Wat mij betreft pas je het aan, ik durf daar niet zomaar in te klooienquote:Op maandag 4 maart 2013 10:13 schreef FredvZ het volgende:
Toch knap dat Geqxon na 1058 dagen en 22 uur nog steeds een stamgast is
Bro's 4 life!quote:Op maandag 4 maart 2013 10:13 schreef FredvZ het volgende:
Toch knap dat Geqxon na 1058 dagen en 22 uur nog steeds een stamgast is
iPhonetopic heeft ook een mooie TT.quote:
Geen dank.quote:
Juist alleen het nummer. De rest staat al in de OP.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:14 schreef Dimens het volgende:
In principe zou het nummer er ook nog uit kunnen. Dan wordt het nog strakker en de TT nog kleiner en een nummer in de TT is zo ouderwets.
Doe dan alleen de haakjes: [] nummers zijn overrated.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Juist alleen het nummer. De rest staat al in de OP.
Oh da's interessant, hoe zou dat eruit zien? Even testen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Doe dan alleen de haakjes: [] nummers zijn overrated.
Net een iPhone zo.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh da's interessant, hoe zou dat eruit zien? Even testen.
Pure kunst dit.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:24 schreef Bart het volgende:
Geen grijs blok, jammer. Ik dacht dat het een leeg grijs blok zou worden.
Nu lijkt het geen iPhone 6 meer die veel te hoog is.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:33 schreef n8n het volgende:
Goede TT kan topic alleen openen met een omweg
Nee, dat is dat er nog geen subforum is ingesteld voor dat topic.quote:
Kekke waarschuwing.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, dat is dat er nog geen subforum is ingesteld voor dat topic.
Ga dat dan eens heel snel doen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:43 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, dat is dat er nog geen subforum is ingesteld voor dat topic.
Ik heb nog niet kunnen ontdekken wat het precies moet voorstellen.quote:
Neequote:
Vercrackt omgekeerd icoontje van een waarschuwingsbordquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb nog niet kunnen ontdekken wat het precies moet voorstellen.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:45 schreef Dimens het volgende:
Hoe ziet dit topic er eigenlijk in het rood uit?
rood.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:45 schreef Dimens het volgende:
Hoe ziet dit topic er eigenlijk in het rood uit?
Smoel houden.quote:
Staat in sig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Staat in sig.
Maar speciaal voor jou dan.Beetje gothic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet, ik haat TR'squote:
Iets wat donker is, is niet meteen gothicquote:
Gewoon ook niet naar kijken en het lekker een boel laten. Fuck the system.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik niet, ik haat TR's.
Behalve in DIG en MEN, die vink ik gewoon af.
Inderdaad. Forumgrid minimaal houden, enkel de fora waar je komtquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:47 schreef Troel het volgende:
Waarom zou je al die knoppen bovenaan willen hebben?
Tevens gebruik je ronde buttons. Ik zou het weghalen voordat Apple je aanklaagt voor het gebruiken van ronde randjes.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:47 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Iets wat donker is, is niet meteen gothic
KPDquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad. Forumgrid minimaal houden, enkel de fora waar je komt.
[ afbeelding ]
Omdat ik te lui ben om icoontjes uit het forumgrid bij mij weg te halen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:47 schreef Troel het volgende:
Waarom zou je al die knoppen bovenaan willen hebben?
Maar die rode balken, oogpijn manquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon ook niet naar kijken en het lekker een boel laten. Fuck the system.
Doe ze dan stylen met je css.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar die rode balken, oogpijn man. En dan heb je soms dat ze dagen in je MyAT staan omdat de mods van dat forum ze niet afvinken
.
Lol, zou niet veel staan bij mij danquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad. Forumgrid minimaal houden, enkel de fora waar je komt.
[ afbeelding ]
Ik zou ze een andere kleur geven.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:49 schreef Bart het volgende:
[..]
Maar die rode balken, oogpijn man. En dan heb je soms dat ze dagen in je MyAT staan omdat de mods van dat forum ze niet afvinken
.
Nee, want ze vallen wel lekker op. Moet ze ook zien he. En ze zijn ideaal om relletjes op te sporen.quote:
Dit welquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:49 schreef Bart het volgende:
[..]
.
Deze functie wil ik ook. Alleen al om dat laatste.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, want ze vallen wel lekker op. Moet ze ook zien he. En ze zijn ideaal om relletjes op te sporen.
Geniaal hoor, mis bijna geen enkele rel.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Deze functie wil ik ook. Alleen al om dat laatste.
Welke dan?quote:
idem.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Deze functie wil ik ook. Alleen al om dat laatste.
OUD, DIG, GAM en LIF? Met bij sommige maar liefst 1 topicquote:
K&W en CUL heb je ook gepostquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:53 schreef Troel het volgende:
[..]
OUD, DIG, GAM en LIF? Met bij sommige maar liefst 1 topic
Ja het is niet veelquote:
Of nouja, 1 reeksquote:
Ik heb er nog 2 in de koelkast liggen.quote:
Kom brengen dan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:56 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb er nog 2 in de koelkast liggen.
Kom halen dan, dan drinken we een goudgele rakker op het balkon.quote:
Ik eigenlijk ook. En da's jouw schuld, want jij begon over CUL en toen moest ik daar aan denken!quote:
Nee, ik moet mijn vrouw verzorgen. Die heeft het zwaar deze week.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kom halen dan, dan drinken we een goudgele rakker op het balkon.
Sorryquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook. En da's jouw schuld, want jij begon over CUL en toen moest ik daar aan denken!
Dan eet ik ze op.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, ik moet mijn vrouw verzorgen. Die heeft het zwaar deze week.
Moordenaar!quote:
Te ver wegquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:57 schreef Bart het volgende:
[..]
Sorry. Je kan er een bij stefan ophalen hoor ik net.
Dat kan jij denk ik beter zien? Of kan je niet zien wie eraan gezeten heeftquote:
Oh, ik zag een topic zonder TT!quote:
Ik weet het ook niet meer, straks wordt Bart boos!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Powered by Janetje®
quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:50 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer, straks wordt Bart boos!Dan wordt het Bart boos SC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:50 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet meer, straks wordt Bart boos!NostalgieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow, ik vind dit overigens een ruktopictitel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:
Zag 'm ook al op Redditquote:Op zondag 10 maart 2013 17:12 schreef Jump het volgende:
Het komt trouwens van marktplaats: http://www.marktplaats.nl(...)-laptop-10-inch.html
Godverdommequote:
Als het niet bestaat, zul je het ook nooit kunnen vinden. Als het op Google niet te krijgen is, kun je het eigenlijk gewoon vergeten.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:20 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Zag 'm ook al op Reddit
Even een vraag. Ik heb dus een heel kleine afbeelding waar ik een grotere versie van zoek (1080p, liefst hoger) maar ik kan 'm echt nergens vinden (via Google Afbeeldingen heb ik me sufgezocht, ook met zoeken via afbeelding).
Iemand een idee waar ik nog verder kan zoeken?
[ afbeelding ]
Iedereen snapt een verhaal ook wanneer er 'Ik wordt' staat, maar alsnog is het niet correct.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja en toch snapt iedereen dat je gewoon 1920x1080 bedoelt als je 1080p zegt.
Nee hoorquote:Op zondag 10 maart 2013 22:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja en toch snapt iedereen dat je gewoon 1920x1080 bedoelt als je 1080p zegt.
Dan was die blonde voor mij beschikbaar ja.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hij was beter geweest als Oz er met die rooie vandoor gegaan was (voordat ze die appel at).
Zeker, maar evengoed zou ik die blonde hard raken.quote:
Sja wat dat betreft zou ik die groene ook niet op de grond laten slapen als ze dr ketting omhoudt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:59 schreef Bart het volgende:
[..]
Zeker, maar evengoed zou ik die blonde hard raken.
Nee dat zou ook zonde zijn.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:00 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sja wat dat betreft zou ik die groene ook niet op de grond laten slapen als ze dr ketting omhoudt.
Welke zou jij het liefste doen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:00 schreef Troel het volgende:
Ah, ik geloof dat ik hier redelijk veilig ben als brunette
mis gegoktquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:00 schreef Troel het volgende:
Ah, ik geloof dat ik hier redelijk veilig ben als brunette
Geen idee, ik heb de film niet gezien, want ik woon in een uithoekquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Welke zou jij het liefste doen?
Ja! Waar was je?quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:04 schreef mschol het volgende:
[..]
mis gegokt
er zijn hier dus wat fokkers naar oz geweest? was een leuk filmpje?
Eens.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als je die rooie niet zou doen ben je gewoon asexueel.
Blonde ook. Brunette ook. Allemaal zijn ze appetijtelijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Picsquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
thuis, was te ver weg en dus te duur (treinritje kost mij het veelvoudige van. gewoon hier naar de bios gaan, heb een PUC kaart..quote:
PUC kaart mis je de meet met 500 FOK!kers. En gratis dvd's en bier en popcorn. En IMAX 3D.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:05 schreef mschol het volgende:
[..]
thuis, was te ver weg en dus te duur (treinritje kost mij het veelvoudige van. gewoon hier naar de bios gaan, heb een PUC kaart..)
imaxquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:06 schreef Bart het volgende:
[..]
PUC kaart mis je de meet met 500 FOK!kers. En gratis dvd's en bier en popcorn. En IMAX 3D.
Vet man. Was echt supermooi beeld!quote:
Die film kan je natuurlijk niet zien als je voor en na de film lol hebt met medefokkers.quote:die 500 fokkers kunnen mij ook wel gestolen worden, ik kom voor een film hoor...
zie edit;quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:29 schreef Bart het volgende:
[..]
Vet man. Was echt supermooi beeld!
[..]
uiteraardquote:Die film kan je natuurlijk niet zien als je voor en na de film lol hebt met medefokkers.
Nonsens. Imax 3D is echt way mooier dan "reguliere" 3D films. En het grote scherm is ook gewoon tof.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:31 schreef mschol het volgende:
[..]
zie edit;
ik heb het nu meerdere malen gezien en nog vind ik het DE manier om een reguliere zaal zonder aanpassingen (behalve minder stoelen, om een groter beeld effect te creeeren) om te toveren tot cashcow waar ze 5 euro extra per kaartje kunnen vragen
quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Nonsens. Imax 3D is echt way mooier dan "reguliere" 3D films. En het grote scherm is ook gewoon tof.
Helemaal als het gratis is
De film was voor alle leeftijden hoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:33 schreef Troel het volgende:
Als het hier in de buurt zou zijn en het niet te lang zou duren zodat je op een normale tijd in bed kan liggen en er oppas geregeld zou worden, zou ik ook gaan
de afstand zou het grootste probleem zijn voor mijquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:33 schreef Troel het volgende:
Als het hier in de buurt zou zijn en het niet te lang zou duren zodat je op een normale tijd in bed kan liggen en er oppas geregeld zou worden, zou ik ook gaan
nee, dat zit tussen je oren, omdat het een labeltje heeft ( 2 zelfs: imax + 3D) en je meer betaald denk je automatisch dat het beter is..quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:35 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Eh. Als het zo lijkt, dan ís het toch zo?
Mwah, dan ben je gewoon nog nooit naar een IMAX film geweest, anders kon je dit niet volhouden.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:37 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, dat zit tussen je oren, omdat het een labeltje heeft ( 2 zelfs: imax + 3D) en je meer betaald denk je automatisch dat het beter is..
erg makkelijk weer, iig avatar was een echte imax film en die viel echt belachelijk tegen t.o.v. de reguliere versie...quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mwah, dan ben je gewoon nog nooit naar een IMAX film geweest, anders kon je dit niet volhouden.
Geen idee waar je woontquote:Op woensdag 13 maart 2013 17:35 schreef mschol het volgende:
[..]
de afstand zou het grootste probleem zijn voor mij
veel van die events zijn in Amsterdam of utrecht, amsterdam kost mij , dacht ik, om en nabij de 18 euro...quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Geen idee waar je woontMaar "in de buurt" zou in principe ook bij jou in de buurt moeten kunnen zijn natuurlijk
IMAX heeft echt wel dikkere projectors (en twee per film, in tegenstelling tot één voor non-IMAX). Ik heb ze gezien gisterenquote:
Ah, maar jij hebt tenminste een pathe in de stadquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:13 schreef mschol het volgende:
[..]
veel van die events zijn in Amsterdam of utrecht, amsterdam kost mij , dacht ik, om en nabij de 18 euro...
dat is voor mij >10 ritten naar de pathe hier in de stad..
2 in de stad en nog 1 in de buurt van de stadquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Ah, maar jij hebt tenminste een pathe in de stad
Ik heb niet eens een stad en de stad die verderop ik heb heeft geen pathequote:Op woensdag 13 maart 2013 18:18 schreef mschol het volgende:
[..]
2 in de stad en nog 1 in de buurt van de stad
Jup, hogere framerate, hogere helderheid, VEEL hogere scherpte en stabieler beeld. Zijn allemaal gewoon meetbare zaken (al is die laatste lang niet overal meer actueel door de komst van digitale projectors).quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:14 schreef Bart het volgende:
[..]
IMAX heeft echt wel dikkere projectors (en twee per film, in tegenstelling tot één voor non-IMAX). Ik heb ze gezien gisteren.
Tegen de tijd dat je hier bent, issie wel klaarquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:36 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mooi, ik ben net klaar met werken.
Ik zal aan de machinist vragen of we eventjes een ommetje kunnen maken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je hier bent, issie wel klaar
Dat wordt vrij lastig. We hebben hier enkel stoomtreinspoorquote:Op woensdag 13 maart 2013 18:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zal aan de machinist vragen of we eventjes een ommetje kunnen maken.
Oh je woont voorbij utrecht?quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat wordt vrij lastig. We hebben hier enkel stoomtreinspoor
Ik woon tegen Duitsland aanquote:
Hier ben ik ook altijd bang voor en dat is de reden waarom ik toch altijd voor te dure originele cartridges ga.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:33 schreef .Neovo. het volgende:
Goeiemorgen.
Heb gisteravond de hele avond zitten kloten met een HP Officejet K80 printer. Het beestje deed het verder nog prima, niet de snelste maar alles kwam er netjes uit. Totdat ik de inktcartridges vorige week had vervangen voor een niet HP-cartridge...
Gisteravond zou ik de printer weer aanzetten en meteen kwam er een heel naar geluid uit. Ik dus de stekker eruit en de behuizing openen. De zwarte cartridge is gewoon "leeggelopen" in de houder die die patronen "op slot" zet. Nu ben ik twee uur in de weer geweest om alles schoon te maken, wat ook aardig is gelukt, alleen nu print ie een beetje vreemd. Aan het begin van de pagina is het een beetje dubbel, daarna mooi leesbaar. En de kleurencartridge doet vrolijk mee als ik alleen zwarte tekst afdruk.
Ik weet nu niet of ik de cartridges misschien verkeerd had geplaatst, of dat het echt aan de cartridge lag. Ik hoop eigenlijk geen van beide, alleen is de printer nu wel mooi kapot.
Gelukkig zit hier in de buurt op Marktplaats ook een Officejet die dezelfde inktpatronen gebruikt als deze, dus kan ik die zo ophalen. Aangezien ik nog de wereld van die patronen heb.
Les geleerd: koop geen imitatie cartridges. En van inkt krijg je vieze handen
En de organisatie waar ik (nog) vrijwilliger kan vast gaan sparen voor een nieuwe.
Dat doe ik inderdaad ook bewust niet. Wel duurder, maar je weet tenminste dat het werkt... Volgende printer toch maar een laserprinterquote:Op vrijdag 15 maart 2013 08:33 schreef .Neovo. het volgende:
Les geleerd: koop geen imitatie cartridges.
les 2: koop überhaupt geen inktjet inderdaad.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:09 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat doe ik inderdaad ook bewust niet. Wel duurder, maar je weet tenminste dat het werkt... Volgende printer toch maar een laserprinter.
les 3: print überhaupt niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:13 schreef KomtTijd... het volgende:
les 2: koop überhaupt geen inktjet inderdaad.
Nadeel is weer dat all-in-one kleuren laserprinters weer zo duur zijn in aanschafquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Euhm, dat gaat em niet worden met 1000 kopietjes per maandquote:
Af en toe moet je wel he. Niet alles is digitaal te doenquote:
en die kan je niet digitaal verspreiden?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:16 schreef .Neovo. het volgende:
Probleem is dat ik bij een organisatie zit die het moet hebben van subsidies. En als ik een paar 100 euro moet gaan betalen voor een laserprinter zijn ze ook meteen door hun subsidie heen. Wat dat betreft hebben we nu wel een probleempje.
Het is namelijk een stichting, dus veel geld naast subsidies ontvangen we niet. Nu al helemaal niet met deze tijden
Euhm, dat gaat em niet worden met 1000 kopietjes per maand
Ik zou niet weten wat.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:16 schreef Bart het volgende:
Af en toe moet je wel he. Niet alles is digitaal te doen.
Niks mis met een inktjetquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:13 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
dit dusquote:
afgezien van zijn zeer aparte smaak aan drivers doet/deed hij het al jaren prima (hij had gisteren een defecte schijf, vandaar de herinstall) ik leg de schuld bij asrock, we hebben meerdere asrock moederborden en 2 ofzo in totaal hebben die eigenaardigheidquote:Op vrijdag 15 maart 2013 07:49 schreef FredvZ het volgende:
volgensmij is er dan iets niet lekker in die bak.
dat moet je ook aan je werk overlatenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Nadeel is weer dat all-in-one kleuren laserprinters weer zo duur zijn in aanschaf.
Denk jij dat kinderen van groep 4/5/6/7/8 tegenwoordig alles al op de computer opzoeken? Echt niet. Hier niet in ieder geval. Ook de ouders hebben het nog steeds liever op papier.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:21 schreef FredvZ het volgende:
[..]
en die kan je niet digitaal verspreiden?
Daar zou ik ze eerst ook weghalen, alleen toen ik hoorde ik van iemand dat ik hier moest gaan kijken. Die zijn nog goedkoper. Ik kon het proberen....quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:32 schreef Pino112 het volgende:
Wij hebben altijd inkt van 123inkt, werkt perfect hoor. Nog nooit last van lekkage of wat dan ook gehad.
Ik ook, maar zelfs daar haal ik de originele cartridgesquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:32 schreef Pino112 het volgende:
Wij hebben altijd inkt van 123inkt, werkt perfect hoor. Nog nooit last van lekkage of wat dan ook gehad.
Computer en bibliotheek lijkt me een prima combinatiequote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:43 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Denk jij dat kinderen van groep 4/5/6/7/8 tegenwoordig alles al op de computer opzoeken? Echt niet. Hier niet in ieder geval. Ook de ouders hebben het nog steeds liever op papier.
Hier huismerk, maar wel met chip.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ook, maar zelfs daar haal ik de originele cartridges
Maar, echt, superservice hebben ze daar, je hebt het snel in huis en je hebt er altijd meteen ook weer wat pennen bij!
Dat voel je eenmalig in je beurs maar dat werpt zijn vruchten wel weer af met de tijd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Nadeel is weer dat all-in-one kleuren laserprinters weer zo duur zijn in aanschaf.
Voor een huis-, tuin- en keukenprintertje is dat helemaal niet nodig natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat voel je eenmalig in je beurs maar dat werpt zijn vruchten wel weer af met de tijd.
Juist voor de juist-, tuin- en keukenprintertjes is z/w laserprinten interessant.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Voor een huis-, tuin- en keukenprintertje is dat helemaal niet nodig natuurlijk.
kopie paspoort moet je soms ergens inleverenquote:
Ja, maar ik wil kleurquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Juist voor de juist-, tuin- en keukenprintertjes is z/w laserprinten interessant.
Daarvoor zou je niet eens een alles in 1 ding voor hoeven te hebben. Gewoon de macrostand van je camera gebruiken en daarna even goed croppen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:11 schreef Bart het volgende:
[..]
kopie paspoort moet je soms ergens inleveren
Als ze een kopie willen hebben, mogen ze hem zelf maken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:11 schreef Bart het volgende:
kopie paspoort moet je soms ergens inleveren
Wel als het zo hard op het budget van de stichting drukt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:52 schreef .Neovo. het volgende:
Helaas denken de ouders in deze omgeving daar anders over. Ook de kinderen hier hebben ze nog steeds liever op papier. Daar is ook niks mis mee trouwens.
Dan ben jij het met eisen die je stelt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil kleurEn ik scan regelmatig en dan kom je meteen met zo;n gigantische bak en daar heb ik geen plek voor. Mijn HP deskjetje past precies in de vensterbank
We krijgen naast een subsidie ook nog wel wat inkomsten, het kan wel uit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:19 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Wel als het zo hard op het budget van de stichting drukt.
Da's toch al de tweede keer in korte tijd dat ik zoveel goeds hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:38 schreef mschol het volgende:
Logitech
de harmony one van mijn ouders had kuren (de toetsen functioneerde niet meer af en toe)
gisteren gebeld, ding bleek al 2 jaar uit garantie te zijn (4 jaar oud dus), desondanks hebben ze getracht met de safe mode het ding nog tot leven te wekken, niet gelukt.. vervolgens is wel een 50% kortingsbon aangeboden voor hun webshop
dikke kudos voor logitech support
ach, ik schaarde problemen onder ouderdom en had 0,0 hoop dat ze het konden fixen en dat ik hem gewoon weg kon gooen...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja of de tweede keer in korte tijd dat iemand dus problemen heeft met een logitech product
Maar kwalitatief is logitech ook altijd prima.
Ik had alleen een mail gestuurd naar Logitech dat mijn muis het niet meer goed deed. Twee dagen later had ik een nieuwe op de post gekregen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:38 schreef mschol het volgende:
Logitech
de harmony one van mijn ouders had kuren (de toetsen functioneerde niet meer af en toe)
gisteren gebeld, ding bleek al 2 jaar uit garantie te zijn (4 jaar oud dus), desondanks hebben ze getracht met de safe mode het ding nog tot leven te wekken, niet gelukt.. vervolgens is wel een 50% kortingsbon aangeboden voor hun webshop
dikke kudos voor logitech support
ooit een M700 ofzo gehad, 6 of 7 jaar leefde hij, ondanks zwaar intensief gebruik...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:03 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb een logitech desktopset die ik in 2006 ofzo 2e hands gekocht heb, die doet het nog altijd prima
Geen idee of ik de nieuwe hebquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:05 schreef KomtTijd... het volgende:
Dan ff wat anders, vinden jullie de nieuwe whatsapp (android) tof? Ziet er wel slick uit en werkt ook wat soepeler heb ik het idee.
Ik ben er wel tevreden over, alleen vind ik de image previews wat groot. Dat is een kwestie van wennen denk ik, maar het leidt nu wel behoorlijk van het gesprek af.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:12 schreef KomtTijd... het volgende:
kwam vanmiddag een update van bij mij. Ze hebben vooral een hele hoop buttons en icoontjes vervangen door standaard andriod-style dingetjes.
Mij viel vooral het lettertype op. Ik ga eens kijken of die previews inderdaad zo groot zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:43 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik ben er wel tevreden over, alleen vind ik de image previews wat groot. Dat is een kwestie van wennen denk ik, maar het leidt nu wel behoorlijk van het gesprek af.
Crewbash, ban.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:57 schreef Troel het volgende:
[..]Troel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Powered by Janetje®
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:57 schreef Troel het volgende:
[..]Die smoes trappen we natuurlijk niet in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Dat zou pas een crewbash geweest zijn als ik dat geroepen hadquote:
Gelukkig kent DD me langer dan vandaagquote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Die smoes trappen we natuurlijk niet in.
Dat zeggen ze allemaal!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Gelukkig kent DD me langer dan vandaag
Tja sorry, ik heb veel kwaaltjes, maar ben geen schizofreenquote:
Je bent dus wel eens alleen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja sorry, ik heb veel kwaaltjes, maar ben geen schizofreen
Ik ben op dit moment heel erg alleen. Met mijn telefoon en mijn laptop en mijn bijna lege fles colaquote:
Dat klinkt wel ernstigquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment heel erg alleen. Met mijn telefoon en mijn laptop en mijn bijna lege fles cola
Het is inmiddels nog ernstiger gewordenquote:
Ik heb hier 14 liter cola staan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Het is inmiddels nog ernstiger gewordenDe cola is op
Ik heb hier in de kast nog 3 van die pakken met 6 flessen staan. Maar dat net was de laatste slok caffeinehoudende colaquote:
Drie nachten wakker met Troel!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb hier in de kast nog 3 van die pakken met 6 flessen staan. Maar dat net was de laatste slok caffeinehoudende cola
Oh met cafeine heb ik maar 12 literquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb hier in de kast nog 3 van die pakken met 6 flessen staan. Maar dat net was de laatste slok caffeinehoudende cola
Eerder drie nachten slapen dusquote:
Er is toch maar één merk pils?quote:
Je hebt gelijk. Overigens drink ik geen bier. Maakt dat uit?quote:
We beginnen daar morgen om 13.00 uur aan.quote:
Dat maakt niet uit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Overigens drink ik geen bier. Maakt dat uit?
En hoe laat is het op?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:06 schreef Bart het volgende:
[..]
We beginnen daar morgen om 13.00 uur aan.
Wie is er jarig?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:06 schreef Bart het volgende:
[..]
We beginnen daar morgen om 13.00 uur aan.
Geen idee. Wie weet komt het niet eens op morgenquote:
Niemand die ik ken...quote:
Ik dacht dat je wel wat bikkels uitgenodigd had, maar dat valt dus weer tegenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Geen idee. Wie weet komt het niet eens op morgen.
Nee joh, FOK!kersquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel wat bikkels uitgenodigd had, maar dat valt dus weer tegen
Ah i see, kon me al niet voorstellen dat het de Homo SC-meet was!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Niemand die ik ken...
ABO spelletjesmeet bij mij thuis. 31 man.
Owquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:09 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ah i see, kon me al niet voorstellen dat het de Homo SC-meet was!
Nah, dan stonden er drie dozen wijn...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow
Daar heb ik ook nog best lang meegepostHeel vroeger.
Geen idee, weet niet wie daar tegenwoordig allemaal postenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:10 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nah, dan stonden er drie dozen wijn...
Onze eettafel is 2,20m langquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:08 schreef Troel het volgende:
Spelletjes
De reden waarom ik een 10 persoonstafel heb die ik nog nooit gebruikt heb in die stand
Ik heb 2 flessen rood en een pak witquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:10 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nah, dan stonden er drie dozen wijn...
Ik heb volgens mij dezelfde eettafel als DD (toch?)quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Onze eettafel is 2,20m lang. Maar voor 31 man heb ik wat trucs uit moeten halen
. Vorige twee meets waren 16 man, dat ging nog net in de woonkamer. Maar nu moeten we uitwijken naar een logeerkamer en een zolder en statafels
.
Klopt!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij dezelfde eettafel als DD (toch?)
Ja dat deden we de eerste keerquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:12 schreef Troel het volgende:
Maar 31 man? Dan kan je beter in de zomer een barbecue doen
IKEA?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij dezelfde eettafel als DD (toch?)
Nou ja, blijkbaar ben je populair.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja dat deden we de eerste keer. Wist ik veel dat er 31 man zich zouden aanmelden
.
Kan het nog verder aan de andere kant van het land? Bij Wyri ofzoquote:
Ze komen niet voor mij he, maar voor de meetquote:
Ik ook met moeitequote:Zoveel mensen krijg ik zelfs op mijn verjaardag niet bij elkaar
Die uitschuifbare hebben wij ook gehadquote:
Prima!quote:
Bij de ouders van Wyri, dat is wel wat!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Kan het nog verder aan de andere kant van het land? Bij Wyri ofzo
Zou toch mooi zijn. 31 jaar worden, 31 gastenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze komen niet voor mij he, maar voor de meet.
[..]
Ik ook met moeite.
Ik woon niet zo ver bij wyri vandaanquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Kan het nog verder aan de andere kant van het land? Bij Wyri ofzo
Ben ik blij dat ik niet in Maastricht woonquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:14 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Bij de ouders van Wyri, dat is wel wat!
Jaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Zou toch mooi zijn. 31 jaar worden, 31 gasten
I know, iets met je profielquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik woon niet zo ver bij wyri vandaan.
Zaandam.
Ze komen voor het bier Bart!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Ze komen niet voor mij he, maar voor de meet.
[..]
Ik ook met moeite.
Ahquote:
Hmm, wilde wel barbecuen (againquote:
Dat ook! En voor Chineesquote:
Zijn ouders wonen op een eiland met schapen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik woon niet zo ver bij wyri vandaan.
Zaandam.
Heb ik voor mijn 30 gedaan. Kwamen inderdaad ongeveer 30 man. Kon wel een keertje, voor mijn 30e verjaardagquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Hmm, wilde wel barbecuen (again) dit jaar, da's voor 31 personen best wel gortig voor een verjaardag
Mijn ouders?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:16 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zijn ouders wonen op een eiland met schapen.
Die heb ik vorig jaar al gehad, daar gaan ze niet intrappen als ik dat nog een keer doequote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Heb ik voor mijn 30 gedaan. Kwamen inderdaad ongeveer 30 man. Kon wel een keertje, voor mijn 30e verjaardag.
Dat is nog niets vergeleken bij die meet die we in de Molly's hadden!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat ook! En voor Chinees. Vanmiddag alvast even besteld voor morgen, 230 euro aan voer
.
Oh maar voor je 31e mag je ook barbecuen hoor!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Die heb ik vorig jaar al gehad, daar gaan ze niet intrappen als ik dat nog een keer doe
Die bergen spareribs? Geniaal was datquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat is nog niets vergeleken bij die meet die we in de Molly's hadden!
Ja, dat doe ik ook wel, maar niet voor 31 man denk ikquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh maar voor je 31e mag je ook barbecuen hoor!
Oh! Mijn vader komt van Texelquote:
Hoeft ook niet, enkel voor de DIG SC is voldoende!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook wel, maar niet voor 31 man denk ik
Ze wonen nu niet meer in het buitenland dusquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh! Mijn vader komt van Texel. Maar daar wonen ze niet meer.
Nou, praat dan vooral nog even lekker door, hoe meer jullie praten, hoe minder mensen er komenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:18 schreef Bart het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, enkel voor de DIG SC is voldoende!
Ja, en een rekening van honderden Euro's, Heatwave krijgt er nog rillingen van! Niet iedereen had genoeg geld achtergelaten...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Die bergen spareribs? Geniaal was dat.
Auwquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:18 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja, en een rekening van honderden Euro's, Heatwave krijgt er nog rillingen van! Niet iedereen had genoeg geld achtergelaten...
Engeland?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:16 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zijn ouders wonen op een eiland met schapen.
700 euro was de totale rekeningquote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:18 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja, en een rekening van honderden Euro's, Heatwave krijgt er nog rillingen van! Niet iedereen had genoeg geld achtergelaten...
Geen idee, toen was ik al weg. Na wel voldoende geld voor mezelf te hebben neergelegd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:21 schreef Troel het volgende:
En hoeveel moest hij zelf bijleggen om het te betalen?
Een rekening is makkelijker.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:25 schreef KomtTijd... het volgende:
nee, gewoon van te voren aangeven dat ieder voor zich betaalt. Het verleden heeft meermaals uitgewezen dat dat gewoon noodzakelijk is met FOKmeets
Yup, ik hou zelf ook niet van een pot. Wil je een rondje halen, prima maar meteen afrekenen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 19:25 schreef KomtTijd... het volgende:
nee, gewoon van te voren aangeven dat ieder voor zich betaalt. Het verleden heeft meermaals uitgewezen dat dat gewoon noodzakelijk is met FOKmeets
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |