KPDquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad. Forumgrid minimaal houden, enkel de fora waar je komt.
[ afbeelding ]
Omdat ik te lui ben om icoontjes uit het forumgrid bij mij weg te halen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:47 schreef Troel het volgende:
Waarom zou je al die knoppen bovenaan willen hebben?
Maar die rode balken, oogpijn manquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon ook niet naar kijken en het lekker een boel laten. Fuck the system.
Doe ze dan stylen met je css.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar die rode balken, oogpijn man. En dan heb je soms dat ze dagen in je MyAT staan omdat de mods van dat forum ze niet afvinken
.
Lol, zou niet veel staan bij mij danquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad. Forumgrid minimaal houden, enkel de fora waar je komt.
[ afbeelding ]
Ik zou ze een andere kleur geven.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar die rode balken, oogpijn man. En dan heb je soms dat ze dagen in je MyAT staan omdat de mods van dat forum ze niet afvinken
.
Nee, want ze vallen wel lekker op. Moet ze ook zien he. En ze zijn ideaal om relletjes op te sporen.quote:
Dit welquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:49 schreef Bart het volgende:
[..]
.
Deze functie wil ik ook. Alleen al om dat laatste.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, want ze vallen wel lekker op. Moet ze ook zien he. En ze zijn ideaal om relletjes op te sporen.
Geniaal hoor, mis bijna geen enkele rel.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Deze functie wil ik ook. Alleen al om dat laatste.
Welke dan?quote:
idem.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Deze functie wil ik ook. Alleen al om dat laatste.
OUD, DIG, GAM en LIF? Met bij sommige maar liefst 1 topicquote:
K&W en CUL heb je ook gepostquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:53 schreef Troel het volgende:
[..]
OUD, DIG, GAM en LIF? Met bij sommige maar liefst 1 topic
Ja het is niet veelquote:
Of nouja, 1 reeksquote:
Ik heb er nog 2 in de koelkast liggen.quote:
Kom brengen dan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb er nog 2 in de koelkast liggen.
Kom halen dan, dan drinken we een goudgele rakker op het balkon.quote:
Ik eigenlijk ook. En da's jouw schuld, want jij begon over CUL en toen moest ik daar aan denken!quote:
Nee, ik moet mijn vrouw verzorgen. Die heeft het zwaar deze week.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kom halen dan, dan drinken we een goudgele rakker op het balkon.
Sorryquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook. En da's jouw schuld, want jij begon over CUL en toen moest ik daar aan denken!
Dan eet ik ze op.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, ik moet mijn vrouw verzorgen. Die heeft het zwaar deze week.
Moordenaar!quote:
Te ver wegquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Sorry. Je kan er een bij stefan ophalen hoor ik net.
Dat kan jij denk ik beter zien? Of kan je niet zien wie eraan gezeten heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |