previews inderdaad zo groot zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik ben er wel tevreden over, alleen vind ik de image previews wat groot. Dat is een kwestie van wennen denk ik, maar het leidt nu wel behoorlijk van het gesprek af.
Crewbash, ban.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:57 schreef Troel het volgende:
[..]Troel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Powered by JanetjeŽ
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:57 schreef Troel het volgende:
[..]Die smoes trappen we natuurlijk niet in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Dat zou pas een crewbash geweest zijn als ik dat geroepen hadquote:
Gelukkig kent DD me langer dan vandaagquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Die smoes trappen we natuurlijk niet in.
Dat zeggen ze allemaal!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Gelukkig kent DD me langer dan vandaag
Tja sorry, ik heb veel kwaaltjes, maar ben geen schizofreenquote:
Je bent dus wel eens alleen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja sorry, ik heb veel kwaaltjes, maar ben geen schizofreen
Ik ben op dit moment heel erg alleen. Met mijn telefoon en mijn laptop en mijn bijna lege fles colaquote:
Dat klinkt wel ernstigquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment heel erg alleen. Met mijn telefoon en mijn laptop en mijn bijna lege fles cola
Het is inmiddels nog ernstiger gewordenquote:
Ik heb hier 14 liter cola staan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Het is inmiddels nog ernstiger gewordenDe cola is op
Ik heb hier in de kast nog 3 van die pakken met 6 flessen staan. Maar dat net was de laatste slok caffeinehoudende colaquote:
Drie nachten wakker met Troel!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb hier in de kast nog 3 van die pakken met 6 flessen staan. Maar dat net was de laatste slok caffeinehoudende cola
Oh met cafeine heb ik maar 12 literquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb hier in de kast nog 3 van die pakken met 6 flessen staan. Maar dat net was de laatste slok caffeinehoudende cola
Eerder drie nachten slapen dusquote:
Er is toch maar één merk pils?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |